BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 11:53   quote  deeplink  
1213_vormer.jpg

Rudy ("Ruud") Willem Vormer (Hoorn, 11 mei 1988) is een Nederlands voetballer.

Vormer begon zijn profcarrière in het seizoen 2006/07 bij AZ. In de wedstrijd tegen FC Twente debuteerde, de toen 18-jarige, Vormer in de hoofdmacht van AZ door in de slotminuten in te vallen in voor Simon Cziommer. Vormer vertrok in de zomerstop van het seizoen 2007/08, doordat AZ het contract van Vormer niet tijdig verlengd had, transfervrij naar Roda JC. Hier speelde hij vier seizoenen.
Vanaf het seizoen 2012-2013 komt Vormer uit voor Feyenoord, nadat zijn contract bij Roda JC was afgelopen. Hij tekende een driejarig contract.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Vormer begint vrijwillig eerder met trainen

 Bron: VoetbalPrimeur  

De voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen begint over precies een week, diverse spelers melden zich maandag echter al op de club. Vijf spelers hebben die opdracht gekregen vanuit de medische staf, Ruud Vormer doet het uit eigen beweging.
De medische staf van de Rotterdammers laat John Goossens, Mitchell Te Vrede, Guyon Fernandez, Kaj Ramsteijn en Bart Schenkeveld eerder opdraven, meldt het Algemeen Dagblad. Het vijftal start eerder, omdat ze het afgelopen seizoen afsloten met blessures. Ook Ruud Vormer begint maandag met zijn voorbereiding. "Hij wil alvast lekker beginnen", zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord.

Jordy Clasie, Kelvin Leerdam, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom beginnen later. De jeugdinternationals krijgen vijf dagen langer rust. Ron Vlaar, met Oranje actief geweest op het EK, sluit pas tijdens het trainingskamp in Ermelo aan bij de selectie van trainer Ronald Koeman.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Kijk die heeft er zin in..GO Ruud GO..!!
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Klasbak..Zegt wat over zijn intenties.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juni 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Vormer gaat vlammen, let maar op. Ondanks dat hij, gezien de selectie, 'overbodig' zou zijn, ben ik benieuwd hoe hij erin wordt gepast.
noddie
 noddie - woensdag 20 juni 2012 - 13:06   quote  deeplink  
de laatste die dit deed was lurling :)
liep ook aardig af...........
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Schei uit joh wie vergelijkt Vormer nou met LULring?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 13:06 schreef noddie het volgende:
de laatste die dit deed was lurling :)
liep ook aardig af...........
Wie..???

Welkom overigens noddie op het forum..!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juni 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 13:06 schreef noddie het volgende:
de laatste die dit deed was lurling :)
liep ook aardig af...........
Positieve inbreng.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Nieuweling Vormer: "Fantastisch dat Het Legioen mij meteen toezong"

Ruud Vormer is één van de nieuwelingen van Feyenoord. De middenvelder kwam deze zomer over van Roda JC Kerkrade en werd tijdens de eerste training van zijn nieuwe ploeg direct toegezongen door Het Legioen.

"Ja, dat had ik echt niet verwacht. Toen ik nog voor Roda speelde en in de wedstrijd tegen Feyenoord een vrije trap overschoot zongen ze al Ruudje is een Feyenoorder. Maar dit is echt fantastisch", aldus de 24-jarige speler tegenover NUsport.

Na het vertrek van Karim el Ahmadi naar Aston Villa hoopt de aanwinst op een basisplaats. "Ik denk wel dat ik nu bovenaan de rangorde sta voor mijn positie. Het is voorlopig aan de trainer om te beslissen. Ik ga nu relaxen en dan zie ik het wel."

Vormer hoopt met de aankomende revolutie binnen het Nederlands elftal ook op een plek bij de Oranje-selectie. "Natuurlijk wil ik graag voor Oranje spelen, dat wil elke speler. Ik speelde goed bij Roda, maar soms vroeg ik me af of de bondscoach me überhaupt wel zag. Ik ga nu gewoon lekker spelen voor Feyenoord en dan zie ik het wel."

Bron:Nusport.nl
gizmo72
 gizmo72 - donderdag 28 juni 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Als hij maar niet zo dom is om dit jaar weer een aantal gele kaarten te pakken.slecht voor de club.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 13:24 schreef gizmo72 het volgende:
Als hij maar niet zo dom is om dit jaar weer een aantal gele kaarten te pakken.slecht voor de club.
Een soorje tweede Fernandez Gizmo..??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
http://nos.nl/video/394033-volledig-interview-vormer.html
Sensi
 Sensi - zaterdag 25 augustus 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Ruud Vormer en zijn vrouw Roos zijn vrijdagavond, 24 augustus, vader en moeder geworden van een zoon. Het eerste kind van de trotse ouders is geboren in Rotterdam en gaat luisteren naar de naam Valente. Hij weegt drie kilo. De moeder en de baby maken het goed.

Gefeliciteerd chefke!
twitch
 twitch - zaterdag 25 augustus 2012 - 12:27   quote  deeplink  
van harte ruudje met je zoon
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 25 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Gefeliciteerd gozer (Y) Dat hij oud zal worden, en over 16 jaar in de Kuip staat hehe
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 augustus 2012 - 14:31   quote  deeplink  
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Felkicitaties aan de ouders en de jongsate Vormer zal zeker weten Feyenoordsupporter zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Het leven van Ruud Vormer (24) stond deze zomer op zijn kop. De middenvelder maakte de overstap van Roda JC Kerkrade naar Feyenoord, verhuisde met zijn vriendin naar Rotterdam en werd zaterdag voor het eerst vader. Het zijn een hoop veranderingen in korte tijd, maar ze maken Vormer een gelukkig mens, zo vertelt hij in het nieuwe Feyenoord Magazine dat deze week verschijnt.

Je vertelde vorig seizoen dat je streven is om een moderne middenvelder te worden. Wat houdt dat in?

Ik denk dat je als middenvelder verdedigend je man uit moet schakelen, maar ook af en toe zelf bij de goal moet komen en moet kunnen scoren. Ik denk dat ik dat wel heb ontwikkeld bij Roda JC. Daar speelde ik altijd in een controlerende rol met de punt naar achter, terwijl ik bij Feyenoord meer als rechtshalf speel. Dat is een omschakeling voor mij. Daarom trainen we er bijvoorbeeld bewust op dat ik steeds bij de goal kom, maar ook op tijd terug ben. Dat is even wennen, maar aan de andere kant is dat hoe het tegenwoordig werkt in het voetbal. Ik zie Xavi ook af en toe diepgaan. Ik denk dat dat onderdeel bij mij nog beter kan. Ik ben nog een beetje zoekende op mijn nieuwe positie, vooral wat betreft druk zetten.

Is het vak van middenvelder de afgelopen jaren moeilijker geworden?

Voor mij wel, als ik heel eerlijk ben. In de controlerende rol die ik bij Roda had, was het makkelijker om druk te zetten, omdat ik het spel voor me had. Op de positie die ik nu heb moet ik dat ook allemaal kunnen, alleen werkt dat in mijn nieuwe rol wat anders. Ik ben er nu bewust mee bezig om dat te leren, maar ga er vanuit dat ik er snel aan zal wennen.

Vanwege je ervaring zal er ook buiten het veld steeds meer van je gevraagd worden.

Dat klopt, bij Feyenoord ben ik een van de oudere spelers. Maar we brengen allemaal een stukje ervaring in waarmee we elkaar én het team verder kunnen helpen. We moeten het samen doen.

Ben jij een leiderstype?
Jawel, maar dat kan nog beter. Wat dat betreft heb ik me bij Roda JC ook ontwikkeld. In mijn eerste jaar kwam ik net kijken, dus toen was ik nog rustig, maar het tweede en derde jaar probeerde ik me steeds meer te laten gelden. Ik denk dat ik in mijn vierde jaar echt voorop ging in de strijd.

Lees het volledige interview met Ruud Vormer in het nieuwe Feyenoord Magazine. Het officiële clubmagazine valt elf keer per jaar op de mat bij alle leden van Het Legioen en is los in de winkel verkrijgbaar voor 3,99 euro.
Bron:Feyenoord.nl
King - 010
 King - 010 - maandag 27 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Jammer genoeg zie ik bij Clasie meer een leiderstype op het middenveld dan bij Vormer.
dr love
 dr love - maandag 27 augustus 2012 - 17:19   quote  deeplink  
Vormer samen met Clasie in de systeem 4-4-2, Harmeet samen met vilheuna, als optie.
Reserve : Goossens.

Vleugel aanval : cabral, Elabdelhaou, schaken, fernandes.

Diepe spits : achabar, manu + reserve fernandes en mogelijke nieuwe spits " Lusaka, Malki, platje, "
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Vilheuna komt niveau tekort
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Lusaka..? De hoofdstad van Zambia, oké..?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 augustus 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Retarrrrrrd
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 27 augustus 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Ruud, we missen nog het mooie Feyenoordshirt met jouw naam erop in de bestuurskamer van Hollandia!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:23 schreef Vincent1970 het volgende:
Ruud, we missen nog het mooie Feyenoordshirt met jouw naam erop in de bestuurskamer van Hollandia!
Dat zal ie vast meekrijgen..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:19 schreef dr love het volgende:
Vormer samen met Clasie in de systeem 4-4-2, Harmeet samen met vilheuna, als optie.
Reserve : Goossens.

Vleugel aanval : cabral, Elabdelhaou, schaken, fernandes.

Diepe spits : achabar, manu + reserve fernandes en mogelijke nieuwe spits " Lusaka, Malki, platje, "
Immers mag op de bank plaatsnemen..??
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 01:31   quote  deeplink  
Natuurlijk immers straks met Goossens als koppel op het middenveld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 01:31 schreef dr love het volgende:
Natuurlijk immers straks met Goossens als koppel op het middenveld.
Met Goossens..??? Verwacht niet dat hij enigzins kan rekenen op een basisplaats dit seizoen, afgezien van schorsingen of blessures..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 28 augustus 2012 - 01:47   quote  deeplink  
RUUUDJEEEEEEEEEE!!!!
jij komt er wel kerel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 01:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:
RUUUDJEEEEEEEEEE!!!!
jij komt er wel kerel.
d:-))
Vind hem zich nog te weinig in het veld gelden, vind hem de persoon die het elftal op moet peppen..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-))
Vind hem zich nog te weinig in het veld gelden, vind hem de persoon die het elftal op moet peppen..
Kan je nog niet van hem verwachten jo?
Van Vormertje niet Immers niet, en Mathijsen ook niet.
Die moeten eerst aan ons wennen etc etc etc.
Nu is het aan De Vrij & Clasie, en op de lange termijn als Vormer & Immers meer status hebben dan gaan hun zkrs te weten de kar trekken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:27   quote  deeplink  
Had het wel van Ruud verwacht, Immers nog zeker niet..
Snees
 Snees - woensdag 03 oktober 2012 - 16:16   quote  deeplink  
10000x liever Clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 oktober 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Absoluut, Clasie is een genot om bezig te zien..
de flh
 de flh - donderdag 04 oktober 2012 - 12:37   quote  deeplink  
Bij een officieel Ruud Vormer topic mag deze niet ontbreken :)

RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 oktober 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Best wel eigenlijk..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Bankzitter Vormer baalt: "Rekening mee gehouden dat ik meer zou spelen"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fruud-vormer(feyenoord)(2).jpg&key=9f4f2857f33d2df62657e4a1d4826e985350010e&tt=XL

Ruud Vormer heeft nog geen basisplaats weten af te dwingen bij Feyenoord. De middenvelder kwam afgelopen zomer over van Roda JC Kerkrade en baalt er van dat hij bij de Rotterdamse formatie meer op de bank zit dan hem lief is. Toch behoudt hij hoop. 

"Het woord 'opgeven' ken ik niet", zo zegt Vormer in het supportersmagazine Hand in Hand. "Het is gewoon balen dat ik nu meer op de bank zit. Jordy Clasie doet het gewoon goed. Ik ben meer van het controlerende dan van het aanvallende."

"Ik had er eerlijk gezegd wel rekening mee gehouden meer aan spelen toe te komen, zeker ook na mijn goede periode bij Roda JC", gaat een duidelijke Vormer verder met zijn verhaal. "Maar de concurrentie is hier simpelweg veel groter. Ik moet gewoon zorgen dat ik fit blijf en dat ik mijn kans pak als er wat gebeurt."
bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 oktober 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Had ik ook verwacht overigens, maar ja de concurrentie is redelijk groot op het middenveld..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:39   quote  deeplink  
Bankzitter Vormer: "Het is aan mij om het te laten zien"

ruud-vormer(feyenoord)(1).jpg

Ruud Vormer krijgt donderdag van Feyenoord-trainer Ronald Koeman een basisplek in het KNVB-bekerduel tegen Xerxes/DZD. Zelf hoopt de van Roda JC overgekomen middenvelder zijn coach te overtuigen van zijn kwaliteiten.
"Het is aan mij om het te laten zien morgen (donderdag, red.), daar ga ik ook voor", zegt Vormer tegenover RTV/Rijnmond. "De trainer maakt keuzes. Het is aan mij om de knop om te zetten en dan zien we wel. Iedereen wil voetballen, ik dus ook."
Vormer begrijpt dat een aantal basisspeler rust krijgen tegen Xerxes/DZD. "Dat is wel logisch. Zeker de internationals hebben wel een dagje verdiend, denk ik", aldus de controleur, die weet dat Feyenoord hoort door te bekeren. "Tegen amateurs weet je nooit wat je moet verwachten. Maar als wij gewoon honderd procent scherp zijn, winnen we die wedstrijd."
Bron:Voetbalcentraal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Vormer blij met situatie Leerdam: "Dat biedt mij weer perspectief"

1263519356335.jpg

Ruud Vormer is enigszins blij met het feit dat Kelvin Leerdam ervoor heeft gekozen om zijn contract bij Feyenoord niet te verlengen. Dat vertelde hij in gesprek met RTV Rijnmond. Door de keuze van Leerdam lijkt een basisplaats voor Vormer weer terug. 

"Dat is de voetbalwereld. Zo werkt dat. Kella (bijnaam Leerdam, red.) wil zijn contract niet verlengen en de trainer maakt dan een keuze. Dat biedt voor mij weer perspectief. Ook voor de andere middenvelders", aldus de middenvelder.

In het duel met XerxesDZB (4-0 winst) mocht Vormer weer in de basis beginnen. De Feyenoord-speler maakte direct een doelpunt. "'Dat was een lekker gevoel. Het is mijn eerste doelpunt voor Feyenoord. Een lekker goaltje. Ik hoop dat ik er nog meer ga maken. Ik denk dat ik beter kan dan dat ik vandaag (donderdag, red.) liet zien. Het ging sowieso moeizamer dan verwacht. In de eerste helft kun je twee keer achter komen, maar na rust hebben we het omgezet. Dan win je uiteindelijk. Daar zijn we blij mee."
bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Vormer: "Het ging moeizamer dan verwacht"

600x400-1022199.jpg

Ruud Vormer vond de wedstrijd tegen Xerxes/DZB niet makkelijk verlopen. Dat vertelde hij donderdag op het digitale thuis van Feyenoord. De middenvelder van de Rotterdammers zag zijn ploeg een moeizame eerste helft speelde, maar won uiteindelijk met 0-4. 

"Het ging moeizamer dan verwacht. Toen bleek maar weer dat er in het bekervoetbal van alles mogelijk is. Zij gingen er vol voor en daar hadden wij het moeilijk mee. Gelukkig kwamen we na rust zelf op voorsprong, waarna het een stuk makkelijker ging", aldus Vormer.

Daarnaast is Vormer blij dat hij weer eens in de basis mocht beginnen. "Het was lekker om weer eens negentig minuten te spelen, maar echt tevreden ben ik niet. In mijn ogen leed ik teveel balverlies en ik vind dat ik veel beter kan. Aan de andere kant was het leuk om mijn eerste doelpunt in dienst van Feyenoord te maken en is met het bereiken van de volgende ronde het belangrijkste doel bereikt."
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - zaterdag 03 november 2012 - 23:19   quote  deeplink  
irriteer me aan deze speler.
staat iedereen te deligeren tegen xerxes....veel babbels en gebaren
maar kan niet mee.komt tekort in denk en voetbalvermogen.
balletjes breed achter de man.ballen vooruit balverlies.
en elke aanname drie of meer keer raken,moet ineens!
kijk ns naar clasie .
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:19 schreef van geil het volgende:
irriteer me aan deze speler.
staat iedereen te deligeren tegen xerxes....veel babbels en gebaren
maar kan niet mee.komt tekort in denk en voetbalvermogen.
balletjes breed achter de man.ballen vooruit balverlies.
en elke aanname drie of meer keer raken,moet ineens!
kijk ns naar clasie .
neef van Manolev
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

neef van Manolev
Neuh, Ruud maakt het vrij voor de keeper wèl af.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:19 schreef van geil het volgende:
irriteer me aan deze speler.
staat iedereen te deligeren tegen xerxes....veel babbels en gebaren
maar kan niet mee.komt tekort in denk en voetbalvermogen.
balletjes breed achter de man.ballen vooruit balverlies.
en elke aanname drie of meer keer raken,moet ineens!
kijk ns naar clasie .
Zo speelde hij bij Roda ook. Dat sturende zit in zijn spel/karakter. Moet je niet willen veranderen denk ik. Benutten op zijn sterke punten. Zijn positie is nu bezet, maar ik denk dat wanneer hij een tijdje zou spelen hij het niveau van Clasie kan aantikken. Niet bereiken denk ik, daarvoor is hij in aanleg minder, maar ik denk dat hij niet zou misstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door T-FeYeN00rD --
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 02:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Neuh, Ruud maakt het vrij voor de keeper wèl af.
als hij uberhaupt in die positie komt natuurlijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 09:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

als hij uberhaupt in die positie komt natuurlijk
Beiden deze week toevallig wel! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door T-FeYeN00rD --
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Beiden deze week toevallig wel! :)
wonderen zijn de wereld nog niet uit..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wonderen zijn de wereld nog niet uit..
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic









0.0148358