BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VI Oranje met irritante zak van een Maarten van Rossem

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 juni 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Kan iemand AUB die vreselijk irritante zak van een Maarten van Rossem in de pauze van VI Oranje kielhalen zodat er iemand anders zijn plaats daar aan tafel kan gaan zitten?

Ik heb het nooit op die viezerik gehad maar vandaag aan tafel maakte hij het wel heel bont door zijn enorm arrogant egocentrisch irritant toontje tegen het voetbal gevoel en de 'gewone' mens! BAH BAH BAH

Totaal geen idee waar normale mensen het over hebben en wat ze beweegt. Zogenaamd is het een hoogleraar en amerika kenner maar hij heeft werkelijk totaal geen benul van hoe de wereld in elkaar zit.

Het zal wel een 'vriend' van Johan Derksen zijn dat hij daar aan tafel mag zitten maar ontsla aub diegene die dat heeft goedgekeurd!
tomson
 tomson - donderdag 21 juni 2012 - 23:34   quote  deeplink  
Deze man hoort daar idd echt niet aan tafel. Maar Samson, Roemer en meer van die klootviolen evenmin. Maar deze doodgraver spant echt de kroon ja.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 21 juni 2012 - 23:39   quote  deeplink  
is idd een feestganger pur sang..
de selectie zat lekker in elkaar trouwens als je Derksen moet geloven..
tomson
 tomson - donderdag 21 juni 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Niks nieuws onder de zon. Teveel arrogantie op een kluitje. Ontopic: van Rossem is een lul.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 21 juni 2012 - 23:49   quote  deeplink  
konden niemand vinden , denk ik... voor vanavond
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 22 juni 2012 - 00:11   quote  deeplink  
En morgen komt er weer een PvdA'er: Ronald Plasterk!
Na eerst al Diederik Samsom en Emile Roemer wordt het een beetje een links kliekje daar...
tomson
 tomson - vrijdag 22 juni 2012 - 00:14   quote  deeplink  
Mooi rood is niet lelijk, maar hier wel.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 02:58   quote  deeplink  
Vind V Rossom wel grappig haha, Alleen die Samsom en die Roemer ongelofelijk als je niks te melden hebt zeg dan niks, en verder probeerde ze elke keer politieke vergelijkingen erin te brengen zodat ze dachten zichzelf weer goed in beeld te zetten, die politieke geleuter die mensen zijn echt nooit zich zelf!
hippy
 hippy - vrijdag 22 juni 2012 - 08:26   quote  deeplink  
In een programma over voetbal moet je mensen hebben die verstand hebben van voetbal, net zo als je in politiek programma politici moet hebben...dat slap geleuter is tekenend hoe nederland er aan toe is...mensen die de politiek volgen zitten niet te wachten op de mening van een voetbalfanaat...schoenmaker hou je bij je leest...gewoon oud voetballers die wat bereikt hebben en verstand hebben van het vak, dan een zakkenvuller die zijn eigen baan verzonnen heeft, wel briljant eigenlijk....amerika kenner....pfff...
Dat is niet zo moeilijk...amerika bestrijd datgene waar ze zelf zo goed in zijn geweest...namelijk volken terroriseren en hun land inpikken...niet goedschiks dan maar kwaadschiks....amerika, het meest naieve volk van de wereld...hoe durven ze terrorisme te veroordelen...voor de goeie orde, ik ben niet voor terrorisme maar wel voor gezond verstand....wat een verhaal he....en zo lekker kort...;))
Gerard Reve
 Gerard Reve - vrijdag 22 juni 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Ik heb me plaatsvervangend geschaamd voor Kraay, Gijp en Genee. Wat een domheid en wat een platheid. Hun leven bestaat alleen uit voetbal en 'lekkere wijven'. Gaan ze Van Rossem vragen of hij zijn edele delen wel eens wast - hoe haal je dat in je hoofd? Wat een stelletje lomperikken, zeg!
Oranje Fan
 Oranje Fan - vrijdag 22 juni 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Helemaal eens met Gerard Reve, het was onbeschaaft en plat wat met name Genee en Gijp te melden hadden aan het adres van Maarten van Rossum. Maarten van Rossum had daar niet plaats moeten nemen, maar aan de andere kant had VI oranje deze man ook niet moeten uitnodigen. Door dat wel te doen, moet je ook fatsoensregels in acht nemen. Op dat punt blijkt dat van der Gijp en Genee helaas weinig bagage bij zich hebben. Ik moet zelf vaak hard lachen om de grappen van van der Gijp, maar in gesprek met van Rossum was hij samen met Genee schandalig platvloers en zeker niet grappig !! Ik heb met gekromde tenen zitten te kijken.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:18 schreef Oranje Fan het volgende:
Helemaal eens met Gerard Reve, het was onbeschaaft en plat wat met name Genee en Gijp te melden hadden aan het adres van Maarten van Rossum. Maarten van Rossum had daar niet plaats moeten nemen, maar aan de andere kant had VI oranje deze man ook niet moeten uitnodigen. Door dat wel te doen, moet je ook fatsoensregels in acht nemen. Op dat punt blijkt dat van der Gijp en Genee helaas weinig bagage bij zich hebben. Ik moet zelf vaak hard lachen om de grappen van van der Gijp, maar in gesprek met van Rossum was hij samen met Genee schandalig platvloers en zeker niet grappig !! Ik heb met gekromde tenen zitten te kijken.
je kon zien aan zowel VDGijp als Hansie Hansie dat ze zich opwonden om zijn houding en gedrag richting voetbal en daar vielen ze hem op aan...
mr je moet zo iemand idd die ook zelf al aangeeft dat het onderwerp voetbal hem niet boeit ook uitnodigen.. al vond ik het wel n leuk programma..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Liever V Rossem die niet mee praat en lult, en gewoon constant is met zijn mening

dan Samson en Roemer die alsof deden, die waren gewoon nep die zeiden maar wat, die waren alleen maar bezig whats new met politici om hoe ze zouden overkomen bij de kijkers thuis. daar was zo makkelijk doorheen te prikken. dan liever een V Rossem die gewoon zich zelf is..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 18:09   quote  deeplink  
alle 3 lekker thuis laten...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 20:19   quote  deeplink  
Nodig dan Hans Teeuwen uit!!! geen voetbalmens maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel Humor! leuke combinatie met Gijp, en Theo Maassen die had ik ook graag gezien als gast
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 22 juni 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 20:19 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
Nodig dan Hans Teeuwen uit!!! geen voetbalmens maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel Humor! leuke combinatie met Gijp, en Theo Maassen die had ik ook graag gezien als gast
Die mag vast niet komen, is niet voor de SP of PvdA (voor zover ik dat kan inschatten)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 21:09   quote  deeplink  
kunnen beter n lekkere slet uitnodigen...t oog wil ook wat
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 21:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Die mag vast niet komen, is niet voor de SP of PvdA (voor zover ik dat kan inschatten)
nou ik zie nu ook het verband idd!

Wouter Bos in het verleden Roemer,Samsom,Plasterk. hmmmm niet echt een objectief programma ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
tomson
 tomson - vrijdag 22 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:18 schreef Oranje Fan het volgende:
Helemaal eens met Gerard Reve, het was onbeschaaft en plat wat met name Genee en Gijp te melden hadden aan het adres van Maarten van Rossum. Maarten van Rossum had daar niet plaats moeten nemen, maar aan de andere kant had VI oranje deze man ook niet moeten uitnodigen. Door dat wel te doen, moet je ook fatsoensregels in acht nemen. Op dat punt blijkt dat van der Gijp en Genee helaas weinig bagage bij zich hebben. Ik moet zelf vaak hard lachen om de grappen van van der Gijp, maar in gesprek met van Rossum was hij samen met Genee schandalig platvloers en zeker niet grappig !! Ik heb met gekromde tenen zitten te kijken.
Ja, echt schandalig he? Wat schaam ik me voor die gasten! Zo onbeschaafd....
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 21:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Ja, echt schandalig he? Wat schaam ik me voor die gasten! Zo onbeschaafd....
cynisch
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zaterdag 23 juni 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 21:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Die mag vast niet komen, is niet voor de SP of PvdA (voor zover ik dat kan inschatten)
Je vergeet vvd maar die kwame niet
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zaterdag 23 juni 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 21:09 schreef infamous psv het volgende:
kunnen beter n lekkere slet uitnodigen...t oog wil ook wat
+00
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 juni 2012 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 21:09 schreef infamous psv het volgende:
kunnen beter n lekkere slet uitnodigen...t oog wil ook wat
Daar hebben we de famous rabbit..
Arthur79
 Arthur79 - zaterdag 23 juni 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Leuk dat er mensen niet zijn die niet snappen wat de meerwaarde van een tegengeluid in een gesprek is. Wat mij betreft hoe cynischer, hoe beter. Hoewel ik vond dat Van Rossem heel scherp en kalm bleef vond ik het optreden van diverse mensen aan tafel echt beschamend voor iedereen die aan het programma heeft meegewerkt. Al met al dus een mooi contrast tussen intellect en een stelletje simpele zielen die door al die voetbalkennis te weinig ruimte in hun hersenpan overhouden voor enig verstand en fatsoen.
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 00:13   quote  deeplink  
met emile roemer en diederik samsom kon ik wel lachen, maar dit ging te ver
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 24 juni 2012 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:52 schreef Arthur79 het volgende:
Leuk dat er mensen niet zijn die niet snappen wat de meerwaarde van een tegengeluid in een gesprek is. Wat mij betreft hoe cynischer, hoe beter. Hoewel ik vond dat Van Rossem heel scherp en kalm bleef vond ik het optreden van diverse mensen aan tafel echt beschamend voor iedereen die aan het programma heeft meegewerkt. Al met al dus een mooi contrast tussen intellect en een stelletje simpele zielen die door al die voetbalkennis te weinig ruimte in hun hersenpan overhouden voor enig verstand en fatsoen.
Van Rossem is niet scherp, kalm en intellectueel te noemen. Hij is gewoon vervelend en traag waardoor het lijkt alsof hij weet waarover hij praat. Ik heb nog nooit 1 zin horen uitspreken die getuigt van iemand die over z'n uitspraken nadenkt. Hij is door de media amerika kenner geworden omdat hij nergens verstand van heeft en er altijd wel iets over Amerika te zeggen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door Boudewijn --
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 06:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Van Rossem is niet scherp, kalm en intellectueel te noemen. Hij is gewoon vervelend en traag waardoor het lijkt alsof hij weet waarover hij praat. Ik heb nog nooit 1 zin horen uitspreken die getuigt van iemand die over z'n uitspraken nadenkt. Hij is door de media amerika kenner geworden omdat hij nergens verstand van heeft en er altijd wel iets over Amerika te zeggen is.
klopt helemaal!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 23:30   quote  deeplink  
VI begint weer lekker haha..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 juni 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Jullie hebben het over een nono.......kan iemand mij vertellen waarom die Waterreus overal opdraaft...dat is pas een lul.wat een klootzak is dat....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door Boudewijn --
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jullie hebben het over een nono.......kan iemand mij vertellen waarom die Waterreus overal opdraaft...dat is pas een lul.wat een klootzak is dat....
is geen favoriet bij de joduh he Nenam...hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door Boudewijn --
Ajx
 Ajx - maandag 25 juni 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 00:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

is geen favoriet bij de joduh he Nenam...hahaha
Bij weinigen denk??
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 27 juni 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Liever V Rossem in VI dan die van haersma buma,
als je niks te melden heb zeg dan niks als je niet grappig bent probeer dan ook niet
grappig te zijn, als je niks van voetbal af weet zeg er dan ook niks over komt totaal niet geloofwaardig over, als je van te voren je voorbereid wat je gaat zeggen bereid dan voortaan niks meer voor want er kwam totaal niets uit, al die politieke gezwam al die politieke mensen hebben gewoon niks spontaans te melden die zijn door zoveel spindokters door zoveel media cursussen en door mediabegeleiders zo erg onecht gemaakt niks is spontaan alles is voorgeprogrammeerd
Dan liever V Rossem die gewoon zich zelf is een nukkige man maar die nukkigheid is soms humoristisch soms komt er wat zinnigs uit, en dat kan je niet zeggen van Bijvb Haersma Buma.
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Boudewijn elke avond zijn hart ophalen bij "de slimste mens" ? Maarten elke aflevering als huiszuurpruim. Gezellig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VI Oranje met irritante zak van een Maarten van Rossem









0.0090029