BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 14:38   quote  deeplink  
jancrop_2701427.jpg

Janmaat maakt in de zomer van 2012 transfervrij de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. De verdediger keert daarmee terug bij de club waar hij in de F-jes begon met voetballen. Janmaat speelt acht seizoenen in de jeugdopleiding van Feyenoord, waarna hij in 2007 vertrekt naar ADO Den Haag. Bij die club debuteert hij op 5 oktober 2007 in het betaalde voetbal en komt in dat seizoen tot 25 competitieduels. Janmaat verdient daarmee in een transfer naar sc Heerenveen, waar de aanvallend ingestelde rechtsback zich ontwikkelt tot een bepalende speler en in vier seizoenen 84 competitieduels speelt voor de Friese club.

De verdediger groeit tevens uit tot jeugdinternational en speelt tot en met het seizoen 2009/2010 elf interlands met Jong Oranje. Zijn transfervrije status levert hem veel interesse op van andere clubs, maar Janmaat kiest uiteindelijk voor Feyenoord. Daarmee keert hij terug bij de club waar hij als pupil begon en zodoende krijgt Janmaat alsnog de kans zijn kwaliteiten in De Kuip te laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door RenatoBos --
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Welcome back!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 02:42   quote  deeplink  
Janmaat: "Ik stond met veel vertrouwen op het veld" 

Daryl Janmaat is weer terug op het 'oude nest'. De rechtsachter van Feyenoord kwam afgelopen zomer transfervrij over van sc Heerenveen. In de jeugdopleiding werd de rechtervleugelverdediger te min bevonden voor de Rotterdammers, maar hij keerde uiteindelijk terug en speelde zijn eerste wedstrijd in De Kuip in het shirt van Feyenoord. 

Feyenoord speelde woensdagavond met 0-0 gelijk tegen Real Mallorca. Janmaat viel na rust in voor Kelvin Leerdam. "Ik had er enorm veel zin in om vandaag (woensdag, red.) te spelen", begon de Leidschendammer via de officiële kanalen van de club. "Ik stond met veel vertrouwen op het veld. Het was mooi om nu voor eigen publiek in dit stadion te kunnen spelen."

Over zijn concurrentiestrijd met Leerdam zei hij het volgende: "Zelf hou ik me niet te veel bezig met de concurrentiestrijd. Ik doe mijn ding op de trainingen en speel zoals ik altijd speel. Op basis daarvan zal de trainer een keuze moeten maken", aldus Janmaat.
Bron:Soccernews.nl
tomson
 tomson - donderdag 26 juli 2012 - 03:17   quote  deeplink  
Ik vond hem goed spelen. Geen droomdebuut maar hij was goed aanwezig.
Mijn oordeel kan vertroebeld wezen want ik had wel enige versnaperingen op.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 03:37   quote  deeplink  
Vond hem iig beter dan Kelvin, hopenlijk heeft Ronald dat ook gezien..we hebben weer een echte rechtsback tenminste..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2012 - 09:10   quote  deeplink  
Janmaat erin, Leerdam op de bank, because fuck, that's why.
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2012 - 11:31   quote  deeplink  
Leerdam heeft gisteren zijn basisplaats verspeeld!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 26 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Idd. weg ermeeee!
Ruil leerdam maar om met Matavs.
Advocaat heeft zijn spits thuis gelaten van hun trainingskamp.
En is erg ontevreden over hem.
Halen die knakker! die knalt er zat in bij ons.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Janmaat: "Je ziet wel verschil met Heerenveen, het is allemaal wat professioneler"
Door Niek Jansen | 26 Juli 2012 om 10:40 | Bron: NUsport | Wed 50 euro gratis

Feyenoord-verdediger Daryl Janmaat lijkt niet de onbetwistbare rechtsachter van de club, maar Janmaat vindt dat hij in de basis hoort. Trainer Ronald Koeman lijkt nog te twijfelen tussen Janmaat, die sc Heerenveen inruilde voor Feyenoord, en Kelvin Leerdam. Woensdag in het oefenduel tegen Real Mallorca (0-0) speelde Leerdam de eerste helft en Janmaat de tweede helft.

"Ik vind dat ik bij de eerste elf hoor. Het zou slecht zijn als ik dat niet zou vinden", vertelde de 23-jarige Janmaat, die eerder in de jeugd van Feyenoord speelde. Koeman is vorig seizoen echter niet vergeten. Feyenoord eindigde toen tweede en de nieuwe jongens moeten zich bewijzen. "Dat begrijp ik wel. Die jongens hebben het vorig seizoen goed gedaan, maar hij zal toch de besten moeten opstellen."

"Ik kan met mijn drive en aanvallende kwaliteiten echt wat toevoegen aan Feyenoord. Ik speel altijd hetzelfde, of het nu hier is of bij Heerenveen. Mijn kracht ligt in de dreiging vooruit en voor dat spel ben ik ook gehaald. Dat ga ik niet veranderen", vervolgde Janmaat tegen NUsport.

Janmaat heeft het uitstekend naar zijn zin in Rotterdam. "Ik heb hier met Heerenveen al best vaak gewonnen, dus ik begon al met een goede staat van dienst." De jongeling had geen aanpassingsproblemen. "Ik woon in Den Haag, dus ik ken de westerse cultuur en heb hier goed contact met die jongens. Je ziet wel verschil met Heerenveen. Het is allemaal wat professioneler, je merkt dat het een grotere club is."

In de derde voorronde van de Champions League neemt Feyenoord het op tegen Dinamo Kiev. De club begint op 31 juli met een uitduel in Oekraïne. Op 7 augustus is de return in Rotterdam. Voor Janmaat is de Champions League nieuw. "Ik heb met Heerenveen wel Europees gespeeld, maar de Champions League is wel weer nieuw voor mij. Natuurlijk is iedereen al bezig met die wedstrijd."

Of Janmaat in de basis start tegen Kiev is afwachten. "In principe waren dit de eerste elf en het is aan mij om de trainer te laten zien dat ik erin hoor. Het is lekker om vertrouwen te krijgen, maar dat moet je wel winnen", aldus Janmaat

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/163264/Janmaat:_Je_ziet_wel_verschil_met_Heerenveen,_het_is_allemaal_wat_professioneler#ixzz21ikLdl6H
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 11:50   quote  deeplink  
klinkt toch een beetje eng...
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 11:50 schreef FR-Han het volgende:
klinkt toch een beetje eng...
Wat vind je eng klinken dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
Eng? Zoals?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 12:00   quote  deeplink  
"Ik heb hier met Heerenveen al best vaak gewonnen, dus ik begon al met een goede staat van dienst."
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:00 schreef FR-Han het volgende:
"Ik heb hier met Heerenveen al best vaak gewonnen, dus ik begon al met een goede staat van dienst."
Volgens mij is dat gewoon een feit, dus wat is daar eng aan? Had hij niet (zo) hoeven zeggen?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:00 schreef FR-Han het volgende:
"Ik heb hier met Heerenveen al best vaak gewonnen, dus ik begon al met een goede staat van dienst."
Mwah...Hij wil laten horen dat hij eerste keus moet zijn. Dan zeg je stoere dingen. En heeft geen ongelijk.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon een feit, dus wat is daar eng aan? Had hij niet (zo) hoeven zeggen?
ik vind waar of niet, het een beetje arrogant klinken. en ik geloof echt wel dat hij gaat slagen hier. alleen dwing eerst definitief je basisplaats af. het doet me denken aan jan vertonghen. hij zou zoiets ook gezegt kunnen hebben. ach... ik vind het erger dat sommige immers nu al een kuipvrezer vinden. geef die gasten gewoon een maandje. die komen er echt wel
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Immers had gisteren Kuipvrees. Maar Lex is geen Lulring-geval. Immers heeft z'n ontgroening achter de rug.
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:
Immers had gisteren Kuipvrees. Maar Lex is geen Lulring-geval. Immers heeft z'n ontgroening achter de rug.
Gisteren was natuurlijk een lijdensweg! voor Immers. Hij had immers meerdere keren moeten scoren! Maar ik heb het gevoel dat hij er over een paar weken wel staat!
010-78
 010-78 - donderdag 26 juli 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Immers deed gisteren inderdaad bijna niks goed, alle kopduels ook verloren.
Geef hem de tijd, hij wil zich nu geforceerd laten gelden.
Wat betreft Janmaat, 3 klassen beter dan Leerdam, rustiger en beter aan de bal.
Brengt aanvallend ook een hoop extra dreiging.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:00 schreef FR-Han het volgende:
"Ik heb hier met Heerenveen al best vaak gewonnen, dus ik begon al met een goede staat van dienst."
shocked.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 13:44 schreef 010-78 het volgende:
Immers deed gisteren inderdaad bijna niks goed, alle kopduels ook verloren.
Geef hem de tijd, hij wil zich nu geforceerd laten gelden.
Wat betreft Janmaat, 3 klassen beter dan Leerdam, rustiger en beter aan de bal.
Brengt aanvallend ook een hoop extra dreiging.
Hey Welkom 010-78, leuk dat je hier komt posten hopenlijk gaan we je vaker zien..

Immers was gisteren erg ongelukkig maar we kennen hem van zijn reigerTperiode dus dat moet goed komen, hij had in ieder geval wel inzet..
Voor Koeman moet de keuze tussen Darryl of Kelvin inderdaad ook geen vraagstuk meer zijn lijkt mij..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 15:03   quote  deeplink  
 
Janmaat: "De jongens die tweede zijn geworden, hebben krediet opgebouwd"

 Trainer Ronald Koeman wilde afgelopen woensdag tegen Real Mallorca (0-0) met Feyenoord met zijn beoogde basisteam beginnen. Aanwinst Daryl Janmaat begon nagenoeg de hele voorbereiding op rechtsachter, maar tegen de Spanjaarden niet.

"De jongens die tweede zijn geworden, hebben krediet opgebouwd. De nieuwe spelers moeten eerst maar eens bewijzen dat ze beter zijn dan degenen die vorig jaar speelden", zei de 22-jarige van sc Heerenveen overgekomen speler tegen Sp!ts. Janmaat kan zich redelijk vinden in dat feit. "Tuurlijk hebben de spelers die hier vorig seizoen al speelden krediet. Maar aan de andere denk ik dat de trainer zijn beste spelers wil opstellen. En het zou raar zijn als ik mezelf niet bij de eerste elf zou scharen. Ik vind altijd dat ik moet spelen."

Tegen Real Mallorca bracht Koeman Janmaat na de rust in voor Kelvin Leerdam. Janmaat was vanaf het begin bezig met aanvallend zijn steentje bij te dragen. "Dat is mijn manier van voetballen. Zo speel ik altijd, of ik nu onder contract sta bij Heerenveen of bij Feyenoord. Ik ga niets aan mijn speelwijze veranderen en dat hoeft ook niet van de trainer. Hij heeft me niet voor niets aangetrokken, hij weet wat ik kan." 

"Volgens mij is Koeman er nog niet helemaal uit wat betreft de rechtsbackpositie. Uiteindelijk is het prettig om vertrouwen te krijgen van de trainer, maar dan moet ik eerst dat vertrouwen verdienen. Het is aan mij om te laten zien dat ik beter ben dan mijn concurrent. Tegen Mallorca ging het naar mijn gevoel goed, maar ik heb geen idee of ik in de volgende wedstrijd wel mag beginnen." 

Feyenoord en Janmaat leven nu richting het eerste duel in de voorronde van de Champions League. "Ik heb met Heerenveen wel Europees gespeeld, maar nog nooit in de Champions League. Ik kijk er erg naar uit." 

Bron:Soccernews.nl
Jenne
 Jenne - vrijdag 27 juli 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Janmaat speelde 10 x beter dan Leerdam, gewoon laten staan. EN Immers is nog een beetje onzeker, maar dat komt wel goed.
JanM
 JanM - vrijdag 27 juli 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Janmaat dinsdag basisplaats!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Precies dat mag geen dillema meer zijn voor Ronald om tussen hen te kiezen..
MMM
 MMM - zaterdag 28 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
BASIS A.U.B., oprotten met die Leerdam.
ar
 ar - zaterdag 28 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Kindsoldaat eruit,Janmaat erin!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Daryl wordt een topper 100% zeker
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 18:21   quote  deeplink  
Geen ernstige blessure voor Janmaat

Janmaat verwacht dat hij volgende week weer inzetbaar is. De rechtsback van Feyenoord raakte in de wedstrijd tegen Dinamo Kiev (2-1 verlies) in de voorronde van de Champions League geblesseerd uit. 'Het is geen grote schade, maar er zit wat irritatie. Dat heeft rust nodig,' zegt de debutant tegenover RTV Rijnmond.

'Gisteren schoot het tijdens de training in mijn lies,' vervolgt de vleugelverdediger. 'Het is veel behandeld, maar in de wedstrijd schoot het er weer in na een schot met links. Ik kon daarna niet meer vrij spelen en aanzetten. In dit soort belangrijke wedstrijden moet je fit zijn, dus voor mij was het verstandig om eruit te gaan.'

'Het is extra pijnlijk dat je er uitgerekend vanavond uit moet. Maar ik wilde geen risico nemen. Er zijn gelukkig nog genoeg wedstrijden te spelen,' vertelt Janmaat, die mogelijkheden ziet voor de return van volgende week. 'Er had meer ingezeten. Tot de 1-0 is er niets aan de hand. Daarna schakelen zij een tandje bij en komen ze op voorsprong. Je moet nu positief denken. We hebben een redelijk resultaat behaald.'
Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Clubarts: Clasie en Janmaat op tijd fit voor Dynamo Kiev

4 augustus 2012

Tegenover het Algemeen Dagblad liet clubarts Casper van Eijk weten geen problemen te verwachten voor aanstaande dinsdag voor wat betreft de inzetbaarheid van Jordy Clasie en Darryl Janmaat. Beiden kampen met liesklachten. Janmaat moest daardoor zelfs al snel uitvallen in de vorige wedstrijd tegen Dynamo Kiev. Dinsdag zouden ze echter beiden moeten kunnen spelen.

bron: netwerk.to
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:30   quote  deeplink  
weer gerust Bos...
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:29 schreef piet de paler het volgende:
Daryl wordt een topper 100% zeker
Eensert!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 10:30 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Eensert!
zouden Gordon en Joling wel plek voor hem hebben...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:20   quote  deeplink  
d:-) mafkees..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 augustus 2012 - 14:52   quote  deeplink  
janmaat topper!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 augustus 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Janmaat: 'Vroeger rende ik rond als een kip zonder kop'

Feyenoord versterkte zich deze zomer met Daryl Janmaat. De van SC Heerenveen overgekomen rechtsback ziet de gang naar Rotterdam-Zuid als een mooie stap in zijn carrière.
Janmaat oogstte in zijn beginjaren bij ADO Den Haag vooral lof vanwege zijn aanvallende manier van spelen. Toch was dat eveneens een struikelblok. 'Van nature wil ik alles voetballend oplossen. In het begin van mijn carrière liep ik rond als een kip zonder kop, dacht ik eigenlijk alléén maar aanvallend. Pas later ga je beseffen dat je in eerste instantie toch verdediger bent.'

Zijn voorbeelden zijn Philipp Lahm en Brett Emerton, de Australische oud-speler van Feyenoord. 'Vroeger wilde niemand back spelen, het was een beetje ondergewaardeerd, Je kwam er te staan als je niet kon voetballen. Maar als je nu naar het internationale voetbal kijkt, vallen de backs steeds vaker op. Het spel begint bij ons.'

'Mooi voorbeeld vind ik Philipp Lahm van Bayern München en het Duitse elftal. Die kan alles: aanvallen én verdedigen, nooit balverlies, staat goed op zijn benen en verliest bijna geen duel.'

'Toen ik vroeger met mijn vader veel naar Feyenoord ging kijken, liep hier Brett Emerton. Van hem was ik echt een groot fan. Het was mijn droom ooit in De Kuip te spelen zoals hij dat deed. Als mensen nu zeggen dat ik qua spel op hem lijk, is dat het mooiste compliment dat ik kan krijgen. Ik wil best de nieuwe Brett Emerton zijn.'
Bron:FR12.nl
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 25 augustus 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Ja onze spits in de verdediging!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 15:03 schreef RenatoBos het volgende:
Janmaat: 'Vroeger rende ik rond als een kip zonder kop'

Feyenoord versterkte zich deze zomer met Daryl Janmaat. De van SC Heerenveen overgekomen rechtsback ziet de gang naar Rotterdam-Zuid als een mooie stap in zijn carrière.
Janmaat oogstte in zijn beginjaren bij ADO Den Haag vooral lof vanwege zijn aanvallende manier van spelen. Toch was dat eveneens een struikelblok. 'Van nature wil ik alles voetballend oplossen. In het begin van mijn carrière liep ik rond als een kip zonder kop, dacht ik eigenlijk alléén maar aanvallend. Pas later ga je beseffen dat je in eerste instantie toch verdediger bent.'

Zijn voorbeelden zijn Philipp Lahm en Brett Emerton, de Australische oud-speler van Feyenoord. 'Vroeger wilde niemand back spelen, het was een beetje ondergewaardeerd, Je kwam er te staan als je niet kon voetballen. Maar als je nu naar het internationale voetbal kijkt, vallen de backs steeds vaker op. Het spel begint bij ons.'

'Mooi voorbeeld vind ik Philipp Lahm van Bayern München en het Duitse elftal. Die kan alles: aanvallen én verdedigen, nooit balverlies, staat goed op zijn benen en verliest bijna geen duel.'

'Toen ik vroeger met mijn vader veel naar Feyenoord ging kijken, liep hier Brett Emerton. Van hem was ik echt een groot fan. Het was mijn droom ooit in De Kuip te spelen zoals hij dat deed. Als mensen nu zeggen dat ik qua spel op hem lijk, is dat het mooiste compliment dat ik kan krijgen. Ik wil best de nieuwe Brett Emerton zijn.'
Bron:FR12.nl
Mooie teksten, al vond ik hem tegen Sparta Praag ook als een kip zonder kop spelen. Overige wedstrijden deed ie het wel prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 augustus 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Mijn glazen bol zegt mij dat we hem volgend seizoen voor veel geld verkopen.Let maar eens goed op hoe hij speelt,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 augustus 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Volgend seizoen al..d:-)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Ja Renato helaas wel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Exclusief: Janmaat: 'Volgende week maar in de spits, haha'

Daryl Janmaat staat niet bekend als een bijzonder trefzekere verdediger. Zeker niet met zijn linkerbeen. De rechtsback van Feyenoord was daarom zelf ook verbaasd dat hij met links scoorde tegen Heracles Almelo.

Na vierde minuten opende Janmaat de score in Almelo. "Een goal met mijn linker. Het moet inderdaad niet gekker worden. Ik had het wel al eerder geprobeerd, maar nu vloog ie er in", zegt de vleugelverdediger tegen ELF Voetbal. "Hij ging goed de hoek in maar ik raakte hem volgens mij met mijn hak ofzo zelfs nog."
"Volgende week maar in de spits, haha. Of rechtsbuiten." Janmaat zocht na zijn treffer de meegereisde Feyenoord-fans op. "Ik ben fanatiek, daarom vier ik zo'n doelpunt ook met de supporters. Ik gebruik die wisselwerking niet bewust, maar hij is er wel. Dat is mooi."
Janmaat was tevreden was over het debuut van Terence Kongolo in de basis. Het 18-jarige talent bleef overeind in Almelo. "Terence heeft prima gedebuteerd. Zeker verdedigend. Knap hoor. Want het was ook nog op kunstgras. En hij had een lastige jongen tegenover zich."
De rechtsback weet Feyenoord moeilijk tot scoren komt, maar denkt dat de Rotterdammers met een hechte eenheid ver kunnen komen. "Wanneer je zegt dat Feyenoord dit seizoen moeilijk makkelijk gaat winnen, maar ook moeilijk te verslaan is, zeg je dat goed."
Bron:Elfvoetbal
bode
 bode - zondag 26 augustus 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Ik denk niet dat iemand als JanMaat volgend jaar voor veel geld ophaald, dan hadden ze hem dit jaar wel gratis op gehaald.
bode
 bode - zondag 26 augustus 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Sorry ophaald moet gehaald worden
Milo
 Milo - maandag 27 augustus 2012 - 09:09   quote  deeplink  
De beste versterking van dit nieuwe seizoen! Gaan we nog veel plezier aanbleven.
Wim2
 Wim2 - maandag 27 augustus 2012 - 09:41   quote  deeplink  
Hé, ik wil ook een avatar!
Marcin010
 Marcin010 - maandag 27 augustus 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Hoe kan je een avatar regelen trouwens?
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 09:41 schreef Wim2 het volgende:
Hé, ik wil ook een avatar!
Wim, een avatar, mag hopen van niet toch???
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 09:09 schreef Milo het volgende:
De beste versterking van dit nieuwe seizoen! Gaan we nog veel plezier aanbleven.
Dit vind ik dus ook, het is gewoon een verademing om hem op de rechterflnk bezig te zien, vaak aanspeelbaar en mooie rushes naar voren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0085210