BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: UFC 148: Anderson Silva vs Chael Sonnen II (en Tito Ortiz / Forrest Griffin)

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 16:50   quote  deeplink  
UFC 148: Anderson Silva vs Chael Sonnen II

Deze zaterdag (morgen) wederom een nieuwe UFC event met als main event de langverwachte en zeer naar uit gekeken rematch tussen Anderson Silva en Chael Sonnen.

Zal de enorme trashtalk van Chael een effect hebben op Silva?
Het leek er wel op tijdens de pre-Press Conference staredown:



Chael Sonnen over telefoontje van Renzo Gracie en wat Anderson zei tijdens de staredown:



Meer highlights van de Press Conference:



Video met Steven Seagal die Silva voorheen illegale moves heeft geleerd:



Anderson Silva over wat hij tegen Chael zei tijdens de staredown (met meteen het bewijs dat hij wel degelijk goed engels snapt...):



Interview met Forrest Griffin:



Bonus: Interview met Tito Ortiz die uitlegd waarom hij niets met Ariel Helwani te maken wil hebben:

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 16:54   quote  deeplink  
De volledige kaart:

Main Card on Pay-Per-View

Middleweight - Anderson Silva (c) vs Chael Sonnen
Light Heavyweight - Forrest Griffin vs Tito Ortiz
Middleweight - Cung Le vs Patrick Côté
Welterweight - Dong Hyun Kim vs Demian Maia
Featherweight - Chad Mendes vs Cody McKenzie
Bantamweight - Ivan Menjivar vs Mike Easton

Preliminary Card on FX (gratis via www.ufc.tv - ff registreren)

Lightweight - Gleison Tibau vs Khabib Nurmagomedov
Lightweight - Melvin Guillard vs Fabrício Camões
Middleweight - Constantinos Philippou vs Riki Fukuda
Lightweight - John Alessio vs Shane Roller

Preliminary Card on Facebook (gratis via www.facebook.com/UFC - ff liken)

Lightweight - Rafaello Oliveira vs Yoislandy Izquierdo
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 07 juli 2012 - 04:08   quote  deeplink  
De weigh-ins video met Anderson Silva die Chael ff een schoudertik (of hoe noem je zoiets???) gaf.

DIT WORDT HET BESTE GEVECHT VAN 2012!!!!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2012 door Boudewijn --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 08 juli 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Ik had vooraf mijn geld op Chael gezet, maar Anderson is toch een speciale vechter. Sowieso kun je niet verliezen als je Ronaldo in je hoek en Philips op jouw kont hebt staan. :)
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 juli 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 19:00 schreef PSVMocro het volgende:
Ik had vooraf mijn geld op Chael gezet, maar Anderson is toch een speciale vechter. Sowieso kun je niet verliezen als je Ronaldo in je hoek en Philips op jouw kont hebt staan. :)
Tjah, eerste ronde enorm dominant voor Chael. Tweede ronde begon ook goed voor hem maar door een uitglijder kwam hij helaas op de grond kon Anderson daar goed van profiteren. Dat is ook zeker een klasse die maar weinig vechters hebben. Ik dacht eerst nog dat het een illegale knie was, maar hij raakte eerst zijn borst er daarna ook zijn hoofd mee dus weet het niet exact.

Had nog liever wat meer rondes gezien want door dat uitglijden was het toch niet een echt dominante en overduidelijke overwinning.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 11 juli 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tjah, eerste ronde enorm dominant voor Chael. Tweede ronde begon ook goed voor hem maar door een uitglijder kwam hij helaas op de grond kon Anderson daar goed van profiteren. Dat is ook zeker een klasse die maar weinig vechters hebben. Ik dacht eerst nog dat het een illegale knie was, maar hij raakte eerst zijn borst er daarna ook zijn hoofd mee dus weet het niet exact.

Had nog liever wat meer rondes gezien want door dat uitglijden was het toch niet een echt dominante en overduidelijke overwinning.
Maar dat was het eerste gevecht al helemaal niet en die duurde volgens mij 4 ronden. Ook toen was Chael veel sterker en werd Silva totaal overklast. Een klein momentje en gelijk een submission uit verloren positie. Je kan het geen toeval of geluk meer noemen als iemand 10x op rij zijn titel verdedigt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: UFC 148: Anderson Silva vs Chael Sonnen II (en Tito Ortiz / Forrest Griffin)









0.0115029