BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Toptalenten komen naar Arnhem: Aksentijevic en Kakuta

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Toptalenten komen naar Arnhem: Aksentijevic en Kakuta (Officiële Vitesse Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Toptalenten komen naar Arnhem: Aksentijevic en Kakuta
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Toptalenten komen naar Arnhem: Aksentijevic en Kakuta

Vitesse heeft zich op de slotdag van de transferwindow versterkt met een tweetal spelers. Gaël Kakuta (21) wordt voor een jaar gehuurd van Chelsea, terwijl Nikola Aksentijevic (19) overkomt van Partizan Belgrado.

Aksentijevic, die maandag al in Arnhem gekeurd werd, zat afgelopen donderdag nog op de bank bij Partizan in de Europa League wedstrijd tegen Tromsö. "Dat was ik de club wel verschuldigd", aldus de rechterverdediger, "ze hebben me de kans gegeven een mooie transfer te maken. Maar omdat we wat blessures hadden, vroegen ze me beschikbaar te zijn. Partizan is een topclub in Servië, maar voor Vitesse te spelen lijkt me toch een stap voorwaarts. Mooie club en wat een geweldig stadion", zei hij tijdens zijn rondgang door GelreDome. Nikola Aksentijevic wacht in eigen land de tewerkstellingsvergunning af. Van Partizan mag hij met de A-selectie blijven meetrainen, tot de documenten gereed zijn.

De Franse jeugdinternational Gaël Kakuta (21-06-1991) werd in 2007 door Chelsea overgenomen van OSC Lille. Hij debuteerde al heel vroeg in het eerste elftal van Chelsea, maar de echte doorbraak bleef uit. Chelsea verhuurde hem, aan Fulham, Bolton Wanderers en afgelopen seizoen aan het Franse Dijon. "Gaël is een lichtvoetige speler met een geweldige techniek, een fantastisch linkerbeen en een goed oog voor de ruimte en de medespeler", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen. "Hij heeft vaak middenvelder gespeeld, maar kan ook op beide vleugels uit de voeten. We hebben het gevoel dat hij heel goed in het Nederlandse voetbal zal passen, om zo de stap naar de top te maken."

Het is nog niet bekend met welke rugnummers Aksentijevic en Kakuta gaan spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Toptalenten komen naar Arnhem: Aksentijevic en Kakuta









0.0044810