BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: IVAR van The Voice VERBRIJZELT HAND

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 08 september 2012 - 04:50   quote  deeplink  
IVAR van The Voice VERBRIJZELT HAND

Een drama voor Ivar Oosterloo. TVOH-kandidaat, die in de tweede aflevering van de blinde auditie was te zien, heeft donderdag zijn rechterhand verbrijzeld. Ivar: Het is niet duidelijk of ik ooit nog gitaar kan spelen.

De zanger was aan het werk in de metaalfabriek, toen een persplaat op zijn hand terecht kwam. Bij de Spoedeisende Hulp zijn er direct fotos gemaakt. Vier vingers zijn gebroken. Twee knokkels verbrijzeld. Ze hebben mij geprobeerd te opereren, maar door de zwelling was dit onmogelijk. Na een nacht in het ziekenhuis zit ik nu thuis bij mijn vriendinnetje, vertelt Ivar.

Wanneer de zwelling afneemt, krijgt de zanger een ct-scan. Tijdens de operatie gaan ze dan kijken of de pezen en bloedvaten nog intact zijn. Dan zullen ze beslissen of er plaatjes, schroefjes of draad in mijn hand wordt gezet.

Ivar weet nog niet of zijn hand volledig zal herstellen. Natuurlijk ben ik wel bang dat ik nooit meer gitaar kan spelen. Maar we moeten eerst afwachten hoe de operatie verloopt voor we meer weten. Op dit moment verga ik van de pijn en mag ik mijn hand zes weken niet gebruiken.

De zanger vertelde eerder dat hij in de metaalfabriek was gaan werken om zijn dag- en nachtritme terug te krijgen. Na het overlijden van mijn zus, vier jaar geleden, dompelde ik mezelf onder in de muziek en heel veel feestjes waardoor ik niet meer zo goed kon functioneren. Ik wist dat mijn leven óm moest als ik mee wilde doen aan The Voice.

Het ongeluk van Ivar heeft vooralsnog geen gevolgen voor zijn deelname aan TVOH. De opnames van de voor hem eerstvolgende ronde, The Battle, zijn al achter de rug.

(Telegraaf)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: IVAR van The Voice VERBRIJZELT HAND









0.0085730