BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Megadeal Gazprom lonkt voor Vitesse'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 10 september 2012 - 21:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Megadeal Gazprom lonkt voor Vitesse' (Goal.com)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 september 2012 - 03:52   quote  deeplink  
'Megadeal Gazprom lonkt voor Vitesse'

Het Russische aardgasbedrijf Gazprom lijkt de nieuwe shirtsponsor te worden van Vitesse. De Arnhemmers hebben echter meerdere opties achter de hand.

Voetbal International meldt dat Vitesse al enkele maanden op zoek is naar een nieuwe shirtsponsor. Het Russische Gazprom zou nu echter hoofdkandidaat zijn, al wil directeur Erwin Kasakowski dat gerucht bevestigen noch ontkennen. Wel laat hij weten dat het miljardenbedrijf een serieuze kandidaat is.

"Iedereen kent de kennissenkring van Merab Jordania. Dan is het logisch dat Gazprom genoemd wordt. Wij praten echter met meerdere partijen. De hoop is om op korte termijn een nieuwe shirtsponsor te presenteren die bij onze club past."
HAR01326
 HAR01326 - dinsdag 11 september 2012 - 08:43   quote  deeplink  
"honderden miljoenen ....", daar kan je wel wat leuks voor doen
hippy
 hippy - dinsdag 11 september 2012 - 09:08   quote  deeplink  
Nog meer maffiageld...
jojo1952
 jojo1952 - dinsdag 11 september 2012 - 09:57   quote  deeplink  
hippy hippy hippy luister toch niet zo veel naar de mensen op tv de zogenaamde voetbal kenners ze zijn jaloers op vitesse dat het daar goed gaat en kijk ook naar de andere nederlandse voetbalclubs tel daar de buitenlanders eens word wakker
hippy
 hippy - dinsdag 11 september 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 09:57 schreef jojo1952 het volgende:
hippy hippy hippy luister toch niet zo veel naar de mensen op tv de zogenaamde voetbal kenners ze zijn jaloers op vitesse dat het daar goed gaat en kijk ook naar de andere nederlandse voetbalclubs tel daar de buitenlanders eens word wakker
Over kopen heb ik het niet...
Maar je gaat me niet vertellen, dat zo een rijke oostblokker vitesse heeft overgenomen omdat ie het een leuke club vindt...
Hij duwt er gewoon zwartgeld in en er komt witgeld uit...
Ik denk dat jij wakker moet worden, want als jordania er geen heil meer in ziet laat ie vitesse gewoon vallen als een baksteen...
Dreambox
 Dreambox - dinsdag 11 september 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Beste Hippy

Ik denk dat jij ook eens wakker moet worden en moet accepteren dat Jordania Vitesse misschien wel helemaal niet gaat laten vallen en er een club van maakt waar voetballend Nederland verschrikkelijk jaloers van word omdat het ook allemaal wat makkelijker kan met de juiste connecties en niet met heikneuters die zich directeur van een voetbalclub noemen en die toevallig een kennis hebben werken bij een bedrijf waarvan ze denken dat die wel wil sponseren en die nog een beetje klein denken in een klein landje waarvoor eigenlijk geen plaats is voor mensen als Jordania want dat soort acties groeien de meeste hier boven de pet.
Kijk eens naar de competities hier om je heen en zie hoe daar het geld makkelijk stroomt en ja!! ik denk dat een club als Vitesse binnen nu en een paar jaar er financieel er een stuk beter voor zal staan als alle andere clubjes uit onze mickey mouse competitie
hippy
 hippy - dinsdag 11 september 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 13:52 schreef Dreambox het volgende:
Beste Hippy

Ik denk dat jij ook eens wakker moet worden en moet accepteren dat Jordania Vitesse misschien wel helemaal niet gaat laten vallen en er een club van maakt waar voetballend Nederland verschrikkelijk jaloers van word omdat het ook allemaal wat makkelijker kan met de juiste connecties en niet met heikneuters die zich directeur van een voetbalclub noemen en die toevallig een kennis hebben werken bij een bedrijf waarvan ze denken dat die wel wil sponseren en die nog een beetje klein denken in een klein landje waarvoor eigenlijk geen plaats is voor mensen als Jordania want dat soort acties groeien de meeste hier boven de pet.
Kijk eens naar de competities hier om je heen en zie hoe daar het geld makkelijk stroomt en ja!! ik denk dat een club als Vitesse binnen nu en een paar jaar er financieel er een stuk beter voor zal staan als alle andere clubjes uit onze mickey mouse competitie
Misschien heb je gelijk...maar dan zal vitesse wel binnen vijf jaar moeten gaan presteren...
Want niemand investeerd met verlies...
Hij is en blijft een zakenman...
Als hij dan blijft investeren, blijf ik me vraagtekens zetten bij zijn intenties...
vak 110
 vak 110 - woensdag 12 september 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Vitesse is nu al een succes aan het worden en gaat als een speer andere gelderse clubs voorbij.
En als je niet goed uitkijkt met deze nieuwe regering komen de clubs waar geen geld wordt ingepompt zwaar in de problemen.Dus Jordania doet dit prima!
hippy
 hippy - woensdag 12 september 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 12:46 schreef vak 110 het volgende:
Vitesse is nu al een succes aan het worden en gaat als een speer andere gelderse clubs voorbij.
En als je niet goed uitkijkt met deze nieuwe regering komen de clubs waar geen geld wordt ingepompt zwaar in de problemen.Dus Jordania doet dit prima!
Maar dat geld zal ie ook weer terug willen zien...
Alleen geld erin pompen heeft geen zin als je niks terug ziet van dat geld...das logisch
vak 110
 vak 110 - woensdag 12 september 2012 - 13:38   quote  deeplink  
He hippy.
Wat ben jij nou voor een Azijn pisser!
Je bent gewoon jaloers.
Tuurlijk wil je wat terug verdienen als je vele miljoenen in dit project pompt,maar dat is ook niet erg want als je eenmaal een grote club bent komt alles van zelf.
Thomas
 Thomas - woensdag 12 september 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 13:07 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar dat geld zal ie ook weer terug willen zien...
Alleen geld erin pompen heeft geen zin als je niks terug ziet van dat geld...das logisch
Jij denkt toch niet dat Ajax een stichting is zonder winstoogmerk? ;)
hippy
 hippy - woensdag 12 september 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 14:18 schreef Thomas het volgende:

[..]

Jij denkt toch niet dat Ajax een stichting is zonder winstoogmerk? ;)
Zeg ik dat dan?
hippy
 hippy - woensdag 12 september 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 13:38 schreef vak 110 het volgende:
He hippy.
Wat ben jij nou voor een Azijn pisser!
Je bent gewoon jaloers.
Tuurlijk wil je wat terug verdienen als je vele miljoenen in dit project pompt,maar dat is ook niet erg want als je eenmaal een grote club bent komt alles van zelf.
Denk je nou echt dat vitesse een club wordt die wat gaat betekenen voor het nederlands voetbal...
En waar moet ik jaloers op zijn dan?
Ik kijk er gewoon realistisch naar...
Thomas
 Thomas - woensdag 12 september 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 15:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Je geeft wel af op het feit dat Jordania dat geld wel terug zou willen. Nou, dat wil elke club, dus is je opmerking vrij zinloos.
Thomas
 Thomas - woensdag 12 september 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat vitesse een club wordt die wat gaat betekenen voor het nederlands voetbal...
En waar moet ik jaloers op zijn dan?
Ik kijk er gewoon realistisch naar...
Zeiden we dat 10 jaar geleden ook niet over AZ of Twente (die op de rand van de afgrond stond)? Met andere woorden: je kunt nu niet stellen of een club niets gaat betekenen voor het Nederlands voetbal, dat is erg kortzichtig.
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 20:35   quote  deeplink  
Hahaha. Jaloers op Vite$$e ? Al is het de a.s. kampioen, jaloers never. Een zwerver met een kraslot waar een miljoen op gevallen is...
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 16:45 schreef Thomas het volgende:

[..]

Zeiden we dat 10 jaar geleden ook niet over AZ of Twente (die op de rand van de afgrond stond)? Met andere woorden: je kunt nu niet stellen of een club niets gaat betekenen voor het Nederlands voetbal, dat is erg kortzichtig.
Bijna alle clubs hebben wel eens in meer of mindere mate de afgrond ingestaard. Ik vind bij Vitesse gewoon de voetbalbeleving op de tribunes ontbreken. Het is het allemaal net niet.
jessevitesse
 jessevitesse - donderdag 13 september 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Ik kom nu al zo'n 12 jaar bij vitesse (vanaf me 4e) en vind de sweer uit, maar vooral thuis superrr!!

Als ik naar een wedstrijd van Az of twente ect kijk op tv, lijkt de sweer daar ook heel matig. Terwijl ik van andere gasten hoor dat de sweer daar ook goed is.

Dus niet gelijk gaan zeggen dat de 'voetbalbeleving' op de tribunes ontbreekt...WTF!!!
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 18:46   quote  deeplink  
Maar eens afwachten wat het gaat worden, hoop voor jullie dat het niet zo aanfluiting wordt als met die andere voorzitter van jullie. Dan zijn de rapen gaar.
hippy
 hippy - vrijdag 14 september 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 16:44 schreef Thomas het volgende:

[..]

Je geeft wel af op het feit dat Jordania dat geld wel terug zou willen. Nou, dat wil elke club, dus is je opmerking vrij zinloos.
Nee hoor want ajax speelt elk jaar europees dus zo wordt er geld terugverdiend...
Das logisch...
Thomas
 Thomas - vrijdag 14 september 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 09:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Nee hoor want ajax speelt elk jaar europees dus zo wordt er geld terugverdiend...
Das logisch...
Ah ja, want Europees, dat levert zoveel op dat je altijd winst maakt. Speel maar eens een jaar geen Champions League, zoals een paar jaar geleden. Toen hoorde je de Ajacieden wel anders piepen ;)
hippy
 hippy - vrijdag 14 september 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 12:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ah ja, want Europees, dat levert zoveel op dat je altijd winst maakt. Speel maar eens een jaar geen Champions League, zoals een paar jaar geleden. Toen hoorde je de Ajacieden wel anders piepen ;)
Je begrijpt best wat ik bedoel...
Wanneer heeft vitesse een eindtoernooi bereikt...?
Nogmaals het is geen dis, maar beredeneer gewoon realistisch...
Als vitesse geen eindtoernooi haalt en blijft halen, zal een investeerder sneller de stekker eruit trekken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 september 2012 door hippy --
tomson
 tomson - vrijdag 14 september 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 08:27 schreef jessevitesse het volgende:

Dus niet gelijk gaan zeggen dat de 'voetbalbeleving' op de tribunes ontbreekt...WTF!!!
Als je je hele leven droog brood vreet, weet je ook niet hoe lekker een belegd broodje is.
Bij jullie een super sfeer op de tribunes ? Sorry maar die gaat er bij mij niet in. Een paar van die graftrommels en komaan vites roepen met een paar man? Schei toch uit joh :D
#Chris
 #Chris - woensdag 26 september 2012 - 00:58   quote  deeplink  
Ik denk dat jordania vantevoren dondersgoed wist dat hij de eerste jaren niet veel geld zou verdienen. Hij heeft namelijk het meeste geld tot nu toe uitgegeven aan een nieuw trainingscomplex. Ik denk dat dat een heel sterk signaal naar alle haters dat hij niet komt om ff gauw geld te maken. Maar dat hij allereerst aan de club wil bouwen.
Epie
 Epie - woensdag 03 oktober 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Jordania is gewoon een gewiekst zakenman die zijn
zijn centen op een verantwoorde manier besteedt. Bony gekocht van Sparta Praag voor 4 miljoen Euro. Bony aast op een transfer naar een grote club, maar Jordania is ook niet gek. Hij laat deze speler niet onder de 15 miljoen vertrekken. Dat betekent dat Jordania zijn prachtig nieuwe trainingscomplex op Papendal al weer heeft terugverdient. Dus een heel slimme vogel!
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 08:53   quote  deeplink  
Dit seizoen heeft vitesse me aangenaam verrast....
Als ze niet teveel spelers kwijt raken, hebben we er een topteam bij voor volgend seizoen...
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 april 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 08:53 schreef Hippy2.0 het volgende:
Dit seizoen heeft vitesse me aangenaam verrast....
Als ze niet teveel spelers kwijt raken, hebben we er een topteam bij voor volgend seizoen...
Rondje langs de velden , Hippy...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 09:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Rondje langs de velden , Hippy...
Yep nog steeds
tomson
 tomson - zondag 28 april 2013 - 10:42   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcSmOAvNSHGTZliT8tZk6sZR04czRfv3pF5yYkT9AqQjjT__CrcI0A
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 16:58   quote  deeplink  
Foto van de locatie van de nieuwe kuip??..
tomson
 tomson - zondag 28 april 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Nee jij bent een roepende in de ........
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 18:54 schreef tomson het volgende:
Nee jij bent een roepende in de ........
Wat een verhaal
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 april 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Met een open eind! ;-)
Knap....
tomson
 tomson - zondag 28 april 2013 - 22:21   quote  deeplink  
ja he
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 29 april 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Nee........
go Jordania
 go Jordania - zaterdag 28 december 2013 - 11:13   quote  deeplink  
En hij blijft maar lonken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Megadeal Gazprom lonkt voor Vitesse'









0.0094280