BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice USA heeft enorm goede kijkcijfers!

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 september 2012 - 20:28   quote  deeplink  
The Voice USA heeft enorm goede kijkcijfers!

Waar de Nederlandse media en bloggers klakkeloos foute conclusies trekken uit de kijkcijfers van de eerste aflevering van het derde seizoen The Voice USA, gaat de kijcijfers met de aflevering alsmaar omhoog!

Waar de eerste aflevering al goede(!) kijkcijfers had, want vergelijken met vorig seizoen pal na de superbowl is gewoon dom, zijn de daarop volgende afleveringen zelfs nog beter bekeken. De aflevering van afgelopen woensdag heeft NBC (het amerikaanse RTL4) zelfs de beste niet-sport kijkcijfers opgeleverd sinds 2009 op dat tijdslot. (30% meer kijkers tegenover het vorig seizoen).

Ook had vrijwel iedereen verwacht dat The Voice in de directe confrontatie met X-Factor het onderspit zou delven was het juist een grote overwinning voor The Voice met maar liefst 40% meer kijkers tijdens de gelijktijdige uitzending!!

Over de kandidaten van dit seizoen ben ik minder enthousiast. Er is er nog geen die bij mij tot nu toe er echt uitspringt.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 oktober 2012 - 17:17   quote  deeplink  
En wederom zijn de kijkcijfers verbeterd!

De battlerounds zijn deze week begonnen (ze doen er 2 afleveringen per week, op maandag en dinsdag) en waar normaal de kijkers iets afhaken tijdens deze rondes hebben ze nu juist er iets meer aandeel bij gekregen tegenover de maandag daarvoor. Waarschijnlijk heeft het te maken met de vernieuwende optie om kandidaten te kunnen stelen.

Deze enorme ratings hit voor NBC heeft ervoor gezorgd dat voor het eerst in de geschiedenis van de 'people meter' (sinds 1987) dat NBC de eerste drie maandagen van het seizoen achter elkaar heeft gewonnen.

Dus kudos voor Talpa/John de Mol!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice USA heeft enorm goede kijkcijfers!









0.0061419