BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice USA: Het stelen van kandidaten!

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 oktober 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Voice USA: Het stelen van kandidaten!

Net de eerste aflevering van The Voice USA battlerounds bekeken en de nieuwe mogelijkheid om afgevallen kandidaten te 'stelen' is een erg interessante nieuwe optie. Niet alleen blijft een mogelijk enorm talent in de show, ook bijft het voor de kijker een stuk leuker en spannender omdat de coaches weer tegen elkaar kunnen opboksen om de kandidaat binnen te krijgen.
Ik meen dat dit nog niet in The Voice NL zit, dus dat is erg jammer.

Een tweede verbetering is dat er niet meer getoond wordt wat de keuzes van de coaches is wie tegen wie in de battles gaat optreden. Er wordt nu gewoon getoond als 'head-to-head' welke het uiteindelijk is geworden dus dat scheelt weer een paar minuten die er niet toe doen.

Een negatief puntje is de muziekkeuze. Ik kende de nummers niet van de meeste optredens niet. Op zich niet zo heel vreemd want ik ben geen kenner maar toch klinkt het voor mij altijd een heel stuk beter als er echte klassiekers gezongen worden die de aanwezige zangkwaliteiten naar voren kunnen brengen.

Maar 1 optreden vond ik interessant, maar was dan ook meteen echt enorm goed:

Amanda Brown vs Trevin Hunte


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice USA: Het stelen van kandidaten!









0.0091788