BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Persie: 'Ik speel liever in De Kuip'

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Blade85
 Blade85 - vrijdag 12 oktober 2012 - 15:37   quote  deeplink  
De internationals van Oranje zullen vanavond moeten genieten de entourage in De Kuip. De wedstrijd tegen Andorra is het enige duel in de kwalificatiereeks die afgewerkt wordt in het Rotterdamse stadion. Oud-Feyenoorder Robin van Persie snapt dat niet.

"Wat mij betreft spelen we daar vaker. En ik weet dat meer spelers er zo over denken. Waarom ik liever in de Kuip speel? Het veld is beter en het stadion is mooier", zegt hij tegen het Algemeen Dagblad.

Jan van Merwijk, de directeur van de thuishaven van Feyenoord, baalt ook. "Voor de WK-kwalificatie hebben wij alleen Andorra gekregen. In heel 2013 zal er geen officieel duel van Oranje in Rotterdam te zien zijn. We hopen nog op een oefeninterland."
Blade85
 Blade85 - vrijdag 12 oktober 2012 - 15:37   quote  deeplink  
jankerd het zou je niet moeten uitmaken waar je speelt... al is het het trapveldje achter ga nou maar eerst presteren lul...
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 oktober 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Robin is een beetje blijven hangen want het veld in de Arena is vorig jaar, door de spelers, toch echt uitgeroepen als beste grasmat van de Eredivisie.
Eigenlijk is iedereen ene beetje blijven hangen rondom de mythe van de Kuip. Vroeger had de kuip echt iets magisch. Zie bijvoorbeeld f'noord-juve 2-0 toen was de sfeer fantastisch. Tegenwoordig komt men daar ook niet verder dan een paar keer het clublied per wedstrijd.
Voor echte sfeer zal je naar de Arena of de Grolsch Veste moeten gaan.
FR12-1908
 FR12-1908 - zaterdag 13 oktober 2012 - 12:16   quote  deeplink  
hahahha sfeer in de Arena, houd aub op!
Daar komt alleen geluid uit 410, en zodra het slecht gaat ligt heet de arena plat. De Kuip blijft de meest sfeervolle statdion van Nederland. Vergelijken met dat boere stadion kan je al helemaal niet
tomson
 tomson - zaterdag 13 oktober 2012 - 23:51   quote  deeplink  
@Brandje: Als meneertje Vertonghen wenst het veld van de Kuip een 1 te geven....
De Arena is bezig met zijn 50e grasmat zeker? En zelfs ons uitpubliek overstemt de zaak regelmatig.Bij ons hoor je de supporters pas echt zingen.Ook als het weer eens wat minder loopt is het nog steeds"loud&loyal"! Je kan wel merken dat jullie al een tijdje niet in de Kuip komen. Nog steeds het enige echte oldskool voetbalstadion !
Blade85
 Blade85 - zondag 14 oktober 2012 - 11:13   quote  deeplink  
dat is allemaal niet eens het punt... die gozer heeft nooit iets kunnen brengen voor het nl eftal... als hij zich daar nou is op gaat concentreren ipv lopen zeiken in welk stadion hij tegen een bal mag trappen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Blade85 --
Aartus
 Aartus - zondag 14 oktober 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Had je bij feyenoord moeten blijven van persie.Had je iedere thuiswedstrijd in de kuip gespeeld.
hippy
 hippy - maandag 15 oktober 2012 - 07:44   quote  deeplink  
Tja hij heeft een voorkeur...jammer voor hem...;)))
dennie
 dennie - dinsdag 16 oktober 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 09:47 schreef Brandje het volgende:
Robin is een beetje blijven hangen want het veld in de Arena is vorig jaar, door de spelers, toch echt uitgeroepen als beste grasmat van de Eredivisie.
Eigenlijk is iedereen ene beetje blijven hangen rondom de mythe van de Kuip. Vroeger had de kuip echt iets magisch. Zie bijvoorbeeld f'noord-juve 2-0 toen was de sfeer fantastisch. Tegenwoordig komt men daar ook niet verder dan een paar keer het clublied per wedstrijd.
Voor echte sfeer zal je naar de Arena of de Grolsch Veste moeten gaan.
Hoelang lig je al in coma? WAKKER WORDEN!!!
dennie
 dennie - dinsdag 16 oktober 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 23:51 schreef tomson het volgende:
@Brandje: Als meneertje Vertonghen wenst het veld van de Kuip een 1 te geven....
De Arena is bezig met zijn 50e grasmat zeker? En zelfs ons uitpubliek overstemt de zaak regelmatig.Bij ons hoor je de supporters pas echt zingen.Ook als het weer eens wat minder loopt is het nog steeds"loud&loyal"! Je kan wel merken dat jullie al een tijdje niet in de Kuip komen. Nog steeds het enige echte oldskool voetbalstadion !
Idd. Lachwekkend dat mensen komen vertellen dat de sfeer in nota bene de Arena beter is. Allemaal van die successupportertjes die gaan fluiten als het ff wat minder loopt. Bij Feyenoord blijft iedereen zingen in goede en slechte tijden.
hippy
 hippy - dinsdag 16 oktober 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 13:58 schreef dennie het volgende:

[..]

Idd. Lachwekkend dat mensen komen vertellen dat de sfeer in nota bene de Arena beter is. Allemaal van die successupportertjes die gaan fluiten als het ff wat minder loopt. Bij Feyenoord blijft iedereen zingen in goede en slechte tijden.
Wat heeft dit met oranje te maken???
Blade85
 Blade85 - dinsdag 16 oktober 2012 - 15:42   quote  deeplink  
dat vroeg ik me nou ook af... de discussie gaat over of een speler die niet presteert zich druk moet maken over in welk stadion hij speelt... maja als je nooit in houdlijk kan praten en alleen maar kan haten sja...
dennie
 dennie - dinsdag 16 oktober 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 15:25 schreef hippy het volgende:

[..]

Wat heeft dit met oranje te maken???
Niets toch???? Ik reageer alleen op anderen hoor dus ik begrijp niet dat je mij hier op aanspreekt beetje onnodig.
dennie
 dennie - dinsdag 16 oktober 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 15:42 schreef Blade85 het volgende:
dat vroeg ik me nou ook af... de discussie gaat over of een speler die niet presteert zich druk moet maken over in welk stadion hij speelt... maja als je nooit in houdlijk kan praten en alleen maar kan haten sja...
Idd ik hou ook niet van mensen die komen haten daarom reageer ik ook op ze. Arena sfeervoller dan de Kuip right hoe lok ik reacties uit. En hoe weet je dat ik 'nooit' inhoudelijk zou reageren loop je me te stalken op dit forum??? Of baseer je dat op deze ene post zou wel erg kortzichtig zijn..
biba1970
 biba1970 - dinsdag 16 oktober 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 13:58 schreef dennie het volgende:

[..]

Idd. Lachwekkend dat mensen komen vertellen dat de sfeer in nota bene de Arena beter is. Allemaal van die successupportertjes die gaan fluiten als het ff wat minder loopt. Bij Feyenoord blijft iedereen zingen in goede en slechte tijden.
Wat moet je dan huilend op de tribune gaan zitten,bij ajax is er sfeer bij feyenoord niet bij ajax niet bij psv wel.Weet je als je supporter bent van feyenoord vind je dat het mooiste stadion en vind je de sfeer super,en als je ajax supporter bent vind je de arena geweldig.Laat me eens raden je zult wel geen psv of ajax supporter zijn.misschien een feyenoorder,wat veel zingt.
dennie
 dennie - dinsdag 16 oktober 2012 - 19:07   quote  deeplink  
kom op kerel daar gaat het niet eens om het is algemeen bekend dat Feyenoord het meest sfeervolle stadion heeft persoonlijke voorkeur is logisch maar ik hoor nooit op tv wat een geweldig sfeervol stadion is die Arena toch, bij de Kuip is dat anders. En inschatten voor wat voor club iemand is is vrij gemakkelijk zelfs met zo'n neutrale reactie als de jouwe kan ik een inschatting maken wat denk ik Ajax is (iig niet Feyenoord denk ik). Bij mij ligt het er dik bovenop het zou gek zijn als een ajax supporter de kuip ophemelt en de arena afkraakt.. Daar heb je dan gelijk in maar dat is logisch maar ik praat over iets wat algemeen bekend is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 oktober 2012 door dennie --
biba1970
 biba1970 - dinsdag 16 oktober 2012 - 19:51   quote  deeplink  
VIND DE KUIP OOK EEN MOOI STADION
hippy
 hippy - dinsdag 16 oktober 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 17:14 schreef dennie het volgende:

[..]

Niets toch???? Ik reageer alleen op anderen hoor dus ik begrijp niet dat je mij hier op aanspreekt beetje onnodig.
Ik spreek jou niet aan!!!....
Het enige wat ik raar vind is dat een paar maanden geleden waren er nog genoeg feyenoorders die niks met oranje hadden en nu spelen er weer een paar van feyenoord in oranje en dan zijn ze weer betrokken... Snap dat niet...
Lekker belangrijk in welk stadion ze spelen, als ze maar winnen toch? ;))))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 oktober 2012 door hippy --
tomson
 tomson - woensdag 17 oktober 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Er iets mee hebben is wat anders hippy. Als oranje verliest heb ik daar binnen 10 seconden vrede mee.
hippy
 hippy - woensdag 17 oktober 2012 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 09:03 schreef tomson het volgende:
Er iets mee hebben is wat anders hippy. Als oranje verliest heb ik daar binnen 10 seconden vrede mee.
Dat dan weer wel...:)))...maar vindt het wel raar...
tomson
 tomson - woensdag 17 oktober 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Zal de laatste "raar" niet wezen. Ik heb gewoon wat met mijn cluppie. Hoe hoger de inbreng in oranje, hoe meer ik ook geneigd ben het serieus te volgen...
hippy
 hippy - donderdag 18 oktober 2012 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 17:59 schreef tomson het volgende:
Zal de laatste "raar" niet wezen. Ik heb gewoon wat met mijn cluppie. Hoe hoger de inbreng in oranje, hoe meer ik ook geneigd ben het serieus te volgen...
Dat snap ik wel, maar vind het vreemd als bijvoorbeeld fer de winnende goal zou scoren in een belangrijke wedstrijd op het wk(ik weet het, ik draaf door ;))).)zingt iedereen hem toe en de volgende seizoenswedstrijd wenst een heel stadion hem allerlei ziektes toe....
Dat vind ik wel rrrrrraaaaarrrrr...:)))
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 07:23 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar vind het vreemd als bijvoorbeeld fer de winnende goal zou scoren in een belangrijke wedstrijd op het wk(ik weet het, ik draaf door ;))).)zingt iedereen hem toe en de volgende seizoenswedstrijd wenst een heel stadion hem allerlei ziektes toe....
Dat vind ik wel rrrrrraaaaarrrrr...:)))
Precies niet normaal als een feyenoorder vertrekt naar een andere club.Word m allerlei ziektes toegewenst.Bij andere clubs waar ook spelers vetrekken komt dat niet voor.Zou Fc Twente dan toch als topclub worden gezien.Jaloezie misschien?En dan worden we weer uitgemaakt voor duitsert.Laten ze is wat anders bedenken.Ik ben een tukker verdomme en geen duitser.Ik kom godverdomme uit een verzetsfamilie.
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 00:24   quote  deeplink  
En dan roepen hamas .....aan t gas wie zijn hier nou duitsers?Schaam je.ja sorry ik moest dit even kwijt,omdat ik er van walg.Zulke spreekkoren.T zelfde geldt voor iemand ziektes toewensen.Komt in mijn woordenboek niet voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2012 door Aartus --
craven
 craven - woensdag 31 oktober 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 00:16 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies niet normaal als een feyenoorder vertrekt naar een andere club.Word m allerlei ziektes toegewenst.Bij andere clubs waar ook spelers vetrekken komt dat niet voor.Zou Fc Twente dan toch als topclub worden gezien.Jaloezie misschien?En dan worden we weer uitgemaakt voor duitsert.Laten ze is wat anders bedenken.Ik ben een tukker verdomme en geen duitser.Ik kom godverdomme uit een verzetsfamilie.
Wat een onzin kraam je uit
JeroenM
 JeroenM - zondag 04 november 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat de kuip toch de meeste uitstraling heeft. Arena is wel een mooi stadion maar heeft voor mij een teveel betonnen kolos gehalte.
Nee ik ben geen Feyenoorder..
Colina 17
 Colina 17 - dinsdag 11 maart 2014 - 11:45   quote  deeplink  
Het gaat om de wens van een speler, en die wens kan ik begrijpen ondanks het feit dat ik voor Ajax ben. De Kuip is het meest sfeervolle stadion, de Arena herbergt de beste en meest succesvolle club.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 11 maart 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Iedere oud speler van de club waar hij speelde zal liever in zijn oude stadion spelen. Is dat zo raar om te benoemen? Denk het niet. Het is een stukje ervaring en (liefde) die je hebt opgebouwd aldaar en tegelijkertijd heel slim pleasen van je oud supporters.
remco k
 remco k - dinsdag 11 maart 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 12:16 schreef FR12-1908 het volgende:
hahahha sfeer in de Arena, houd aub op!
Daar komt alleen geluid uit 410, en zodra het slecht gaat ligt heet de arena plat. De Kuip blijft de meest sfeervolle statdion van Nederland. Vergelijken met dat boere stadion kan je al helemaal niet
Erg sfeervol tijdens de klassieker.. Met name na de 1-2
Eide
 Eide - dinsdag 11 maart 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Erg sfeervol tijdens de klassieker.. Met name na de 1-2
Ervoor ook niet bijster volgens een zeer bekende Ajax columnist die op uitnodiging van een Feyenoord columnist de afgelopen Klassieker bezocht. Was voor de wedstrijd rumoeriger dan tijdens de wedstrijd.

Dat terzijde, de ArenA is een evenementenbak, geen voetbalstadion pur sang zoals de Kuip dat wel is en dat merk je wel aan allerlei dingen. Als puur voetbalstadion is de Kuip zonder meer een geslaagder stadion. Het heeft de nostalgie mee en je zit dichter op het veld... maar hij is een stuk kleiner dan de ArenA en gewoon oud en versleten. Bezoekers van een wedstrijd zijn ook gewoon klanten en de KNVB wil ook prettige faciliteiten bieden, en dan zit je in de Kuip toch verkeerd.

Ik zie dit soort uitingen toch met name als een oproep richting de Rotterdamse politiek om eens een beslissing te nemen. Want zolang die er niet is, is de ArenA, groter, beter voorzien van alle faciliteiten en is het ook gewoon een prima stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door Eide --
tomson
 tomson - woensdag 12 maart 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Hahaha lekker objectief hier.. maar het is wel een feit. Ik was er zelfs de laatste jaren bij maar zonder uitsupporters is het een doods gebeuren. Je bent van tevoren enthousiast omdat het de klassieker is, maar hij valt (ongeacht de uitslag) qua sfeer toch steeds weer tegen...
Eide
 Eide - woensdag 12 maart 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 13:18 schreef tomson het volgende:
Hahaha lekker objectief hier.. maar het is wel een feit. Ik was er zelfs de laatste jaren bij maar zonder uitsupporters is het een doods gebeuren. Je bent van tevoren enthousiast omdat het de klassieker is, maar hij valt (ongeacht de uitslag) qua sfeer toch steeds weer tegen...
Mwah, ik vind mezelf nog redelijk objectief toch? ;) En een beetje een voorkeur moet ook kunnen. :D
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 maart 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Hehe Eide gaat eindelijk uit de kast komen..d:-)
Eide
 Eide - donderdag 13 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:
Hehe Eide gaat eindelijk uit de kast komen..d:-)
Als je daar op gaat wachten zou ik een bankje zoeken en een slaapzakje meenemen want dat zou wel eens even kunnen duren :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 maart 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Op jouw altijd..d:-)
Ik heb een tweepersoons slaapzak, ik zal hem voor je warm houden, maar schiet op he..
Eide
 Eide - donderdag 13 maart 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 22:27 schreef RenatoBos het volgende:
Op jouw altijd..d:-)
Ik heb een tweepersoons slaapzak, ik zal hem voor je warm houden, maar schiet op he..
Wat zal jij het koud krijgen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 maart 2014 - 23:29   quote  deeplink  
d:-)
Eide
 Eide - vrijdag 14 maart 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:
d:-)
Ik vind het aanbod lief hoor, als we ooit samen boven de poolcirkel in een sneeuwhol verblijven zal ik zeker tegen jou aankruipen, maar alleen als ik m'n voeten onder je oksels mag leggen om m'n tenen op te warmen.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 14 maart 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 10:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het aanbod lief hoor, als we ooit samen boven de poolcirkel in een sneeuwhol verblijven zal ik zeker tegen jou aankruipen, maar alleen als ik m'n voeten onder je oksels mag leggen om m'n tenen op te warmen.
Ben jij zo lenig dan?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 maart 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 10:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het aanbod lief hoor, als we ooit samen boven de poolcirkel in een sneeuwhol verblijven zal ik zeker tegen jou aankruipen, maar alleen als ik m'n voeten onder je oksels mag leggen om m'n tenen op te warmen.
Ik reken er op maat..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Persie: 'Ik speel liever in De Kuip'









0.0144782