BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Goed initiatief!!!!!

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hippy
 hippy - donderdag 18 oktober 2012 - 11:18   quote  deeplink  
OM TAFEL - Ajax en Feyenoord zijn met elkaar en met derden in gesprek met als doel om volgend seizoen weer fans van de bezoekende club toe te laten in de stadions. Sinds 2009 zijn er geen aanhangers van de tegenpartij meer aanwezig.
De beslissing moet worden genomen in samenspraak met de gemeenten Amsterdam en Rotterdam, de politie, de KNVB en de fans. Volgende week speelt Ajax in Rotterdam tegen Feyenoord.

Al ben ik bang dat een kleine groep aan weers kanten het WEER gaat verpesten voor de rest...:(((
Ajx
 Ajx - dinsdag 23 oktober 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Dat zal ongetwijfeld wel weer gaan gebeuren ja, maar die moeten ze dan gewoon niet toelaten, ze weten nu al welke mensen erg gewelddadig zijn...
hippy
 hippy - dinsdag 23 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 19:54 schreef Ajx het volgende:
Dat zal ongetwijfeld wel weer gaan gebeuren ja, maar die moeten ze dan gewoon niet toelaten, ze weten nu al welke mensen erg gewelddadig zijn...
Dan zullen ze het buiten het stadion wel verpesten...
Gewoon meldplicht, net als in engeland...
Brandje
 Brandje - donderdag 25 oktober 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2012 - 21:11 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan zullen ze het buiten het stadion wel verpesten...
Gewoon meldplicht, net als in engeland...
Bij stadions gebeurd nooit meer wat dus deze maatregel is volslagen onzin. Ik ga zelf elke thuiswedstrijd naar Ajax en elke week is het raak op bijvoorbeeld Utrecht CS waar fans van de clubs elkaar tegenkomen.
Het rellen gebeurd dus voornamelijk buiten de stadions
hippy
 hippy - donderdag 25 oktober 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 08:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bij stadions gebeurd nooit meer wat dus deze maatregel is volslagen onzin. Ik ga zelf elke thuiswedstrijd naar Ajax en elke week is het raak op bijvoorbeeld Utrecht CS waar fans van de clubs elkaar tegenkomen.
Het rellen gebeurd dus voornamelijk buiten de stadions
Dus meldplicht...melden op politiebureau als er een wedstrijd is en komen ze niet 1000 euro boete...
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 oktober 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:14 schreef hippy het volgende:

[..]

Dus meldplicht...melden op politiebureau als er een wedstrijd is en komen ze niet 1000 euro boete...
Dat gaat niet gebeuren hippy.Je weet toch welke zwakke overheid we hebben?
Bij Fc Twente is ook wel bekend wie de relschoppers zijn.Ze hebben een stadion verbod,maar gaan gewoon via t supportershome van vak p naar binnen.Iedereen weet t.maar niemand doet er wat aan.En ze staan ook nog stijf van de alcohol en de pillen.Ik zit er vlak naast gewoon tuig.
hippy
 hippy - woensdag 31 oktober 2012 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 23:41 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren hippy.Je weet toch welke zwakke overheid we hebben?
Bij Fc Twente is ook wel bekend wie de relschoppers zijn.Ze hebben een stadion verbod,maar gaan gewoon via t supportershome van vak p naar binnen.Iedereen weet t.maar niemand doet er wat aan.En ze staan ook nog stijf van de alcohol en de pillen.Ik zit er vlak naast gewoon tuig.
Tja...het is onbegrijpelijk...
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 08 november 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Waar zijn ze in gesprek? In een free fight kooi?
Maximus
 Maximus - vrijdag 09 november 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 november 2012 - 14:13 schreef Mokum1 het volgende:
Waar zijn ze in gesprek? In een free fight kooi?
Nee in een weiland in beverwijk sukkel...
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 00:22   quote  deeplink  
toch te belachelijk voor woorden.Net wat hippy zegt vak p gaat gewoon naar binnen via t supportershome.Dat schorem weer je toch niet.Terwijl ze weten wie t zijn...Wordt nog wat met twente- utrecht.Die 2 supportersgroepen kunnen elkaar niet luchten of zien!!!!
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 00:36   quote  deeplink  
En jullie kutrechters moeten niet zo zielig doen...Stelletje messentrekkers....supportersbussen bekogelen waarbij een twente supporter in coma raakt...vuurwerkgeluiden maken..ok dan krijgen jullie van ons vuurwerk...De spelersbus van de vrouwen bekogelen.Stelletje stilettotrekkers...zeker vergeten he? in de jaren 80 daar ging t al mis...Wij als boeren vechten gewoon met de vuist...Wij hebben geen messen nodig....LAFAARDS!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ik neem m.n kinderen al niet meer mee als we tegen utreg moeten.Hoe moet ik ze dat uitleggen thuis.Dat er van die gekken rondlopen....
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 november 2012 - 14:13 schreef Mokum1 het volgende:
Waar zijn ze in gesprek? In een free fight kooi?
Geef ze een free fight kooi zonder messen...Laat ze dan maar rammen....En dat noemen zich voetbalfanS ???????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Goed initiatief!!!!!









0.0103139