BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Waarom het thuispubliek beslissende oordeel heeft wie wel en wie niet doorgaat

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 10 november 2012 - 12:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kijkcijfers vrijdag: 2,9 miljoen kijkers vernieuwd The Voice (Zappen.blog.nl)

Paul007
 Paul007 - maandag 12 november 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Waarom heeft het thuispubliek het beslissende oordeel om te zorgen welke kandidaat doorgaat naar de volgenderonde... Ik vond persoonlijk Marjet van den Brand veel beter zingen dan Sam Holden... Kreeg ook van de jury leden betere punten... Maar uiteindelijk heeft het thuispubliek voor Sam Holden gekozen... Het ziet erna uit dat de mensen thuis beter verstand van muziek hebben dan de jury... Of gaat het hier om het geld wat per gestuurde sms-bericht betaald wordt... Het lijkt meer op de eurovisie songfestival... Publiekslievelingen gaat voor het talent dat goed kan zingen...Waar gaat het naar toe Voice of Holland... Begin van het Einde???
Paul007
 Paul007 - maandag 19 november 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Afgelopen vrijdag tijdens de laatste battle... was het terecht of niet??? vinden jullie dan Laurrhie Brouns terecht door mocht????
duympy
 duympy - vrijdag 30 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
het programma komt bij mij niet meer geloofwaardig over als ik zie wat johannes aan stemmen krijgt dmv sms. Volgens mij het hele noorden opgetrommeld om te laten smsén. De makers van dit programma moet toch wat anders verzinnen om het op een eerlijke manier laten verlopen.
Fresh
 Fresh - vrijdag 30 november 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Trijntje heeft alle finaliste in haar team, echter die boer uit Friesland kan gewoon doorblijven boeren maar gaat gewoonnaar de finale. Het concept is niet zuiver, zekerniet richting halvefinale. Het lijkt wel of de coaches belangrijker zijn dan de kandidaten.

Jammer, dat de commercie uiteindelijk de winnaar is ver boven het werkelijke zang talent, of te wel de Voice of Holland
edbutton
 edbutton - zaterdag 01 december 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Ja Fresh, ook jij begrijpt het niet helemaal waar tvoh nou werkelijk omdraait! Je klaagt over de commercie maar waarom denk je dat tvoh elke week wereldartiesten de show laat openen? Omdat het heel veel kost om die gasten naar Nederland te halen moet er wel commerciel gedacht worden!! Het feit dat je degenererend ook Johannes praat zegt erg veel over je inzicht in het artiestenwereldje, Als je goed opgelet hebt gisteren kreeg Trijntje van Nick een enorme uitbrander omdat Trijntje het alleen maar kon hebben over zijn zangkwaliteiten. Nick vertelde Trijntje precies wat tvho inhoud. Je hoeft niet te kunnen zingen als mensen maar naar een optreden van je komen en zich vermaken. Natuurlijk kan Johannes niet erg goed zingen maar hij krijgt wel het Gelderdome vol en dat zal Trijntje nooit lukken maar haar zo genaamde zangcompetitie! Ik hoop dat Johannes tvoh wint en wat ik ook hoop is dat Trijntje het volgend seizoen haar zetel weer afstaat aan Angela want die kom mensen wel op totaliteit beoordelen!
Mocht Johannes niet winnen dan moet in principe Sandra winnen want zij is d enige die een eigen steil heeft. Leona is leuk voor in de dinnershow op zaterdagavond. Maar goed Trijntje geilt op haar dus dat zal wel niet gebeuren!
XIUS
 XIUS - zaterdag 01 december 2012 - 20:21   quote  deeplink  
Ik ben meer boos. Laten de mannen van de voice hun ogen eens open gooien. Dat Johannes met 85% aan publiekstemmen wint, slaat nergens op. Die jongen veel slechter zingen dan die meiden. 85% is nog niet eens de provincie friesland. Dus met andere woorden...driekwart van de bevolking heeft op hem gekozen. Hallllloooo...hier is gerommeld. Ik denk meer dat er gehackt is in het systeem, zodat Johannes zal gaan winnen. Het valt gewoon teveeel op. Let maar op...a.s. zaterdag, zal het weer gebeuren. Het word tijd, dat deze jongen eruit gaat.
Henri's Voice
 Henri's Voice - maandag 03 december 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Mensen maak je niet boos om dat gedoe met Johannes. Het ligt er toch duimendik bovenop dat dit een flashmob is van een groep die TVOH eens lekker een hak willen zetten.
Kom op, de meeste mensen kunnen muzikaler ruften dan wat er bij die jongen uit zijn mond komt.
Het is triest dat een artiest die je echt weet te raken (Tessa) plaats moet maken voor dit soort types.
Yzeman
 Yzeman - vrijdag 07 december 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Dat Johannes zoveel stemmen krijgt zegt meer over de kwaliteiten van Maame en Salome. Nog minder dus. In de finale zal hij eindelijk tegenstand krijgen en als een nachtkaars uitgaan.
Akran
 Akran - vrijdag 07 december 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Wat een waardeloze Voice finale krijgen we met die stomme bartje uut Friesland jammer dat het publiek meer stem heb dan de vakjurie laat de volgende keer het publiek eens niet stemmen dan had Sandra zeker gewonnen.
elvira
 elvira - vrijdag 07 december 2012 - 23:54   quote  deeplink  
juist geweldig dat een boertje uit frieslan
zover komt is weer eens wat anders dan altijd
de westerlingen
nico866
 nico866 - zondag 09 december 2012 - 08:02   quote  deeplink  
Sandra, 10 x een 10 opgehaald bij de coachen.
nr 1-2-3 in de down load.(publiek)
het gaat om de beste, en die is nu naarhuis gestuurd
dus Ed , Nick en jij zitten verkeerd, het gaat om de beste zanger en niet om een idol.
ollorex
 ollorex - woensdag 12 december 2012 - 17:40   quote  deeplink  
TVOH is een commercieel programma over de ruggen van de kandidaten. Het gaat helemaal niet om de "Voice", het gaat uitsluitend over de "Money". De allerbeste vocalisten flikkeren er uit als iemand anders meer geld (lees sms) opbrengt. Sandra MOEST er uit anders was het niet spannend genoeg in de ogen van J de Mol. Henkjan Smit heeft gelijk. De uitslagen zijn gemanipuleerd en Sandra gesaboteerd. Ook de platenmaatschappijen begrijpen er niets van. Week na week met drie, vier songs in de top 10 en dan wordt er niet genoeg op haar gestemd? Haha. Veel plezier met Johannes, de nieuwe Voice of Holland.
Pj76
 Pj76 - donderdag 13 december 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom iedereen verbaasd is. Leona heeft drie keer achter elkaar meer stemmen gehad als Sandra. Dus daar kon je toch al rekening mee houden? Daarnaast haalde Sandra idd een aantal hoge verkoopaantallen maar misschien heeft zij juist daarin een fanatieke aanhang tov anderen. Verder wordt er gedaan alsof Sandra er tegen Johannes uit is gegaan maar dat is niet zo. Ze is er tegen leona uit gegaan. En blijkbaar vonden meer mensen het waard om voor haar te stemmen. In mijn ogen is Sandra niet beter als leona en andersom ook niet. Twee compleet verschillende zangeressen, kwestie van smaak. Persoonlijk vond ik de 10-en voor welke kandidaat ook niet reëel. En voor wat betreft de zo genaamde manipulatie. Ik vind het een beetje zielig worden. Men is het niet eens met de uitslag en ineens is het manipulatie. Daar hoorde ik niemand over toen Sandra de vorige weken lager dan leona scoorde. En kijk even wie het zegt en wat voor onderbouwing (namelijk niets) wordt gegeven. Mensen, het is een spel, benader het ook zo en kan tegen je verlies. Wanneer je je hier zo druk over kunt maken, moet je je gelukkig prijzen met dat de rest van je leven blijkbaar erg gelukkig is!
huisvrouw
 huisvrouw - zaterdag 15 december 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Als ik ook mijn mening mag geven als 55 + er ,de Voice = stem ! Sandra heeft de beste stem , iemand een boer noemen omdat hij uit Friesland komt is DOM ! Leona heeft al ervaring in de Showbiz dus competitie is in deze niet eerlijk !Ik vond ze alle 4 goed ,ieder heeft zijn eigen identiteit net als Ben Saunders en daar werd wel naar de sten gekeken en niet naar uiterlijk (ik vind hem geweldig hoor) waarom bij Johannes zo,n gezeur ,hij is wel de enige die Golden Earring doet en Geweldig gedaan !Ik kreeg als enige keer kippevel van floor met v Velzen terwijl ik Floor soms te schreeuwerig vind .En Trijntje had Johannes niet af mogen zeiken terwijl er nog gestemd moest worden , is toch een zeikwijf die denkt alles te weten .Het gaat er toch om wie het beste in het gehoor bij het grote publiek zit ? en dat was Sandra bij mij ,maar ook Johannes vond ik Uniek !Wat heeft het voor zin te sms en als het toch volgens de "kenners"gaat ? Wij moeten die CD,s toch kopen ? Ja Commercieel moest Leona winnen maar de Voice van Nederland is het niet ! Friesland zal haar niet boeken terwijl Den Haag en a,dam enz Johannes wel willen en Sandra natuurlijk .Ik vind dat de kijker moet bepalen naar welke coach iemand moet gaan ! en als enige comentaar en stemmen mogen geven .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Waarom het thuispubliek beslissende oordeel heeft wie wel en wie niet doorgaat









0.0057270