BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Uitstervend ras' Janssen: 'Van Ginkel wordt juweeltje'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 november 2012 - 11:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Uitstervend ras' Janssen: "Van Ginkel wordt juweeltje" (FCupdate.nl)

Thomas
 Thomas - maandag 12 november 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Theo Janssen is er van overtuigd dat Marco van Ginkel een 'blijvertje' kan worden bij het Nederlands elftal. De pas 19-jarige middenvelder van Vitesse mag zich vandaag voor het eerst bij de nationale ploeg melden. Terecht, vindt teamgenoot Janssen.

"Hij is een supermoderne middenvelder en wordt een juweeltje van het Nederlandse voetbal. Daar ben ik van overtuigd", zegt Janssen in De Telegraaf. Probleemloos somt hij de kwaliteiten van zijn jonge teamgenoot op. "Marco is sterk, snel, heeft veel loopvermogen en kan box-to-box spelen. Hij is het type dynamische middenvelder dat je tegenwoordig veel ziet. Middenvelders zoals ik, die het van de passing en tactisch vermogen en niet van het lopen moeten hebben, zijn van het uitstervende ras."

Janssen heeft geen moeite gedaan om Van Ginkel voor te bereiden op zijn debuut bij de Oranje-selectie. "Ik hoef Marco niks over Oranje te vertellen, want dat ervaart hij allemaal zelf wel. Marco is een heel nuchtere jongen, die weet hoe hij zich op moet stellen en ook heel goed beseft wat hij kan en niet kan", aldus de routinier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Uitstervend ras' Janssen: 'Van Ginkel wordt juweeltje'









0.0084669