BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bony 'heel boos' op Nederlandse overheid

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 13 november 2012 - 08:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bony 'heel boos' op Nederlandse overheid (FCupdate.nl)

Thomas
 Thomas - dinsdag 13 november 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Wilfried Bony wil niet alleen om sportieve redenen vertrekken uit Nederland. Ook het beleid van overheidsinstanties leidt er toe dat de Ivoriaan het liefst zo snel mogelijk in een ander land wil gaan voetballen. Zijn familie krijgt namelijk geen visum om Bony hier in Nederland te bezoeken en dat doet hem pijn, zegt hij tegen NUsport.

"De band met hen is hecht", zegt Bony (23). "Ik zou ze graag veel vaker zien, maar dat kan niet zolang ik in Nederland speel. Ik heb twee keer geprobeerd mijn broer over te laten komen, maar beide keren kreeg hij geen visum. Dat is toch niet normaal."

"Ik ben daar heel boos over. Zelfs een paar dagen langskomen mag blijkbaar niet. En er wordt niet eens bij gezegd waarom. Ik zie mijn familie nu dus alleen wanneer ik naar Ivoorkust reis. Dat is een ramp, het maakt me verdrietig", aldus de Afrikaan.

"Vitesse kan er niks aan doen, maar ik wil Nederland verlaten zodra ik de kans krijg. Als ik bijvoorbeeld bij een Engelse club speel, dan kan mijn familie mij tenminste bezoeken. Ik bel ze elke dag, mis hen heel erg. Zij vragen: We willen je zien, wanneer vertrek je uit Nederland? Maar dat kan niet van de ene op de andere dag", zegt hij.
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Nadelen van een transfer bonnie...
Regels zijn regels...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Bony 'heel boos' op Nederlandse overheid









0.0089290