BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De klassieker.. uit publiek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
plannetje
 plannetje - woensdag 13 maart 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Wat vinden mijn mede Feyenoord supporters?
Misschien mogen er dalijk weer uitsupporters mee tijdens een klassieker..

Ik zeg eerlijk ben er nu zo aan gewend dat het van mij niet meer hoeft.. er komt toch alleen maar gezeik van.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 maart 2013 - 09:29   quote  deeplink  
Beetje dubbel, t hoort er bij, maar t moet wel kunnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 maart 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Laat ze maar lekker wegblijven,ik zie alleen maar voordelen..
w p
 w p - woensdag 13 maart 2013 - 10:58   quote  deeplink  
blijft maar lekker weg
wel heerlijk de wedstrijd in de kuip zonder 020
schorem
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 09:18 schreef plannetje het volgende:
Wat vinden mijn mede Feyenoord supporters?
Misschien mogen er dalijk weer uitsupporters mee tijdens een klassieker..

Ik zeg eerlijk ben er nu zo aan gewend dat het van mij niet meer hoeft.. er komt toch alleen maar gezeik van.
beter zo laten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 maart 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Laat maar komen!! Graag zelfs.
Feyenoord heeft ons nodig uit.
Dat is wel duidelijk geweest de laatste jaren.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 maart 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Aan de ene kant is het lekker 'rustig', en geen joden in ons mooie stadion. Aan de andere kant is het ook wel jammer.. Altijd leuk om wat dingen naar uitsupporters te roepen vooral tijdens de klassieker, hoort er toch gewoon bij? ;p
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 13 maart 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 12:34 schreef Sensi het volgende:
Aan de ene kant is het lekker 'rustig', en geen joden in ons mooie stadion. Aan de andere kant is het ook wel jammer.. Altijd leuk om wat dingen naar uitsupporters te roepen vooral tijdens de klassieker, hoort er toch gewoon bij? ;p
Idd!
joboo35
 joboo35 - woensdag 13 maart 2013 - 13:01   quote  deeplink  
die achotalep (expres fout gespeld!!) vern@@kt alles in rotterdam geen dance parade geen uit supporters echt bullsh@t!!!!

zo ben het ff kwijt.

ik ben voorstander van uitsupporters in klassieker lekkere spanning in de stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door joboo35 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 maart 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Van mij mogen ze ook komen, niet in het uitvak maar gewoon een beetje verspreid door het stadion, zeg maar een stuk of 20 in elk vak..
Alexi
 Alexi - donderdag 14 maart 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:
Van mij mogen ze ook komen, niet in het uitvak maar gewoon een beetje verspreid door het stadion, zeg maar een stuk of 20 in elk vak..
Laat ze idd maar toe op elk vak!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 maart 2013 - 20:07   quote  deeplink  
de typhus met die gasten, laat ze maar in dat klotedorp blijven
sevillana
 sevillana - donderdag 14 maart 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:08 schreef Alexi het volgende:

[..]

Laat ze idd maar toe op elk vak!
denk dat het kansloos is
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Eerder vermakelijk..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Maakt het wat uit?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 13:43   quote  deeplink  
Gewoon voor iedereen alle thuis wedstrijden zonder uit publiek ... Scheelt ook weer in de kosten !!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Aboutaleb=Rotterdam onwaardig

img384102794.jpeg

We schreven al een artikel: Aboutaleb = Betaald voetbal onwaardig, maar we hadden beter kunnen zeggen: Aboutaleb = Rotterdam onwaardig. De onzin en leugens ten koste van Feyenoord-supporters, door nota bene een Rotterdamse burgemeester, is een gevalletje: zo gaan wij niet met elkaar om. En wij maar denken dat er een Normalisatie traject was opgestart Afijn, een kwalijke zaak volgens onderstaand artikel van Vereeniging De Feijenoord. En terecht!

KWALIJKE LEUGENS UIT MOND BURGEMEESTER

We schreven het al eerder: de vaderlandse media besteedt liever aandacht aan negatieve randzaken rond het voetbal dan aan de vele mooie dingen op de tribunes. En bij gebrek aan negatieve randzaken worden deze met hetzelfde gemak gewoon compleet uit de duim gezogen door het journaille. Een voorbeeld: stomverbaasd lezen Feijenoorders in januari 2012 op hun mobiele telefoon dat melding wordt gemaakt van ongeregeldheden bij de vriendschappelijke wedstrijd IJsselmeervogels Feyenoord. Stomverbaasd inderdaad, want in de kroeg waar bijna alle Feijenoorders zich bevinden vermaken zowel de gasten als de uitbater en zijn personeel zich opperbest, terwijl de aanwezige politie voor het etablissement met de armen over elkaar staat toe te kijken.

Hoewel dit absoluut niet de eerste keer is dat Feijenoorders met verzinsels in een kwaad daglicht worden gesteld, is ook voor Feyenoord nu de maat vol. De club publiceert twee dagen na de wedstrijd onderstaand bericht op haar website:

Feyenoord baalt van berichtgeving rond benefietwedstrijd

Feyenoord heeft zich geërgerd aan berichtgeving van diverse media over vermeende grootscheepse misdragingen van supporters rond de benefietwedstrijd tegen IJsselmeervogels van afgelopen zaterdag. In diverse kranten en op websites is het hele weekend en ook vandaag nog melding gemaakt van onder meer confrontaties tussen Feyenoord-hooligans en de Mobiele Eenheid en vechtpartijen tussen supporters van Spakenburg en die van Feyenoord. Uit eigen waarneming en uit navraag bij meegereisde vertegenwoordigers van de voetbaleenheid van de politie Rotterdam-Rijnmond is gebleken dat hiervan geen sprake is geweest en dat er welgeteld sprake is van één kortstondig incident waarbij een enkele supporter is aangehouden en na later bleek onterecht.

Genoemd incident had plaats kort voor afloop van de door Feyenoord met 2-4 gewonnen wedstrijd. Feyenoord benadrukt dat elk incident er een teveel is en dat de aanhouding daarmee ook door de club als een smetje wordt gezien op een verder in prima sfeer verlopen benefietwedstrijd die in het teken stond van kinderen met kanker.

De honderd aanwezige patiëntjes beleefden net als enkele duizenden andere bezoekers en de spelers een mooie voetbalmiddag. Na afloop hebben de spelers nog volop handtekeningen uitgedeeld en zijn vele kinderen met hen op de foto gegaan. Met de benefietwedstrijd werd een mooi geldbedrag ingezameld voor het goede doelenproject.

Feyenoord heeft daar ter plekke niets dan lof voor gekregen. Wie niet aanwezig was maar puur afgaat op sommige berichten uit de media, krijgt nu geheel ten onrechte zo ongeveer de indruk dat er sprake is geweest van een veldslag in plaats van een mooi voetbalfeest. Het in sommige media geschetste beeld brengt de club en haar supporters ten onrechte in diskrediet, aldus een woordvoerder van Feyenoord.

Een prima reactie van Feyenoord, maar het kwaad is op dat moment al geschiedt. Velen hebben de foutieve berichtgeving uit de media al voor waar aangenomen en spreken weer (ten onrechte!) schande van het gedrag van de Feijenoorders in Spakenburg. Een rectificatie zal er uiteraard nooit komen. En zo is het beeld weer ontstaan van zich misdragende Feijenoorders, terwijl we juist zorgen voor een even mooie als gezellige dag en een flinke bijdrage leveren aan de 25.832,46 euro die deze dag voor de Vereniging Ouders, Kinderen en Kanker wordt opgehaald. Saillant detail: de uitbater van de kroeg waar de Feijenoorders zich voor de wedstrijd verzamelen, is zo tevreden dat hij besluit een deel van de omzet te doneren aan het goede doel.

Sensatie verkoopt en dat is direct de verwerpelijke reden waarom journalisten met regelmaat dergelijke leugens de wereld in helpen. Bij gebrek aan sensatie wordt deze over de rug van Feijenoorders simpelweg verzonnen. Het volk leest het in de krant, neemt het voor waarheid aan, voetbalsupporters staan weer in een kwaad daglicht en iedereen staat op de banken als een politicus goedkoop probeert te scoren door nog strengere maatregelen tegen dat tuig aan te kondigen.

Nóg kwalijker wordt het als de over Feijenoorders verspreide leugens niet afkomstig zijn van een journalist, maar uit de mond van nota bene onze burgemeester. In de door een uitspraak van de Amsterdomse burgemeester Eberhard van der Laan weer actuele discussie over het toelaten van uitsupporters bij de Klassieker, laat de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb gisteren in het Algemeen Dagblad namelijk het volgende optekenen: In Kerkrade was sprake van misdragingen, is onderweg een bus gesloopt en werd de chauffeur bedreigd. En laatst nog een bus die in brand werd gestoken.

Deze uitspraken zijn een grove schande. Onderweg naar Kerkrade is namelijk geen enkele bus gesloopt. Sterker nog: de enige schade aan de bus waarop gedoeld wordt, is veroorzaakt door een ME-bus. De chauffeur van de bewuste bus is ook op geen enkel moment bedreigd, sterker nog: navraag leert dat de chauffeur zeer te spreken is over het gedrag van zijn passagiers en ondanks het frustrerende optreden van de autoriteiten spreekt van een gezellige sfeer aan boord. Het is dus een grove schande dat een burgemeester dergelijke leugens verspreidt en daarmee inwoners van zijn stad ten onrechte in een kwaad daglicht stelt. Wij verwachten dan ook op zijn minst excuses van de heer Aboutaleb.

De uitspraak over de in brand gestoken bus is al even kwalijk. Hoewel er in deze zaak nog slechts verdachten zijn, vindt Aboutaleb het nodig alvast Feijenoorders voor deze zaak te veroordelen.

Aboutaleb_Rotterdam_onwaardig.jpg
Bron:Lunaticnews
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 02:41   quote  deeplink  
Feyenoord is nog altijd in de race voor de titel en de supporters dromen al van een huldiging op de Coolsingel. Ahmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam, strooit mogelijk echter roet in het eten. De burgervader weet niet of een huldiging op de Coolsingel verantwoord is.

"In 1999 ging het fout bij het kampioenschap. Er werd destijds zelfs geschoten op de Coolsingel", vertelt Aboutaleb in gesprek met RTV Rijnmond. "Toen is er een rapport verschenen van het COT waaruit eigenlijk is gebleken dat de Coolsingel niet geschikt is voor huldigingen. Als het zich voordoet gaan wij er opnieuw naar kijken en nemen we een besluit."

In 2008 veroverde Feyenoord de KNVB-beker. Destijds werd de bekerwinst wel gevierd op de Coolsingel. Om problemen te voorkomen werd de binnenstad van Rotterdam toen afgezet met containers. "De vraag is of ik dat wil, om het hele centrum af te zetten met containers. Daar moet ik goed over nadenken. Ik doe daar mededelingen over als ik zo ver ben."

bron: soccernews
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 maart 2013 - 02:43   quote  deeplink  
Geen uitpubliek, misschien geen huldiging op de Coolsingel.. Kunnen ze die halfgare niet terug schoppen naar 020 ofzo. Hij denkt echt dat ie een huldiging kan tegenhouden, hoe dan ook, de Coolsingel staat VOL als we kampioen worden. Punt uit!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 15:16   quote  deeplink  
b8f302f87158baa3ce4b025585daf5fd.png

legioen.jpg

Eric van der Burg, wethouder sport in Amsterdom, vindt net als zijn burgemeester dat er weer Feyenoordsupporters moeten worden toegelaten bij wedstrijden tegen Ajaks.

Volgens Van der Burg is het tijd om dat weer eens te proberen.

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam en toenmalig burgemeester Job Cohen kwamen vier jaar geleden samen met de KNVB tot de beslissing dat de aanhang van het bezoekende team vijf jaar lang niet welkom is bij de wedstrijd tussen de eeuwige rivalen. Die termijn zit er bijna op en wat Eberhard van der Laan betreft zijn de supporters van Feyenoord nu al weer welkom.

Van der Burg sluit zich hierbij aan en hoopt aan Rotterdam te kunnen laten zien dat het er weer gezellig aan toe kan gaan, met supporters van beide clubs.
Bron: rtvnh.nl
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 19 maart 2013 - 15:43   quote  deeplink  
Gezien de reakties (behalve vriend L.W.) vind ik het prima zoals het nu gaat zonder het uitvak (1200) hysterische/idioten die alleen maar vanachter een hek en een cordon veiligheidspersoneel aan het provoceren zijn .
Waarvoor zou je dat willen .Het is nog eens een K.uitvak ook daaro in de grootste poel des ........ .Daar mis je niets aan ,en wanneer je zou willen kom je er ook wel in .
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 maart 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Van mij mogen ze komen, brengt toch een extra stukje sfeer mee. Net zo hard weer afschaffen als het mis gaat, simpel.

Bovendien zou Feyenoord wat aan het uitvak mogen doen, lees dat mensen onder het uitvak met van alles bekogeld worden vanuit de tweede ring. Niet om op de feiten vooruit te lopen, maar als die Ajacieden van alles naar beneden donderen, mogen ze van mij gewoon weer afstemmen op teletekst.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Viel mij ook al op dat de boarding voor het uitvak veel te laag is..
Alexi
 Alexi - dinsdag 19 maart 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Gewoon wegblijve,
stelletje irritante nepperts!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juni 2013 - 14:34   quote  deeplink  
010TV in Amsterdom

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Aboutaleb: 'Volgend jaar weer uitsupporters bij de klassieker'

9098-groot

Jos Verveen meldt op twitter dat burgemeester van Rotterdam Aboutaleb wenst dat er volgend jaar weer uitsupporters bij de klassieker aanwezig kunnen zijn.
Bron:FRFans
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien. Het eerst volgende incidentje grijpt ie vast weer aan om dit maar weer voor een jaar tegen te houden..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Vandaag bepaald. Voor onbepaalde tijd geen uitsupporters bij de klassieker. Vooral wegens wanordelijke verloop bekerfinale.

Onbepaalde tijd is handvat voor voor altijd.
VVout
 VVout - dinsdag 16 september 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Omdat een stelletje joden zich niet kan gedragen, maar het is beter zo, de sloperTs kunnen beter gewoon weg blijven.
ar
 ar - dinsdag 16 september 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Gewoon lekker wegblijven,prima zo.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 september 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Blijft jammer, niks mooiers als ze aanwezig zijn. Kan blijkbaar niet meer, dus vind het wel prima zo. Spaart een hoop kosten aan politie-inzet..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
En dat 020 wil een ek organiseren.... Ze kunnen dit niet eens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Moerasvolk..
ar
 ar - dinsdag 16 september 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:
Blijft jammer, niks mooiers als ze aanwezig zijn. Kan blijkbaar niet meer, dus vind het wel prima zo. Spaart een hoop kosten aan politie-inzet..
Ik vind het niet jammer hoor,het geeft voor mij wat innerlijke rust als ik dat gajes niet meer zit zitten:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 september 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:20 schreef ar het volgende:

[..]

Ik vind het niet jammer hoor,het geeft voor mij wat innerlijke rust als ik dat gajes niet meer zit zitten:)
Kan, ik vind het juist tof ze de tyfus te schelden, hoe wel van die interactie over en weer. En wanneer krijg je nou de kans om een vak vol met lelijke mensen te zien, wil je toch niet missen..
ar
 ar - dinsdag 16 september 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan, ik vind het juist tof ze de tyfus te schelden, hoe wel van die interactie over en weer. En wanneer krijg je nou de kans om een vak vol met lelijke mensen te zien, wil je toch niet missen..
hehehehe..klopt,maar ik ben toch minder opgefokt.Ik vind het wel best.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 september 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:25 schreef ar het volgende:

[..]

hehehehe..klopt,maar ik ben toch minder opgefokt.Ik vind het wel best.
Snap ik ook wel..
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 september 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 18:16 schreef Stylzz het volgende:
Vandaag bepaald. Voor onbepaalde tijd geen uitsupporters bij de klassieker. Vooral wegens wanordelijke verloop bekerfinale.

Onbepaalde tijd is handvat voor voor altijd.
We hebben het zelf zover laten komen. Heb nog steeds een litteken op mijn rug van een van die ME-zeehondenknuppelaars. Schijnbaar zijn er steeds weer mensen die zich moeten misdragen en de rest vangt de klappen.

Ik vind het wel ontzettend jammer dat het niet kan. Mooiste wedstrijden van het jaar, zeker als wij winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 september 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Je noemt jezelf een zeehond..(?)
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 16 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 09:18 schreef plannetje het volgende:
Wat vinden mijn mede Feyenoord supporters?
Misschien mogen er dalijk weer uitsupporters mee tijdens een klassieker..

Ik zeg eerlijk ben er nu zo aan gewend dat het van mij niet meer hoeft.. er komt toch alleen maar gezeik van.
precies NOOIT geen uitsupporters meer.lekker rustig....en goedkoop!
VVout
 VVout - woensdag 17 september 2014 - 00:37   quote  deeplink  
En de spijkers zijn ook op dus!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 september 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:57 schreef TheMenace het volgende:

[..]

precies NOOIT geen uitsupporters meer.lekker rustig....en goedkoop!
Discriminatie van eencelligen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Volgens Ahmed Aboutaleb - Burgemeester van Rotterdam - is het niet waarschijnlijk dat er ooit nog fans van Ajaks in de Kuip komen en vice versa. "We zijn er niet op uit om onze steden te confronteren met ellende, dus doen we het maar niet", aldus Aboutaleb in een interview op Radio Rijnmond. Omdat voorheen de supporters van beide clubs vaak de strijd met elkaar aangingen is het "voorlopig dan ook over en uit".
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 17 september 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:57 schreef TheMenace het volgende:

[..]

precies NOOIT geen uitsupporters meer.lekker rustig....en goedkoop!
Altijd dus.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 17 september 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Gewoon toestaan. Daar gaat niemand dood aan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
van geil
 van geil - woensdag 17 september 2014 - 19:12   quote  deeplink  
ze draaien bij ons geen films toch?
tomson
 tomson - woensdag 17 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
En dat 020 wil een ek organiseren.... Ze kunnen dit niet eens.
Geen kwestie van kunnen. Eerder willen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Volgens Ahmed Aboutaleb - Burgemeester van Rotterdam - is het niet waarschijnlijk dat er ooit nog fans van Ajaks in de Kuip komen en vice versa. "We zijn er niet op uit om onze steden te confronteren met ellende, dus doen we het maar niet", aldus Aboutaleb in een interview op Radio Rijnmond. Omdat voorheen de supporters van beide clubs vaak de strijd met elkaar aangingen is het "voorlopig dan ook over en uit".
Goed besluit!!! Moeten ze bij elke wedstrijd maar doen. Is wel zo duidelijk ... Elke wedstrijd zonder 'uit' supporters !!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 17 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goed besluit!!! Moeten ze bij elke wedstrijd maar doen. Is wel zo duidelijk ... Elke wedstrijd zonder 'uit' supporters !!!
In de skybox merk je er idd ws weinig van maar het geeft wel sfeer hoor zo'n vak met uitpubliek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De klassieker.. uit publiek









0.0078921