BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: K-1 Toernooi - wat een aanfluiting!

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 16 maart 2013 - 01:22   quote  deeplink  
Het K-1 World Grand Prix 2012 toernooi is afgelopen en Cro Cop is de winnaar.

Maar wat een aanfluiting is het K-1 tegenwoordig. Cro Cop mag dan wel in Kroatie een held zijn, zijn glorie jaren zitten al weer heel wat jaren achter ons.
In de UFC 3 van zijn laatste 4 partijen op (technisch) Knockout verloren van Frank Mir, Brendan Schaub en Roy Nelson waarbij de laatste twee natuurlijk niet eens bij de top van de divisie behoorden.

Vallen twee grote favorieten (Badr Hari en Gerges) uit door blessures en meteen blijven er maar matige namen over.
Waar zijn Tyrone Spong, Peter Aerts, Daniel Ghițã, Gökhan Saki, Semmy Schilt, Mighty Mo, Errol Zimmerman, Ray Sefo, Ewerton Teixeira, Alistair Overeem en noem de echt grote namen maar op.
Tuurlijk, het heeft allemaal met geld en contracten te maken maar dat maakt het verniewde K-1 gewoon een matig toernooi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door Boudewijn --
magpie
 magpie - zaterdag 16 maart 2013 - 01:36   quote  deeplink  
Mijn mening!
Ik hoop dat hij(Badr Hari) echt een blessure heeft! begrijp me niet verkeerd? niet voor hem! maar ik heb niets gezien dat zo'n blessure kan veroorzaken, ik vind het nogal vreemd! maar wie ben ik!
maarten helmond
 maarten helmond - zaterdag 16 maart 2013 - 10:20   quote  deeplink  
Waardeloos vond ik het. Dit zijn niet de beste vechters ter wereld.gewoon slap aftreksel van de k1 van enkele jaren terug. Als badr had gewonnen dan zie ik hem nog niet als de beste. Matig b gala.beetje balkan mafia gebeuren.
Hertog
 Hertog - zaterdag 16 maart 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Die Crocop verdiend het nog niet om de voeten te kussen van alle anderen waarbij hij nu in het rijtje K! kampioenen staat. Wat een vertoning. Van iedereen. Ook van Badr. De leukste partij vond ik nog het 1ste supergevecht tussen die twee lichtgewichten. De 1ste van Londt droeg ook wel enige opwinding in zich. Maar de rest????
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:05   quote  deeplink  
Verschrikkelijk hoe het niveau in elkaar gestort is.. Zit ook geen mooie partij meer bij.
Tirreg
 Tirreg - zondag 17 maart 2013 - 14:32   quote  deeplink  
Wat een kt toernooi de deelnemers waren echt slecht, badr had geen conditie genoeg, londt geen zin meer, crocop zag er niet uit kon niet veel en wordt kampioen. Waardeloos ik kijk in het vervolg wel naar de deelnemers, als dat weer zo is dan hoeft het van mij niet meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: K-1 Toernooi - wat een aanfluiting!









0.0070250