BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 juli 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Joey Sleegers: groot talent van Feyenoord

8332-groot

Joey Sleegers speelde de afgelopen oefenwedstrijden tegen SC Feyenoord, FC Horst, HHC Hardenberg en ASWH mee met Feyenoord. Hij maakte dus deel uit van de selectie die zich aan het voorbereiden is op het nieuwe voetbalseizoen waar er weer veel op het spel staat voor de club uit Zuid. Vandaag is hij 19 jaar oud geworden.

De aanvallende middenvelder van Feyenoord heeft een contract tot de zomer van 2014 en zal ongetwijfeld dit jaar graag laten zien waar hij toe in staat is. Stanley Brard zei al eens dat hij bij de eerste wedstrijd dat hij Joey ging bekijken al na 1 minuut voldoende wist. Brard: Joey is een harde werker en een bijzonder getalenteerde voetballer, waarvan wij denken dat hij de potentie heeft om Feyenoord één te halen. Joey is een aanvallende middenvelder, technisch begaafd en gezegend met een goed schot en pass. Als D-pupil had hij al een dusdanige indruk gemaakt op Brard dat hij direct overtuigd was van zijn kwaliteiten.

Ook tijdens de eerste training dit seizoen van Feyenoord 1 was Joey enorm enthousiast: Ik was nog nooit bij de eerste training van Feyenoord aanwezig geweest, al had ik wel filmpjes ervan gezien. Geweldig om dit nu zelf mee te maken, vertelt de jeugdige middenvelder op de officiële website van zijn club.

Ook Ronald Koeman en Martin van Geel zien voor Joey Sleegers kansen dit jaar. Van Geel: Joey blijft dit seizoen bij ons, hij zal zich moeten ontwikkelen bij wedstrijden in Jong Feyenoord/Excelsior en tijdens de trainingen onder Ronald Koeman. Dit is volgens ons de manier voor Joey om zich te ontwikkelen.

Er zal ongetwijfeld veel concurrentie op zijn positie zijn, maar voor Joey Sleegers liggen er wel degelijk voldoende kansen om een volwaardige A-selectie speler te worden bij Feyenoord in de toekomst.

Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 20 juli 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
qwerto
 qwerto - zaterdag 20 juli 2013 - 12:52   quote  deeplink  
Joey kan het zeker wel ! hoop dat we Europees spelen want dan krijgen we meer wedstrijden en meer roulatie waardoor Sleegers in ieder geval mee zal doen tegen clubs als RKC en GAE !
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 augustus 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Hoe staat het eigenlijk met hem? Is hij nog geblesseerd?
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:53   quote  deeplink  
veel betere optie als immers en vormer
dobias
 dobias - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Hij kan er niet meer omheen om immers op de bank te zetten.
manu op links en Vilhena op 10
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:09   quote  deeplink  
Manu links, Armenteros 10.
dobias
 dobias - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Manu links, Armenteros 10.
Kan ook maar ben nog niet overtuigd van Armenteros. Maar laat mij graag verrassen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Is zeker het proberen waard, dit werkt nu ook niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 19:41   quote  deeplink  
ik heb dit jochie n paar keer gezien...

kan zeer behoorlijk voetballen...zeer bovengemiddeld vind ik.
weet alleen niet of hij ook n goed schot heeft?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 september 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Heb een beetje een Achahbar gevoel bij deze speler. Hij kan zeker bovengemiddeld ballen, maar blijft hij fysiek ook overeind?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 september 2013 - 20:19   quote  deeplink  
En het is een Helmonder.. :')
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 20:19 schreef Bosifyable het volgende:
En het is een Helmonder.. :')
dan loopt hij de hele dag in n trainingspak,,:)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Beetje katten meppen in z'n Aus.
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 20:29   quote  deeplink  
haha
van geil
 van geil - dinsdag 01 oktober 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Deze jongen maar ns opstellen tegen Hoek.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 oktober 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Touzani kan ook heel veel met een bal maar is nooit een topvoetballer geworden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 november 2013 - 16:12   quote  deeplink  
SLEEGERS PROEFT VERTROUWEN BIJ FEYENOORD

d5717e0ec7af158c75f415823b0d6dc4_660_300_crop.jpg

Joey Sleegers proeft veel vertrouwen bij Feyenoord. Dat vertelde het negentienjarige talent vrijdagmiddag in De Kuip, waar hij in het bijzijn van onder andere zijn ouders, zus en zaakwaarnemer zijn handtekening zette onder een nieuw contract. Eerder deze maand had hij al met de club overeenstemming bereikt over een nieuwe verbintenis die hem tot medio 2016 aan Feyenoord verbindt.

De overeenkomst betekent voor Sleegers zijn tweede contract bij Feyenoord, nadat hij op zijn twaalfde terechtkwam in de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. Ik ben heel blij dat ik ondanks mijn jonge leeftijd al mijn tweede contract bij Feyenoord mag ondertekenen, reageerde de aanvallende middenvelder. De club heeft veel vertrouwen in mij. Dat proef ik niet alleen dankzij dit contract, maar ook uit de gesprekken die ik voer met de clubleiding of de trainer.

Na een succesvol seizoen in Feyenoord A1, dat bekroond werd met het winnen van de landstitel, werd Sleegers afgelopen zomer overgeheveld naar de eerste selectie. Voor mij was dat een heel mooie stap. Bij het eerste elftal gaat alles er nog sneller aan toe en wordt in fysiek opzicht nog meer gevraagd. Op de trainingen merk ik dat ik op de goede weg ben, onder meer omdat ik mezelf sterker voel worden. Het geeft rust en vertrouwen dat ik ook de komende jaren de kans krijg om mijn ontwikkeling door te zetten.

Volgens Martin van Geel krijgt Sleegers de komende jaren de tijd om door te groeien in zijn ontwikkeling. Wij zien in Joey een jongen voor de toekomst, lichtte de technisch directeur toe. In fysiek opzicht moet hij nog de nodige stappen maken, maar hij beschikt over zoveel creativiteit en voetbalbagage dat we alle vertrouwen in hem hebben. De wedstrijden die hij dit seizoen in ons Beloftenteam speelt zijn voor hem hartstikke leerzaam, omdat het niveau daar hoger en de weerstand groter is dan in de jeugd. Samen zullen we een traject uitstippelen dat voor zijn ontwikkeling het beste is.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - vrijdag 29 november 2013 - 16:51   quote  deeplink  
heerlijke voetballer.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 november 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Ik heb hem 10 minuten zien ballen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:50   quote  deeplink  
Sleegers wil slagen in De Kuip: 'Ik moet opvallen in de Kuip'

2ajq179.jpg

Joey Sleegers koos er deze zomer voor om verhuurd te worden aan FC Eindhoven. De talentvolle middenvelder maakt indruk in de Jupiler League.Als je dan in een bijna volle Kuip speelt, dat is niet te beschrijven. Feyenoord is voor mij dé club'', is de twintigjarige duidelijk over zijn uiteindelijke doel.

''Koeman dacht dat ik fysiek nog wat te licht was. Ik ben daar toen aan gaan werken, deed extra krachttrainingen, ging door als de rest stopte'', vertelt Sleegers, die ook onder Fred Rutten niet op speeltijd hoefde te rekenen, aan het Eindhovens Dagblad. ''Juist in de eerste divisie kan ik mezelf bewijzen, zeker ook in fysiek opzicht.''

''Hier kan ik me verder ontwikkelen. Ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt, zeker achteraf'', vervolgt hij. Zijn vader volgt zijn spel kritisch. ''Natuurlijk vind ik dat soms vervelend, maar ik weet dat hij gelijk heeft. Het gaat om de details; een balaanname moet precies goed zijn.

Elke maand gaat er een rapport van Eindhoven-Zuid naar Rotterdam-Zuid. Sleegers zelf heeft op dit moment weinig contact met de staf van Feyenoord. Wel met spelers. ''Laatst ben ik na de wedstrijd tegen Heracles nog even in de kleedkamer geweest. Ruben Schaken merkte op dat het lekker gaat met me.''

Zelf is hij kritischer. Ik sta op twee goals, dat hadden er al zes of zeven kunnen zijn. Ik heb mezelf opgelegd dat ik dit seizoen minstens tien doelpunten moet maken. Ik moet me bewijzen, ik moet opvallen.'' Want hij wil per se terug, terug naar de Kuip.
Bron: Eindhovens Dagblad
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Heeft wel iet van v. Wonderen boven op de foto, zomaar een gedachte die in me opkwam.

3_a3c8f9a2adcace819efff8c423e45bedb1f494ee.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Stop eens met drinken man..
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Waarom, tranen je ogen van de smoor dat je dat niet ziet :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Ghehe, zou kunnen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 17:58 schreef VVout het volgende:
Heeft wel iet van v. Wonderen boven op de foto, zomaar een gedachte die in me opkwam.

[ afbeelding ]
Sleegers doet mij juist aan de andere oud-Feyenoorder denken:

283.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
cruijff-blog-achtergrond.jpg
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sleegers doet mij juist aan de andere oud-Feyenoorder denken:

[ afbeelding ]
Smolarek, ha... Niettemin allemaal vrij tengere spelers die wat in hun mars hadden, fysiek gezien dan denk ik niet de zwaarst gebouwde personen. Dit naar aanleiding van Koemans uitspraak in bovenstaand artikel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:16   quote  deeplink  
hij lijkt er op.
ook de manier van lopen
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 19:15 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, je moet zo door gaan, anders stuur ik ff een PB'tje ;)
van geil
 van geil - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:18   quote  deeplink  
ghe ghe
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 19:16 schreef van geil het volgende:
hij lijkt er op.
ook de manier van lopen
Ff serieus, zo'n neus lijkt toch totaal niet op die van Sleegers!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Nee Kees wel dan, mafkaan..
VVout
 VVout - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Kafmaan, nou mot je ff ophouden zeg. Ga ff wat bikken heb honger.
van geil
 van geil - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:28   quote  deeplink  
klinkt als
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 19:25 schreef VVout het volgende:
Kafmaan, nou mot je ff ophouden zeg. Ga ff wat bikken heb honger.
Eet smakelijk VV..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Feyenoord-huurling Joey Sleegers wist vandaag het winnende doelpunt te scoren voor FC Eindhoven tegen Jong Ajaks. In de 68ste minuut scoorde de middenvelder de 2-1 voor de club uit Eindhoven en dat was ook de eindstand.

Feyenoorder Joey Sleegers scoort de winnende tegen Jong 020..
SLEEGERS///NEUZENDODERT..
van geil
 van geil - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 22:40 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-huurling Joey Sleegers wist vandaag het winnende doelpunt te scoren voor FC Eindhoven tegen Jong Ajaks. In de 68ste minuut scoorde de middenvelder de 2-1 voor de club uit Eindhoven en dat was ook de eindstand.

Feyenoorder Joey Sleegers scoort de winnende tegen Jong 020..
SLEEGERS///NEUZENDODERT..
scoort weer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Hier het doelpunt..
http://instagram.com/p/u1OnsJmlwe/?modal=true
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 01 november 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Ik heb gisterenavond Eindhoven-ajaks gekeken; speciaal voor Sleegers. Het eerste kwartier viel er niets te zien, en opeens ... in een flits een schicht over het veld. Wat krijgen we nou? Ik was meteen 1 en al aandacht, zoals alleen kan gebeuren wanneer je totaal onverwachts iets bijzonders ziet. En verdraaid: dat was dus Joey Sleegers! In de eerste helft vuurde hij (in mijn herinnering met rechts) nog een enorme pegel af, die de keeper schitterend over de lat tikte. En in de 2e helft scoorde hij dus een solide goal met links. Jammer dat hij zo weinig werd aangespeeld, maar dat had ook met zijn positie (linksbuiten) te maken. Bij ajaks barst het van de drukke mannetjes: kunnen allemaal 100 schijnbewegingen binnen 10 seconden maken, - maar echt iets klaarmaken, ho maar. Dan is het wel interessant om een speler te zien, die met 3 a 4 akties heel dwingend aanwezig is. Hij lijkt ook niet meer op het iele jochie die ik ooit verdienstelijk in Feyenoord 1 zag meedraaien. Het is nog te vroeg om een oordeel te vellen, - maar ik ben behoorlijk onder de indruk. Dus dan zie je een klotenwedstrijd, maar is het toch een interessante avond geweest.
tomson
 tomson - zaterdag 01 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Schot uit de 2e lijn verdiende eigenlijk ook een goal. En Sierd Koekoek vond dat ie teveel kansen nodig had.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Goed om dit te lezen. Hoopte al van harte dat hij het goed zou gaan doen daar. Samen met Karsdorp knokken om Clasie straks op te volgen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Feyenoord-huurling opnieuw trefzeker in de Jupiler League

25ixmqv.jpg

Waar Joey Sleegers twee weken geleden nog het winnende doelpunt namens FC Eindhoven tegen Jong Ajaks maakte, was de 20-jarige voetballer vanavond weer trefzeker. De van Feyenoord gehuurde aanvallende middenvelder maakte vanavond de gelijkmaker in de competitiewedstrijd tegen MVV. Sleegers loste in de vierde minuut na rust een schot van dertig meter, waarna de bal via de paal in het doel verdween. Uiteindelijk wist FC Eindhoven 1-2 te winnen. Het doelpunt van Sleegers betekent zijn vierde doelpunt in acht wedstrijden.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
Denk dat ze in Eindhoven heel blij zijn met deze Helmonder Feyenoorder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door Bosifyable --
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 18:28   quote  deeplink  
scorende middenvelder.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Kunne we goe gebruuken..
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:
Kunne we goe gebruuken..
Yep.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 januari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Hattrick gescoord voor Eindhoven in een oefenwedstrijd tegen MVV.
Barabas
 Barabas - donderdag 08 januari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Terug halen.
MMM
 MMM - donderdag 08 januari 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Niet goed genoeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic









0.0833652