BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 september 2013 - 20:13   quote  deeplink  
PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs

langeler1600.jpg

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:04 september 2013 om 15:12Categorie:Reactie

Als het aan PSV ligt, kaapt de traditionele topdrie geen jeugdtalenten meer bij elkaar weg. Dat zegt Art Langeler, sinds deze zomer hoofd opleiding in Eindhoven.

Jarenlang bleven de clubs van elkaars talenten af. In het recente verleden werden andermans talenten gewoon benaderd. "Geen goede zaak", aldus Langeler in Voetbal International. "Ik vind dat de visie moet zijn: samen sterk in de strijd tegen het buitenland. Ik merk dat jeugdspelers steeds beter beseffen dat een vroegtijdig vertrek naar het buitenland niet verstandig is."

"In plaats daarvan is de nationale strijd weer terug", constateert Langeler. "Dat moeten we met z'n allen niet willen. De gebeurtenissen leren dat er van een gentlemens agreement geen sprake meer is. Ik wil de discussie met mijn collegas weer opstarten en zal zelf het initiatief nemen."

Volgens Langeler zijn er deze zomer opnieuw jeugdspelers van PSV door andere Nederlandse topclubs benaderd. Namen en rugnummers noemt hij niet. Vorig jaar werd Riechedly Bazoer door Ajax bij PSV weggekaapt.
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2013 - 20:45   quote  deeplink  
En de rest van Nederland dan?? Dat mag wel??
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 september 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 20:45 schreef remco k het volgende:
En de rest van Nederland dan?? Dat mag wel??
Mooi ideaal mr niet realistisch..
Al werd er vroeger tussen de traditionele top 3 nooit een jeugdspeler overgenomen mr dat is verleden tijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Ik vind het zelfs denigrerend naar alle andere opleidingsclubs. We mogen we mogen hun wel leegplukken met talenten. Maar van elkaars spelers blijf je af??? Vertel dat maar aan Chelsea of city.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 06 september 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 11:50 schreef remco k het volgende:
Ik vind het zelfs denigrerend naar alle andere opleidingsclubs. We mogen we mogen hun wel leegplukken met talenten. Maar van elkaars spelers blijf je af??? Vertel dat maar aan Chelsea of city.
Krijg zowel Chelsea als City niet aan de lijn mr ik blijf proberen ;)
sim
 sim - vrijdag 06 september 2013 - 01:37   quote  deeplink  
Ach er lopen genoeg talentjes van een jaar of 9 rond bij ons op het pleintje
Horen we over een paar jaar meer van hoop ik.
remco k
 remco k - vrijdag 06 september 2013 - 09:28   quote  deeplink  
Zeg maar niet welk pleintje het is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2013 - 23:56   quote  deeplink  
Nee stel je voor dat Fons het hoort..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Gentlements agreement, zei je...?

PSV denkt er serieus over na om Jordy Wehrmann, aanvoerder van de Feyenoord B1, over te nemen. De 16-jarige middenvelder zou dan vanaf het seizoen 2016/2017 in Eindhoven spelen. Dat meldt VarkenoordWatch vandaag. Feyenoord overweegt om Wehrmann een profcontract aan te bieden, maar twijfelt of hij nú al een contract verdient.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:
Gentlements agreement, zei je...?

PSV denkt er serieus over na om Jordy Wehrmann, aanvoerder van de Feyenoord B1, over te nemen. De 16-jarige middenvelder zou dan vanaf het seizoen 2016/2017 in Eindhoven spelen. Dat meldt VarkenoordWatch vandaag. Feyenoord overweegt om Wehrmann een profcontract aan te bieden, maar twijfelt of hij nú al een contract verdient.
Kijk en dat bedoel ik dus. Ze doen zichzelf zo geweldig voor.. Maar ondertussen spelen daar ook een aantal talenten van de andere grote opleidingen in Nederland..

En maar opscheppen over hun grootste talent Bergwijn.. Die heeft ook gewoon zijn opleiding bij Ajax gehad..

Bah wat een verschrikkelijke club is dat ook..
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
De tering met z'n akkoord, je moet het als speler al niet willen en zo wel zo snel mogelijk oprotten. Wat een hufter moet je zijn als een club die je heeft opgeleid en in je hard zou moeten zitten de rug toedraait.
LogicaPSV
 LogicaPSV - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Hart is in deze context met een "t" i.p.v. met een "d".......
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:00 schreef LogicaPSV het volgende:
Hart is in deze context met een "t" i.p.v. met een "d".......
Jep helemaal gelijk, gelukkig begreep je het.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk en dat bedoel ik dus. Ze doen zichzelf zo geweldig voor.. Maar ondertussen spelen daar ook een aantal talenten van de andere grote opleidingen in Nederland..

En maar opscheppen over hun grootste talent Bergwijn.. Die heeft ook gewoon zijn opleiding bij Ajax gehad..

Bah wat een verschrikkelijke club is dat ook..
Wie is jullie grootste talent? Bazoer? En die hebben jullie toch echt van de herdgang afgehaald.. En Bergwijn wilde weg omdat hij bij jullie in de B2 gezet werd..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Met ajakkes is geen gentlemens agreement te bereiken, die blijven toch wel pikken.. Waarom zou je het dan zelf niet doen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk en dat bedoel ik dus. Ze doen zichzelf zo geweldig voor.. Maar ondertussen spelen daar ook een aantal talenten van de andere grote opleidingen in Nederland..

En maar opscheppen over hun grootste talent Bergwijn.. Die heeft ook gewoon zijn opleiding bij Ajax gehad..

Bah wat een verschrikkelijke club is dat ook..
Remco, langeler zegt niet dat er alleen bij psv talenten worden weggehaald. Ik ben het wel met je eens wat je zegt (of in 2013 zei) met het feit dat er wel gewoon bij kleinere clubs gestolen kan worden. Dat is nadelig voor hen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:15 schreef psveindhoven123 het volgende:
Met ajakkes is geen gentlemens agreement te bereiken, die blijven toch wel pikken.. Waarom zou je het dan zelf niet doen
Omdat je niet met ajaks vergeleken wilt worden..(?)
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Maar Feyenoord behoort toch al jaren niet meer tot de top 3?
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:32 schreef Pieter08 het volgende:
Maar Feyenoord behoort toch al jaren niet meer tot de top 3?
Op rij, 2e-3e-2e-4e sorry, ik niet begrijp jouw.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Op rij, 2e-3e-2e-4e sorry, ik niet begrijp jouw.
Je hebt vast honger Wout. Geintje maat😝
LogicaPSV
 LogicaPSV - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Frenkie de Jong gaat nu van Willem 2 naar Ajax (met Andersen als "ruil" voor een jaar huur")lekker ballen in jong Ajax.
Perspectief is basisplek in Ajax 1 seizoen 2016-2017 i.p.v. Gudelj. Ironisch genoeg heeft Gudelj met zijn grove overtreding op de sterspeler van Willem 2 Andrade (ernstige knieblessure) bovenstaande ruil zelf in gang gezet en hiermee zijn eigen concurentie geregeld!
Moet worden gezegd: Gudelj leert wel snel na Rapid Wien: hij schoffelt Andrade bijna een jaar uit de roulatie en Ajax wint de wedstrijd !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:32 schreef Pieter08 het volgende:
Maar Feyenoord behoort toch al jaren niet meer tot de top 3?
Heyyyyyyyyyyyy..😡
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Op rij, 2e-3e-2e-4e sorry, ik niet begrijp jouw.
Boerenverstand zeg ma, wees blij dat je dat niet begrijp..😁
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Je hebt vast honger Wout. Geintje maat😝
Een gigantische vreetkick laat maar zeggen, als ie begint kom je er niet meer van af ;)
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:34 schreef LogicaPSV het volgende:
Frenkie de Jong gaat nu van Willem 2 naar Ajax (met Andersen als "ruil" voor een jaar huur")lekker ballen in jong Ajax.
Perspectief is basisplek in Ajax 1 seizoen 2016-2017 i.p.v. Gudelj. Ironisch genoeg heeft Gudelj met zijn grove overtreding op de sterspeler van Willem 2 Andrade (ernstige knieblessure) bovenstaande ruil zelf in gang gezet en hiermee zijn eigen concurentie geregeld!
Moet worden gezegd: Gudelj leert wel snel na Rapid Wien: hij schoffelt Andrade bijna een jaar uit de roulatie en Ajax wint de wedstrijd !
Jij denkt in complottheorieën zeg😦
LogicaPSV
 LogicaPSV - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 18:09 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Jij denkt in complottheorieën zeg😦
Niet in complot theorieën maar wel logisch geredeneerd toch?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Gudelje is gewoon een schopper. Hij mist het niveau van een topclub en compenseert dat met schoppen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Gudelj is een haarbandhomo..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:
Gudelj is een haarbandhomo..
Of een homo met een haarband?????
LogicaPSV
 LogicaPSV - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 19:09 schreef Pieter08 het volgende:
Gudelje is gewoon een schopper. Hij mist het niveau van een topclub en compenseert dat met schoppen.
Ha Pieter,
Volledig mee eens. Maar wel grappig dat Gudelj -door Andrade langdurend te blesseren- Ajax Frenkie de Jong als zijn opvolger heeft laten binnenhalen.
De Jong heeft het talent om ver te komen. Hoop voor hem dat hij (volgend jaar) voldoende speeltijd krijgt op het van jong talent overlopen middenveld van Ajax (Nouri, Van Beek, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven).
Als voetbalfan (en ook als PSV aanhanger) vind ik het hoopvol voor de toekomst van het nederlands voetbal dat jonge talenten ook bij de traditionele top 3 meer en meer kansen krijgt.
Het wordt een spannend voetbalseizoen waarin de verschillen in de top minder groot zullen zijn dan vorig seizoen.
PSV wordt denk ik kampioen zeker nu Moreno voor extra verdedigende kwaliteiten is toegevoegd aan de selectie.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 19:22 schreef LogicaPSV het volgende:

[..]

Ha Pieter,
Volledig mee eens. Maar wel grappig dat Gudelj -door Andrade langdurend te blesseren- Ajax Frenkie de Jong als zijn opvolger heeft laten binnenhalen.
De Jong heeft het talent om ver te komen. Hoop voor hem dat hij (volgend jaar) voldoende speeltijd krijgt op het van jong talent overlopen middenveld van Ajax (Nouri, Van Beek, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven).
Als voetbalfan (en ook als PSV aanhanger) vind ik het hoopvol voor de toekomst van het nederlands voetbal dat jonge talenten ook bij de traditionele top 3 meer en meer kansen krijgt.
Het wordt een spannend voetbalseizoen waarin de verschillen in de top minder groot zullen zijn dan vorig seizoen.
PSV wordt denk ik kampioen zeker nu Moreno voor extra verdedigende kwaliteiten is toegevoegd aan de selectie.
Ik ben het volledig met je eens
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:13 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Wie is jullie grootste talent? Bazoer? En die hebben jullie toch echt van de herdgang afgehaald.. En Bergwijn wilde weg omdat hij bij jullie in de B2 gezet werd..
Wij doen er niet scheinheilig over en doen ons niet beter voor dan we zijn. Alle jonge spelers komen namelijk elders weg.

De meeste PSV supporters doen echter alsof hun club dat nooit doet. Scheinheilig smerige kut club is het. Originaliteit van de supporters in het stadion is ook bewonderingswaardig.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Heeft iemand die overtreding van gudelj überhaupt wel gezien? Het is namelijk gewoon een ongelukkig harde botsing. Maar ja dat krijg je met die lampenkappen die alleen oordelen op wat een ander zegt.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 19 augustus 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij doen er niet scheinheilig over en doen ons niet beter voor dan we zijn. Alle jonge spelers komen namelijk elders weg.

De meeste PSV supporters doen echter alsof hun club dat nooit doet. Scheinheilig smerige kut club is het. Originaliteit van de supporters in het stadion is ook bewonderingswaardig.
Ajakkes supporters zingen alleen als Ajax voor staat... Wat dat betreft zouden ze, ook PSV, een voorbeeld moeten nemen aan de Feyenoord supporters, die blijven nml altijd achter hun ploeg staan.. Bij ajakkes nog het allerminste
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:00 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ajakkes supporters zingen alleen als Ajax voor staat... Wat dat betreft zouden ze, ook PSV, een voorbeeld moeten nemen aan de Feyenoord supporters, die blijven nml altijd achter hun ploeg staan.. Bij ajakkes nog het allerminste
Kerel kom op. Even de feitjes gaan bekijken kerel. Van de top drie zit het PSV stadion procentueel het minst gevuld de laatste 10 jaar. En die van Ajax het volst. Dus niet zon grote mond. Een leuk provincie clubje dat PSV. Meer ook niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel kom op. Even de feitjes gaan bekijken kerel. Van de top drie zit het PSV stadion procentueel het minst gevuld de laatste 10 jaar. En die van Ajax het volst. Dus niet zon grote mond. Een leuk provincie clubje dat PSV. Meer ook niet.
Haha bron? Je weet toch dat als je je heel erg ergert aan een bepaalde club dit vaak gepaard gaat met afgunst en jaloezie. Als PSV 5e was geëindigd zou het je geen zak interesseren. Deze frustraties van jou komen naar boven omdat je ook inziet dat PSV een enorme inhaalslag heeft gemaakt in 2015, zowel op sportief als op financieel gebied.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 19 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel kom op. Even de feitjes gaan bekijken kerel. Van de top drie zit het PSV stadion procentueel het minst gevuld de laatste 10 jaar. En die van Ajax het volst. Dus niet zon grote mond. Een leuk provincie clubje dat PSV. Meer ook niet.
Veel mensen worden supporter van de club die het meest succesvol is geweest in het verleden. En Amsterdam heeft de meeste inwoners van heel Nederland. Dus dan lijkt het mij niet zo gek dat ajakkes veel supporters heb.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha bron? Je weet toch dat als je je heel erg ergert aan een bepaalde club dit vaak gepaard gaat met afgunst en jaloezie. Als PSV 5e was geëindigd zou het je geen zak interesseren. Deze frustraties van jou komen naar boven omdat je ook inziet dat PSV een enorme inhaalslag heeft gemaakt in 2015, zowel op sportief als op financieel gebied.
Hahaha. Nee kerel. Ik denk niet anders over PSV dan 20 jaar geleden. Het is het type supporter wat mij tegenstaat. Daar hebben jullie prestaties niets mee te maken.
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:32 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Veel mensen worden supporter van de club die het meest succesvol is geweest in het verleden. En Amsterdam heeft de meeste inwoners van heel Nederland. Dus dan lijkt het mij niet zo gek dat ajakkes veel supporters heb.
Goed lezen he. Procentueel gezien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel kom op. Even de feitjes gaan bekijken kerel. Van de top drie zit het PSV stadion procentueel het minst gevuld de laatste 10 jaar. En die van Ajax het volst. Dus niet zon grote mond. Een leuk provincie clubje dat PSV. Meer ook niet.
Dan zijn ze in de aRENa veel verkleed als tribunestoeltje blijkbaar..
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 19 augustus 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Pfffff wat een discussie dat van dat percentage klopt maar dat komt ook omdat business seats en seizoenskaarten worden meegerekend zelfs als ze niet aanwezig zijn. Daartegenover moet ik ook toegeven dat er genoeg stille momenten in de kuip waren vorig seizoen... teleurstellend maar waar 😕. Uiteindelijk zijn supporters van een top club nou eenmaal veel te kritisch en missen wel eens dat we nou eenmaal hele middelmatige teams hebben die in een seizoen fout op fout stapelen. En simpelweg net aan de verwachtingen kunnen voldoen die wij als supporters hebben zowel bij ons als bij psv en ajax, dat resulteert idd in gemor op de tribunes dat dat bij ajax het ergst is , s logisch het is toch de club van het mooie voetbal en de meeste prijzen dus daar word het meest verwacht. Eigenlijk ook Door de supporters van de rivalen daarom voren we ze ook de grond in als het niet loopt. Als je de grootste bent... krijg je ook het meest te verduren zeg maar.

Maar goed on topic vond ik dit in 2013 al een rare uitspraak. Ik heb al eerder aangegeven dat ik de keuze van bazoer toen niet meer dan logisch vond. Wat ik hier las over bergwijn bv die van ajax komt en nu merkt dat hij bij psv nu de lul is want er word gewoon een speler voor zijn positie aan getrokken dus de komende 2-3 jaar speelt hij 2e viool net als dat locadia beetje gek word... daardoor kan ik begrijpen dat ze andere keuzes willen maken en dat jonge talenten in de jjeugopleiding die dat zien hun toekomst heroverwegen. Dus zie ik het niet zozeer als wegkapen binnen de top 3 zal het niet zozeer een salaris kwestie zijn maar eerder perspectief op een carrière. Die keuze ligt bij de speler zelf. Daar moet je als club niet om gaan lopen janken. Zeker als je die dingen zelf ook doet en dus zwaar hypocriet bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Voetbalgek --
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 13:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan zijn ze in de aRENa veel verkleed als tribunestoeltje blijkbaar..
Blijkbaar bij jullie toch nog wat meer lege plekken..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 19 augustus 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar bij jullie toch nog wat meer lege plekken..
Bij jullie zitten gewoon de meeste homo's. Hoe kun je anders voor 020 zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Pieter08 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar bij jullie toch nog wat meer lege plekken..
Dacht het niet, zit er altijd en altijd tot de nok gevuld Co..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Bij jullie zitten gewoon de meeste homo's. Hoe kun je anders voor 020 zijn?
Aight..!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Nee kerel. Ik denk niet anders over PSV dan 20 jaar geleden. Het is het type supporter wat mij tegenstaat. Daar hebben jullie prestaties niets mee te maken.
haha jammer dat je geen bron hebt.. je hebt gelogen Remco. Maar goed. Het type supporters van PSV verschilt niet van die van ajax. Zowel wij als die van ajax gaan fluiten als het erg slecht gaat en er spelers zijn die er echt totaal niks van bakken. Dat zie je bij feyenoord niet. Maar wat maakt het uit. Het zal mij een zorg zijn. Bij PSV en ajax gaat het toch altijd wel goed. Wij PSV supporters houden nou eenmaal van goede prestaties. En dat is niet verkeerd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
We kunnen ons beter zorgen gaan maken om dit: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=253725&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Wij Nederland, o zo loyaal, we betalen ons blauw aan zuid-Europa, we nemen ongelofelijk veel asielzoekers en andere etniciteiten (waar we niet zo veel aan hebben) op in ons land en nu dreigen we zelfs een plek in de champions league kwijt te raken. Dit is echt een grote schande. Champions league is het toernooi der kampioenen, niet het toernooi der rijkste clubs (of misschien stiekem toch wel..). Ik hoop dat ajax het goed gaat doen in de EL deze keer. Want dit is toch het seizoen om wat meer punten te gaan pakken. En PSV in de CL uiteraard een ronde verder komen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 augustus 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Champions league kijk ik allang niet meer....een gedrocht, net als amerikaanse oorlogs films die winnen ook altijd en vinden zichzelf super volk verkrachten de realiteit ....wie betaald bepaald
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 20 augustus 2015 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
Champions league kijk ik allang niet meer....een gedrocht, net als amerikaanse oorlogs films die winnen ook altijd en vinden zichzelf super volk verkrachten de realiteit ....wie betaald bepaald
klopt maar het voetbal is wel mooi om te zien.. het blijft leuk.. vooral als je niet al teveel nadenkt over hoe het werkelijk zit: Voetbalsupporters zijn namelijk vee (en ja, soms ben ik er eentje van). Je kijkt in principe naar een stel miljonairs die voor hun pleziertje een balletje trappen. Als beloning krijgen ze de beste auto's, altijd goede financieren, (omdat ze beroemd zijn) modelvrouwen, en als het ze uitkomt lopen ze zelfs over naar de grootste concurrent. Velen geven geen reet om de supporters, ze denken aan zichzelf. Maar zo kun je negatief over alles denken. Laten we maar gewoon genieten van het moment en niet nadenken over de dingen achter de schermen.
sim
 sim - donderdag 20 augustus 2015 - 02:59   quote  deeplink  
Hoho patrickpsv15 weet je wat het ons zelf kost ieder jaar?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs









0.0072779