BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - vrijdag 25 oktober 2013 - 19:56   quote  deeplink  
Janmaat vind ik ook zeer sterk op dit moment.
moa
 moa - vrijdag 25 oktober 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:54 schreef VVout het volgende:

[..]

En wordt het er dan beter of slechter op als b.v. Clasie, Janmaat, BMI of de Vrij weg gaat/gaan?
Niet perse beter of slechter, ik vind de genoemde spelers uitstekende spelers en zou ze graag allemaal de komende 2-3 jaar nog bij Feyenoord zien. Alleen hebben zij allen niet zo'n bepalende rol voor Feyenoord als dat Pelle dat heeft, gaat BMI of de Vrij weg dan hebben we goede alternatieven op de bank met Deelen, Beek, Mathijssen en Kongolo. Vertrekt een Clasie dan hebben we Vormer, Bakkal en Singh klaar staan. Janmaat zullen we wat dat betreft het meest missen ondanks dat hij "maar" een rechtsback is, is zijn positie normaal gesproken niet bepalend voor het elftal.
VVout
 VVout - vrijdag 25 oktober 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Al is het er maar één van deze spelers, dan wordt het er slechter op en worden de kansen minder en dat is dus nou net waar ik van baal, gewoon lekker wachten tot de zomer.
De Pater
 De Pater - vrijdag 25 oktober 2013 - 22:16   quote  deeplink  
In het meest extreme geval gaan alle toppers van deze selectie vertrekken; BMi, de Vrij, Janmaat, Clasie en Pelle. En dan weten we nog niet of Armenteros en Bakkal er volgend seizoen ook nog bij zijn.
In dat geval Kuyt en Hahn halen en Armenteros optie tot koop lichten en verder de talenten de kans geven, die zijn er klaar voor.
Zou wel eens de verrassing kunnen worden van het komend seizoen. In iedere linie ervaring en jong talent naast elkaar, Vilhena op 10 achter Kuyt..

Mulder
van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom
Vormer, Vilhena, Goossens
Armenteros, Kuyt, Boetius

Bank: Hahn, Woudenberg, van Deelen, Steenvoorden, Immers, Schaken, Manu.

Zeker bij de bovenste 5 tegen een minimale investering en flink wat centjes in de pocket..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 oktober 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Worden In eerste instantie slechter, zeker bij vertrek van zoveel spelers uit 1 linie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2013 door FR-Henk --
moa
 moa - zaterdag 26 oktober 2013 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2013 - 22:16 schreef De Pater het volgende:
In het meest extreme geval gaan alle toppers van deze selectie vertrekken; BMi, de Vrij, Janmaat, Clasie en Pelle. En dan weten we nog niet of Armenteros en Bakkal er volgend seizoen ook nog bij zijn.
In dat geval Kuyt en Hahn halen en Armenteros optie tot koop lichten en verder de talenten de kans geven, die zijn er klaar voor.
Zou wel eens de verrassing kunnen worden van het komend seizoen. In iedere linie ervaring en jong talent naast elkaar, Vilhena op 10 achter Kuyt..

Mulder
van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom
Vormer, Vilhena, Goossens
Armenteros, Kuyt, Boetius

Bank: Hahn, Woudenberg, van Deelen, Steenvoorden, Immers, Schaken, Manu.

Zeker bij de bovenste 5 tegen een minimale investering en flink wat centjes in de pocket..
Met deze opstelling worden we zeker geen top5, Kuyt uitgerangeerd, Goossens en Vormer zijn nog niet overtuigend, Vilhena is er nog niet klaar voor het middenveld te leiden. Kongolo en v Beek inbrengen zonder B plan is ook een slecht idee.

Ik vermoed dat v Geel wel een prima schaduw lijstje heeft, als we zoveel basis spelers verkopen hoeven we dat niet op te vangen met eigen jeugd, vertrekt Pelle dan zal er een top spits gehaald moeten worden. Ook voor de verdediging zullen andere spelers gehaald moeten worden, de enige die wel echt klaar is voor de basis is Nelom.
De Pater
 De Pater - zaterdag 26 oktober 2013 - 00:31   quote  deeplink  
Geen plan B?
moa
 moa - zaterdag 26 oktober 2013 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 00:31 schreef De Pater het volgende:
Geen plan B?
Ja zonder alternatief, wie stellen we op als ze het niveau niet halen of geblesseerd raken.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 oktober 2013 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:44 schreef moa het volgende:

[..]

Op Pelle na is bijna elke speler in het elftal nu goed te vervangen, als de prijs maar goed is en er ruimte genoeg is voor het aantrekken van een vervanger.
Eens.
MMM
 MMM - zaterdag 26 oktober 2013 - 10:36   quote  deeplink  
Wachten met verkopen tot na het WK.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 oktober 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Dillema, Janmaat houden ,Pelle onbespreekbaar.In de verkoop Cisse,Singh,Bmi, kopen? Van het geld Hahn, en een extra spits zo mening nu gegeven n deze discussie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Ik weet wel een speler die ze moeten halen: Hupperts, hij is snel, heeft inzicht en kan scoren... Ik denk dat hij best goed bij ons zal passen, Schaken zal ook een keer vervangen moeten worden, dus zeg ik Hupperts... ik neem aan dat Hupperts ook nog wel een keer te betalen is door ons... niet wachten, halen....
Daarnaast vind ik Pröpper van Vite$$e ook wel redelijk, plus dat we dan wat meer body zouden hebben op het middenveld...
Ayoub van Utrecht vond ik in de jeugdelftallen van oranje ook behoorlijk opvallen (positief gezien) plus dat hij het bij Utrecht erg goed doet voor een jongen die nog maar net zijn basisplaats heeft.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2013 - 13:45   quote  deeplink  
O ja, ik vergat Zivkovic. Wat een geweldig talent is dat. Hij zal inmiddels denk ik niet meer te betalen zijn door ons, maar als dat wel kan: halen!!!
Hij staat in elk geval wel bovenaan mijn lijstje, maar ik verwacht er dus niet te veel van....
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 12:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet wel een speler die ze moeten halen: Hupperts, hij is snel, heeft inzicht en kan scoren... Ik denk dat hij best goed bij ons zal passen, Schaken zal ook een keer vervangen moeten worden, dus zeg ik Hupperts... ik neem aan dat Hupperts ook nog wel een keer te betalen is door ons... niet wachten, halen....
Daarnaast vind ik Pröpper van Vite$$e ook wel redelijk, plus dat we dan wat meer body zouden hebben op het middenveld...
Ayoub van Utrecht vond ik in de jeugdelftallen van oranje ook behoorlijk opvallen (positief gezien) plus dat hij het bij Utrecht erg goed doet voor een jongen die nog maar net zijn basisplaats heeft.
Hupperts, Pröpper.. Hou op... Niveau Vormer, Goossens en dat zooitje.

Ayoub bevalt me wel ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Luchtfietsen...
Qua financiën leggen we het af t.o.v. andere clubs.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Weet ik niet. is dat zo? dan wordt het tijd dat daar eens verandering in komt... trouwens, weet jij wat ze moeten kosten dan? Zivkovic zal niet meer te betalen zijn denk ik..? Maar of het zo is weet ik niet... Die anderen, m.n. Hupperts moet toch wel te halen zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Hupperts, Pröpper.. Hou op... Niveau Vormer, Goossens en dat zooitje.

Ayoub bevalt me wel ja.
Dat eerste ben ik dus niet met je eens...
MMM
 MMM - dinsdag 29 oktober 2013 - 08:34   quote  deeplink  
Heb die Hupperts zondag nog een helft zien spelen, verschrikkelijk.. GEEN Feyenoord niveau.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 29 oktober 2013 - 13:31   quote  deeplink  
Heb je een wedstrijd van hem gezien uit 1993 op de video of zo? Hij was zondag juist prima bezig...
MMM
 MMM - dinsdag 29 oktober 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Hebben we een andere wedstrijd gekeken.

Vooral blijven aankomen met dit soort middelmatige spelers, dan weten we zeker dat het nooit meer wat word.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 29 oktober 2013 - 14:47   quote  deeplink  
Hij is niet minder dan menig Feyenoorder plus dat we op rechts best wat versterking kunnen gebruiken.... Schaken is toch geweest...? Nou, noem jij eens een speler die we kunnen halen én die nog wat worden kan? Dat zijn er niet zoveel. Ik kan er genoeg noemen die we heel goed kunnen gebruiken, maar helaas voor ons zijn zij stuk voor stuk onbetaalbaar voor ons..... Hupperts kan een zeer goede speler worden, maar goed niet iedereen hoeft van dezelfde spelers gecharmeerd te zijn...
VVout
 VVout - dinsdag 29 oktober 2013 - 14:55   quote  deeplink  
Kevin Vermeulen kan wat gaan worden misschien, maar a.u.b. niet weer een middelmatige speler van Roda. Ik heb er slechte herrieneringen aan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 29 oktober 2013 - 15:14   quote  deeplink  
Jullie onderschatten deze jongen! (intelligent spelertje)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2013 - 15:15   quote  deeplink  
Ik vind de spelers in Nederland bijna allemaal niets toevoegen aan wat we al hebben.
van geil
 van geil - dinsdag 29 oktober 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind de spelers in Nederland bijna allemaal niets toevoegen aan wat we al hebben.
ben ik met je eens.
de rest is onhaalbaar.
Denk dat voor Feyenoord nog wel betaalbare potentie ligt in scandinavie,,en ! Zwitserland
maar goed ik ben geen scout
VVout
 VVout - dinsdag 29 oktober 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Ergens door de gaten van de Emmentaler misschien nog wel een leuke speler te vinden in Zwitserland. Ik zou alleen niet vrijwillig naar Nederland gaan als ik daar zou werken en een mooi salaris had.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 oktober 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 15:20 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens.
de rest is onhaalbaar.
Denk dat voor Feyenoord nog wel betaalbare potentie ligt in scandinavie,,en ! Zwitserland
maar goed ik ben geen scout
Een nieuwe Singh bedoel je?
Scoutingsapparaat van Feyenoord is al jaren niet wereldschokkend.
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2013 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een nieuwe Singh bedoel je?
Scoutingsapparaat van Feyenoord is al jaren niet wereldschokkend.
nee,,is inderdaad n groot manco.
Heerenveen bv doet dat veel beter.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 november 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 08:34 schreef MMM het volgende:
Heb die Hupperts zondag nog een helft zien spelen, verschrikkelijk.. GEEN Feyenoord niveau.
Hupperts nog gezien?
MMM
 MMM - vrijdag 01 november 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 10:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hupperts nog gezien?
Mooie goal die tweede. Verder beoordeel ik hem over meerdere wedstrijden die ik gezien heb van hem en daarin vind ik het geen toegevoede waarde voor Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 november 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Snel hoor die huppert..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 november 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Van mij mag die Hupperts komen, als je schaken hebt kan je met Hupperts geen buil vallen.
MMM
 MMM - vrijdag 01 november 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 14:01 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van mij mag die Hupperts komen, als je schaken hebt kan je met Hupperts geen buil vallen.
Weer geld over de balk smijten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 november 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 14:01 schreef hoogvliet010 het volgende:
Van mij mag die Hupperts komen, als je schaken hebt kan je met Hupperts geen buil vallen.
Dachten we met Verhoek ook..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 01 november 2013 - 15:51   quote  deeplink  
Liedje hebben we wel eventueel
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 november 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 14:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Weer geld over de balk smijten?
Valt wel mee toch?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 november 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 15:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dachten we met Verhoek ook..
Ik niet T!
MMM
 MMM - zaterdag 16 november 2013 - 11:18   quote  deeplink  
Feyenoord wil nog jaren van Graziano Pellè genieten, maar misschien vertrekt de spits in de winterstop al wel uit Rotterdam. De 28-jarige Italiaan staat namelijk in de serieuze belangstelling van Lazio, dat een stand-in zoekt voor Miroslav Klose. De aanvoerder van de Kuipbewoners kan volgend seizoen de eerste spits van de Romeinen worden, want het aflopende contract van Klose wordt waarschijnlijk niet verlengd. (Mediaset)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 november 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Pelle in nederland goede spits, alleen in eigen lamd geflopt. Waarom zou Lazio of een andere ploeg hem dan willen hebben? Of dromen wij nog dat Nederland een top competitie heeft? De wens om veel centjes te ontvasngen voot Pelle is de wens van de gedachteJanmaat is de enige topper die internastionaal mee kan. De rest moet gewoon hard blijven werken aan hun toekomst
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 november 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Lijkt me weer te hoog gegrepen voor Pelle.
ar
 ar - zaterdag 16 november 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:
Pelle in nederland goede spits, alleen in eigen lamd geflopt. Waarom zou Lazio of een andere ploeg hem dan willen hebben? Of dromen wij nog dat Nederland een top competitie heeft? De wens om veel centjes te ontvasngen voot Pelle is de wens van de gedachteJanmaat is de enige topper die internastionaal mee kan. De rest moet gewoon hard blijven werken aan hun toekomst
Als Clasie zijn vorm heeft kan hij ook mee op internationaal niveau.
moa
 moa - zaterdag 16 november 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Wat Pelle in Nederland kan, kan hij ook in Italië, als hij maar bij de juiste club terecht komt en op de juiste manier gebruikt wordt.
moa
 moa - zaterdag 16 november 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Secondo quanto riportato dal media olandese v-bal.nl, la Fiorentina starebbe tornando all'attacco per i due giocatori del Feyenoord Jordi Clasie e Stefan de Vrij. Dopo i sondaggi dell'estate scorsa adesso la società viola vorrebbe fare sul serio, mettendo sul piatto della bilancia ben 17 milioni di euro, 10 per il centrocampista e 7 per il difensore.
Fiorentina heeft 10 miljoen over voor Clase, 7 miljoen voor de Vrij, aldus Tuttomercato.
moa
 moa - zaterdag 16 november 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Volgens Transfermarkt is er inmiddels een bod gedaan.
http://www.transfermarkt.de/de/feyenoord-de-vrij-und-clasie-vom-ac-florenz-umworben/news/anzeigen_140985.html#
van geil
 van geil - zondag 17 november 2013 - 14:00   quote  deeplink  
niet eens over nadenken...
17 miljoen doen.
maar zal wel onzin zijn
moa
 moa - zondag 17 november 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Meestal zijn die package deal geruchten idd. onzin.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 november 2013 - 14:37   quote  deeplink  
17 milj en dan 3 investeren nee dan doen we echt mee?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2013 - 06:56   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201631&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Arsenal is van plan om op korte termijn zaken te doen met Feyenoord. Trainer Arsène Wenger heeft zijn oog laten vallen op twee talenten van de Rotterdammers: verdediger Bruno Martins Indi en middenvelder Tonny Vilhena. Als het aan de koploper van de Premier League ligt, komen de twee linkspoten al in januari naar Londen. De gesprekken tussen the Gunners en Feyenoord zouden reeds gaande zijn. (CaughtOffside)
tomson
 tomson - woensdag 27 november 2013 - 09:04   quote  deeplink  
Toe maar. Hebben de heren van de scouting zondag lekker bij sauna Diana gezeten of zo ?
van geil
 van geil - woensdag 27 november 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 09:04 schreef tomson het volgende:
Toe maar. Hebben de heren van de scouting zondag lekker bij sauna Diana gezeten of zo ?
met lex als ober.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0083568