BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 januari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Zat ik er niet ver van af met zijn afscheidswedstrijd zondag.
tomson
 tomson - vrijdag 03 januari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 13:48 schreef Bosifyable het volgende:
Cissé heeft toestemming van Feyenoord gekregen de club per direct transfervrij te verlaten.
Ah oke. Heb ik voor niks het cisseetje topic opgerakeld ;)
ar
 ar - vrijdag 03 januari 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Betekend dat ook dat Feyenoord geen salaris hoeft te betalen tot aan het einde van het seizoen?Lijkt me sterk.
van geil
 van geil - vrijdag 03 januari 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Volgens mij moet er eerst nog n club komen
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 14:58 schreef van geil het volgende:
Volgens mij moet er eerst nog n club komen
Wie wil zo'n speler nou niet transfervrij?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 januari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 14:53 schreef ar het volgende:
Betekend dat ook dat Feyenoord geen salaris hoeft te betalen tot aan het einde van het seizoen?Lijkt me sterk.
Zullen zijn contract wel hebben afgekocht met een x-aantal maanden salaris.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 januari 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 15:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie wil zo'n speler nou niet transfervrij?
Stuur maar naar Veendam.
Kleilopen, tenentrainen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 15:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zullen zijn contract wel hebben afgekocht met een x-aantal maanden salaris.
Volgens mij niet. Zoals ik het begrepen heb, laat Feyenoord hem gratis vertrekken als er een andere club komt die hem wil hebben. Dus geen transfersom meer. Maar zolang er geen andere club komt, blijft hij bij Feyenoord en krijgt hij gewoon salaris uitbetaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 januari 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Ronaldinho sluit zijn carrière af bij Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 januari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 15:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Zoals ik het begrepen heb, laat Feyenoord hem gratis vertrekken als er een andere club komt die hem wil hebben. Dus geen transfersom meer. Maar zolang er geen andere club komt, blijft hij bij Feyenoord en krijgt hij gewoon salaris uitbetaald.
Volgens Feyenoord is zijn contract ontbonden. Dan hoeft 'ie vast en zeker niet meer terug te komen lijkt me? Om dat voor elkaar te krijgen zal er wellicht een deal gemaakt zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 03 januari 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Volgens Feyenoord is zijn contract ontbonden. Dan hoeft 'ie vast en zeker niet meer terug te komen lijkt me? Om dat voor elkaar te krijgen zal er wellicht een deal gemaakt zijn.
Mooi,dan zijn we daar van af!
moa
 moa - vrijdag 03 januari 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Eindelijk wev die sissie, hupperts nu maar halen?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Volgens Feyenoord is zijn contract ontbonden. Dan hoeft 'ie vast en zeker niet meer terug te komen lijkt me? Om dat voor elkaar te krijgen zal er wellicht een deal gemaakt zijn.
Ik heb het nu ook gelezen, ja. Je hebt gelijk. Ik had het dus verkeerd begrepen.
Wel mooi dat we nu dus van hem af zijn (en vooral van zijn salaris).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2014 door feyenoord!!! --
Milo
 Milo - vrijdag 03 januari 2014 - 20:16   quote  deeplink  
En mag het bij been proberen hahahaha
VVout
 VVout - vrijdag 03 januari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:16 schreef Milo het volgende:
En mag het bij been proberen hahahaha
Zag het ook haha, als ie nou maar niet in eens een gouden teen krijgt!
tomson
 tomson - zaterdag 04 januari 2014 - 02:42   quote  deeplink  
m1mxcqvagtu1_wd320.jpg

Graziano Pellè is niet van plan om Feyenoord in de winterstop te verruilen voor een nieuwe club.

Dat zei de 28-jarige spits vrijdag op de persconferentie in aanloop naar het oefenduel met Excelsior van komende zondag.
 
"Natuurlijk wil ik bij Feyenoord blijven. Daar heb ik geen twijfels over", stelde de Italiaan, die met dertien doelpunten topscorer is bij de Rotterdammers.

Pellè werd de afgelopen maanden onder meer in verband gebracht met het Turkse Fenerbahçe.

Feyenoord vertrekt maandag naar Marbella om daar toe te werken naar de tweede seizoenshelft. Hoewel de ploeg van trainer Ronald Koeman slechts vier punten verwijderd is van de koppositie wil Pellè de titelaspiraties nog niet hardop uitspreken.
 
"Het is een gekke competitie met verschillende goede ploegen", vindt de Italiaan. "We moeten elke week ons best doen, laten zien dat we over een sterke mentaliteit beschikken en proberen tot het einde mee te doen."

Eerste duels

Koeman noemt de eerste duels na de winterstop cruciaal voor het vervolg van het seizoen.

De Rotterdammers hervatten de competitie op 19 januari met een uitwedstrijd tegen FC Utrecht en treden een week later in Den Haag aan tegen ADO. Tussendoor wacht in Amsterdam het bekerduel met Ajax.

"We hebben het jaar goed afgesloten en het is belangrijk dat we op dezelfde voet verder gaan", aldus Koeman.

"Als team is het cruciaal dat de eerste week goed verloopt. Dan speel je twee competitiewedstrijden en tussendoor een bekerwedstrijd tegen Ajax. We moeten er dan gewoon klaar voor zijn."

Vormer

Feyenoord vierde na achttien speelrondes op de vierde plaats met een achterstand van vier punten op koploper Ajax.

"We zijn twee seizoenen dichtbij geweest, dus het wordt tijd dat er nu daadwerkelijk iets gewonnen wordt", stelt de voormalig trainer van onder andere Ajax, PSV en AZ. "Daar richten we ons op, we zullen er alles aan doen."

Feyenoord moet het in Marbella stellen zonder Ruud Vormer, die met een scheurtje in zijn lies kampt. "Dat wist ik al direct na de wedstrijd tegen PEC Zwolle, dus ik had al rekening gehouden met zijn afwezigheid."

bron NUsport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2014 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 januari 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Bij het vertrek van Cisse en Harmeet Singh misschien wat geld om een speler te huren, er zijn zat spelers die graar spelen met het oog op het aankomend WK's zelfs buitenlandse sub toppers dus misschien een kans voor Martin v Geel ? Dus doe je best
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 januari 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 10:38 schreef piet de paler het volgende:
Bij het vertrek van Cisse en Harmeet Singh misschien wat geld om een speler te huren, er zijn zat spelers die graar spelen met het oog op het aankomend WK's zelfs buitenlandse sub toppers dus misschien een kans voor Martin v Geel ? Dus doe je best
Zouden ze het proberen? Ik heb daar weinig vertrouwen in!
Ik zou het wel toejuichen, waarom heeft Feyenoord niet zo'n samenwerking als Vitesse? Zoveel als men er in Arnhem erbij halen hoef ik in de kuip niet te zien. Maar 1 of 2 van die toppertjes zoals Piazon had ik ook wel in de kuip willen zien ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2014 door lijdensweg --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 januari 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Koeman en Barcelona ? Is toch het proberen waard .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 januari 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zouden ze het proberen? Ik heb daar weinig vertrouwen in!
Ik zou het wel toejuichen, waarom heeft Feyenoord niet zo'n samenwerking als Vitesse? Zoveel als men er in Arnhem erbij halen hoef ik in de kuip niet te zien. Maar 1 of 2 van die toppertjes zoals Piazon had ik ook wel in de kuip willen zien ...
Vitesse is gekocht door een oostblokker die vriendjes is met een oostblokker die Geldsji gekocht heeft.

Daarom niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 januari 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vitesse is gekocht door een oostblokker die vriendjes is met een oostblokker die Geldsji gekocht heeft.

Daarom niet.
Ik zou het niet erg vinden als een oostblokker of arabier flink wat geld in de club stopt.
Zolang Feyenoord maar eigen baas blijft ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 januari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Daar zit meteen je probleem.
van geil
 van geil - zaterdag 04 januari 2014 - 12:14   quote  deeplink  
yep
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 januari 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:
Daar zit meteen je probleem.
Dat vind jij een probleem, ik zie Feyenoord het liefst om zoveel mogelijk prijzen mee doen!

Dus met andere woorden:
Als er een arabier komt met tientallen miljoenen voor 49% , daar heb je moeite mee?
Maar komt bijvoorbeeld Marcel Boekhoorn met hetzelfde bedrag voor 49% vind je het niet erg?

Dan ben je een fascist! Ik hoop van niet ...
van geil
 van geil - zaterdag 04 januari 2014 - 12:29   quote  deeplink  
dat zegt hij niet
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 januari 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 12:29 schreef van geil het volgende:
dat zegt hij niet
Dat hoeft ie niet te zeggen ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 januari 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoeft ie niet te zeggen ...
Dat zei ik niet. Het probleem zit in het feit dat er geen andere gek 49% van de aandelen gaat kopen tegen een hoger bedrag dan de VvF nu gedaan heeft en vervolgens geen inspraak eist.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 januari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
nEE geen Russen is de koude oorlog dan helemaal voor niets geweest. Beter een raket in de tuin dan een Rus in de keuken
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 04 januari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. Het probleem zit in het feit dat er geen andere gek 49% van de aandelen gaat kopen tegen een hoger bedrag dan de VvF nu gedaan heeft en vervolgens geen inspraak eist.
Eens.
Bovendien is Feyenoord geen speeltje. Ik heb helemaal geen behoefte aan ieder jaar een treinlading vol nieuwe spelers. Lekker op de jeugd bouwen, en zo nu en dan een mooie aankoop.
Maar wat als 3 olieboeren ieder een eredivisieclubje kopen, en ons daar jaarlijks mee voorbij tuffen?
VVout
 VVout - zaterdag 04 januari 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 15:10 schreef piet de paler het volgende:
nEE geen Russen is de koude oorlog dan helemaal voor niets geweest. Beter een raket in de tuin dan een Rus in de keuken
Een Rus, Chinees, Arabier het zijn allemaal laaielichters van de bovenste plank weg met die gasten uit onze competities.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 januari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. Het probleem zit in het feit dat er geen andere gek 49% van de aandelen gaat kopen tegen een hoger bedrag dan de VvF nu gedaan heeft en vervolgens geen inspraak eist.
Je weet het nooit! Mensen met geld zijn gek genoeg toch? ;-)
ar
 ar - zondag 05 januari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Gerucht gaat dat Juve 3,5 miljoen wilt neerleggen voor Vilhena.
Leuk bedrag om de onderhandelingen mee te starten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 januari 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 10:25 schreef ar het volgende:
Gerucht gaat dat Juve 3,5 miljoen wilt neerleggen voor Vilhena.
Leuk bedrag om de onderhandelingen mee te starten.
Ja ik zag het ook idd,lijkt mij ook een mooi bedrag om mee te beginnen..
Maar moet dan wel hopelijk op 6 miljoen eindigen
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 januari 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Strik er om het duurt te lang met dit talent of zie ik het verkeerd?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 januari 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Is van de week pas 19 geworden. Wel een hoop wedstrijden gespeeld, maar om hem nu af te schrijven..? Heeft nog genoeg te leren in de Eredivisie.
Nick4F
 Nick4F - zondag 05 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Ik denk dat Tonny het best tot zijn recht komt op 10. Is een uitzonderlijk talent. Kan in de toekomst uitzonderlijk veel geld opleveren. Het wordt tijd dat we een stap hogerop zetten m.b.t. de transfersommen. Niet meer blij zijn met 5 of 6 miljoen. Meer naar het ajax en psv niveau. Wij hebben bijna net zoveel internationals als amsterdammert en einhovent bij elkaar!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:03 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk dat Tonny het best tot zijn recht komt op 10. Is een uitzonderlijk talent. Kan in de toekomst uitzonderlijk veel geld opleveren. Het wordt tijd dat we een stap hogerop zetten m.b.t. de transfersommen. Niet meer blij zijn met 5 of 6 miljoen. Meer naar het ajax en psv niveau. Wij hebben bijna net zoveel internationals als amsterdammert en einhovent bij elkaar!
Zo is dat! Onder de 10 miljoen , gewoon weigeren. Hij staat nog 2,5 jaar onder contract ...
Maar dan zal Minola Raiola wel dwars gaan liggen ... wat dat betreft zouden ze die rukkers eens moeten aan pakken!!
MMM
 MMM - zondag 05 januari 2014 - 11:11   quote  deeplink  
3,5 miljoen is een lachertje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:
Strik er om het duurt te lang met dit talent of zie ik het verkeerd?
Dat zie je helemaal verkeerd ... Hij staat gewoon op de verkeerde plek! Immers staat zijn talent in de weg.
MMM
 MMM - zondag 05 januari 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:
Strik er om het duurt te lang met dit talent of zie ik het verkeerd?
Het laatste.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik zag het ook idd,lijkt mij ook een mooi bedrag om mee te beginnen..
Maar moet dan wel hopelijk op 6 miljoen eindigen
WEIGEREN moeten ze , niet eens onderhandelen met zo'n belachelijk bod ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 januari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Iedereen die een tien in vilhena ziet, ik ben zeer benieuwd gebaseerd op welke wedstrijden.
Speelde er in de jeugd ook niet.
MMM
 MMM - zondag 05 januari 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Wel in alle jeugdelftallen van NL, toch? Schitterde op het EK onder de 17.
van geil
 van geil - zondag 05 januari 2014 - 11:24   quote  deeplink  
hoe t het wilt noemen?
maar het is in ieder geval geen controleur zoals hij gebruikt is bij Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:
Iedereen die een tien in vilhena ziet, ik ben zeer benieuwd gebaseerd op welke wedstrijden.
Speelde er in de jeugd ook niet.
Waar speelde hij dan volgens jou? Ik heb hem vaak aanvallend achter de spitsen zien spelen in de jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 januari 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:21 schreef MMM het volgende:
Wel in alle jeugdelftallen van NL, toch? Schitterde op het EK onder de 17.
Niet op tien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 januari 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar speelde hij dan volgens jou? Ik heb hem vaak aanvallend achter de spitsen zien spelen in de jeugd.
Nee, heeft zelfs in interview ooit zelf aangegeven dat hij daar nooit speelde.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:24 schreef van geil het volgende:
hoe t het wilt noemen?
maar het is in ieder geval geen controleur zoals hij gebruikt is bij Feyenoord.
Daar heeft ie in de jeugd ook NOOIT gespeeld, misschien op papier . Maar hij speelde vaak de meest aanvallende middenvelder. Precies waar zijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen.
En ook op die positie zal ie mindere wedstrijden spelen maar is veel bruikbaarder dan als controleur zoals ie nu speelt ... Het is niet voor niets dat Vilhena met El Ahmadi en Clasie op het middenveld zijn beste wedstrijden heeft gespeeld . Toen speelde hij het meest met de punt naar voren!
van geil
 van geil - zondag 05 januari 2014 - 11:32   quote  deeplink  
t nr is niet bepalend voor de positie in het veld bij veel teams.
veel teams spelen met n controleur in t midden waarbij de twee buitenste om en om mee gaan.
van geil
 van geil - zondag 05 januari 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heeft ie in de jeugd ook NOOIT gespeeld, misschien op papier . Maar hij speelde vaak de meest aanvallende middenvelder. Precies waar zijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen.
En ook op die positie zal ie mindere wedstrijden spelen maar is veel bruikbaarder dan als controleur zoals ie nu speelt ... Het is niet voor niets dat Vilhena met El Ahmadi en Clasie op het middenveld zijn beste wedstrijden heeft gespeeld . Toen speelde hij het meest met de punt naar voren!
ik ben t met je eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0153968