BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: Problemen gamecenter

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Syl100
 Syl100 - dinsdag 29 oktober 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Sinds kort heb ik een probleem met game centerop de iPad 2 als ik gamecenter aantik op iPad lijkt hij op te starten maar tijdens opstarten sluit game center zich weer af. Tijdens spelletjes spelen wordt er wel aangegeven dat ik contact maak met game center maar de app zelf werkt niet... Weet iemand een oplossing.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 oktober 2013 - 01:11   quote  deeplink  
Je kan proberen om alle programma's af te sluiten (2 keer snel klikken op de 'home' button) en dan onderin de icoontjes vasthouden totdat ze gaan 'wiebelen' en dan via het kruisje allemaal sluiten.
Daarna ff de ipad een hardware reset geven (home button + slaapstand button blijven indrukken totdat het apple logo in beeld verschijnt).

Dan nog een keertje proberen of het dan wel werkt.
JONAS123
 JONAS123 - vrijdag 31 januari 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Als ik game center wil opstarten krijg alleen maar een wit scherm en gebeurt er niks en bij spelen kan ik mijn vrienden ook niet zien staan
Wat moet ik doen???
Robust22
 Robust22 - maandag 03 februari 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Jonas123 : ik heb het zelfde probleem nu , zou ook graag en oplossing horen?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 februari 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Ik lees dat het resetten van al je settings kan helpen, of anders een restore van je laatste backup, maar of je dat laatste wilt doen voor alleen game center weet ik ook niet. Het verschilt namelijk per spel of je savegames daarna nog wel aanwezig zijn of niet.

iig ALTIJD eerst een backup maken
en proberen op EIGEN RISICO!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door Boudewijn --
Spacejoop
 Spacejoop - zondag 06 april 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Mijn gamecenter doet na de laatste update van ios erg raar de ene x doet ie het wel en dan weer niet, ik heb alles gedaan wat men tegen mij hadden gezecht maar tot heden geen oplossing, wie kan mij helpen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 april 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 16:59 schreef Spacejoop het volgende:
Mijn gamecenter doet na de laatste update van ios erg raar de ene x doet ie het wel en dan weer niet, ik heb alles gedaan wat men tegen mij hadden gezecht maar tot heden geen oplossing, wie kan mij helpen.
Met mijn oude ipad 1 had ik daar ook last van, dat ding had te weinig geheugen voor de laatste ios versie waardoor het heel vaak niet werkte of te lang duurde voordat het in een spelletje geladen werd.
Mocht je een ipad 2 hebben dan kan het zijn dat je er met ios7 dezelfde problemen hebt?
Spacejoop
 Spacejoop - zondag 06 april 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Ik heb een ipad 2 en dit gezeur met gamecenter begon na het updaten van ios7, en Apple zegt dat er is mis is gegaan tijdens de download.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 april 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 19:01 schreef Spacejoop het volgende:
Ik heb een ipad 2 en dit gezeur met gamecenter begon na het updaten van ios7, en Apple zegt dat er is mis is gegaan tijdens de download.
Dat kan niet want voordat een update of upgrade van ios wordt gestart wordt de download eerst gevalideerd of deze correct is binnen gekomen (checksum check etc). Ik denk dat het gewoon is dat de ipad 2 niet goed overweg kan met ios7.
Apple staat zowiezo niet bekend om goede support voor ipad/iphone devices van een paar jaar oud.

Helaas is downgraden naar ios6 extreem lastig van wat ik lees. Je zou een herinstallatie kunnen proberen waardoor er een lege ios7 op komt te staan maar zoals in dit topic of andere topics beschreven is ben je veel van je savegames of instellingen dan kwijt. En zo'n herinstallatie geeft ook geen garantie dat het probleem opgelost is dus alleen op eigen risico uitvoeren als gamecenter perse nodig is.
Spacejoop
 Spacejoop - zondag 06 april 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Gamecenter is makkelijk om dat ik op een account kan komen die ik samen deel met mijn buurman, en dat kan nu niet meer en dat is erg jammer, en volgens Apple ligt het niet aan de ipad 2, want mijn buurman heeft ook een ipad 2 en die heeft er geen last van dat is toch vaag dan.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 april 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 21:42 schreef Spacejoop het volgende:
Gamecenter is makkelijk om dat ik op een account kan komen die ik samen deel met mijn buurman, en dat kan nu niet meer en dat is erg jammer, en volgens Apple ligt het niet aan de ipad 2, want mijn buurman heeft ook een ipad 2 en die heeft er geen last van dat is toch vaag dan.
Maar als hun antwoord is dat het aan een verkeerde download ligt is dat gewoon grote onzin.
Alle apps sluiten, koude herstart, dan complete herinstallatie als dat niet werkte. Dat is het enige om te proberen want Gamecenter heeft geen nstellingen om het soms wel of niet te doen.

Misschien dichterbij je wifi gaan staan, als het signaal wat zwak is?
Spacejoop
 Spacejoop - zondag 06 april 2014 - 23:14   quote  deeplink  
En nu doet gamecenter het weer...en precies een week geleden om deze tijd deed ie het ook weer...dus dat is toch raar....wat is nu de beste optie om te doen...een nieuwe ipad dat gaat er niet inzitten heb jij tips Boudewijn..ik hoor het graag
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 april 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:14 schreef Spacejoop het volgende:
En nu doet gamecenter het weer...en precies een week geleden om deze tijd deed ie het ook weer...dus dat is toch raar....wat is nu de beste optie om te doen...een nieuwe ipad dat gaat er niet inzitten heb jij tips Boudewijn..ik hoor het graag
Is het bij een bepaalde app of als je Gamecenter zelf probeert te starten?
Spacejoop
 Spacejoop - maandag 07 april 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Het gebeurd bij elke game(app) die ik open
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 08 april 2014 - 05:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 21:18 schreef Spacejoop het volgende:
Het gebeurd bij elke game(app) die ik open
Dan denk ik toch dat het te maken heeft met net te weinig geheugen door de upgrade naar iOS7.
Iets anders dan een complete herinstallatie (die dan rechtstreeks met iOS7 zal gaan) kan ik ook niet meer bedenken. Je moet zelf dan even nagaan of het je waard is om alle savegames etc te verliezen die niet via Facebook of de cloud worden opgeslagen.
silviaots
 silviaots - woensdag 30 april 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Ik heb problemen met mijn ipad.
als ik hem aan zet zie ik het tekentje van iTunes en een stekker in beeld en verder niets, hij gaat ook niet verder.
Ik las op internet dat ik hem moet aansluiten aan een computer maar mijn computer herkent mijn ipad niet.
ook heb ik een geprobeerd mijn ipad uit en weer aan te zetten maar ook dat helpt niet.
vlak voor dit gebeurde heb ik een update gehad voor de ipad willicht heeft het daar mee te maken.
help zo kan ik mijn ipad niet gebruiken
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 mei 2014 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 22:11 schreef silviaots het volgende:
Ik heb problemen met mijn ipad.
als ik hem aan zet zie ik het tekentje van iTunes en een stekker in beeld en verder niets, hij gaat ook niet verder.
Ik las op internet dat ik hem moet aansluiten aan een computer maar mijn computer herkent mijn ipad niet.
ook heb ik een geprobeerd mijn ipad uit en weer aan te zetten maar ook dat helpt niet.
vlak voor dit gebeurde heb ik een update gehad voor de ipad willicht heeft het daar mee te maken.
help zo kan ik mijn ipad niet gebruiken
Probeer op je computer iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren.
Als het goed is moet je iPad dan herkend worden door je computer en zal er gevraagd worden om je iPad te herstellen vanuit een eerdere backup (via de icloud).

Waarschijnlijk is het fout gegaan omdat de update niet correct is voltooid. Heb dat helaas ook een aantal keren gehad met de iPhone van m'n vrouw. Ben er dan weer een uur mee bezig om alles goed in te stellen. Eergisteren zelfs nog... ENORM KLOTE!
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Vrouwen en computers, bij mij thuis de zelfde ellende.
Marga Praster
 Marga Praster - maandag 28 september 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Kom niet op landleven,ik weet het niet meer.
Tygotje
 Tygotje - woensdag 14 oktober 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Sinds de laatste update van Apple doet mijn ipad2 raar.sims gaan er veel dingen verkeerd.mannetje blijven staan.gamecenter doet het niet.
Joke 144
 Joke 144 - woensdag 14 oktober 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Bij mij doet landleven het ook niet meer op de iPad, wel op mijn iPhone op de iPad kom ik ook niet meer op game center, ook kan ik geen app. Meer laten vervallen icoontjes gaan wel wiebelen en je ziet ook het kruisje maar als ik erop druk loopt de iPad vast kan hem dan ook niet meer normaal uitzetten, en dat allemaal sins de laatste update 9.0 had ik het maar nooit gedaan. Wie weet wat ik er aan zou kunnen doen heb al van alles geprobeerd maar niets helpt
4wheels
 4wheels - maandag 21 december 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Ik had n iPad2 die de nodige problemen gaf en erg traag was. Nu heb ik een nieuwe iPad Air2 maar nu werkt Gamecenter niet meer, bij spellen krijg ik n wit veld en blijft hij draaien! HayDay werkt niet goed en the Tribez wil al helemaal niet goed opstarten! Ook het bijwerken van geInstalleerde Apps wil niet goed werken! Het blijft maar draaien!
Weet iemand een oplossing?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 december 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 23:28 schreef 4wheels het volgende:
Ik had n iPad2 die de nodige problemen gaf en erg traag was. Nu heb ik een nieuwe iPad Air2 maar nu werkt Gamecenter niet meer, bij spellen krijg ik n wit veld en blijft hij draaien! HayDay werkt niet goed en the Tribez wil al helemaal niet goed opstarten! Ook het bijwerken van geInstalleerde Apps wil niet goed werken! Het blijft maar draaien!
Weet iemand een oplossing?
Heb je al geprobeerd apart in gamecenter in te loggen door het Gamecenter appje te openen en dan in te loggen?

Probeer altijd de laatste versie van iOS te installeren (via instellingen of aan iTunes op je computer hangen).
Daarna alle programma's in de achtergrond sluiten (dubbel-drukken op 'home' en dan alle programma's naar boven swipen) en een harde heropstart doen (aan/uit knop vasthouden en tegelijkertijd de home knop in blijven drukken totdat het scherm zwart wordt en daarna het appeltje in beeld komt.

Mocht dat niet werken dan werkt denk ik alleen nog maar een volledige fabrieksinstellingen reset.
Sjors G.
 Sjors G. - woensdag 12 april 2017 - 14:33   quote  deeplink  
Zijn er nog mensen actief op de website. Ik zou graag wat meer willen weten waar ik mijn Apple computer naartoe moet brengen als ik hem binnen 7 dagen gerepareerd wil hebben. Mediamarkt en andere winkelketens vertellen met dat het minimaal 15 werkdagen duurt.

Iemand een goude tip?

Grt,

Sjors
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 08 mei 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 14:33 schreef Sjors G. het volgende:
Zijn er nog mensen actief op de website. Ik zou graag wat meer willen weten waar ik mijn Apple computer naartoe moet brengen als ik hem binnen 7 dagen gerepareerd wil hebben. Mediamarkt en andere winkelketens vertellen met dat het minimaal 15 werkdagen duurt.

Iemand een goude tip?

Grt,

Sjors
Je zou (een volgende keer) www.smart-repair.nl kunnen proberen mocht je in de buurt van hun servicepoints wonen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: Problemen gamecenter









0.0090770