BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Van Gerwen verslaat Taylor in finale PC Finals na ijzersterke comeback

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 02 december 2013 - 00:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Gerwen verslaat Taylor in finale PC Finals na ijzersterke comeback (DartFreakz.nl)

Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2013 - 04:03   quote  deeplink  
Klasse Michael!

Taylor zal zinspelen op wraak op het WK!

Lekker dat Van Gerwen weer een Grand Slam pakt. Lewis en Taylor verslagen. Zeer netjes
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 december 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 04:03 schreef Loetje het volgende:
Klasse Michael!

Taylor zal zinspelen op wraak op het WK!

Lekker dat Van Gerwen weer een Grand Slam pakt. Lewis en Taylor verslagen. Zeer netjes
Haha, zeker erg lekker dat van Gerwen gisteren gewonnen heeft. En extra mooi natuurlijk dat het tegen Phil Taylor was, die toch echt wel een goed toernooi speelde. Leuk ook dat dit nu komt zo vlak nadat we het erover hadden gehad wie Taylor nog zou kunnen verslaan. Wel, van Gerwen blijkt het dus inderdaad nog te kunnen. En zo zie je ook direct dat zelfs Phil Taylor het niet kan bijbenen als Michael in zijn hoogste versnelling zit. Tsjonge, wat zal dit een klap zijn voor Taylor. Met 6-3 voorstaan en er dan uiteindelijk met 11-7 vanaf worden gegooid. Erg lekker ook om te zien dat het er bij van Gerwen nog inzit. Hij heeft het nu laten zien tegen Lewis en tegen Taylor. Zijn topvorm komt er weer aan en dat is een mooie timing nu het WK voor de deur staat. Taylor zal op wraak zinspelen, maar kan dit op zijn vroegst doen in de finale. Maar dan moeten ze daar allebei nog wel eerst komen. En dan nog zal het een hele klus worden voor beide mannen. Want volgens mij is van Gerwen toch ook echt één van de weinige mannen waartegen Taylor niet met het veilige gevoel op het podium staat wat hij normaal wel heeft. Schitterende partij gisteren. Laat het WK maar komen!
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, zeker erg lekker dat van Gerwen gisteren gewonnen heeft. En extra mooi natuurlijk dat het tegen Phil Taylor was, die toch echt wel een goed toernooi speelde. Leuk ook dat dit nu komt zo vlak nadat we het erover hadden gehad wie Taylor nog zou kunnen verslaan. Wel, van Gerwen blijkt het dus inderdaad nog te kunnen. En zo zie je ook direct dat zelfs Phil Taylor het niet kan bijbenen als Michael in zijn hoogste versnelling zit. Tsjonge, wat zal dit een klap zijn voor Taylor. Met 6-3 voorstaan en er dan uiteindelijk met 11-7 vanaf worden gegooid. Erg lekker ook om te zien dat het er bij van Gerwen nog inzit. Hij heeft het nu laten zien tegen Lewis en tegen Taylor. Zijn topvorm komt er weer aan en dat is een mooie timing nu het WK voor de deur staat. Taylor zal op wraak zinspelen, maar kan dit op zijn vroegst doen in de finale. Maar dan moeten ze daar allebei nog wel eerst komen. En dan nog zal het een hele klus worden voor beide mannen. Want volgens mij is van Gerwen toch ook echt één van de weinige mannen waartegen Taylor niet met het veilige gevoel op het podium staat wat hij normaal wel heeft. Schitterende partij gisteren. Laat het WK maar komen!
Klopt. Van Gerwen had dit toernooi weer net dat beetje extra's wst hij de laatste toernooien net niet had.

Hoop op wederom een droomfinale op het PDC WK. Mghty Mike vs The Power. Btw Van Gerwen woont momenteel in mijn dorp haha
snoopert
 snoopert - maandag 02 december 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Haha, ja ik zei al.. van Gerwen is mentaal heel sterk, wellicht de sterkste van alle spelers, dat gecombineerd met zijn talent maakt het zo'n goede gevaarlijke darter;)Hij zal niet alles gaan winnen, maar komt nog genoeg bij :) Volg van Gerwen vanaf 2006 en heb altijd geweten dat ie ooit naar de top zou gaan. Was weer een fantastische overwinning zondag!Toch geweldig hoe hij zowel in de wedstrijd tegen Taylor als tegen Lewis na zo'n achterstand terug komt...;) Van Gerwen zou btw vandaag (maandag) met Taylor naar London gaan voor de loting van het WK, van Gerwen strak in pak, maar in geen velden of wegen een Taylor te bekennen, Geloof me, die ligt vast met een flinke kater op bed :p. Van Gerwen overigens nieuw huis gekocht, is dat bij jou Loetje?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 december 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 20:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Van Gerwen had dit toernooi weer net dat beetje extra's wst hij de laatste toernooien net niet had.

Hoop op wederom een droomfinale op het PDC WK. Mghty Mike vs The Power. Btw Van Gerwen woont momenteel in mijn dorp haha
Klopt, ja. Erg mooi om te zien dat die extra versnelling weer kan worden aangesproken. Dat maakt wel het verschil tussen zulke toernooien winnen of ze net verliezen.
Persoonlijk hoop ik op een finale tussen Mighty Mike en Barney, maar voor de laatste is dat vooral hoop en niet echt realisme. Barney komt momenteel gewoon tekort tegen spelers als Taylor en Lewis. Maar in dat geval zou van Gerwen vs Taylor ook wel heel leuk zijn. Zolang van Gerwen maar wint :P
Haha, leuk dat hij in je dorp woont. Kun je hem nog eens feliciteren als je hem tegenkomt. Of een potje tegen hem spelen in het cafe ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 december 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:40 schreef snoopert het volgende:
Haha, ja ik zei al.. van Gerwen is mentaal heel sterk, wellicht de sterkste van alle spelers, dat gecombineerd met zijn talent maakt het zo'n goede gevaarlijke darter;)Hij zal niet alles gaan winnen, maar komt nog genoeg bij :) Volg van Gerwen vanaf 2006 en heb altijd geweten dat ie ooit naar de top zou gaan. Was weer een fantastische overwinning zondag!Toch geweldig hoe hij zowel in de wedstrijd tegen Taylor als tegen Lewis na zo'n achterstand terug komt...;) Van Gerwen zou btw vandaag (maandag) met Taylor naar London gaan voor de loting van het WK, van Gerwen strak in pak, maar in geen velden of wegen een Taylor te bekennen, Geloof me, die ligt vast met een flinke kater op bed :p. Van Gerwen overigens nieuw huis gekocht, is dat bij jou Loetje?
Haha, Taylor is ook een hele slechte verliezer. Gelukkig voor hem dat hij maar heel zelden verliest, anders had de beste man een heel vervelend leven gehad..
snoopert
 snoopert - maandag 02 december 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Taylor kijkt niet uit naar het WK;)Denk dat hij op dit moment lang niet meer zo zeker is als voor de finale. Dat heeft van Gerwen toch maar weer mooi bewerkstelligd ;), van Gerwen nu angstgegner van Taylor :p, is het eens een keer omgedraaid :p
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 december 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:19 schreef snoopert het volgende:
Taylor kijkt niet uit naar het WK;)Denk dat hij op dit moment lang niet meer zo zeker is als voor de finale. Dat heeft van Gerwen toch maar weer mooi bewerkstelligd ;), van Gerwen nu angstgegner van Taylor :p, is het eens een keer omgedraaid :p
Dan ken jij Taylor niet. Als hij echt zinspeelt op iets, dan lukt het hem ook!
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 december 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:40 schreef snoopert het volgende:
Haha, ja ik zei al.. van Gerwen is mentaal heel sterk, wellicht de sterkste van alle spelers, dat gecombineerd met zijn talent maakt het zo'n goede gevaarlijke darter;)Hij zal niet alles gaan winnen, maar komt nog genoeg bij :) Volg van Gerwen vanaf 2006 en heb altijd geweten dat ie ooit naar de top zou gaan. Was weer een fantastische overwinning zondag!Toch geweldig hoe hij zowel in de wedstrijd tegen Taylor als tegen Lewis na zo'n achterstand terug komt...;) Van Gerwen zou btw vandaag (maandag) met Taylor naar London gaan voor de loting van het WK, van Gerwen strak in pak, maar in geen velden of wegen een Taylor te bekennen, Geloof me, die ligt vast met een flinke kater op bed :p. Van Gerwen overigens nieuw huis gekocht, is dat bij jou Loetje?
Ik heb wel in het cafe gegooid waar Michael destijds dartte. De Bergen in Rosmalen. Ik weet niet waar hij gaat wonen. Gewoon lekker naar Boxtel laten gaan. Daar komt hij tenslotte vandaan.

Taylor kan gruwelijk slecht tegen zijn verlies. Dus het zou kunnen. Bovendien weet Taylor ook dat als hij wil, hij 'gewoon' van iedereen wint
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 december 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, ja. Erg mooi om te zien dat die extra versnelling weer kan worden aangesproken. Dat maakt wel het verschil tussen zulke toernooien winnen of ze net verliezen.
Persoonlijk hoop ik op een finale tussen Mighty Mike en Barney, maar voor de laatste is dat vooral hoop en niet echt realisme. Barney komt momenteel gewoon tekort tegen spelers als Taylor en Lewis. Maar in dat geval zou van Gerwen vs Taylor ook wel heel leuk zijn. Zolang van Gerwen maar wint :P
Haha, leuk dat hij in je dorp woont. Kun je hem nog eens feliciteren als je hem tegenkomt. Of een potje tegen hem spelen in het cafe ;)
Ghehe. Zal ik doen haha!
snoopert
 snoopert - dinsdag 03 december 2013 - 20:19   quote  deeplink  
https://pbs.twimg.com/media/Bae0cAqCIAEYnsY.jpg:large humor he? :p
Loetje
 Loetje - woensdag 04 december 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Whahahahaha!!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 04 december 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 17:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan ken jij Taylor niet. Als hij echt zinspeelt op iets, dan lukt het hem ook!
Ben ik niet helemaal met je eens. Meestal lukt het hem wel als hij iets echt graag wilt. Daarbij moet ik ook terugdenken aan de vorige WK, waar hij echt per se zijn 16e titel wilde ophalen. Maar hij is niet helemaal ongenaakbaar, zeker niet tegen van Gerwen. Volgens mij heeft Taylor ook weleens gezegd dat hij tegen van Gerwen niet met zijn veilige gevoel van normaal op het podium staat. De beste man voelt ook wel aan dat van Gerwen het in zich heeft om van hem te winnen. De hoogste versnelling van van Gerwen houdt volgens mij vrijwel geen enkele darter bij. Zelfs Phil Taylor heeft daar de grootste moeite mee. Maar dan moet van Gerwen wel in zijn topvorm groeien en dat etaleren in de finale, want Taylor zal ook beslist zijn beste spel meenemen naar de finale.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 04 december 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Hahaaha, mooie actie van die twee ;)
snoopert
 snoopert - donderdag 05 december 2013 - 11:16   quote  deeplink  
van Gerwen laadt zich op voor het wk..;) http://i44.tinypic.com/987xa8.jpg
Loetje
 Loetje - zondag 15 december 2013 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2013 - 16:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Meestal lukt het hem wel als hij iets echt graag wilt. Daarbij moet ik ook terugdenken aan de vorige WK, waar hij echt per se zijn 16e titel wilde ophalen. Maar hij is niet helemaal ongenaakbaar, zeker niet tegen van Gerwen. Volgens mij heeft Taylor ook weleens gezegd dat hij tegen van Gerwen niet met zijn veilige gevoel van normaal op het podium staat. De beste man voelt ook wel aan dat van Gerwen het in zich heeft om van hem te winnen. De hoogste versnelling van van Gerwen houdt volgens mij vrijwel geen enkele darter bij. Zelfs Phil Taylor heeft daar de grootste moeite mee. Maar dan moet van Gerwen wel in zijn topvorm groeien en dat etaleren in de finale, want Taylor zal ook beslist zijn beste spel meenemen naar de finale.
Het ontloopt elkaar niet veel als beide in vorm zijn. Maar Taylor zie ik toch als favoriet. Hij tikt gemiddeldes aan die nog nooit iemand gehaald heeft
el triste
 el triste - vrijdag 03 januari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 17:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan ken jij Taylor niet. Als hij echt zinspeelt op iets, dan lukt het hem ook!
Je zei,,,,,,?
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 16:20 schreef el triste het volgende:

[..]

Je zei,,,,,,?
Op het WK wellicht niet maar als hij wil, is hij een van de weinige die ineens kunnen opvliegen wanneer hij er zin in heeft
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 03:04   quote  deeplink  
Alhoewel ik me wel afvraag hoelang Taylor het nog vol houdt. Hij heeft het al zo lang volgehouden, hij is niet jong meer.
Respect voor die man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Van Gerwen verslaat Taylor in finale PC Finals na ijzersterke comeback









0.0075089