BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Drie PDC-dartsprijzen voor wereldkampioen Michael van Gerwen

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 januari 2014 - 12:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Drie PDC-dartsprijzen voor wereldkampioen Michael van Gerwen (Omroep Brabant)

Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2014 - 01:20   quote  deeplink  
Terrecht of niet?

In mijn optiek dik en dik verdiend!
snoopert
 snoopert - woensdag 22 januari 2014 - 10:46   quote  deeplink  
En vorig jaar twijfelde je nog enigszins aan onze sloopkogel ;)Ja vind ook dat ie dat verdient heeft, Taylor heeft dan wel de meeste toernooien letterlijk aan elkaar geregen, maar van Gerwen heeft toch de 2 meest belangrijke toernooien gewonnen in 2013. Ben verschrikkelijk benieuwd naar hoe hij dit jaar presteert! Persoonlijk denk ik dat 2014 nog wel eens mooier zou kunnen worden ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 10:46 schreef snoopert het volgende:
En vorig jaar twijfelde je nog enigszins aan onze sloopkogel ;)Ja vind ook dat ie dat verdient heeft, Taylor heeft dan wel de meeste toernooien letterlijk aan elkaar geregen, maar van Gerwen heeft toch de 2 meest belangrijke toernooien gewonnen in 2013. Ben verschrikkelijk benieuwd naar hoe hij dit jaar presteert! Persoonlijk denk ik dat 2014 nog wel eens mooier zou kunnen worden ;)
Jup. Van Taylor is het niet meer bijzonder haha. Hoop dat Van Gw niet dichtklapt en doorgaat waar hij mee bezig is.
Hij kan Taylor definitief van zijn troon gaan stoten.

6 Februari, Van Gerwen - Taylor in de Premier League!!!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 22 januari 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Ik vind het meer dan verdiend voor Michael dat hij deze prijzen wint. Hij heeft gewoon de belangrijkste toernooien gewonnen. Had dit jaar een iets mindere periode, maar toen hij er moest staan, stond hij er en werd hij 'gewoon' wereldkampioen. En ook nog eens met uistekend darts. Lijkt me gewoon terecht dat hij dit jaar wint. Tuurlijk heeft Taylor weer een hoop toernooien gewonnen, maar bij het belangrijkste toernooi moest hij zich gewonnen geven. Hij was gewoon uit vorm begin december.

Van Gerwen gaat dit denk ik wel doorzetten. Tuurlijk zal hij ook wel een keer te maken krijgen met een mindere periode, maar die had hij dit jaar ook. En daar kan hij ook sterker uit komen. Gewoon een geweldige speler die in de premier league beslist ook weer hoge ogen zal gooien. En 6 februari, ik denk dat Michael daar alweer het eerste tikje aan Taylor gaat uitdelen...
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
[bwoensdag 22 januari 2014 - 14:20 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik vind het meer dan verdiend voor Michael dat hij deze prijzen wint. Hij heeft gewoon de belangrijkste toernooien gewonnen. Had dit jaar een iets mindere periode, maar toen hij er moest staan, stond hij er en werd hij 'gewoon' wereldkampioen. En ook nog eens met uistekend darts. Lijkt me gewoon terecht dat hij dit jaar wint. Tuurlijk heeft Taylor weer een hoop toernooien gewonnen, maar bij het belangrijkste toernooi moest hij zich gewonnen geven. Hij was gewoon uit vorm begin december.

Van Gerwen gaat dit denk ik wel doorzetten. Tuurlijk zal hij ook wel een keer te maken krijgen met een mindere periode, maar die had hij dit jaar ook. En daar kan hij ook sterker uit komen. Gewoon een geweldige speler die in de premier league beslist ook weer hoge ogen zal gooien. En 6 februari, ik denk dat Michael daar alweer het eerste tikje aan Taylor gaat uitdelen...
Phil zal furieus zijn de 6e. Hij kan het wel ineens aanzetten.
Anderzijds als Michael dit doorzet is hij de komende 15 jaar niet meer in te halen
snoopert
 snoopert - donderdag 23 januari 2014 - 13:02   quote  deeplink  
En Taylor staat met lege handen qua nominaties.. Hij zal het vast niet erg naar zijn zin hebben gehad die avond
snoopert
 snoopert - donderdag 23 januari 2014 - 13:08   quote  deeplink  
http://dart.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=48783&abbr=eindhovensdagblad Zelfs taxibedrijven zijn niet meer veilig voor onze sloopkogel.. :p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 23 januari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 13:08 schreef snoopert het volgende:
http://dart.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=48783&abbr=eindhovensdagblad Zelfs taxibedrijven zijn niet meer veilig voor onze sloopkogel.. :p
Haha, ik dacht eerst ook: huh, heeft hij nu een taxibedrijf gekocht? Maar toen bleek het om een ander bedrijf te gaan wat toevallig van Gerwen heet. Zo kun je toch ff mooi misleid worden
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 23 januari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Phil zal furieus zijn de 6e. Hij kan het wel ineens aanzetten.
Anderzijds als Michael dit doorzet is hij de komende 15 jaar niet meer in te halen
Tsja, Phil mag best furieus zijn, maar toch denk ik dat van Gerwen die wedstrijd gaat winnen. Gewoon een gevoel.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 januari 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 13:02 schreef snoopert het volgende:
En Taylor staat met lege handen qua nominaties.. Hij zal het vast niet erg naar zijn zin hebben gehad die avond
Die man heeft zo lang gedomineerd. Eens houdt het op he
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 januari 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 16:57 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, Phil mag best furieus zijn, maar toch denk ik dat van Gerwen die wedstrijd gaat winnen. Gewoon een gevoel.
Hoop het ook. Bedoel alleen dat als Phil zich op een een of andere manier oplaad hij ineens alles maar dan ook echt alles kan. Ik ben echt niet pro Taylor maar basseer dit op het verleden. Hoop op Michael, hoop op 7-0 ghehe
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 24 januari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Taylor zal heus nog wel een keer van v Gerwen winnen, maar dominant zal die niet meer zijn tegen Micheal of Lewis...
De rest zal hem best nog wel makkelijk af gaan. Maak het ook wel een stuk leuker, dat je weet dat Taylor niet op voorhand wint.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 januari 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 17:24 schreef hoogvliet010 het volgende:
Taylor zal heus nog wel een keer van v Gerwen winnen, maar dominant zal die niet meer zijn tegen Micheal of Lewis...
De rest zal hem best nog wel makkelijk af gaan. Maak het ook wel een stuk leuker, dat je weet dat Taylor niet op voorhand wint.
Klopt. Dit was precies wat de PDC nodig had, concurrentie in de top.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Drie PDC-dartsprijzen voor wereldkampioen Michael van Gerwen









0.0063929