BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 02 februari 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Cocu krijgt het lek niet boven. Wil PSV dit seizoen, maar ook de komende seizoenen weer een topclub worden dan dient PSV afscheid te nemen van Cocu. Persoonlijk heb ik de mens en de voetballer Cocu hoog zitten, maar hij is een toptrainer.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV het terugvallen op de jeugd extreem overschat heeft.. De jongens zijn bij die club blijkbaar niet klaar om in het eerste te spelen als ze daar worden afgeleverd.
remco k
 remco k - zondag 02 februari 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Wat ik wel belachelijk vind is dat ze vandaag niet bereid zijn met de pers te praten..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 02 februari 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Eens, maar wie corrigeert? Dat is toch een taak van de trainer. De Boer was dat niet overkomen. Cocu vindt alles maar goed en dat slaat over op zijn selectie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 02 februari 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Cocu heeft zelf de strijd ook al opgegeven gezien zijn uitspraak: "Het halen van Europees voetbal wordt zwaar". Directie en RvC doe wat van u verlangt wordt en help Cocu uit zijn lijden.
pele
 pele - zondag 02 februari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
het word tijd dat cocu opstap het elftal draait slecht nog effe gaan we jupter lyque spelen als cocu blijft als we gomes in het doel hadden hadden we zeker wat meer wedstrijden gewonnen ook zoet bakt er niets van hij word vaak gepasseerd op hoge ballen en park is ook te oud kan ook niks van en over de spitsen moet je niet veel praten allemaal slecht een spits moet 15 doelpunyten maker per jaar
theodeking
 theodeking - zondag 02 februari 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Cocu moet zelf opstappen als de rvc het niet doet.
Hoe eerder hoe beter. Hij krijgt het niet meer aan de praat.

Of even naar de groenteboer en peper in hun reet stoppen.

Brands en rvc moeten zich ook op hun positie beraden.
In de winterstop alleen Ruiz gehaald, dat is te weinig,
Had minimaal 1 verdediger erbij gemoeten.

Spelers spelen voor eigen succes, geen team, is niet alleen verantwoordelijkheid van de trainer maar ook van Brands, Sanders en rvc.

PSV (trainers, staf en directie) mogen de PSV supporters die aanwezig waren bij RKC wel terug betalen.
Zo ook elke eedstrijd die ze nog gaan verliezen.

Als ze zo blijven spelen eindigen ze niet bij de eerste 7, volgend jaar
GEEN europees voetbal
Pieter08
 Pieter08 - zondag 02 februari 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Ben het met eens Theo. Ik wil overigens alle PSV supporters uitdagen om hun ongezouten mening te geven over deze topic. Laat je PSV hart maar eens zien. Het is wel erg mak momenteel hier, terwijl de club naar de klote gaat.
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 03 februari 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Cocu is verantwoordelijk voor zijn elftal,maar m.i. is dit niet alleen Cocu zijn
schuld.Ik zie bij veel spelers geen beleving in het veld.De absolute wil om te winnen is er niet.Bovendien kunnen ze niet met een tegenslag omgaan.

Op papier lijken ze een goed elftal te hebben,maar in de praktijk blijkt anders.Het is natuurlijk een nieuw team,maar ik zie totaal geen verbetering t.o.v. een aantal maanden geleden en dat is de verantwoordelijkheid van Cocu.Je kunt je ook afvragen of de spelers die er nu zijn,wel de gewenste kwaliteiten hebben om in PSV1 te spelen.Er zijn er steevast een aantal die wekelijks niet het gewenste niveau halen,waaronder Maher,Locadia enz enz.Fatsoenlijk op goal schieten(tussen de palen) hebben ze ook nog nooit van gehoord.

Misschien dat een andere manier van spelen hun verder brengt,want in dit 4-3-3 systeem vind ik ze zeer zwak opereren en eigenlijk al een aantal jaar.Voorzetten komen er nauwelijks,want de buitenspelers trekken allemaal naar binnen.

Cocu mag m.i.ook wat harder optreden tegen zijn spelers,want je ziet hem echt nauwelijks kwaad worden.Nu lijkt het net alsof de spelers alles mogen.

Men heeft bij PSV gekozen voor een jong/nieuw team en een onervaren trainer.Als men daar niet achter had gestaan,hadden ze daar neem ik aan dus ook niet voor gekozen.Achteraf gezien blijkt dit dus niet helemaal de juiste keuze geweest.Hier is de TD dus ook verantwoordelijk voor.PSV heeft gekozen voor een te moeilijke oplossing vind ik,door te snel zoveel jonge spelers in te passen die totaal geen ervaring hadden op dat niveau.Er zit zoveel onbalans in dit team en daar moet Cocu aan gaan werken.Of hij die tijd krijgt en hoeveel geduld ze hebben dat weet ik niet,maar dit kan zo niet langer.

Dit seizoen kunnen we natuurlijk allang vergeten,maar als nl top club moet je dit niet willen.Wordt dit echt een overgangsjaar of blijven we nog veel langer tobben zoals de afgelopen jaren?!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 03 februari 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Op het WK 2010 was Frank de Boer en Philip Cocu de assistent-trainers. Intimi weten te vertellen, dat de spelers Frank in vertrouwen namen en zijn inbreng was heel erg groot bij het Nederlands elftal. Philip droeg weinig tot niets bij.
Het debacle van het EK 2012 kan iedereen zich nog wel herinneren. En toen was Philip Cocu de belangrijkste assistent-trainer.
Mijn twijfel over Philip Cocu als trainer is dan ook zeer groot en zijn periode bij het Nederlands elftal is er ook een voorbeeld van en ook nu als hoofdtrainer faalt hij volkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2014 door Ztjes --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 03 februari 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Cocu is een fantastische voetballer geweest en heeft erg veel verstand van voetbal, maar dat maakt hem nog geen trainer. Cocu blijkt dus compleet ongeschikt als hoofdtrainer. Hij komt niet over bij zijn spelers, bij de media ook niet, durft geen beslissingen te nemen etc etc. Dan is het ook niet verwonderlijk dat er geen vooruitgang in zijn elftal zit. Hopelijk beseft hij dat zelf ook en houdt hij de eer aan zichzelf. Mocht hij dat niet doen dan is de directie aan zet, maar of Sanders dit soort beslissingen vlak voor zijn vertrek nog zal nemen.....
Cholly
 Cholly - woensdag 05 februari 2014 - 03:57   quote  deeplink  
Ik ben een PSV fan vanaf de tijd dat Romario in PSV voetbalde. Zit niet meer in Nederland nu maar volg wel alle wedstrijden van PSV.
De selektie van PSV is inderdaad heel jong en je ziet dat ook terug in hun spel; te individueel! Ze kijken eerst op hun persoonlijk scoren en daarna voor de team. Moet je maar opletten de jongens houden de bal te lanf in Eigen bezit en pas als ze in de tang komen te zitten laten ze de bal los en leidt meest van de tijd op bal verlies, terwijl hun ploeggenoten helemaal vrij staan om aangespeeld te worden.
Zolang dit individuele spel zich voortzet, blijft PSV onnodige punten laten vallen. Voetbal is een teamsport en als jonge talent wil je graag laten zien wat je kwaliteiten zijn, maar dat kan je ook laten zien door de bal tijdig los te laten en positie kiezen om weer aan gespeeld te worden.
Cocu is een hele geode vent maar vind wel dat hij nu zijn conclusie moet trekken. Sorry!
Eide
 Eide - donderdag 06 februari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Ik begrijp niet dat PSV niet voor Faber heeft gekozen voor dit seizoen. Deed het bij Eindhoven meer dan uitstekend.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 06 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Eens. Faber sneeuwt nu onder. Hij had tenminste wel trainingservaring.
Klager
 Klager - vrijdag 07 februari 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Probeet Marc Lammers te strikken en laat hem meekijken naar de samenstelling van de selectie 2014-2015.
hippy
 hippy - vrijdag 07 februari 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Ongelooflijk, cocu is een clubicoon hoor... Die verdient wel meer credits... Ik denk dat het eerder een kwestie van mentaliteit in de spelersgroep is dan dat cocu een slechte trainer is... Maar ik ben maar een buitenstaander...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 07 februari 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Klopt Cocu is een clubicoon, maar de club staat boven iedereen en dus ook boven een clubicoon. Dat betekent dat een clubicoon PSV nooit naar de klote mag helpen. Cocu is een fantastische voetballer geweest en een zeer gewaardeerd persoon, maar als hij niet geschikt is als trainer van PSV, dan is hij niet geschikt en zal hij plaats moeten maken. Als PSV op dezelfde voet blijft doorvoetballen, dan heeft Cocu geen enkele steun meer, de druk wordt dan te groot en zal het onvermijdelijke ook gebeuren.
hippy
 hippy - vrijdag 07 februari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Psv zal er alleen niet beter van worden... Ze wilden net als ajax een andere weg in slaan...dan moet je niet na een half jaar zeggen: we kappen er mee... Nogmaals het ligt niet aan cocu maar aan de mentaliteit...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 07 februari 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Dat is de vraag. Waarom krijgt de ene trainer iets wel voor en de ander niet?
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Zo, en zo deklasseer je je hoofdtrainer. Keurig van PSV, gewoon publiekelijk bekend maken dat Hiddink je hoofdcoach komt "adviseren". Lees hiervoor rustig dat PSV Cocu onder curatele stelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Eide --
hippy
 hippy - vrijdag 07 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 21:41 schreef Eide het volgende:
Zo, en zo deklasseer je je hoofdtrainer. Keurig van PSV, gewoon publiekelijk bekend maken dat Hiddink je hoofdcoach komt "adviseren". Lees hiervoor rustig dat PSV Cocu onder curatele stelt.
Geloofwaardigheid van cocu is nu 0,0... Geen slimme actie...
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:07 schreef hippy het volgende:

[..]

Geloofwaardigheid van cocu is nu 0,0... Geen slimme actie...
Niet echt nee, doe dat achter gesloten deuren of zo. Lijkt nu eerder een popiejopie actie richting van het bestuur richting het publiek dan wat anders...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 07 februari 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Roept Cocu anders volledig zelf over zich af. Hij had allang moeten opstappen.
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:42 schreef Pieter08 het volgende:
Roept Cocu anders volledig zelf over zich af. Hij had allang moeten opstappen.
Neemt niet weg dat het (alweer) lijkt dat het PSV bestuur het toch vooral druk heeft met het eigen straatje schoonvegen. Eerder ook al rond dat rapport, daarvoor die curieuze deal met de gemeente Eindhoven...

Wordt het niet eens tijd dat heel PSV wordt schoongeveegd? Ik zie momenteel maar weinig capabele mensen bij jullie als ik eerlijk ben.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 07 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Je gooit nu een aantal zaken door elkaar. Maar PSV heeft als algemeen directeur wel een echte voetbalman nodig.
hippy
 hippy - zaterdag 08 februari 2014 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet echt nee, doe dat achter gesloten deuren of zo. Lijkt nu eerder een popiejopie actie richting van het bestuur richting het publiek dan wat anders...
Zat ik ook aan te denken... Bestuur is ook niet geloofwaardig meer...
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 23:28 schreef Pieter08 het volgende:
Je gooit nu een aantal zaken door elkaar. Maar PSV heeft als algemeen directeur wel een echte voetbalman nodig.
Is dat zo? Ik kijk gewoon hoe een incapabel PSV bestuur de afgelopen periode keer op keer een wanprestatie heeft neergezet en keer op het het presteerd het eigen straatje schoon te vegen. Het aantellen van Cocu en nu het nieuws van het aanstellen van Hiddink is daar slechts weer een voorbeeld van.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 13:27   quote  deeplink  
De deal met de gemeente Eindhoven is anders wel een voorbeeld van goed en creatief bestuur.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 13:27 schreef Pieter08 het volgende:
De deal met de gemeente Eindhoven is anders wel een voorbeeld van goed en creatief bestuur.
Creatief wel, maar de aanleiding was natuurlijk gewoon een direct resultaat van wanbestuur en er hangt nog altijd een behoorlijk luchtje aan dat hele verhaal...
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 14:25   quote  deeplink  
De aanleiding is het verleden en daar hebben alle bvo' s mee van doen. Het betreft dus niet de huidige directie, want die hebben het juist opgelost. En dat luchtje, daar ben ik het niet mee eens. Het is gewoon een onroerendgoed transactie met toevallig de gemeente. Bij og is het ook maar net wat er een gek voor geeft.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Goed, dat is een disucssie waar ik me op jullie forum niet aan ga wagen. :D

Is er zicht op een AD?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Het is erg stil op dit vlak. Er zijn een aantal namen genoemd, waarvan Frank Arnesen is afgevallen ivm het aanvaarden van een functie in Oekraïne.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
1 week Guus Hiddink en meteen wordt Twente verslagen. Is dit de hand van onze Guus? Maak Cocu assistent, dan hoef je hem ook niet te ontslaan en trek een ervaren trainer aan.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 21:44 schreef Pieter08 het volgende:
1 week Guus Hiddink en meteen wordt Twente verslagen. Is dit de hand van onze Guus? Maak Cocu assistent, dan hoef je hem ook niet te ontslaan en trek een ervaren trainer aan.
Guusje wordt bondscoach dus neuh en het is nog veel te vroeg om daar iets van te merken. PSV ook het nodige geuk want 5-5 was vandaag ook geen rare uitslag geweest. Verdedigend van beide kanten ontzettend zwak. Vond het middenveld van PSV zonder Maher wel veel beter ogen.

En Ruiz heeft ondertussen 25% van z'n dienstverband erop zitten en is exact 0 waard geweest.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Met de ervaren trainer doel ik op volgend seizoen en niet op Guus. Vor de rest ben ik het met je eens.
dynamite
 dynamite - zondag 09 februari 2014 - 07:06   quote  deeplink  
het word tijd dat cocu opstap hij krijgt psv niet aan voetballen toe laten ze ervaren trainer co adriaanse maar nemen het was gisteren tegen twente weer geluk net als tegen cambuur ruis bracht ook niets in het spel en park ook en over zoet als keeper die is gewoon niet beter dan tyton of ervaren gomes halen
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Park was gister erg goed en ook Ruiz liet al weer een paar goede dingen zien.. En Zoet is samen met Cilissen het talent voor de komende jaren..
drik
 drik - maandag 10 februari 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Brevet van onvermogen
Joe The Ball
 Joe The Ball - woensdag 12 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
PSV heeft tol moeten betalen voor het heel vroeg in vorm te zijn, voor het spelen van de voorronde CL vooral tegen zware tegenstanders.
Iets dat zeer schadelijk is.
Voorrondes zijn voor vele ploegen dodelijk.
En dit heeft niks en ook niks te maken met welke trainer dan ook.
Voor het spelen van voorrondes moet men gewoon een dubbele elftal hebben,
of de spelers moeten van nature beresterk zijn. b.v een speler als Seedorf maar die zijn te weinig op dit moment. Na de WK zullen anderen twee (2) seizoenen nodig hebben om te herstellen maar soms lukt het ook niet, meer gewoon spieren verbrand.
Joe The Ball
 Joe The Ball - woensdag 12 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2014 - 18:43 schreef Pieter08 het volgende:
Cocu krijgt het lek niet boven. Wil PSV dit seizoen, maar ook de komende seizoenen weer een topclub worden dan dient PSV afscheid te nemen van Cocu. Persoonlijk heb ik de mens en de voetballer Cocu hoog zitten, maar hij is een toptrainer.
Het heeft te maken dat de spelers fysiek nog niet sterk genoeg zijn, en men wist dat het zich vroeg of laat zou wreken.
Ik ben nooit voorstander geweest om voorrondes te spelen, iets heel onverstandig.
Maar ja anno 2014 daar speelt geld overal een rol.
En geloof mij PSV heeft op dit moment een zeer goed trainer, maar de spelers zijn fysiek zwak.
Harder laten trainen zal deze spelers voor wedstrijden nog zwakker maken, het is een groei proces van jaren. Volgend seizoen is PSV weer 3 tot 8 spelers kwijt aan het buitenland.
sim
 sim - woensdag 12 februari 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Hiddink gaat aan de slag: 'de lat moet omhoog'

12 februari 2014

Daar waar Phillip Cocu zich in de media op de vlakte houdt over zijn spelers, was Guus Hiddink in een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International openhartiger. 'Tegen RKC vond ik de ploeg gelaten ogen.
Tegen Cambuur zag ik venijn, dat wil ik graag zien.
Het meest verrast was ik na afloop van de wedstrijd tegen RKC.
Ik hoorde spelers zeggen dat ze 'wel aardig hadden gespeeld'.
Ik word gek van zulke reacties.
Als je met 2-0 van RKC verliest en je zegt dat je goed hebt gevoetbald, dan heb je geen zicht op de realiteit.'

'De lat moet omhoog. Als het nodig is zal ik iemand bij me roepen en vragen He vriend, wat doe je en waarom doe je dat?
Ik hoop dat spelers ook naar mij gaan toekomen.' Hiddink gaf naast de individuele aanpak met de technische staf ook te gaan praten over op de opstellingen, maar ook adviezen te geven over het technisch beleid zoals het laten gaan Matavz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2014 door sim --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 13 februari 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Cocu is dus van hoofdtrainer geworden tot loopjongen. Toch heeft PSV dit op een nette manier opgelost!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 13 februari 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Hebben ze dat nog niet gedaan
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 februari 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Cocu snapt niks van de situatie Bakalli. Diverse ploegen uit het buitenland liggen op de loer en Cocu zet hem doodleuk op de tribune. Dan snap je er als trainer helemaal niks van. Waarom treedt Brands' niet op? Dadelijk loopt hij voor een paar ton de deur uit, terwijl als hij zich kan doorontwikkelingen diverse ploegen miljoenen voor Bakalli overhebben. En nog durven zeggen wij zijn PSV.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 12:57 schreef Pieter08 het volgende:
Cocu snapt niks van de situatie Bakalli. Diverse ploegen uit het buitenland liggen op de loer en Cocu zet hem doodleuk op de tribune. Dan snap je er als trainer helemaal niks van. Waarom treedt Brands' niet op? Dadelijk loopt hij voor een paar ton de deur uit, terwijl als hij zich kan doorontwikkelingen diverse ploegen miljoenen voor Bakalli overhebben. En nog durven zeggen wij zijn PSV.
De resultaten spreken voor zich toch? Aan Bakalli om het ongelijk van Cocu te bewijzen. ook dit hoort bij jeugd laten doorbreken, sterker nog, juist dit hoort er bij.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 12:57 schreef Pieter08 het volgende:
Cocu snapt niks van de situatie Bakalli. Diverse ploegen uit het buitenland liggen op de loer en Cocu zet hem doodleuk op de tribune. Dan snap je er als trainer helemaal niks van. Waarom treedt Brands' niet op? Dadelijk loopt hij voor een paar ton de deur uit, terwijl als hij zich kan doorontwikkelingen diverse ploegen miljoenen voor Bakalli overhebben. En nog durven zeggen wij zijn PSV.
Sinds wanneer heeft een 17 jarig jochie wat te zeggen dan?? Niks gepresteerd de laatste keren dat ie speelde zag je hem niet en werd ie ondersteboven gelopen.. PSV wint zonder hem en dus heeft Cocu gelijk..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 februari 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Allemaal waar, maar als je hem op de tribune zet komen clubs à la Benfica hem voor een prikkie halen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:38 schreef Pieter08 het volgende:
Allemaal waar, maar als je hem op de tribune zet komen clubs à la Benfica hem voor een prikkie halen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Dat risico loopt Ajax elk jaar maar uiteindelijk is Bakalli met z'n 17 jaar en de wedstrijden die hij heeft gespeeld een stuk verder dan z'n leeftijdsgenoten. Hij weet dat hij op de radar staat, ook bij de nationale ploeg. En dat heeft hij ook allemaal aan de club te danken. Zijn dag komt nog en als hij verstandig is realiseerd hij zich dat.

Geloof me, bij Ajax elke 17/18/19 jarige die mag debuteren ook hetzelfde verhaal en uiteindelijk valt het meestal mee, hoewel niet zo lang geleden Quasim Bouy ook zomaar vertrok. Tja, dat risico loop je maar dat mag geen reden zijn zo'n vent dan maar op te stellen te koste van de hele club.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 februari 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Mooi gesproken. Laten we hopen dat het ook zo gebeurd.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 februari 2014 - 08:58   quote  deeplink  
Er is weer rust bij PSV door de resultaten van de laatste weken. Desondanks moeten we de ogen niet sluiten voor de kwaliteiten van de huidige staf. Onze Guus speelt op de achtergrond een zeer belangrijke rol. De huidige staf kan en mag niet meer in dezelfde samenstelling aan het nieuwe seizoen starten. Vraag is of Cocu hoofdtrainer kan blijven en Van der Weerden zal in iedergeval plaats moeten maken voor een ervaren trainer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu









0.0199108