BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Selectiebeleid van Gaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
beuk
 beuk - vrijdag 28 februari 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Hoe kan het in godsnaam dat van Gaal niet de Jong, van Dijk of Emanuelson op stelt. Die bij grotere clubs spelen dan Twente, PSV en Feyenoord. Leuk dat die jonge ventjes mee kunnen doen maar hier halen we nooit de volgende ronde van WK
VVout
 VVout - vrijdag 28 februari 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Ik mis Ajaks beukje :)
beuk
 beuk - vrijdag 28 februari 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Jaa die ben ik in mijn wanhoop even vergeten erbij te zetten. In geval dat je denk dat ik ajacied ben
VVout
 VVout - vrijdag 28 februari 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Nog geen idee waar ik je moet plaatsen met 18 posts, maar het viel me op.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 februari 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:13 schreef VVout het volgende:
Nog geen idee waar ik je moet plaatsen met 18 posts, maar het viel me op.
Jij bent Ajacied toch? :-)
VVout
 VVout - vrijdag 28 februari 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 17:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Jij bent Ajacied toch? :-)
Kop dicht, kakkerlak!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 februari 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 17:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Kop dicht, kakkerlak!
Hehe
VVout
 VVout - vrijdag 28 februari 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 17:46 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hehe
Haha
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 12:38 schreef beuk het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat van Gaal niet de Jong, van Dijk of Emanuelson op stelt. Die bij grotere clubs spelen dan Twente, PSV en Feyenoord. Leuk dat die jonge ventjes mee kunnen doen maar hier halen we nooit de volgende ronde van WK
Dat noemen ze oefenduels en het testen van spelers.

Daarnaast: Van Dijk... serieus. Speelt in een competitie die zwakker is dan de Belgische competitie. Alleen Celtic is van enig niveau. Daar kan iedereen positief opvallen. Emanuelson is op het middenvled niet bepaald geweldig bij AC Milan... en De Jong, welke bedoel je dan?

MAar Van Gaal is aan het testen. De 23 besten heeft hij denk ik al wel een heel eind op papier maar een beetje rondkijken, spelers testen en ze voorbereiden op de toekomst kan geen kwaad.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 00:40   quote  deeplink  
Nigel is geblesseerd.
beuk
 beuk - zaterdag 01 maart 2014 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat noemen ze oefenduels en het testen van spelers.

Daarnaast: Van Dijk... serieus. Speelt in een competitie die zwakker is dan de Belgische competitie. Alleen Celtic is van enig niveau. Daar kan iedereen positief opvallen. Emanuelson is op het middenvled niet bepaald geweldig bij AC Milan... en De Jong, welke bedoel je dan?

MAar Van Gaal is aan het testen. De 23 besten heeft hij denk ik al wel een heel eind op papier maar een beetje rondkijken, spelers testen en ze voorbereiden op de toekomst kan geen kwaad.
Je weet toch zelf ook wel dat Virgil van Dijk beter is dan Veltman, Rekik of Martins Indi. En natuurlijk bedoel ik Nigel De Jong, bovendien speelt Emanuelson vaak genoeg linksback bij Milan, waar hij van grotere waarde kan zijn voor dit team dat Blind of Willems op die plek.
beuk
 beuk - zaterdag 01 maart 2014 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:02 schreef beuk het volgende:
Jaa die ben ik in mijn wanhoop even vergeten erbij te zetten. In geval dat je denk dat ik ajacied ben
Dus omdat ik weinig post is dat raar?
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:57 schreef beuk het volgende:

[..]

Je weet toch zelf ook wel dat Virgil van Dijk beter is dan Veltman, Rekik of Martins Indi. En natuurlijk bedoel ik Nigel De Jong, bovendien speelt Emanuelson vaak genoeg linksback bij Milan, waar hij van grotere waarde kan zijn voor dit team dat Blind of Willems op die plek.
Van Dijk beter dan BMI, nog niet misschien. Veltman en Rekik, heel misschien. Maar uiteindelijk speelt Virgil van Dijk in een competitie die zelfs in vergelijking met de Eredivisie lachwekkend is. Van Dijk koos voor Schotland, prima natuurlijk, maar je weet ook dat je in zo'n competitie niet in beeld komt.

En Emanuelson heeft sinds zijn Ajax periode nauwelijsk op linksback gespeeld. Ook bij Milan speelt hij voornamelijk op het middenveld op een positie die Van Gaal niet gebruikt. En voor de aanvallende posities op het middenveld die Van Gaal wel gebruikt heeft hij Sneijder en VDV. Logisch dus dat Emanuelson er niet bij is.

Ik vindt het selectiebeleid van Van Gaal tot dusver volslagen logisch. Inclusief de keuze voor Blind die momenteel veruit de beste optie is voor linksback. En verder is het testen, een signaal aan gasten als Rekik, Klaassen en Boetius fat ze goed bezig zijn en in beeld zijn. Dat is ook een geste naar de Nederlandse clubs die daardoor ook aantrekkelijker zijn voor de spelers omdat ze in beeld zijn. Goede zaak dus en prima dat Van Gaal het zo op lost.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 maart 2014 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:58 schreef beuk het volgende:

[..]

Dus omdat ik weinig post is dat raar?
Nee, maar dat je jezelf quote wel..d:-)
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:57 schreef beuk het volgende:

[..]

Je weet toch zelf ook wel dat Virgil van Dijk beter is dan Veltman, Rekik of Martins Indi. En natuurlijk bedoel ik Nigel De Jong, bovendien speelt Emanuelson vaak genoeg linksback bij Milan, waar hij van grotere waarde kan zijn voor dit team dat Blind of Willems op die plek.
Nigel de Jong is geblesseerd, nog steeds raar dat die er niet bij is?? Die was er de afgelopen potten namelijk wel gewoon bij..

En Urby speelt zoals Eide zegt zijn meeste wedstrijden op het middenveld, hangend aan de linker kant, overigens speelt hij daar echt bij gebrek aan beter, want erg blij zijn ze in Milaan niet met hem.. Leuke frivole speler bij vlagen, maar komt op ieder vlak te kort voor de top.. En Blind heeft hem op linksback nog nooit laten zitten..

Over Dijks kun je discussiëren, ik vind het ook wel apart dat ie nooit een kans heeft gekregen. Maar zo heel erg goed vind ik hem ook niet, kan goed verdedigen, maar aan de bal zeer matig..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Oh, een kans voor Virgil van Dijk zou ook niet slecht zijn, maar hij speelt bij een matige ploeg is een dramatische competitie. Je kan het Van Gaal niet kwalijk nemen dat hij kiest voor Veltman en Rekik die wekelijks op een hoger niveau spelen.

En ja, laat dat maar eens bezinken. Veltman en Rekik spelen in de Mickey Mouse liga, de Eredvisie... maar spelen dus wel wekelijks op een aanzienlijk hoger niveau dan Virgil van Dijk.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 13:13 schreef Eide het volgende:
Oh, een kans voor Virgil van Dijk zou ook niet slecht zijn, maar hij speelt bij een matige ploeg is een dramatische competitie. Je kan het Van Gaal niet kwalijk nemen dat hij kiest voor Veltman en Rekik die wekelijks op een hoger niveau spelen.

En ja, laat dat maar eens bezinken. Veltman en Rekik spelen in de Mickey Mouse liga, de Eredvisie... maar spelen dus wel wekelijks op een aanzienlijk hoger niveau dan Virgil van Dijk.
Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Ik vind hem ook niet zo heel goed.. Persoonlijk zou ik met Veltman en Rekik gaan spelen op het WK.. Met Cilissen op goal, de twee Ajacieden zijn zeker gerechtvaardigd door het geringe aantal tegengoals en het feit dat ze opbouwend in het plaatje van van Gaal zouden moeten passen. De Vrij zou overigens ook kunnen i.p.v. Veltman.

Rekik vind ik echt heel goed, maakt ook zijn foutjes, maar dat doen ze eigenlijk allemaal..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Ik zou als achterste linie kiezen voor Van der Wiel, Veltman/Rekik, BMI en Blind (zoals ik er nu tegenaan kijk).

Met name centraal rechts achterin is het allemaal onervaren. De Vrij vind ik dit seizoen door de mand gevallen, Rekik en Veltman zijn beide onbewezen en wel heel jong... maar ik zie niemand die aantoonbaar beter is. Bruma is mij onbetrouwbaar. Maakt wel erg veel gekke fouten.

BMI vind ik een klasbak. Groot, sterk, snel, bewegelijk, kopsterk. Zeer compleet.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:12 schreef Eide het volgende:
Ik zou als achterste linie kiezen voor Van der Wiel, Veltman/Rekik, BMI en Blind (zoals ik er nu tegenaan kijk).

Met name centraal rechts achterin is het allemaal onervaren. De Vrij vind ik dit seizoen door de mand gevallen, Rekik en Veltman zijn beide onbewezen en wel heel jong... maar ik zie niemand die aantoonbaar beter is. Bruma is mij onbetrouwbaar. Maakt wel erg veel gekke fouten.

BMI vind ik een klasbak. Groot, sterk, snel, bewegelijk, kopsterk. Zeer compleet.
Laatstgenoemde speelt dit seizoen toch ook niet zo geweldig als afgelopen jaar.. Daarnaast niet als LCV.. Maar is uiteraard wel een van de opties.. Vind die positie ook de lastigste keuze..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatstgenoemde speelt dit seizoen toch ook niet zo geweldig als afgelopen jaar.. Daarnaast niet als LCV.. Maar is uiteraard wel een van de opties.. Vind die positie ook de lastigste keuze..
Klopt, maar ik vind het de meest complete verdediger die Nederland rijk is. Als die man zich goed ontwikkeld wordt hij nog heel erg goed. En dat zeg ik dan over een Feyenoorder. Kan je na gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 19:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind het de meest complete verdediger die Nederland rijk is. Als die man zich goed ontwikkeld wordt hij nog heel erg goed. En dat zeg ik dan over een Feyenoorder. Kan je na gaan.
Dat ook zeker.. Datzelfde geld voor Rekik, voor de LCv positie zit het dus wel goed.. Al zou Rekik ook wel op RCV kunnen spelen... Voor de toekomst zit het verdedigend zoiezo wel wel goed..
beuk
 beuk - zondag 02 maart 2014 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:12 schreef Eide het volgende:
Ik zou als achterste linie kiezen voor Van der Wiel, Veltman/Rekik, BMI en Blind (zoals ik er nu tegenaan kijk).

Met name centraal rechts achterin is het allemaal onervaren. De Vrij vind ik dit seizoen door de mand gevallen, Rekik en Veltman zijn beide onbewezen en wel heel jong... maar ik zie niemand die aantoonbaar beter is. Bruma is mij onbetrouwbaar. Maakt wel erg veel gekke fouten.

BMI vind ik een klasbak. Groot, sterk, snel, bewegelijk, kopsterk. Zeer compleet.
Zou toch eerder Ron Vlaar naast BMI plaatsen met vd wiel en blind. Vind echter dat van Dijk een kans verdiend om te bewijzen dat ie (wellicht) beter is dan Veltman/Rekik. Wordt niet voor niets gevolgd door Man United en Arsenal.
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 05:51   quote  deeplink  
Vlaar, die was ik dan nog vergeten inderdaad. Vlaar is voetballend overigens wel erg matig maar verdedigend niet slecht.

En ik zou een kans voor Van Dijk net zo terecht vinden als een kans voor Klaassen, Boetius en meer van dat soort gasten. Maar goed, heb al geschreven wat ik van zijn keuze voor Celtic vindt in de context van het Nederlands elftal.
VVout
 VVout - zondag 02 maart 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Jammer eigenlijk dat Büttner zo in de vergetenheid raakt met/bij MU, was toch ook een veel belovende LB
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ja dat klopt, maar de geld voor veel meer jongens die in Engeland niet aan minuten komen..
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ik vind het bijvoorbeeld erg zonde dat jongens als Ake en Bouy uit Nederland zijn vertrokken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 april 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Ik zie graag Douglas toegevoegd zien...speelt in een vrij zware competitie...is koppend sterk, verdedigend een kei maar is ook goed opbouwend....kortom oproepen!! Het voordeel is ook dat hij zich wil bewijzen voor heel Brazilie...zijn familie zal zeer zeker op de tribune zitten....als van Marwijk nog trainer had geweest zou in de basis staan....heeft op aanraden van van Marwijk een Nederlands paspoort in ontvangst gekregen...
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 mei 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Is weer uitmuntend
dobias
 dobias - maandag 05 mei 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Volgens mij gaat het alleen om eredivisie spelers die zich kunnen bewijzen komende week.

Waarom iedereen zo weg loopt met Veltman begrijp ik echt niet. Veltman zit momenteel op het niveau waar de Vrij anderhalf jaar geleden zat. Heeft het momenteel ook moeilijk maakt veel fouten. Zijn dezelfde type voetballers maar de Vrij is verder. is heel constant laatste driekwart jaar.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 16:26   quote  deeplink  
De vorm die Veltman had in zijn eerste hoeveelheid wedstrijden, dan is er geen bertere kandidaat denkbaar ondanks zijn leeftijd.
Gezien de huidige vorm is hij niet meer dan gemiddeld.
Wat is dan wijsheid? We zitten niet breed in topverdedigers.
In geval van de potentie van Veltman in vorm is het dus naar mijn mening een logische keuze om hem in ieder geval mee te nemen.
dobias
 dobias - maandag 05 mei 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Ik vind Veltman niet meer dan gehyped. Omdat iemand de eerste paar wedstrijden redelijk speelt en niet meer dan redelijk moet je hem meenemen naar het WK?

Ik geloof best dat hij in de toekomst van waarde kan zijn. Maar het is voor hem nog veel te vroeg. En ik moet het ook nog maar zien of het echt iets wordt.
Hij heeft dezelfde klasse in zijn spel als de Vrij. Rustig aan de bal kan opbouwen maar de foutjes die de Vrij had die moeten er bij Veltman nog uit.

Dan is het voor mij dus een Nee. Aan de andere kant Frank de boer mocht zijn foutjes ook maken, die had ze ook vaak genoeg.
remco k
 remco k - maandag 05 mei 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:56 schreef dobias het volgende:
Ik vind Veltman niet meer dan gehyped. Omdat iemand de eerste paar wedstrijden redelijk speelt en niet meer dan redelijk moet je hem meenemen naar het WK?

Ik geloof best dat hij in de toekomst van waarde kan zijn. Maar het is voor hem nog veel te vroeg. En ik moet het ook nog maar zien of het echt iets wordt.
Hij heeft dezelfde klasse in zijn spel als de Vrij. Rustig aan de bal kan opbouwen maar de foutjes die de Vrij had die moeten er bij Veltman nog uit.

Dan is het voor mij dus een Nee. Aan de andere kant Frank de boer mocht zijn foutjes ook maken, die had ze ook vaak genoeg.
Die foutjes maakt de Vrij nu nog steeds met grote regelmaat..
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 19:01   quote  deeplink  
De meeste huidige Feyenoord verdedigers die laatste tijd gespeeld hebben bij NL elftal waren met alle respect anders ook niet om aan te zien.
Zoals ik al zei, hebben we zeer weinig goede verdedigers, dus is het de best of the rest en de meesten liggen allen dicht bij elkaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 mei 2014 - 20:46   quote  deeplink  
centrum met Douglas en van Dijk of Vlaar...
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Aangezien er toch zo verschrikkelijk veel worden uitgeprobeert, dan had ik toch idd van Dijk ook eens bekeken. Nu al een tijd in de basis en waarom ook niet. Daar vaste waarde en doet het goed. Net alsof onze competitie zoveel beter als die van hen daar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Ben het zomaar eens een keer eens met je, van. Dijk verdient zeker een kans..
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:
Ben het zomaar eens een keer eens met je, van. Dijk verdient zeker een kans..
Bel de kranten! Hij is het eens :-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Kafmees d:-)
tomson
 tomson - dinsdag 06 mei 2014 - 02:07   quote  deeplink  
Is ook vrij lastig daarover te discussiëren. Die gozer laat structureel zien heel sterk te presteren. Onbegrijpelijk dat iedereen het ziet en v Gaal hem nog dan niet eens voor een trainingsstage selecteert.. En menheertje Depay, die zegt dat de selectie hem "niet zo goed uitkomt" omdat hij met zn matties met de bus naar (of all places) fokking Salou moet ? Compleet boycotten dat menneke zou ik zeggen. De klacbten over zijn gedrag bij die fandag en nu dit. Jongen heeft ecbt een mentaliteitsissue, en dat selecteert Louis dus wel. En Luc Castaignos heeft er ook niks te zoeken lijkt me..
dobias
 dobias - dinsdag 06 mei 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die foutjes maakt de Vrij nu nog steeds met grote regelmaat..
Dan heb jij het laatste half jaar niet naar hem gekeken. Ik heb alle wedstrijden van Ajax PSV en feyenoord gezien dit jaar. En hij is heel constant geworden en maakt nagenoeg geen fout meer. Goeie lange pass en raakt niet in paniek. Hij Veltman zijn dezelfde type spelers alleen De Vrij ligt voor op hem.

Je moet je wel bij de feiten houden en niet zomaar wat zeggen.
remco k
 remco k - dinsdag 06 mei 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 21:47 schreef Peterhs het volgende:
Aangezien er toch zo verschrikkelijk veel worden uitgeprobeert, dan had ik toch idd van Dijk ook eens bekeken. Nu al een tijd in de basis en waarom ook niet. Daar vaste waarde en doet het goed. Net alsof onze competitie zoveel beter als die van hen daar.
Ehhh, ja die competitie is beter dan daar..
remco k
 remco k - dinsdag 06 mei 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2014 - 02:07 schreef tomson het volgende:
Is ook vrij lastig daarover te discussiëren. Die gozer laat structureel zien heel sterk te presteren. Onbegrijpelijk dat iedereen het ziet en v Gaal hem nog dan niet eens voor een trainingsstage selecteert.. En menheertje Depay, die zegt dat de selectie hem "niet zo goed uitkomt" omdat hij met zn matties met de bus naar (of all places) fokking Salou moet ? Compleet boycotten dat menneke zou ik zeggen. De klacbten over zijn gedrag bij die fandag en nu dit. Jongen heeft ecbt een mentaliteitsissue, en dat selecteert Louis dus wel. En Luc Castaignos heeft er ook niks te zoeken lijkt me..
Satire??

ff lezen..

http://ermaggezongenworden.wordpress.com/2014/05/05/memphis-depay-niet-blij-met-voorlopige-selectie-oranje-heb-al-vakantie-geboekt-tijdens-wk/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2014 door remco k --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 mei 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Prima stuk...
remco k
 remco k - zondag 11 mei 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Wel grappig trouwens.. Veel mensen willen van Dijk en Douglas mee naar het Wk..

Maar kijkt er weleens iemand naar de schotse PL?? Of naar Rusland??
remco k
 remco k - dinsdag 13 mei 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Dat is dan toch wel erg raar..

De baste rechtsback van PSG die een WK finale heeft gespeeld en flink wat CL ervaring heeft en een hele goede opkomende back is laat ie thuis voor Verhaegh..

Heel apart..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 mei 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:
Dat is dan toch wel erg raar..

De baste rechtsback van PSG die een WK finale heeft gespeeld en flink wat CL ervaring heeft en een hele goede opkomende back is laat ie thuis voor Verhaegh..

Heel apart..
De meest rare en domme keuze ooit!
Van Gaal is nu bij mij gezakt tot iets boven het nul punt.
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 07:58   quote  deeplink  
vd Wiel heeft aangegeven zelf afgezegd te hebben. Dus toch wel een logische keuze dan..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 07:58 schreef remco k het volgende:
vd Wiel heeft aangegeven zelf afgezegd te hebben. Dus toch wel een logische keuze dan..
Geloof jij het? Ik niet.
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 15:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Geloof jij het? Ik niet.
Ik zou niet weten waarom niet.. Vd Wiel zegt het namelijk zelf..
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 mei 2014 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet.. Vd Wiel zegt het namelijk zelf..
Ja zijn eergevoel probeert ie misschien op die manier hoog te houden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Selectiebeleid van Gaal









0.0116288