BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft grootheidswaanzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 11 april 2014 - 15:11   quote  deeplink  
Het geduld van Lucas Andersen begint op te raken bij Ajax. De buitenspeler krijgt nauwelijks kansen in het eerste en kampt bovendien met heimwee. De Deen overweegt dan ook te vertrekken bij de Amsterdammers.

De negentienjarige Andersen vertelt in gesprek met BT dat hij zich nog niet thuis voelt bij Ajax. "Het valt tegen. Ik heb wel gemerkt hoe frustrerend het voetballeven, weg van huis, kan zijn. Mijn vriendin is weliswaar bij me en dat maakt het absoluut gemakkelijker, maar het blijft soms malen in mijn hoofd", aldus de Deense jeugdinternational in een openhartig interview.

Andersen speelde in totaal pas negen keer in het eerste van Ajax en moet het vooral doen met speeltijd bij Jong Ajax in de Jupiler League. "Ik verwacht dat ik volgend jaar meer speeltijd krijg en ik wil graag aantonen dat ik klaar ben voor het grote werk. Ik mis het verschrikkelijk echt belangrijke wedstrijden te spelen. Als ik plaatsneem op de tribune of voor de televisie zit, gebeurt het daar. Dan staat er iets op het spel. Jong Ajax speelt weliswaar Jupiler League, maar het is toch anders."

Een vertrek bij Ajax is niet langer uitgesloten voor Andersen, die nog tot medio 2016 vastligt. "Ik heb gewoon het gevoel dat ik een te goede voetballer ben voor de Jupiler League. Nog een jaar bij Jong Ajax voetballen, zie ik niet zitten. Als ik niet bij het eerste kan aansluiten, is het misschien beter iets anders te zoeken. Maar ik hoop nog steeds door te breken bij Ajax, de trainers hopen dat trouwens ook. Het voelt een beetje gek om verhuurd te worden. Dan sta ik onder contract bij de ene club en voetbal ik voor de andere club. Dat is slechts een halve oplossing. Maar als zich een goede mogelijkheid aandient, kan het alsnog zomaar."

Andersen, die in Denemarken wordt gezien als één van de grootste talenten die het land rijk is, verwacht echter niet dat hij verhuurd zal worden. "Ik denk dat het neerkomt op doorbreken bij Ajax of verkocht worden aan een andere club."

Bron: Soccernews
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 11 april 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Wat heb je dan allemaal laten zien.
Is er net is 19 jaar en nu al een grote bek.
Als het je niet zint flikker je maar lekker op.
Wat mij betreft is hij bij voorbaat nu afgedankt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 april 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Hmmmmmmmmmm dubbel gevoel. Misschien is het beter hem te verhuren aan Groningen. Deze jongen is eigenlijk nog net te licht voor het eerste van Ajax.
pERHV
 pERHV - vrijdag 11 april 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Ik vind persoonlijk dat jou reactie erg overdreven is.
Hij geeft gewoon aan dat hij hoopt meer speelminuten te maken volgend jaar. En wat hij heeft laten zien bij Ajax is misschien minimaal maar hoeveel kansen heeft hij in totaal nou gehad. En dan niet eens op een positie waar hij het liefst speelt.
Ik hoop in ieder geval wel dat hij blijft en door breekt, vind hem toch een leuke speler om naar te kijken.
Maar als hij echt zoveel last van heimwee blijft hebben en geen speelminuten krijgt, is t voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan denk ik.
nora
 nora - vrijdag 11 april 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Hij techn/een begaafde speler alleen heb ik het idee dat hij vreselijk lui is en enorm bang voor duels, ik heb hem nou het hele seizoen een fiks aantal keren gezien en heb twijfels over zijn mentaliteit.Dus verhuren aan een Eredivisie club, ik hoop dat ik dan een andere Andersen zie als dit seizoen op dit moment is hij zeker nog niet rijp voor Ajax 1.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 april 2014 - 17:13   quote  deeplink  
ik kan hem wel begrijpen, hij laat het vaak genoeg zien bij Jong Ajax maar krijgt haast geen kansen in het eerste. ik denk wel dat hij die verdient, zeker toen Fischer geblesseerd raakte, geeft hem op zijn minst een keer weer de kans op de plek van Fischer of Serero.
Fischer heeft al het hele seizoen geen vorm getoont, dus vind ik dat deze jongen allang de kans had moeten krijgen van Frank, alleen is het met die regels van 15 wedstrijden erg lastig om mensen hier en daar in te laten vallen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 april 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Andersen is niet de eerste speler die zegt dat hij een kans wil in het 1ste van ajax.
ook meleg had zich geuit in een interview dat hij klaar is bij jong ajax.
ze hebben allebei te veel wedstrijden gespeeld in jong ajax zodat ze niet kunnen uitkomen in het 1ste van ajax.
vandaar dat ajax aangedrongen heeft bij de knvb om de regels te veranderen
anders zou het wel eens de laatste keer zijn dat jong ajax in de juplier actief was
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 11 april 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 16:50 schreef pERHV het volgende:
Ik vind persoonlijk dat jou reactie erg overdreven is.
Hij geeft gewoon aan dat hij hoopt meer speelminuten te maken volgend jaar. En wat hij heeft laten zien bij Ajax is misschien minimaal maar hoeveel kansen heeft hij in totaal nou gehad. En dan niet eens op een positie waar hij het liefst speelt.
Ik hoop in ieder geval wel dat hij blijft en door breekt, vind hem toch een leuke speler om naar te kijken.
Maar als hij echt zoveel last van heimwee blijft hebben en geen speelminuten krijgt, is t voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan denk ik.
Je reactie klopt totaal van geen kant.

Hij geeft duidelijk zelf aan dat hij zichzelf te goed vind voor de Jupiler leaque.
Speelt hij elke wedstrijd de sterren van de hemel?
Niet dus. Hoe kan je dan zeggen dat je te goed bent voor Jupiler terwijl je jezelf te weinig laat zien.
Als hij daadwerkelijk zo goed was had hij vaker opgesteld geworden door de Boer. Dit is niet het geval dus is het ook niet zo.
Jou opmerking betreft kansen doet er dus helemaal niet toe, want dit heeft er helemaal niets mee te maken.
Tuurlijk wil hij en vele anderen Ajax 1 behalen dat is logisch. Ik hoor ze alleen zelden zo'n domme opmerking maken.
Dat je heimwee hebt prima, maar net alsof dit weg gaat als je wel in Ajax 1 speelt. Ik wens hem succes als hij ooit naar een andere competitie wil, want dan zal de heimwee niet meer of minder worden...

Er komt dan nog bij dat hij eigenlijk aangeeft tussen de regels door, dat het Ajax 1 is of vertrekken. Die grootheidswaanzin is dus wel degelijk aanwezig.
Bewijs je eerst maar eens week na week. Dan mag hij zijn mond eens open trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door Peterhs --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 11 april 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Ik denk dat verhuren aan een club, het beste voor hem is.
Is hij dan nu al rijp voor het eerste elftal ??? Het is inderdaad een dubbel gevoel.
nora
 nora - vrijdag 11 april 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Klopt ook Frank ziet zijn wedstrijden in Jong Ajax en is ook niet overtuigd, bij hem is het volgens mij een mentale kwestie want techn/is hij een topper alleen met een gave techniek en geen power en te weinig inzet redt je het tegenwoordig niet meer in de top van Nederland hou op in het buitenland.
remco k
 remco k - vrijdag 11 april 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Ik vind ook dat ie te goed is voor de Jupiler league..

Ik vraag me ook af of Ajax minder was geweest met hem op de plek van Serrero..

Denk wel dat ie namelijk veel meer potentie heeft..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 april 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Ik vind ook dat ie te goed is voor de Jupiler league..

Ik vraag me ook af of Ajax minder was geweest met hem op de plek van Serrero..

Denk wel dat ie namelijk veel meer potentie heeft..
ik dacht dat Serero het hele middenveld in balans hield?

alhoewel ik hem wel graag een keer op die plek zou zien spelen, vind dat er aan Serero niet veel smaak zit namelijk.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 11 april 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Serrero was ook niet meteen basisspeler.
Waarom zou dat wel gelden voor een 19 jarig pikkie die nog niets tot weinig heeft laten zien?
Sorry hoor, maar egotrippers hoeven we niet. Als je zo graag weg wilt omdat het even niet loopt zoals je wilt, dan ga je toch lekker..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 april 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Serero is een beest en toont vreselijk veel inzet! Heeft heel veel voor zn teamgenoten over en wil echt winnen. Wtf interesseert mij die Andersen nou? Als de Boer hem goed genoeg vond dan speelde hij wel...

Vertrouwen in de Boer.

Slotje
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 april 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 23:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Serero is een beest en toont vreselijk veel inzet! Heeft heel veel voor zn teamgenoten over en wil echt winnen. Wtf interesseert mij die Andersen nou? Als de Boer hem goed genoeg vond dan speelde hij wel...

Vertrouwen in de Boer.

Slotje
En omdat jij het vind moet er maar een slotje op?
Ik wil alleen maar aantonen met zijn eigen woorden wat voor een idioot ie is.
Betreft het feit wat boeit jou die speler nou kan ik inkomen.
Voor mij heeft hij het voorlopig verbruikt, maar doet niets af aan de discussie.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 april 2014 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 00:53 schreef Peterhs het volgende:

[..]

En omdat jij het vind moet er maar een slotje op?
Ik wil alleen maar aantonen met zijn eigen woorden wat voor een idioot ie is.
Betreft het feit wat boeit jou die speler nou kan ik inkomen.
Voor mij heeft hij het voorlopig verbruikt, maar doet niets af aan de discussie.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel aangezien
ik het hem niet hebt horen zeggen. Misschien bedoelde hij gewoon dat hij een
kans wil krijgen in de eredivisie?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 12 april 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel aangezien
ik het hem niet hebt horen zeggen. Misschien bedoelde hij gewoon dat hij een
kans wil krijgen in de eredivisie?
Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Interviews in geschreven media geven toch vaak een vertekend beeld van een interview. Vragen zijn suggestief en de interviewer is vaak niet objectief, omdat hij hij met het interview een bepaalde richting uit wilt. Sowieso pakken ze de meest sensationele quotes, die niet volledig of op de juiste plaats in het interview gezet worden, omdat het meer lezers trekt.(soccernews heeft daar bijvoorbeeld ook een handje van; een suggestieve kop, maar het artikel gaat over iets heel anders.) en tenslotte.... Was dit niet een interview met een deense krant? Is de vertaling wel juist?
Liever gretige jongens die zich te goed vinden voor de jl, dan jongens die het wel best vinden daar. We willen toch winnaars?
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 april 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Die zelfde winnaars willen ook zo snel mogelijk weer hogerop, wat het nieuwe beleid juist niet wil...
remco k
 remco k - zaterdag 12 april 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 22:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik dacht dat Serero het hele middenveld in balans hield?

alhoewel ik hem wel graag een keer op die plek zou zien spelen, vind dat er aan Serero niet veel smaak zit namelijk.
Het middenveld was een tijd lang goed in balans met serrero klaassen en Blind. Dat is nu minder goed.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 april 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 11:27 schreef Peterhs het volgende:
Die zelfde winnaars willen ook zo snel mogelijk weer hogerop, wat het nieuwe beleid juist niet wil...
Dat kun je toch niet tegenhouden aangezien we uiteindelijk toch voor een groot
deel opleiden. Als Ajax er een mooi bedrag aan over houd niks mis mee..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 15:12 schreef Peterhs het volgende:
Wat heb je dan allemaal laten zien.
Is er net is 19 jaar en nu al een grote bek.
Als het je niet zint flikker je maar lekker op.
Wat mij betreft is hij bij voorbaat nu afgedankt.
Alle jeugd heeft op die leeftijd een grote bek, ik heb er hier ook 1 lopen.....en dan nog, hij vind zichzelf de beste en vind dat hij in het eerste hoort.....nix mis mee, winnaars mentaliteit....ik ben ook de beste ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Andersen///HELD.....
nora
 nora - zondag 13 april 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Dan moet hij het ook in het veld laten zien die Amsterdamse bluf !!! tot op heden nog niet gezien techn/perfect maar ik mis nog een beetje power/gif in zijn spel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:05 schreef nora het volgende:
Dan moet hij het ook in het veld laten zien die Amsterdamse bluf !!! tot op heden nog niet gezien techn/perfect maar ik mis nog een beetje power/gif in zijn spel.
Bojan en Duarte lopen er toch ook....wat is het verschil dan ????
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 april 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bojan en Duarte lopen er toch ook....wat is het verschil dan ????
Bojan doet het de laatste weken redelijk goed en Duarte heeft echt wel meer gif dan Andersen, maar Andersen komt er echt wel aan hoor ;-)
sebas1
 sebas1 - zondag 13 april 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alle jeugd heeft op die leeftijd een grote bek, ik heb er hier ook 1 lopen.....en dan nog, hij vind zichzelf de beste en vind dat hij in het eerste hoort.....nix mis mee, winnaars mentaliteit....ik ben ook de beste ;-)
Helemaal mee eens , denk ook hij te goed is voor het 2e. Zie hem liever spelen dan bv De Sa
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Bojan doet het de laatste weken redelijk goed en Duarte heeft echt wel meer gif dan Andersen, maar Andersen komt er echt wel aan hoor ;-)
Ik noem er 2....ik had er ook 8 kunnen noemen gap
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 april 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik noem er 2....ik had er ook 8 kunnen noemen gap
Doe dat dan ook man, had ik het misschien ook kunnen weerleggen;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Doe dat dan ook man, had ik het misschien ook kunnen weerleggen;-)
Dan worden het van die lange post met heel veel letters.....te moeilijk voor mij ;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 april 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan worden het van die lange post met heel veel letters.....te moeilijk voor mij ;-(
Dat valt toch wel mee, er zijn uiteindelijk maar 26 verschillende letters ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, er zijn uiteindelijk maar 26 verschillende letters ;-)
Weet ik......maar om die in volgorde te krijgen is te moeilijk voor mij....ben niet verder gekomen dan MAVO 4 ouwe....en dan heb je ook nog cijfers al zijn dat er maar 10
nora
 nora - zondag 13 april 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Andersen is beter als Duarte maar het gaat over Andersen en die moet wat meer gif krijgen wil hij een basis gaan worden.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 13 april 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Dus, is hij dan nog wel te licht voor Ajax 1 ????
Het lijkt er anders wel op, lijkt mij.
nora
 nora - zondag 13 april 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Nee de basis is goed bij hem en wat meer gif kan je aan leren.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 13 april 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Oké.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 16 april 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Okej
freakie
 freakie - vrijdag 18 april 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Het middenveld was een tijd lang goed in balans met serrero klaassen en Blind. Dat is nu minder goed.
Daarnaast is er zo ook misschien een plek op de positie van Schone? Blijft Schone of niet? Denk dat andere spelers op dit moment beter zijn, als je het namelijk op potentie moet inzetten is het namelijk niet te doen. Kishna, Andersen, Fischer etc etc.. Geldt ook voor de middenveld positie, denk alleen wel dat Serero van hele grote waarde is voor Ajax, jaagt ontzettend goed af, in de combinatie erg goed, je zag dat het met Duarte erin echt veel minder ging.

Ik denk dat je Andersen, als Schone weggaat, daar een kans moet geven. Afwisselen met andere jeugd die aandringen en kijken wie er valt of blijft staan.
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 14:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Daarnaast is er zo ook misschien een plek op de positie van Schone? Blijft Schone of niet? Denk dat andere spelers op dit moment beter zijn, als je het namelijk op potentie moet inzetten is het namelijk niet te doen. Kishna, Andersen, Fischer etc etc.. Geldt ook voor de middenveld positie, denk alleen wel dat Serero van hele grote waarde is voor Ajax, jaagt ontzettend goed af, in de combinatie erg goed, je zag dat het met Duarte erin echt veel minder ging.

Ik denk dat je Andersen, als Schone weggaat, daar een kans moet geven. Afwisselen met andere jeugd die aandringen en kijken wie er valt of blijft staan.
Ik vind dat Serrero het uiteindelijk dit seizoen niet goed gedaan heeft.. Vrijwel geen rendement uit zijn acties.. Had veel meer van hem verwacht...
freakie
 freakie - vrijdag 18 april 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat Serrero het uiteindelijk dit seizoen niet goed gedaan heeft.. Vrijwel geen rendement uit zijn acties.. Had veel meer van hem verwacht...
Eerlijk gezegd verwachte ik rendement van Klaassen en niet van Serero, Serero is een bijter, en gaat combinaties aan. Xavi heeft ook geen rendement.
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 16:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verwachte ik rendement van Klaassen en niet van Serero, Serero is een bijter, en gaat combinaties aan. Xavi heeft ook geen rendement.
Whahahaah wat zeg je nu kerel. Xavi geen rendement?? Wat dacht je van de assists?? en bijna bij iedere goal betrokken..

Serrero is bijna bij geen goals betrokken en heeft ook vrijwel geen assists achter zijn naam staan..

Hij heeft denk ik te weinig overzicht, een heel slecht schot, geen steekpass... Hij brengt gewoon niet wat ik van hem gehoopt en ook verwacht had.. Ik houd wel van het type speler dat ie is, 1 keer raken, makkelijk wegdraaien en lekker fel op de bal, maar ik vind het echt heel erg karig wat ie dit seizoen heeft laten zien..
freakie
 freakie - vrijdag 18 april 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaah wat zeg je nu kerel. Xavi geen rendement?? Wat dacht je van de assists?? en bijna bij iedere goal betrokken..

Serrero is bijna bij geen goals betrokken en heeft ook vrijwel geen assists achter zijn naam staan..

Hij heeft denk ik te weinig overzicht, een heel slecht schot, geen steekpass... Hij brengt gewoon niet wat ik van hem gehoopt en ook verwacht had.. Ik houd wel van het type speler dat ie is, 1 keer raken, makkelijk wegdraaien en lekker fel op de bal, maar ik vind het echt heel erg karig wat ie dit seizoen heeft laten zien..
2 doelpunten en 3 assists voor Xavi(25 wedstrijden)
3 doelpunten en 4 assists voor serero(23 wedstrijden)

Totaal verschillende competities en ik vind ook dat Serero beter kan maar dat hij te weinig assists zou hebben en mij dan uitlacht omdat Xavi er veel meer zou hebben?? Je had het over rendement he, dat hebben ze beide dus niet. Lach me dan niet uit....

Over iets waar met weinig overzicht heb ik niks gezegd, ik vind dat het een aanjager is en het eigenlijk de rol van aanjager overneemt die Blind zou moeten doen, Blind pakt de verdelende rol op zich.
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 18:11 schreef freakie het volgende:

[..]

2 doelpunten en 3 assists voor Xavi(25 wedstrijden)
3 doelpunten en 4 assists voor serero(23 wedstrijden)

Totaal verschillende competities en ik vind ook dat Serero beter kan maar dat hij te weinig assists zou hebben en mij dan uitlacht omdat Xavi er veel meer zou hebben?? Je had het over rendement he, dat hebben ze beide dus niet. Lach me dan niet uit....

Over iets waar met weinig overzicht heb ik niks gezegd, ik vind dat het een aanjager is en het eigenlijk de rol van aanjager overneemt die Blind zou moeten doen, Blind pakt de verdelende rol op zich.
Je hebt het over dit seizoen, dat voor Barca alles behalve goed loopt.. En ja daar lag ik je over uit, een vergelijking die namelijk echt volledig mank gaat. En missvhien eens een potje kijken van Barca van de afgelopen jaren, hij is vrijwel bij iedere goal betrokken waar Serrero dat eigenlijk zelden is, en dan misschien niet de goal of assists, maar wel de pass op bijvoorbeeld een Alves of Inieste die de uiteindelijke assist aflevert..

Is ook totaal niet een vergelijkbare speler..

Blind is ook veel meer aanjager dan Serrero.. Vind hem gewoon een matig seizoen draaien.. Had er meer verwacht..

Oja, Serrero 27 wedstrijden en 2 assists 3 goals..

http://www.goal.com/en/people/south-africa/34805/thulani-serero
freakie
 freakie - vrijdag 18 april 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Whahahahahahahahaha wat zeg je nu kerel, je zei dat Xavi rendement had toch???? NOU niet dus.. Kom on man, je springt van de hak op de tak om je gelijk te halen. Blijf bij wat je zei en je zei dat Xavi rendement had. Je kan dat zo goed elke keer weer omdraaien enzo maar het blijft er bij dat je me uitlacht over rendement en dat je daar totaal de plank bij misslaat, dus nu ik: whahahahahahahahahahahahahahahahahnahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaha..

Over de andere zaken die je er nu bijhaalt geef ik je gelijk, Barca loopt niet goed, maar Ajax ook niet he;)

in ieder geval 3 goals en 4 assists;) is nog een site die dit aangeeft.
http://www.whoscored.com/Players/89469/Show/Thulani-Serero

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2014 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 14:27 schreef nora het volgende:
Andersen is beter als Duarte maar het gaat over Andersen en die moet wat meer gif krijgen wil hij een basis gaan worden.
Waar baseer jij dat op ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat Serrero het uiteindelijk dit seizoen niet goed gedaan heeft.. Vrijwel geen rendement uit zijn acties.. Had veel meer van hem verwacht...
Vind ik ook!
remco k
 remco k - zaterdag 19 april 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:30 schreef freakie het volgende:
Whahahahahahahahaha wat zeg je nu kerel, je zei dat Xavi rendement had toch???? NOU niet dus.. Kom on man, je springt van de hak op de tak om je gelijk te halen. Blijf bij wat je zei en je zei dat Xavi rendement had. Je kan dat zo goed elke keer weer omdraaien enzo maar het blijft er bij dat je me uitlacht over rendement en dat je daar totaal de plank bij misslaat, dus nu ik: whahahahahahahahahahahahahahahahahnahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaha..

Over de andere zaken die je er nu bijhaalt geef ik je gelijk, Barca loopt niet goed, maar Ajax ook niet he;)

in ieder geval 3 goals en 4 assists;) is nog een site die dit aangeeft.
http://www.whoscored.com/Players/89469/Show/Thulani-Serero
Waar staat dat ik zeg dat ie geen rendement had dan?? Helemaal nergens, hij heeft gigantisch veel rendement en is niet voor niets 1 van de beste middenvelders zo niet de beste middenvelder van de wereld.. Dat jij uberhaubt die vergelijking maakt is eigenlijk al een schande..

En Ajax loopt wel degelijk goed. Anders wordt je geen kampioen, en heb je kans als eerste ploeg de tripple te winnen in Nederland.

Maar dan een vraag, is rendement alleen maar goals en assists???
freakie
 freakie - zaterdag 19 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat ik zeg dat ie geen rendement had dan?? Helemaal nergens, hij heeft gigantisch veel rendement en is niet voor niets 1 van de beste middenvelders zo niet de beste middenvelder van de wereld.. Dat jij uberhaubt die vergelijking maakt is eigenlijk al een schande..

En Ajax loopt wel degelijk goed. Anders wordt je geen kampioen, en heb je kans als eerste ploeg de tripple te winnen in Nederland.

Maar dan een vraag, is rendement alleen maar goals en assists???
Rendement dat jij toen bedoelde waren assists en goals, die heeft hij dit seizoen en vorig seizoen ook, niet heel veel gegeven.. Ik maak nergens een vergelijking, ik zei dat hij net als Xavi zoveel assists en goals heeft, dat ontkrachte jij;)

iets dat goed loopt dat wil zeggen dat je goed speelt he, nou dat was dit seizoen heel karig. Zelfs ik vind dat, en ik heb niet heel vaak commentaar maar je kan niet zeggen dat wij goed spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 april 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 21:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Rendement dat jij toen bedoelde waren assists en goals, die heeft hij dit seizoen en vorig seizoen ook, niet heel veel gegeven.. Ik maak nergens een vergelijking, ik zei dat hij net als Xavi zoveel assists en goals heeft, dat ontkrachte jij;)

iets dat goed loopt dat wil zeggen dat je goed speelt he, nou dat was dit seizoen heel karig. Zelfs ik vind dat, en ik heb niet heel vaak commentaar maar je kan niet zeggen dat wij goed spelen.
Over heel Ajax gaat het niet in dit geval. Het gaat over Serrero, en ik vind gewoon dat hij het niet goed genoeg gedaan heeft. Te weinig betrokken bij goals, en niet opvallend goed aan de bal..

Daarom denk ik dat het niet minder was geweest met Andersen op het middenveld..

De rest ga ik niet meer op in, het heeft totaal geen zin namelijk en is ook een zinloze vergelijking.
remco k
 remco k - maandag 06 oktober 2014 - 20:08   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/82299/andersen-komt-er-wel-omdat-frank-het-wil.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - maandag 06 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
gewoon omdat de Boer wil dat ie slaagt.. Dat zijn nog eens uitspraken..

Een hele mooie column, misschien iets romantisch.. Maar hij snijd wel hout...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft grootheidswaanzin









0.0096340