BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Koeman naar Barcelona? Pèlle mee?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 15 april 2014 - 21:03   quote  deeplink  
ronaldkoeman.jpg

De naam van de huidige trainer van Barcelona ken ik niet, maar die van de volgende wel. Ronald Koeman. Met de uitschakeling van de Catalaanse grootmacht in de kwartfinale van de CL en het daaropvolgend verlies bij Granada lijken de dagen van de huidige coach geteld.

De prestaties van die van Zuid onder R. Koeman, die in Catalunia een legende is (immers de winnende treffer voor de eerste Europacup 1) worden op waarde geschat. Pèlle kan mee als stormram zodra de UEFA de straf aanpast. Voor Feyenoord en het Nederlands voetbal is deze aanstelling illustratief voor de weg omhoog die weer is ingeslagen.

Olé.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Waarom een 010 gericht topic hier? Verhuis het lekker naar je eigen hutje...
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 15 april 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:
Waarom een 010 gericht topic hier? Verhuis het lekker naar je eigen hutje...
Gaat toch met name over Barca en een gigant van het Nederlands voetbal op alle gebieden.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 april 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:25 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Gaat toch met name over Barca en een gigant van het Nederlands voetbal op alle gebieden.
Ja inderdaad. Als trainer heeft ie zeer veel prijzen gepakt ^^
dana
 dana - woensdag 16 april 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:
Waarom een 010 gericht topic hier? Verhuis het lekker naar je eigen hu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2014 door dana --
dana
 dana - woensdag 16 april 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:
Waarom een 010 gericht topic hier? Verhuis het lekker naar je eigen hutje...
DAAR HEEFT HIJ HEM OOK AL STAAN
beuk
 beuk - woensdag 16 april 2014 - 14:52   quote  deeplink  
lekker huilen allemaal
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 13:39 schreef dana het volgende:

[..]

DAAR HEEFT HIJ HEM OOK AL STAAN
Grote letters maakt het niet meer waar..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 april 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Boehoe...
craven
 craven - woensdag 16 april 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:16 schreef Peterhs het volgende:
Waarom een 010 gericht topic hier? Verhuis het lekker naar je eigen hutje...
zeikwijf
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 april 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Nee waarheid.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 april 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 22:42 schreef craven het volgende:

[..]

zeikwijf
Eens..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 april 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Oneens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 april 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Nee waarheid..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 april 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Witte rook uit Barcelona komt na de winst op Cambuur
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Denk toch zeker niet dat Koeman naar Barca zal gaan..

Speelt als trainer ook helemaal niet het spel dat ze daar graag willen zien...

Mocht er al een Nederlandse trainer in aanmerking komen, dan zal dat echt alleen van Gaal kunnen zijn denk ik. de Boer is er nog niet klaar voor en Koeman is simpelweg niet goed genoeg als trainer..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 april 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Denk toch zeker niet dat Koeman naar Barca zal gaan..

Speelt als trainer ook helemaal niet het spel dat ze daar graag willen zien...

Mocht er al een Nederlandse trainer in aanmerking komen, dan zal dat echt alleen van Gaal kunnen zijn denk ik. de Boer is er nog niet klaar voor en Koeman is simpelweg niet goed genoeg als trainer..
Koeman samen met Stoikov. Van Gaal en de Boer hebben daar weinig gebracht
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:43 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Koeman samen met Stoikov. Van Gaal en de Boer hebben daar weinig gebracht
twee landstitels europese supercup, een beker voor van Gaal.. Ik vind het niet niks..

Ik denk dat je niet rationaal denkt.. Ik denk dat jij meer hardop droomt..

Koeman is een prima trainer, maar niet voor de absolute top van Europa..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 april 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

twee landstitels europese supercup, een beker voor van Gaal.. Ik vind het niet niks..

Ik denk dat je niet rationaal denkt.. Ik denk dat jij meer hardop droomt..

Koeman is een prima trainer, maar niet voor de absolute top van Europa..
God alle jezus was het echt zoveel. Nu ja ik volg die van G. niet zo. Koeman heeft bij Feyenoord veel geleerd hoor. Qua toeschouwersaantallen, historie etc behoren zowel Ajax als Feyenoord tot de Europese top. Dus wat dat aangaat
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 april 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Koeman in VI:

De coach sprak in een openhartig interview met Voetbal International over zijn mooiste periode in zijn trainerscarrière.

'Feyenoord is toch anders', begint Koeman in het weekblad. 'Hier deden we het met beperkte financiële middelen en hoewel we geen prijs pakten, wonnen we wel de trots van de mensen terug. Misschien is dat wel veel meer waard dan een prijs. De trots van de Feyenoord-supporter is groter en gaat dieper dan waar dan ook.'

'Die dertigduizend mensen in De Kuip na die tweede plaats in mijn eerste seizoen', blikt de coach terug. 'Tweede worden is géén prijs, maar als je het in het perspectief plaatst van Feyenoord, begreep iedereen de blijdschap wel. Voor mij persoonlijk was dit als trainer dan toch mijn mooiste periode.'

Tegen SC Cambuur zal Koeman voor het laatst in De Kuip op de bank zitten bij Feyenoord. Een lastig moment voor de trainer. 'Niet in de zin van tranen, of zo, maar ik zal dan misschien wel even moeten slikken, omdat ik heel goed besef dat er een einde komt aan iets heel moois. Ik koester de manier waarop we hebben gewerkt, de ontwikkeling van spelers, die club die nu weer meedoet bovenin, de wedstrijden in De Kuip met dat publiek. Feyenoord was simpelweg uniek.'
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 18 april 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Dat zie je verkeerd. Hij weet perfect hoe je het 'legioen' moet inpalmen en jullie trappen er nog allemaal in ook. Lachwekkend dit...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 april 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Leg dat eens uit..
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 18 april 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Je kan toch lezen? Ze weten exact wat/hoe/wanneer te zeggen wat jullie willen horen en dat maakt hem en vele voor hem. waaronder ook spelers bijna onsterfelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 april 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Kan zeker lezen, vandaar mijn vraag om het uit te leggen omdat je opmerking ervoor kant nog wal raakt. Dus vandaar dat ik om uitleg vraag. Daarnaast lijkt het me stug dat jij weet wat wij willen horen.
Maar goed probeer het nog eens zou ik zeggen..
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 23:02 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

God alle jezus was het echt zoveel. Nu ja ik volg die van G. niet zo. Koeman heeft bij Feyenoord veel geleerd hoor. Qua toeschouwersaantallen, historie etc behoren zowel Ajax als Feyenoord tot de Europese top. Dus wat dat aangaat
Valencia ook.. Daar moest ie ook weg toch??
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 23:06 schreef sportdwaas het volgende:
Koeman in VI:

De coach sprak in een openhartig interview met Voetbal International over zijn mooiste periode in zijn trainerscarrière.

'Feyenoord is toch anders', begint Koeman in het weekblad. 'Hier deden we het met beperkte financiële middelen en hoewel we geen prijs pakten, wonnen we wel de trots van de mensen terug. Misschien is dat wel veel meer waard dan een prijs. De trots van de Feyenoord-supporter is groter en gaat dieper dan waar dan ook.'

'Die dertigduizend mensen in De Kuip na die tweede plaats in mijn eerste seizoen', blikt de coach terug. 'Tweede worden is géén prijs, maar als je het in het perspectief plaatst van Feyenoord, begreep iedereen de blijdschap wel. Voor mij persoonlijk was dit als trainer dan toch mijn mooiste periode.'

Tegen SC Cambuur zal Koeman voor het laatst in De Kuip op de bank zitten bij Feyenoord. Een lastig moment voor de trainer. 'Niet in de zin van tranen, of zo, maar ik zal dan misschien wel even moeten slikken, omdat ik heel goed besef dat er een einde komt aan iets heel moois. Ik koester de manier waarop we hebben gewerkt, de ontwikkeling van spelers, die club die nu weer meedoet bovenin, de wedstrijden in De Kuip met dat publiek. Feyenoord was simpelweg uniek.'
Ik vind ook dat ie het vorig seizoen en het jaar daarvoor goed gedaan heeft..

Dit jaar had hij gezien het feit dat de selectie bij elkaar bleef en die selectie best goed was gewoon kampioen moeten worden.. Dat gebeurd niet en daar wordt ie ook niet op beoordeelt.. Dat is raar..

Wat ie hierboven schetst is natuurlijk mooi, ik ben voor Ajax, maar absoluut niet tegen Feyenoord, ik ben ook erg blij om te zien dat jullie weer meedoen om de plekken 2 t/m 4 :-).. Ik heb liever een Feyenoord dat goed draait dan een slecht Feyenoord, door goede wedstrijden wordt Ajax namelijk ook sterker..

Maar ik vind Koeman geen geweldige trainer, bij Ajax en PSv heeft ie geteerd op het succes van een ander, bij Valencia en AZ gewoon gefaald. Bij Feyenoord 2 jaar goed en een jaar gefaald..

Hij maakt ook structureel verkeerde keuzes. Zo had Pelle en de Vrij nooit aanvoerder moeten worden, maar had Clasie dat al lang en breed moeten zijn.. Dat is namelijk een jongen van de club met de juiste persoonlijkheid..

Koeman maakt veel onhandige keuzes, en past niet bij het systeem dat Barca speelt, die stijl van voetballen heeft hij nooit getraind..

Daarom denk ik ook niet dat ie daar zou passen.. Nog eerder bij een Atletico Madrid..

Ik denk dat Frank de Boer er nog niet klaar voor is, maar gezien de spelopvatting van hem en Barcelona, zou dat wel een betere match zijn..

Ik hoop dat Klopp daar trainer wordt, zou echt geweldig zijn... Wat een persoonlijkheid.. Weet altijd het maximale uit zijn spelers te halen.. En doet het ook met mindere selecties gewoon erg goed..
craven
 craven - vrijdag 18 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 00:48 schreef Peterhs het volgende:
Dat zie je verkeerd. Hij weet perfect hoe je het 'legioen' moet inpalmen en jullie trappen er nog allemaal in ook. Lachwekkend dit...
jij bent lachwekkend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Koeman naar Barcelona? Pèlle mee?









0.0408101