BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2014 - 16:51   quote  deeplink  
.............................................10269383_575067082600206_8892765986293310296_n.jpg

Aankomende zondag staat in de Rotterdamse badkuip de finale van de beker op het programma tussen PEC Zwolle en Ajax. De Zwollenaren speelden tot nog toe twee maal eerder een bekerfinale, te weten 1928 en 1977, maar wisten beide finales niet te winnen. Ajax wist voor de 24ste keer de bekerfinale te bereiken. Van de voorgaande 23 bekerfinales werden er 18 door de Amsterdammers gewonnen. De laatste bekerfinale die Ajax bereikte, 2011 red., werd na verlenging met 3-2 verloren tegen Twente. Een week later werd tegen datzelfde Twente de 30ste landstitel binnengehaald.

Ajax bereikte de bekerfinale door achtereenvolgens te winnen van FC Volendam, ASWH, Ijsselmeervogels, Feyenoord en AZ. Vooral de wedstrijd tegen Volendam kunnen veel supporters zich nog herinneren. De Oranjehemden wisten een verlenging af te dwingen en daarin zelfs op voorsprong te komen. Door 2 doelpunten van Schöne en een doelpunt van Hoesen werd uiteindelijk Volendam met 4-2 verslagen. In de kwartfinale troffen de Ajacieden hun grootste aartsrivaal uit Rotterdam. De rivaal wist vroeg in het duel op voorsprong te komen, welke na 34 minuten onschadelijk werd gemaakt door Fischer. Ajax was in de 2e helft oppermachtig en wist zich door goals van Bojan en Serero met 3-1 te plaatsen voor de halve finale. In de halve finale werd vervolgens AZ in Alkmaar met 0-1 verslagen. Schöne wist in de 48ste minuut het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Veltman kreeg in dit duel al vroeg een rode kaart en zal hierdoor de bekerfinale moeten missen.

KNVB-Beker.jpg

PEC Zwolle wist de bekerfinale te bereiken door achtereenvolgens Fortuna Sittard, Wilhelmina'08, Excelsior, JVC Cuijk en NEC Nijmegen te verslaan. Op zich een prima loting om de bekerfinale te bereiken. Alleen van NEC kregen de Zwollenaren een beetje tegenstand. Een blunder van NEC-doelman Gentenaar zorgde er uiteindelijk voor dat er geen verlenging aan te pas hoefde te komen. Bij een afstandsschot van Maikel v.d. Werff zag hij een bal onder zich door het doel in glijden.

Ajax en Zwolle ontmoetten elkaar dit seizoen al 2 keer in competitieverband. Op 14 september 2013 werd in de Amsterdam Arena moeizaam met 2-1 gewonnen door de Amsterdammers. Serero opende in de 73ste minuut de score en 3 minuten later werd de score verdubbeld door een eigen doelpunt van Van der Werff. Gravenbeek scoorde in de 89ste minuut het enige doelpunt voor de Zwollenaren. In de uitwedstrijd op 9 februari 2014 bleef het 1-1. Ajacied Klaassen opende na 7 minuten spelen al de score, maar na 36 minuten spelen scoorde Fernandez de gelijkmaker. Ajax kon verder niet imponeren en zo bleef de strijd onbeslist.

Ajax - Zwolle 2-1


Zwolle - Ajax 1-1


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Leuk geschreven mag er wel vanuit gaan dat we deze wel winnen..
3-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Gaat iemand van het forum nog naar deze wedstrijd?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Hey gap, je hebt er weer een schitterend topic van gemaakt. Chapeau!!!

Onze club is in deze wedstrijd de uitspelende partij, dus ga voor een einduitslag van 1-4.

Ik ga niet naar de kuip, ik mag daar niet meer komen.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 april 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Ik denk dat ik opnieuw ga huilen, vanwege het bedroefde spel.

Of zullen we op aanvallende koers varen dan normaal
3-3-4, laten we van de koers afstappen want hiermee bereik je niks mee.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 april 2014 - 21:00   quote  deeplink  

badjas-bekerfinale-winnaar-voor.jpg


Het ligt voor de hand dat Ajax de dubbel zal  behalen. Met oerdegelijk voetbal vanuit een sterke verdediging behalen de Amsterdammers goede resultaten. Voor de Europese top is het nog niet genoeg maar ze zijn goed bezig in Amsterdam. Eerlijk is eerlijk.

Als Feyenoord, het woord is weer gevallen, in de laatste 2 wedstrijden van het reguliere seizoen niet gaat klootviolen kan de strijd om de JC schaal worden uitgevochten in een 'klassieker' als aftrap van het nieuwe seizoen na de WK.

Maar voor het zover is staan er nog twee speelronden en een bekerfinale op de rol.

Vraag van het jaar is: heeft PEC kans? Ja, en niet alleen op basis van de bal is rond, het is elf tegen elf en een bekerwedstrijd is anders.

PEC heeft Mokotjo, Fernandez en een hecht team dat als alles meezit alle topteams kan verslaan. Ajax heeft een hecht team wat voor hun begrippen slechts wat moeizaam scoort. Als PEC er in slaagt tot ver in de tweede helft de nul te houden kan er nog wel gekkigheid ontstaan in de stalen Kuip.

Echter denk ik dat Ajax te degelijk speelt om zich, zelfs met Rembrandt op doel, te laten verrassen door de Zwollenaren.

Alles afwegende denk ik dat Ajax de badjasklassieker zal winnen met de verpletterende cijfers 5-2. 3x Kolbein.

Geen verrassing dus maar wel een mooie pot.


beker.jpg


www.sportdwaas.blogspot.com
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 april 2014 - 21:14   quote  deeplink  
In je voorspelling zetten '3x Kolbein' en dan zeggen: Geen verrassing dus ??????

Ik hoop het hoor, maar ik zie sigthorsson geen 3 goals maken binnen 90 minuten.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die vent spoort niet....met zijn Rembrandt op doel, man man ga toch weg simpele....je lult al jaren uit je nek
Hey gap, wat was ook alweer de reden dat jij een ban kreeg op het kakkieforum? Is dit nu niet precies hetzelfde hier? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 april 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey gap, wat was ook alweer de reden dat jij een ban kreeg op het kakkieforum? Is dit nu niet precies hetzelfde hier? ;-)
Ja precies hetzelfde.....maar de kakkies gebruiken de meldknop en dat zal ik nooit doen.
Overigens zonde van je topic vriend.... zo'n galbak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja precies hetzelfde.....maar de kakkies gebruiken de meldknop en dat zal ik nooit doen.
Overigens zonde van je topic vriend.... zo'n galbak
Inderdaad ouwe! Maar we doen gewoon alsof die kakkerlak niet leeft!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 april 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad ouwe! Maar we doen gewoon alsof die kakkerlak niet leeft!
Oke man....Ajax wint met 2-1, weer dat vervloekte 90+ minuten lang billenknijpen
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax het lastiger gaan krijgen dan menig mens denkt..

Uit hebben we 1-1 gespeeld, thuis maar 2-1 gewonnen.. En in de beker is alles anders..

PEC is ook al weken enkel en alleen met deze pot bezig, en ik verwacht een stromloop van Zwolle, Ron Jans zei het zelf al, hij wil graag spelen zoals Atletico tegen Barca deed...

Ik verwacht eerlijk gezegd niet eens direct de winst, hoe je het namelijk ook went of keert, het is een finale he, en voor PEC eentje die je maar eens in je leven speelt..

Dat is heel wat anders dan de Ajacieden die de week erop landstitel nummer 4 op rij gaan veiligstellen..

Ik ben benieuwd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 april 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Ajax het lastiger gaan krijgen dan menig mens denkt..

Uit hebben we 1-1 gespeeld, thuis maar 2-1 gewonnen.. En in de beker is alles anders..

PEC is ook al weken enkel en alleen met deze pot bezig, en ik verwacht een stromloop van Zwolle, Ron Jans zei het zelf al, hij wil graag spelen zoals Atletico tegen Barca deed...

Ik verwacht eerlijk gezegd niet eens direct de winst, hoe je het namelijk ook went of keert, het is een finale he, en voor PEC eentje die je maar eens in je leven speelt..

Dat is heel wat anders dan de Ajacieden die de week erop landstitel nummer 4 op rij gaan veiligstellen..

Ik ben benieuwd..
Kssst....ga naar Frankrijk gek, deze winnen we gewoon
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kssst....ga naar Frankrijk gek, deze winnen we gewoon
Zou je wel verwachten he..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 april 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou je wel verwachten he..
Dat je naar Frankrijk gaat ??....ja
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat je naar Frankrijk gaat ??....ja
Ben twee dagen eerder terug gekomen kerel, was al weg..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 april 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Nou ja een klein beetje dan.....Vermeer met de vinger

3450lg1.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2014 - 23:29   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 april 2014 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 april 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Ajax het lastiger gaan krijgen dan menig mens denkt..

Uit hebben we 1-1 gespeeld, thuis maar 2-1 gewonnen.. En in de beker is alles anders..

PEC is ook al weken enkel en alleen met deze pot bezig, en ik verwacht een stromloop van Zwolle, Ron Jans zei het zelf al, hij wil graag spelen zoals Atletico tegen Barca deed...

Ik verwacht eerlijk gezegd niet eens direct de winst, hoe je het namelijk ook went of keert, het is een finale he, en voor PEC eentje die je maar eens in je leven speelt..

Dat is heel wat anders dan de Ajacieden die de week erop landstitel nummer 4 op rij gaan veiligstellen..

Ik ben benieuwd..
Eens!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 00:02   quote  deeplink  
In de Arena won Ajax met 2-1 maar PEC was eigenlijk vele malen beter dan Ajax.
Uit 1-1, voor rust hadden we de 2-0 moeten maken maar na rust mogen we heel blij zijn dat het 1-1 bleef.

PEC is dit seizoen een van de beter voetballende teams uit de Eredivisie. Scoren alleen vrij lastig maar zijn vrijwel altijd de betere partij. Mooi spel en een aantal goede spelers. PEC had nog hoger gestaan als ze iets makkelijker scoorden.

Kortom dit wordt een zware. Heb Jans ook heel hoog zitten.

2-1 Ajax, maar de winnende wordt pas tegen het einde gemaakt
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 18 april 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 23:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
[ filmpje ]
Hij was goed!!! :-D
joduh
 joduh - vrijdag 18 april 2014 - 06:41   quote  deeplink  
Wordt absoluut geen makkie denk ik man....
Aam de andere kant is pec ook wel heel erg makkelijk richting finale gekomen vergeleken ons ....
Dus wij horen deze pot gewoon te winnen man! Gerechtigheid!!?!
1-4

Ps. dat logo van die dwaas hoort niet op dit forum!!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 18 april 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 18:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gaat iemand van het forum nog naar deze wedstrijd?
Ja ikke...:)
nora
 nora - vrijdag 18 april 2014 - 09:36   quote  deeplink  
PEC is niet meer het Pec van de eerste helft van de competitie, en Ajax wil echt die beker winnen dus het wordt 0-2.
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 00:02 schreef Loetje het volgende:
In de Arena won Ajax met 2-1 maar PEC was eigenlijk vele malen beter dan Ajax.
Uit 1-1, voor rust hadden we de 2-0 moeten maken maar na rust mogen we heel blij zijn dat het 1-1 bleef.

PEC is dit seizoen een van de beter voetballende teams uit de Eredivisie. Scoren alleen vrij lastig maar zijn vrijwel altijd de betere partij. Mooi spel en een aantal goede spelers. PEC had nog hoger gestaan als ze iets makkelijker scoorden.

Kortom dit wordt een zware. Heb Jans ook heel hoog zitten.

2-1 Ajax, maar de winnende wordt pas tegen het einde gemaakt
Overdrijven is ook een vak. Pec vele malen beter dan ons? Ze speelden goed maar vele malen beter?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 april 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Pec vele malen beter dan ons? Ze speelden goed maar vele malen beter?
Ik denk dat ik weet wat hij bedoelt.

De wedstrijden van andere clubs zijn soms leuker om te zien.
Ik denk dat iedereen liever een wedstrijd ziet waarin veel word gescoord dan een wedstrijd met 1-0 of 0-0 als uitslag. Als je een wedstrijd bekijkt en er zijn in totaal voor beide teams 18 opgelegde kansen en ze maken ervan 9, dan heb je een leuke wedstrijd gezien
Maar als dat voor de grootste gedeelte komt omdat de tegenstander een fout maakt, heb je dan een goede wedstrijd gezien?
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 april 2014 - 17:33   quote  deeplink  
1-2 na verlenging , maar winnen is winnen
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Pec vele malen beter dan ons? Ze speelden goed maar vele malen beter?
In de Arena was PEC echt veel beter.... Eerste kwartier was voor Ajax en tot de 1-0 in de uit mijn hoofd 72ste minuut was PEC beter en kregen ook verdomd veel kansen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 11:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet wat hij bedoelt.

De wedstrijden van andere clubs zijn soms leuker om te zien.
Ik denk dat iedereen liever een wedstrijd ziet waarin veel word gescoord dan een wedstrijd met 1-0 of 0-0 als uitslag. Als je een wedstrijd bekijkt en er zijn in totaal voor beide teams 18 opgelegde kansen en ze maken ervan 9, dan heb je een leuke wedstrijd gezien
Maar als dat voor de grootste gedeelte komt omdat de tegenstander een fout maakt, heb je dan een goede wedstrijd gezien?
Klopt grotendeels.

PEC speelt echt leuk en regelmatig goed voetbal. Scoren alleen tamelijk weinig
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 april 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 19:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de Arena was PEC echt veel beter.... Eerste kwartier was voor Ajax en tot de 1-0 in de uit mijn hoofd 72ste minuut was PEC beter en kregen ook verdomd veel kansen.
Dat is elke tegenstander wel tot het een bepaald moment. Met als resultaat dat Ajax de wedstrijd heeft gewonnen. Dat kan je niet veel beter beschouwen anders was Ajax niet kampioen geworden.

Wat goed is hoeft niet leuk te zijn en wat leuk is hoeft niet goed zijn. Zwolle speelt leuker maar niet beter. De betere wint namelijk, de betere maakt zijn kansen af.
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 19:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de Arena was PEC echt veel beter.... Eerste kwartier was voor Ajax en tot de 1-0 in de uit mijn hoofd 72ste minuut was PEC beter en kregen ook verdomd veel kansen.
Ze waren goed, maar veel beter is bijna niemand geweest tegen Ajax, zeker niet in de ED...
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze waren goed, maar veel beter is bijna niemand geweest tegen Ajax, zeker niet in de ED...
Ik adviseer echt om de wedstrijd terug te kijken. Ajax was in die fase van de competitie erg matig en Zwolle echt goed. Hadden Ajax constant onder druk en creëerden echt veel kansen. Ajax zette daar vrijwel niets tegenover
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 20:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is elke tegenstander wel tot het een bepaald moment. Met als resultaat dat Ajax de wedstrijd heeft gewonnen. Dat kan je niet veel beter beschouwen anders was Ajax niet kampioen geworden.

Wat goed is hoeft niet leuk te zijn en wat leuk is hoeft niet goed zijn. Zwolle speelt leuker maar niet beter. De betere wint namelijk, de betere maakt zijn kansen af.
Ik heb het over die wedstrijd. Vaak heeft Ajax gewoon controle. Alleen Vitesse uit eerste helft en PSV uit de tweede helft was Ajax echt de minder. En tegen PEC dus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 april 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik adviseer echt om de wedstrijd terug te kijken. Ajax was in die fase van de competitie erg matig en Zwolle echt goed. Hadden Ajax constant onder druk en creëerden echt veel kansen. Ajax zette daar vrijwel niets tegenover
Je hebt een realistisch beeld Brabo!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt een realistisch beeld Brabo!
Kan hun ook wel begrijpen hoor, tegenstanders zijn zelden veel beter dan Ajax.
Maar Zwolle was toen echt veel beter. En niet een beetje. Op het eerste kwartier en de kleine fase na de 1-0 na dan.
Maar zondag zal dat ook anders zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 april 2014 - 05:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 09:04 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ja ikke...:)
Weinig animo hier verder op het forum! Maar ik ben er ook bij Harry! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 april 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben twee dagen eerder terug gekomen kerel, was al weg..
Volgens mij heeft niemand je gemist op het forum ;-)

flauw grapje hé....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2014 door Ronald 1960 --
jariheld
 jariheld - zaterdag 19 april 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Morgen die beker winnen en het liefst met flinke cijfers kan die kakkerlak fernandez weer ff zijn muil houden.!
remco k
 remco k - zaterdag 19 april 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik adviseer echt om de wedstrijd terug te kijken. Ajax was in die fase van de competitie erg matig en Zwolle echt goed. Hadden Ajax constant onder druk en creëerden echt veel kansen. Ajax zette daar vrijwel niets tegenover
Ik heb die wedstrijd twee keer gezien, en ik vind dat het niet klopt. Zwolle was ook goed en misschien wel beter.. Maar veel beter is eigenlijk bijna niemand geweest dit seizoen.. Zeker niet in de ED>.
remco k
 remco k - zaterdag 19 april 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 10:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft niemand je gemist op het forum ;-)

flauw grapje hé....
Is ook niet raar, heb namelijk gewoon gepost in de vakantie:-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 april 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 21:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb het over die wedstrijd. Vaak heeft Ajax gewoon controle. Alleen Vitesse uit eerste helft en PSV uit de tweede helft was Ajax echt de minder. En tegen PEC dus
Ehmm.. Az uit na rode kaart van van rhijn.
Heerenveen uit, 2 voor gestaan daarna niet meer de controle gehad over de wedstrijd.
RKC thuis, wel de controle maar wij creeerde niks en zij hadden op het laatst een grote mogelijkheid. We hadden dus moeten verliezen, als je de kansen bekijkt.
Vittesse thuis, volgens mij heeft er nooit naar uitgezien dat we die wedstrijd zouden winnen.
Begin van de wedstrijd tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Beker was goed.

Als je gecontroleerd aanvallend speelt dan moet het er naar uit zien dat je de wedstrijd wint.

Er zijn dus wel meer wedstrijden te benoemen dan de wedstrijden die jij noemt.

Maar Ajax staat dik verdiend bovenaan. Dat zegt lijkt mij genoeg hoe slecht de rest dan wel niet was.

Iedereen die zich een top ploegen noemt had het lastig in Zwolle.
Feyenoord verloor
Twente gelijk
Vitesse won (laatste minuut scoorde van aanholt)
Ajax gelijk
Psv moet nog in zwolle spelen

Zwolle uit tegen de top ploegen
Ajax won (Ajax had het lastig)
Vitesse won (Vitesse won gemakkelijk)
Psv speelde gelijk
Feyenoord won (Feyenoord won gemakkelijk)
Twente moet nog spelen

Dus eigenlijk heeft enkel en alleen Vitesse Feyenoord het makkelijk thuis gehad.
De rest heeft punt verlies geleden of net kunnen winnen.
jariheld
 jariheld - zaterdag 19 april 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ehmm.. Az uit na rode kaart van van rhijn.
Heerenveen uit, 2 voor gestaan daarna niet meer de controle gehad over de wedstrijd.
RKC thuis, wel de controle maar wij creeerde niks en zij hadden op het laatst een grote mogelijkheid. We hadden dus moeten verliezen, als je de kansen bekijkt.
Vittesse thuis, volgens mij heeft er nooit naar uitgezien dat we die wedstrijd zouden winnen.
Begin van de wedstrijd tegen Feyenoord, zowel uit als thuis. Beker was goed.

Als je gecontroleerd aanvallend speelt dan moet het er naar uit zien dat je de wedstrijd wint.

Er zijn dus wel meer wedstrijden te benoemen dan de wedstrijden die jij noemt.

Maar Ajax staat dik verdiend bovenaan. Dat zegt lijkt mij genoeg hoe slecht de rest dan wel niet was.

Iedereen die zich een top ploegen noemt had het lastig in Zwolle.
Feyenoord verloor
Twente gelijk
Vitesse won (laatste minuut scoorde van aanholt)
Ajax gelijk
Psv moet nog in zwolle spelen

Zwolle uit tegen de top ploegen
Ajax won (Ajax had het lastig)
Vitesse won (Vitesse won gemakkelijk)
Psv speelde gelijk
Feyenoord won (Feyenoord won gemakkelijk)
Twente moet nog spelen

Dus eigenlijk heeft enkel en alleen Vitesse Feyenoord het makkelijk thuis gehad.
De rest heeft punt verlies geleden of net kunnen winnen.
Maar ze spelen niet in Zwolle
remco k
 remco k - zaterdag 19 april 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:25 schreef jariheld het volgende:

[..]

Maar ze spelen niet in Zwolle
Zwolle heeft verloren in de Kuip.. Wij gewonnen in de Kuip.. Tsjaa..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 april 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Zwolle heeft verloren in de Kuip.. Wij gewonnen in de Kuip.. Tsjaa..
En daar komt bij:

WZAWZDB

ZIHENA

***+3
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 april 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Vaak zie je dat wanneer een kleine club tegen een topclub speelt in de bekerfinale dat de kleine club stijf staat van de spanning en dat het een walk over wordt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 april 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 19:17 schreef Brandje het volgende:
Vaak zie je dat wanneer een kleine club tegen een topclub speelt in de bekerfinale dat de kleine club stijf staat van de spanning en dat het een walk over wordt.
Kleine club az won vorig jaar van de grote Psv.

Juist Psv stond stijf van de spanning want zij waren de favoriet en ze konden het seizoen herstellen door een prijs te pakken.

Az was vrij in lichaam en geest, vanwege dat de druk van presteren niet in de weg staat.

Dus morgen kan ajax stijf staan van de druk en Zwolle stijf staan van de spanning.

Er kan van alles gebeuren, het is 1 wedstrijd. Daarom vind ik de beker wedstrijden altijd zo leuk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 april 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Waarom zijn er posts weg?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 april 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Waarom zijn er posts weg?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 april 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 20:46 schreef Loetje het volgende:
Waarom zijn er posts weg?
Ik heb mijn gummetje weer gevonden ;-).....nee man Boudewijn had even een inzinker, maar heeft het weer hersteld
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Nog een dik uur....

Spanning..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0107491