BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2023 - 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Ja, vond ik ook. Maar weet je, als Rutten m ook laat staan, zal er wel iets mee zijn...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 03:43 schreef tomson het volgende:
De enige actie van Verhoek waar ik blij mee was gebeurse in de tunnel. Pfff
En dat was..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 08:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
werd gisteren pas leuk toen de 'voetballers' erin kwamen (clasie, kongolo, sleegers, achahbar, karsdorp..) zoveel gasten die kunnen ballen...en dan loopt er 1 zo een houten klaas op 10 die echt met elke balaanname moeite heeft. daar blijf ik me aan storen. maarja hij werkt zo hard die jongen he...pfffff
Zal er toch wel iets goeds in zitten. Koeman was ook erg gecharmeerd van Lex. Pelle vond hem ook de ideale speler om hem heen. Er is sprake geweest dat Koeman hem mee wou nemen naar Southampton..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:
Ja, vond ik ook. Maar weet je, als Rutten m ook laat staan, zal er wel iets mee zijn...
Same thoughts here..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - Real Sociedad 1-1
http://www.voetbalblog.nl/nieuws/video-samenvatting-feyenoord-real-sociedad-1-1?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 08:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zal er toch wel iets goeds in zitten. Koeman was ook erg gecharmeerd van Lex. Pelle vond hem ook de ideale speler om hem heen. Er is sprake geweest dat Koeman hem mee wou nemen naar Southampton..
ging uiteindelijk toch voor Tadic
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 10:13 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

ging uiteindelijk toch voor Tadic
Klopt, zou ik ook doen, maar het is wel ter sprake geweest..
van geil
 van geil - donderdag 24 juli 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:
Ja, vond ik ook. Maar weet je, als Rutten m ook laat staan, zal er wel iets mee zijn...
eerder iets commercieels
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Dat lijkt me toch niet.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 juli 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Moest Lex weer de rotzooi van Vilhena opruimen?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 juli 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 10:13 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

ging uiteindelijk toch voor Tadic
Immers of Tadic? Niet zo moeilijk lijkt mij ...
dr love
 dr love - donderdag 24 juli 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Wat zitten jullie zo te zeiken toen r.koeman nog trainer was was het ook niet best op het middenveld en toen had vormer geen aandeel in het a selectie dus we hadden goddank geluk dat we pelle,janmaat, de vrij, vilhena, schaken op z,n tijd, wat bij feyenoord nu moet komen is een zeer creatieve middenvelder en een creatieve spits die kan koppen en goed aan de voet is en hopen dat clasie snel wordt verkocht voegt totaal niks op het middenveld zal nooit een ala w.sneijder worden.
JanM
 JanM - donderdag 24 juli 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 20:26 schreef dr love het volgende:
Wat zitten jullie zo te zeiken toen r.koeman nog trainer was was het ook niet best op het middenveld en toen had vormer geen aandeel in het a selectie dus we hadden goddank geluk dat we pelle,janmaat, de vrij, vilhena, schaken op z,n tijd, wat bij feyenoord nu moet komen is een zeer creatieve middenvelder en een creatieve spits die kan koppen en goed aan de voet is en hopen dat clasie snel wordt verkocht voegt totaal niks op het middenveld zal nooit een ala w.sneijder worden.
Huh, echt, serieus, meen je dat nou, hou eens op!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Zou die zichzelf gebrainwasht hebben..(?)
JanM
 JanM - donderdag 24 juli 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 20:43 schreef RenatoBos het volgende:
Zou die zichzelf gebrainwasht hebben..(?)
Ik zeg: samen met lijdensweg een enkeltje Barcelona zonder Internet!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 juli 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 20:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Huh, echt, serieus, meen je dat nou, hou eens op!
Je beste algebra komt weer tevoorschijn , niks geleerd ?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 juli 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zeg: samen met lijdensweg een enkeltje Barcelona zonder Internet!
Dat gaat het niet worden helaas ...
JanM
 JanM - donderdag 24 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je beste algebra komt weer tevoorschijn , niks geleerd ?
Ergens heb ik nog een heel klein sprankje hoop dat je een keer ophoudt met tot in den treure herhalen van je anti-Mulder///HELD! gelul ...

Er komt geen nieuwe keeper en Hahn is blijkbaar niet echt beter dus we zullen het met Mulder///HELD! moeten doen!

Doet 'ie het met je dochter of je vrouw of zo?
van geil
 van geil - donderdag 24 juli 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Ergens heb ik nog een heel klein sprankje hoop dat je een keer ophoudt met tot in den treure herhalen van je anti-Mulder///HELD! gelul ...

Er komt geen nieuwe keeper en Hahn is blijkbaar niet echt beter dus we zullen het met Mulder///HELD! moeten doen!

Doet 'ie het met je dochter of je vrouw of zo?
wanneer gaan we cijfers geven?
JanM
 JanM - donderdag 24 juli 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:36 schreef van geil het volgende:

[..]

wanneer gaan we cijfers geven?
Vanaf woensdag weer hè :-)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 juli 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Ergens heb ik nog een heel klein sprankje hoop dat je een keer ophoudt met tot in den treure herhalen van je anti-Mulder///HELD! gelul ...

Er komt geen nieuwe keeper en Hahn is blijkbaar niet echt beter dus we zullen het met Mulder///HELD! moeten doen!

Doet 'ie het met je dochter of je vrouw of zo?
Nee die hoop hoef je niet te hebben, Erwin Mulder is een gezwel die zo snel mogelijk uit de kuip moet verdwijnen samen met Patrick Lodewijks ... Ook al zo'n loser die er helaas niet aan te willen toegeven wat voor een drama Erwin Mulder is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 juli 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 21:36 schreef van geil het volgende:

[..]

wanneer gaan we cijfers geven?
Mulder een 3 , standaard ...
tomson
 tomson - vrijdag 25 juli 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 08:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
werd gisteren pas leuk toen de 'voetballers' erin kwamen (clasie, kongolo, sleegers, achahbar, karsdorp..) zoveel gasten die kunnen ballen...en dan loopt er 1 zo een houten klaas op 10 die echt met elke balaanname moeite heeft. daar blijf ik me aan storen. maarja hij werkt zo hard die jongen he...pfffff
Gister was natuurlijk zowiezo een trieste dag. De mensen waren toch een beetje verdoofd door de verdrietige beelden van een eindeloze rij lijkwagens in het begin van de avond. Maar toen de laatste wissels erin kwamen ging het legioen er gelijk achter. Je voelt aan de wisselwerking met het publiek dat het op dat punt goed zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 00:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee die hoop hoef je niet te hebben, Erwin Mulder is een gezwel die zo snel mogelijk uit de kuip moet verdwijnen samen met Patrick Lodewijks ... Ook al zo'n loser die er helaas niet aan te willen toegeven wat voor een drama Erwin Mulder is !!!
Een gezwel..? Praat jij zo over de spelers van je club..(?)

Je mag best op Mulder afgeven als ie niet rendeert maar die hetze die jij voert moet je de directie aanrekenen die niet met een betere keeper op de proppen komen. Zij zijn verantwoordelijk voor wat er in het doel staat niet Erwin..
JanM
 JanM - vrijdag 25 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 07:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een gezwel..? Praat jij zo over de spelers van je club..(?)

Je mag best op Mulder afgeven als ie niet rendeert maar die hetze die jij voert moet je de directie aanrekenen die niet met een betere keeper op de proppen komen. Zij zijn verantwoordelijk voor wat er in het doel staat niet Erwin..
Mijn motto wordt vanaf nu weer: IGNORE THE
paardenlulzw.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Vliegtickets-Barcelona-Logo-300x87.png
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - vrijdag 25 juli 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Mee eens RenatoBos,

Verhoek loopt al ruim een jaar rond met zijn ziel onder zijn armen. Hoe dit heeft kunnen gebeuren weet ik niet maar hij is niet vooruit te branden en elke actie mislukt hopeloos :-( Dit wordt wel een Botllenek net als Rechts achter "voorheen Janmaat".
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - vrijdag 25 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 10:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Mijn motto wordt vanaf nu weer: IGNORE THE
[ afbeelding ]
Blinde aannamens zijn de Mother off all Fuckups !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 11:37 schreef FR-1908Arno het volgende:
Mee eens RenatoBos,

Verhoek loopt al ruim een jaar rond met zijn ziel onder zijn armen. Hoe dit heeft kunnen gebeuren weet ik niet maar hij is niet vooruit te branden en elke actie mislukt hopeloos :-( Dit wordt wel een Botllenek net als Rechts achter "voorheen Janmaat".
Ti's wachten of Boula snel fit wilt worden maar Sven heeft bij afwezigheid afgelopen seizoen laten zien Janmaat goed te kunnen vervangen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Verhoek ja ach, het enigste mooie wat ik van hem heb gezien was dat telefoongesprekje..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 11:42   quote  deeplink  
'Ze hebben vertrouwen in Manu, Vilhena maakt indruk'

600x400-vilhenareal.jpg

Fred Rutten werkt op de trainingen steeds meer toe naar een vaste basiself. Door de terugkeer van de internationals is dat nu ook eindelijk mogelijk. Het middenveld blijft intact en ook doelman Erwin Mulder///Held kan weer op een basisplaats rekenen.

In de verdediging en de aanval is er minder zekerheid voor de spelers. Mitchell Te Vrede lijkt de logische vervanger van Graziano Pellè totdat er een nieuwe spits komt, maar volgens Martijn Krabbendam hebben ze in De Kuip nog vertrouwen in Elvis Manu. Bij Feyenoord hebben ze nog geloof in hem. Ze denken allemaal dat Manu een hele verrassende speler kan worden met zijn snelheid, techniek en kracht. Maar er moet nog wel wat geschaafd aan worden', vertelt de journalist op VI-Premium.

Het is in ieder geval duidelijk dat er wel nog wat bij moet komen bij de Rotterdammers. Van Geel is aan zet. Hij heeft de afgelopen jaren goed werk verricht. De club is in ieder geval weer een nationale topclub. Hij moet nu met goede spelers komen om de volgende stap te maken.' Daarnaast moeten de talenten zich doorontwikkelen en met name Tonny Vilhena maakt een goede indruk. 'Hij maakt een hele goede indruk op de trainingen, heel sterk.'
Bron:FR12
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 juli 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Het middenveld blijft intact en ook doelman Erwin Mulder kan weer op een basisplaats rekenen.

Dan hebben we HELAAS weer een trainer die er geen kaas van heeft gegeten betreft de keeper ..
Dat wordt weer een GEMISTE kans op een titel , alweer GVD ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 25 juli 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 10:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Mijn motto wordt vanaf nu weer: IGNORE THE
[ afbeelding ]
Hoeveelste poging wordt dit Jan? ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juli 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:
Het middenveld blijft intact en ook doelman Erwin Mulder kan weer op een basisplaats rekenen.

eens, ik ben daar ook wel een beetje klaar mee.
Dode stuk panharing op doel

quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:

Dan hebben we HELAAS weer een trainer die er geen kaas van heeft gegeten betreft de keeper ..
Dat wordt weer een GEMISTE kans op een titel , alweer GVD ...
we hebben geen titel selectie op dit moment nog, dus dat is een beetje onzin/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door Stylzz --
dr love
 dr love - vrijdag 25 juli 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Niet alleen de keeper ook clasie hoort ook niet thuis in de a selectie schaken wordt te oud verhoek heeft het ook niet had beter j.cabral gehouden. Mathijssen, clasie, verhoek verkopen of verhuren en een creatieve middenvelder en een spits halen dan is deze team champion lique waardig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juli 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 20:53 schreef dr love het volgende:
Niet alleen de keeper ook clasie hoort ook niet thuis in de a selectie schaken wordt te oud verhoek heeft het ook niet had beter j.cabral gehouden. Mathijssen, clasie, verhoek verkopen of verhuren en een creatieve middenvelder en een spits halen dan is deze team champion lique waardig.
kom jij weer met je stokpaardje Clasie.
Clasie is een van de, misschien wel de, beste spelers in de selectie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 25 juli 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 20:53 schreef dr love het volgende:
Niet alleen de keeper ook clasie hoort ook niet thuis in de a selectie schaken wordt te oud verhoek heeft het ook niet had beter j.cabral gehouden. Mathijssen, clasie, verhoek verkopen of verhuren en een creatieve middenvelder en een spits halen dan is deze team champion lique waardig.
where_is_the_love_blackeyedpeas_cropped.jpg
dr love
 dr love - vrijdag 25 juli 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Oh ja je hebt er geen kaas van gegeten hersenloze als clasie inderdaad zo goed is waarom heeft Louis van gaal hem niet begin van het wk opgesteld waarom heeft r.koeman niet meteen clasie meegenomen I.p.v pelle waarom is er nog geen een echte topclub hem gelijk gekocht en zo kan ik wel doorgaan.stelletje wijfjes
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 21:53 schreef dr love het volgende:
Oh ja je hebt er geen kaas van gegeten hersenloze als clasie inderdaad zo goed is waarom heeft Louis van gaal hem niet begin van het wk opgesteld waarom heeft r.koeman niet meteen clasie meegenomen I.p.v pelle waarom is er nog geen een echte topclub hem gelijk gekocht en zo kan ik wel doorgaan.stelletje wijfjes
punctuationmarks.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 25 juli 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 21:53 schreef dr love het volgende:
Oh ja je hebt er geen kaas van gegeten hersenloze als clasie inderdaad zo goed is waarom heeft Louis van gaal hem niet begin van het wk opgesteld waarom heeft r.koeman niet meteen clasie meegenomen I.p.v pelle waarom is er nog geen een echte topclub hem gelijk gekocht en zo kan ik wel doorgaan.stelletje wijfjes
2806sexisme.JPG
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 21:53 schreef dr love het volgende:
Oh ja je hebt er geen kaas van gegeten hersenloze als clasie inderdaad zo goed is waarom heeft Louis van gaal hem niet begin van het wk opgesteld waarom heeft r.koeman niet meteen clasie meegenomen I.p.v pelle waarom is er nog geen een echte topclub hem gelijk gekocht en zo kan ik wel doorgaan.stelletje wijfjes
Je hebt helemaal gelijk..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Dr. Love.
Elk forum een hofnar.
Congratulations.
You're the best.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kom jij weer met je stokpaardje Clasie.
Clasie is een van de, misschien wel de, beste spelers in de selectie.
Daar ben ik het wel mee eens ...
tomson
 tomson - zaterdag 26 juli 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:
Dr. Love.
Elk forum een hofnar.
Congratulations.
You're the best.
Vind je ? Dr. Love is juist nog 1 van de verstandige hier
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Teringlijert..
dr love
 dr love - zaterdag 26 juli 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Wie is een teringleijer ?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:51 schreef dr love het volgende:
Wie is een teringleijer ?
Dat weet ie zelf niet eens ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 juli 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:51 schreef dr love het volgende:
Wie is een teringleijer ?
Selectieve lezert?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Precies..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Feyenoord en Southampton onderhandelen over oefenwedstrijd

2mot36g.jpg

Feyenoord en Southampton zijn druk in onderhandeling over een oefenwedstrijd in De Kuip tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Volgens Engelse bronnen moet het duel in juli worden gespeeld en is alles op een aantal details na al afgerond.

Dat zou betekenen dat Ronald Koeman en Graziano Pellè voor even terugkeren bij de club waar ze respectievelijk drie en twee jaar in dienst zijn geweest. Ook Erwin Koeman, assistent in Southampton, heeft een verleden bij Feyenoord.
De Rotterdammers zien de wedstrijd zelf ook zitten. Het biedt de club de kans eindelijk officieel afscheid te nemen van Pellè, hoewel de Italiaanse spits dan al een jaar weg is.

Ook voor Giovanni van Bronckhorst zal het een bijzondere ontmoeting worden. Hij is komend seizoen debuterend hoofdtrainer en neemt het dan op tegen Ronald Koeman, de coach die hij drie jaar diende als assistent. Bovendien is Southampton voor Feyenoord een uitstekende test. The Saints zijn onder de gebroeders Koeman uitgegroeid tot een stabiele subtopper in de Premier League.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2023 - 2024









0.0117928