BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: NEDERLAND PAKT WERELDTITEL

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 08 juni 2014 - 23:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

NEDERLAND PAKT WERELDTITEL (DartsNieuws.com)

Loetje
 Loetje - maandag 09 juni 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Wat een finale. Eindelijk laten ze zien een team te kunnen zijn. Ze vochten voor elkaar in tegenstelling tot vorig jaar. Briljant.
Loetje
 Loetje - maandag 09 juni 2014 - 01:20   quote  deeplink  
Taylor weer een whitewash gehad van Michael.
Genieten tot op heden dit jaar jongens. Ook van Barney!
Loetje
 Loetje - maandag 09 juni 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Het mooie aan Barney is dat je het geloof in eigen kunnen steeds ziet groeien bij winstpartijen. Bij nederlagen zie je hem afdwalen. Mooi dat je alles aan hem kan zien
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 09 juni 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Moet eerlijk zeggen dat ik alleen de finalewedstrijden tegen Engeland heb gezien, maar die waren dan ook wel echt heerlijk om naar te kijken. Van Gerwen briljant tegen Taylor. Van Barneveld ook echt goed tegen Lewis (na een matige eerste leg van beide heren). En van Gerwen maakte het goed af tegen Lewis. 3-0 en de Engelsen hebben dartsles gekregen. Het kan niet op dit jaar met de Nederlanders. Na de wereldtitel voor van Gerwen, de Premier League voor Barney, nu gezamenlijk wereldkampioen. En dan heb ik alle titels tussendoor nog maar even niet genoemd (zoals Dubai etc).

Inderdaad schitterend om Barney zo te zien groeien en om echt een hecht team te zien bij deze twee. Ze gunnen elkaar vrijwel alles en waren geweldig op elkaar ingespeeld. Verliest de een, dan trekt de ander dat recht. En samen komen ze er dan. Taylor zal het zwaar hebben dit jaar. Die heeft nog steeds de echte topvorm niet te pakken. Wat is het toch genieten dit jaar met van Gerwen. En zeker ook met Barney die ik dit jaar echt weer goed vind!
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 juni 2014 - 04:35   quote  deeplink  
Die koppel tegen Noord-Ierland was ook bruut trouwens, 117.88 gemiddeld. Dat is echt ziek. Zeker in een koppelpartij
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 10 juni 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 04:35 schreef Loetje het volgende:
Die koppel tegen Noord-Ierland was ook bruut trouwens, 117.88 gemiddeld. Dat is echt ziek. Zeker in een koppelpartij
Klopt, ze hebben gewoon een geweldig weekend gehad en echt heel goed gespeeld. En allebei ook. Dit was echt een teamprestatie!
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 juni 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 14:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, ze hebben gewoon een geweldig weekend gehad en echt heel goed gespeeld. En allebei ook. Dit was echt een teamprestatie!
Klopt. Mooie was dat toen Michael tot 2x toe een single verloor, Raymond het corrigeerde. Normaal valt hij om van de druk. Echt knap en dik en dik verdiend
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 10 juni 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Mooie was dat toen Michael tot 2x toe een single verloor, Raymond het corrigeerde. Normaal valt hij om van de druk. Echt knap en dik en dik verdiend
Geheel mee eens. Het was een schitterend toernooi. Nederland domineert vooralsnog wel dit jaar zeg in het darten. Het houdt maar niet op. De ene overwinning na de andere. Vraag me af of er ooit wel eens een jaar is geweest waarin de Engelse darters minder prijzen wonnen dan nu. Vermoed van niet, zeker ook gezien de weinige winsten dit jaar van Taylor ten opzichte van eerdere jaren.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 juni 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 20:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Geheel mee eens. Het was een schitterend toernooi. Nederland domineert vooralsnog wel dit jaar zeg in het darten. Het houdt maar niet op. De ene overwinning na de andere. Vraag me af of er ooit wel eens een jaar is geweest waarin de Engelse darters minder prijzen wonnen dan nu. Vermoed van niet, zeker ook gezien de weinige winsten dit jaar van Taylor ten opzichte van eerdere jaren.
Michael het WK, Barney de Premier League, Michael wint Dubai en nu winnen ze samen

Op naar de Matchplay. Daar zijn we doorgaans niet succesvol. Wel een prachtige zaal, The winter gardens in Blackpool. Zoek eens op op Google
Loetje
 Loetje - maandag 23 juni 2014 - 02:43   quote  deeplink  
Zat net nog even de beelden te bekijken. Kippenvel!
Loetje
 Loetje - zondag 14 september 2014 - 03:56   quote  deeplink  
Dood op het forum
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 september 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 03:56 schreef Loetje het volgende:
Dood op het forum
Komt weer meer als het darten weer beter op stoom komt. Het is nu nog niet echt de tijd ervoor heb ik het idee. Komt weer tegen de tijd van het WK en daarna weer met de Premier League. Tot die tijd zul je mij hier ook niet veel zien, denk ik zo.
Loetje
 Loetje - maandag 27 oktober 2014 - 04:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 15:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Komt weer meer als het darten weer beter op stoom komt. Het is nu nog niet echt de tijd ervoor heb ik het idee. Komt weer tegen de tijd van het WK en daarna weer met de Premier League. Tot die tijd zul je mij hier ook niet veel zien, denk ik zo.
Nu is het toernooi op toernooi
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 27 oktober 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 04:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu is het toernooi op toernooi
Klopt, heb je gelijk in. Heb ook erg genoten van de World Grand Prix. Nu wint hij het EK. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb kunnen zien ivm tentamens. Heb vanaf morgen weer wat meer tijd en zal ook eea terugkijken en inhoudelijk reageren. Maar het gaat wel enorm goed momenteel bij van Gerwen. Hopen dat hij dit kan vasthouden tot en met minimaal 1 januari.
Loetje
 Loetje - maandag 27 oktober 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 09:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, heb je gelijk in. Heb ook erg genoten van de World Grand Prix. Nu wint hij het EK. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb kunnen zien ivm tentamens. Heb vanaf morgen weer wat meer tijd en zal ook eea terugkijken en inhoudelijk reageren. Maar het gaat wel enorm goed momenteel bij van Gerwen. Hopen dat hij dit kan vasthouden tot en met minimaal 1 januari.
Was toch weer superieur.
Volhouden betwijfel ik niet zo.
Komen leuke toernooien aan. De GSoD en de players championchips finals. Erna het WK.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 28 oktober 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 16:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was toch weer superieur.
Volhouden betwijfel ik niet zo.
Komen leuke toernooien aan. De GSoD en de players championchips finals. Erna het WK.
Kijk er nu alweer naar uit! Wordt weer genieten!!
Loetje
 Loetje - donderdag 06 november 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 11:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Kijk er nu alweer naar uit! Wordt weer genieten!!
Niveau is wel echt hoog tegenwoordig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 07 november 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niveau is wel echt hoog tegenwoordig
Klopt, elk toernooi is puur genieten tegenwoordig. Geweldig toch voor ons als fans?
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 november 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, elk toernooi is puur genieten tegenwoordig. Geweldig toch voor ons als fans?
Zeer zeker. Nieuwlaat zei vorig weekend nog dat het een paar jaar geleden uniek was dat je boven de 100 gooit. Is nu wekelijks

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: NEDERLAND PAKT WERELDTITEL









0.0086820