BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Top gozer Lasse Schone

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 juni 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Net in de tatoo-shop, zit Schone daar heel relaxed een tatoo te laten zetten op zn arm (dolk in 2 stukken) en gaat gewoon een praatje met me maken, eet een patatje naast de shop en vertelt dat hij maandag weer begint met trainen.

Totaal geen sterallures of grootheidswaanzin, nee hoor, hij vroeg zelfs of hij de tatoo van mn vriendin even mocht bekijken.

Na een halfuurtje grappen en grollen, ging hij weer liggen om nog even een andere tatoo (bliksemschicht) op zn bovenarm te laten zetten.

Bij het weggaan zei ik nog "nou succes maandag he" zegt ie heel chill "ja dat komt wel goed haha, ik heb er zin in"

Wou ik ff kwijt!
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 juni 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Leuk man. Mooi om te zien dat sommige voetballers zich niet groter voelen dan gewone mensen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 24 juni 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 15:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Net in de tatoo-shop, zit Schone daar heel relaxed een tatoo te laten zetten op zn arm (dolk in 2 stukken) en gaat gewoon een praatje met me maken, eet een patatje naast de shop en vertelt dat hij maandag weer begint met trainen.

Totaal geen sterallures of grootheidswaanzin, nee hoor, hij vroeg zelfs of hij de tatoo van mn vriendin even mocht bekijken.

Na een halfuurtje grappen en grollen, ging hij weer liggen om nog even een andere tatoo (bliksemschicht) op zn bovenarm te laten zetten.

Bij het weggaan zei ik nog "nou succes maandag he" zegt ie heel chill "ja dat komt wel goed haha, ik heb er zin in"

Wou ik ff kwijt!
Kortom: De gewone man!

Dit zijn toch leuke gedenkwaardige momenten in het leven. Top man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 juni 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Ja ik stond er echt van te kijken.
Mn vriendin zei meteen toen we binnenkwamen "kijk ff wie daar zit hey"
Ik rondkijken en ik zag hem niet eens op het eerste gezicht, maar hij groette ons wel haha dus ik zo "he...oh jezus!! Hey man!! Alles goed?"

Super vriendelijke gozer.
remco k
 remco k - dinsdag 24 juni 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Prima prof.. Mag van mij ook blijven.. Prima 12e man.... In een goed Ajax denk ik niet goed genoeg voor de eerste 11..

Leuk verhaal en mooi om te zien dat ook profs zo kunnen zijn.. De media maakt voetballers vaak zwart maar in de praktijk zijn er best veel van dat soort gasten..
nora
 nora - dinsdag 24 juni 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Top gozer inderdaad ook in zijn intervieuws altijd relax en nuchter en zo voetbalt hij ook techn/prima en geweldig overzicht alleen handelingssnelheid en loop snelheid matig dus bij een top Ajax inderdaad 12 of dertiende man geweldige top.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 juni 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Had je niet even zijn nummer kunnen vragen? Ken een grote fan van hem die maar wat graag zijn handtekening op haar shirt wil hebben. En nee, ik ben het niet. ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 juni 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 16:46 schreef nora het volgende:
Top gozer inderdaad ook in zijn intervieuws altijd relax en nuchter en zo voetbalt hij ook techn/prima en geweldig overzicht alleen handelingssnelheid en loop snelheid matig dus bij een top Ajax inderdaad 12 of dertiende man geweldige top.
Hij zei zelf ook dat snelheid niet zijn beste ding was, maar dat hoeft ook niet altijd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 juni 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 18:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Had je niet even zijn nummer kunnen vragen? Ken een grote fan van hem die maar wat graag zijn handtekening op haar shirt wil hebben. En nee, ik ben het niet. ;-)
Nee haha, hij zat even te eten buiten en toen kwam er meteen een moeder met haar dochter om "ff" een foto te maken...
Haha toen die weg waren zei hij "ach, ik heb dat meisje blij gemaakt" maar altijd tijdens het eten he...hahaha

Ik heb geen handtekening of foto gevraagd, das meer iets voor kids ;)
hjf
 hjf - dinsdag 24 juni 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 16:38 schreef remco k het volgende:
Prima prof.. Mag van mij ook blijven.. Prima 12e man.... In een goed Ajax denk ik niet goed genoeg voor de eerste 11..

Leuk verhaal en mooi om te zien dat ook profs zo kunnen zijn.. De media maakt voetballers vaak zwart maar in de praktijk zijn er best veel van dat soort gasten..
Ik heb hem voor het komende seizoen ook niet in mijn basis elf staan, maar hij was het afgelopen seizoen wel heel belangrijk. Laten we dat alsjeblieft niet vergeten.
remco k
 remco k - dinsdag 24 juni 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 20:51 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik heb hem voor het komende seizoen ook niet in mijn basis elf staan, maar hij was het afgelopen seizoen wel heel belangrijk. Laten we dat alsjeblieft niet vergeten.
Voor mij was hij ook afgelopen seizoen de 12e man.. Door blessures en niet presteren van andere spelers was ie basis en heeft ie zijn kans gepakt.. Zijn probleem is dat ie niet uitblinkt op 1 positie..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 juni 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Prive dus net zo relaxed als op het veld. Prima gast voor erbij zeer beslissend geweest
afgelopen seizoen en zorgt nooit voor problemen. Leuk dat je hem
even gesproken hebt..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 juni 2014 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 15:35 schreef Loetje het volgende:
Leuk man. Mooi om te zien dat sommige voetballers zich niet groter voelen dan gewone mensen
Precies!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 25 juni 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 15:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Net in de tatoo-shop, zit Schone daar heel relaxed een tatoo te laten zetten op zn arm (dolk in 2 stukken) en gaat gewoon een praatje met me maken, eet een patatje naast de shop en vertelt dat hij maandag weer begint met trainen.

Totaal geen sterallures of grootheidswaanzin, nee hoor, hij vroeg zelfs of hij de tatoo van mn vriendin even mocht bekijken.

Na een halfuurtje grappen en grollen, ging hij weer liggen om nog even een andere tatoo (bliksemschicht) op zn bovenarm te laten zetten.

Bij het weggaan zei ik nog "nou succes maandag he" zegt ie heel chill "ja dat komt wel goed haha, ik heb er zin in"

Wou ik ff kwijt!
Hahahaha dat gaat mij niet gebeuren hier in Brabant.....leuk voor je ouwe ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 juni 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Misschien dat guus nog ff een dikke tatoeage komt laten zetten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 25 juni 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2014 - 19:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Misschien dat guus nog ff een dikke tatoeage komt laten zetten?
Daar zit ik echt niet op te wachten vriend....bovendien woon ik aan de andere kant van Brabant, meer richting Zeeland
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 juni 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Welke guus had jij in je hoofd vriend?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 25 juni 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2014 - 22:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Welke guus had jij in je hoofd vriend?
Die hamster die gisteren op tv was.....Meeuwis
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 26 juni 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2014 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die hamster die gisteren op tv was.....Meeuwis
Ik had het over guus geluk! Jij woont toch ook in Duckstad?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Ik moest het ff kwijt..... Lasse was weer zeer belangrijk! 😆
madretsma
 madretsma - zondag 10 augustus 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Schone - Eto'o zal wel klikken denk ik!
Ben nog niet overtuigd van Milik op zijn zachtst gezegd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door madretsma --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 10 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Milik deed niet mee toch? 😒
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 17:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Milik deed niet mee toch? 😒
Jawel....maar toen had jij nog geen stream/link
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 10 augustus 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Schone is overtuiging, en dat willen we zien. Alles wat niet overtuigd past niet bij Ajax. Sommige dingen zijn heel simpel in het leven.
Eide
 Eide - maandag 11 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Schone staat open voor een contractverlenging.

'Opa van Ajax': "Er speelt helemaal niets, ik zit niet op een transfer te wachten"

Lasse Schöne is niet van plan om Ajax nog voor het einde van de transferperiode te verlaten. De Deense routinier binnen de selectie van trainer Frank de Boer heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam.

"Ik heb het uitstekend naar mijn zin hier, er speelt helemaal niets en ik zit niet op een transfer te wachten. Ik ben honderd procent op Ajax gefocust en sta open voor een langer verblijf. Het is niet aan mij om het initiatief te nemen om over contractverlenging te praten. Ik wacht af", aldus Schöne, die in de zomer van 2012 transfervrij werd overgenomen van NEC Nijmegen, in De Telegraaf. In Amsterdam heeft de Deen een contract tot de zomer van 2015.

Doordat Schöne Ajax vier jaar geleden niets kostte, ze de club de middenvelder niet onder druk om een beslissing over zijn toekomst te nemen. Schöne werd de afgelopen periode onder meer in verband gebracht met AC Milan. Schöne, met zijn 28 jaar een ervaren speler in de Ajax-selectie, wordt hier en daar al eens 'opa' genoemd in Amsterdam, vertelde hij eerder aan NUsport. Tegen Vitesse (4-1 winst) was 'senior' Schöne direct weer belangrijk.

De Deen scoorde twee keer en leverde een assist af. "Het was een heerlijke overwinning. Als je ziet hoeveel moeite we de laatste jaren met Vitesse hebben gehad, dan voelt dit wel goed, ja. Misschien was de zege wat geflatteerd, maar de tweede helft speelden we bij vlagen uitstekend", aldus Schöne in Telesport.

Bron
nora
 nora - maandag 11 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Een prima gozer en weer belangrijk voor Ajax ongelovelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 augustus 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Schöne liever zien vertrekken?? Is 1 van de nuttigste spelers die Ajax op dit moment heeft!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 11 augustus 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Zien mensen hem nog steeds liever vertrekken dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 12:12 schreef remco k het volgende:
Zien mensen hem nog steeds liever vertrekken dan?
Volgens mij heb ik in jouw weekje vakantie een aantal keren mensen zien posten dat hij weg mag, maar ik kan het mis hebben hoor! Moet je alles even teruglezen ouwe! ;-)
remco k
 remco k - maandag 11 augustus 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Whahaha, niet te doen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 augustus 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 12:24 schreef remco k het volgende:
Whahaha, niet te doen..
Ok ouwe, gemiste kans! ;-)
hippy
 hippy - woensdag 13 augustus 2014 - 09:31   quote  deeplink  
En wat was ie weer belangerijk tegen vitesse... Ik zeg contract verlengen en snel een beetje... ;))
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 augustus 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Schöne liever zien vertrekken?? Is 1 van de nuttigste spelers die Ajax op dit moment heeft!
Zie hem dan toch liever op Davy of Serero zijn plek op dit moment
die spelen zwak op dit moment. Kan El Ghazi op rechts beginnen..
Prima jongen voor erbij hoor maar voor een mooi bedrag gun ik hrm ook een mooie transfer
ajaxboy2
 ajaxboy2 - woensdag 13 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Ha die Schöne! Grote vriend van mijn bron en prima spelertje toch.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef ajaxboy2 het volgende:
Ha die Schöne! Grote vriend van mijn bron en prima spelertje toch.
Schone zei me net over de telefoon dat jij nog vergeten was je vuile onderbroek mee te nemen uit het studentenhuis waar hij een signeersessie deed vandaag.

Ook moest je moeder de groeten hebben....waarom weet ik niet?
madretsma
 madretsma - dinsdag 19 augustus 2014 - 01:12   quote  deeplink  
Ajax wil graag langer door met Lasse Schöne en volgens diens zaakwaarnemer staat de Deen zelf ook open voor een nieuw contract. Het is zelfs niet uitgesloten dat Schöne uiteindelijk zijn loopbaan afsluit bij ons Ajax..

Ajax wilde in eerste instantie meewerken aan een transfervrij vertrek van Schöne, maar onze Ajacied presteert momenteel zo goed dat ons Ajax bereid is om een nieuw contract aan te bieden..

(afsluiten bij Ajax, dat weet ik nog net zo niet maar hij is heel belangrijk voor ons Ajax
maar de top talenten komen er ook aan zoals El Ghazi,Becker ect.. de komende
2 jaar kan hij nog van veel waarde zijn, al denk ik dat hij volgend jaar meer moeite
zal hebben om zijn basis plaats te behouden)

Maar voor nu zeer blij met Schöne!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door madretsma --
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef ajaxboy2 het volgende:
Ha die Schöne! Grote vriend van mijn bron en prima spelertje toch.
Ja ik had een gesprek met mijn vrienden, Ronaldo en Messi. Ze hebben het samen over een eventuele dubbel transfer naar Ajax. Als versterking in de spits.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef ajaxboy2 het volgende:
Ha die Schöne! Grote vriend van mijn bron en prima spelertje toch.
Wordt jij zelf niet een beetje zat van je bron...
hij geeft je altijd foute informatie...
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
"spelertje" *zucht* Een vent van 28 is geen "spelertje" en jij hebt geen bron.
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Nee want hij leest het hier niet:)
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:29 schreef ajaxboy2 het volgende:
Ha die Schöne! Grote vriend van mijn bron en prima spelertje toch.
Ben trouwens benieuwd hoe het zit met Eto'o, hij is al rond toch? konden ze die laatste euro niet vinden en zit daar de vertraging? Hoe zit het met Messi die naar Ajax komt? OOk al wat over te vertellen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd hoe het zit met Eto'o, hij is al rond toch? konden ze die laatste euro niet vinden en zit daar de vertraging? Hoe zit het met Messi die naar Ajax komt? OOk al wat over te vertellen?
Daar krijg je geen van reactie van haha. Die is allang vertrokken en zal in de winterstop weer komen met een nieuwe speler.
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:56   quote  deeplink  
He Boudewijn, is het langzaam aan geen tijd deze knuppel te bannen of zo? Verzin iets aub.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:56 schreef Eide het volgende:
He Boudewijn, is het langzaam aan geen tijd deze knuppel te bannen of zo? Verzin iets aub.
Nee joh, dan missen we het belangrijke nieuws.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 augustus 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:56 schreef Eide het volgende:
He Boudewijn, is het langzaam aan geen tijd deze knuppel te bannen of zo? Verzin iets aub.
Ik ken er nog 1 capitano....
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee joh, dan missen we het belangrijke nieuws.
Helemaal mee eens... We kunnen dit nieuws van die bron niet missen!!.. Niet bannen ja..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 augustus 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2014 - 16:38 schreef remco k het volgende:
Prima prof.. Mag van mij ook blijven.. Prima 12e man.... In een goed Ajax denk ik niet goed genoeg voor de eerste 11..

Leuk verhaal en mooi om te zien dat ook profs zo kunnen zijn.. De media maakt voetballers vaak zwart maar in de praktijk zijn er best veel van dat soort gasten..
12e man ? Hij is heel belangrijk gebleken vorig seizoen en dit seizoen....waarom dan 12e man ? Eerder Klaassen 12e man lijkt mij...
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

12e man ? Hij is heel belangrijk gebleken vorig seizoen en dit seizoen....waarom dan 12e man ? Eerder Klaassen 12e man lijkt mij...
Klaassen 12e man? Die is gewoon erg goed, en zou ook met gemak mee kunnen in een nog beter Ajax. Schone doet het ook erg goed, en zoals ie nu speelt is ie terecht basis. Maar voor mij nog steeds de perfecte 12e man..

Snap overigens de vergelijking niet, spelen namelijk op verschillende posities. En ga aub niet zeggen dat Schone daar ook kan spelen, want hij heeft bij Ajax inmiddels wel bewezen dat ie niet goed genoeg is voor het middenveld, aan de zijkant is het heel anders spelen, en daar lijkt ie zteeds beter te gaan worden, waarom dat dan veranderen.

Klaassen is na Blind de beste speler van het middenveld, misschien wel van de selectie, die gaat Frank nooit eraf halen, en terecht.
Eide
 Eide - woensdag 20 augustus 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Met de huidige selectie is Serero eigenlijk de 12e man geworden. Is daar ook geen verkeerde voor trouwens met zijn loopvermogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Top gozer Lasse Schone









0.0114169