BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:31   quote  deeplink  
Bilal Başacıkoğlu

1975303_w2.jpg

Bilal Başaçikoğlu (Zaanstad, 26 maart 1995) is een Nederlands voetballer die bij voorkeur als aanvaller speelt. Hij speelt momenteel bij sc Heerenveen. Hij is de zoon van een Turkse vader en een Marokkaanse moeder.

Clubcarrière
Hij speelde als D-junior twee jaar bij AFC Wanhoop en moest toen weg. Hierna speelde hij in de jeugd voor HFC Haarlem totdat die club in 2010 failliet ging en hij voor de amateurs van RKSV Pancratius ging spelen. Başaçikoğlu komt als B-junior in de jeugdopleiding van sc Heerenveen. Hier vielen zijn prestaties al snel op en werd daardoor opgeroepen voor verschillende jeugd elftallen van de KNVB. Zijn prestaties werden ook door Heerenveen beloond door hem twee keer in korte tijd een (verbeterd) contract aan te bieden. Hij debuteerde op 8 november 2013 voor Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk. In verband met blessures van een aantal aanvallende spelers, waaronder Uche Nwofor en Yanic Wildschut, zat hij die wedstrijd voor het eerst op de bank. Hij viel in de 87ste minuut in voor Hakim Ziyech. De eerst volgende speelronde maakte hij ook meteen zijn basisdebuut in de 11 gespeelde wedstrijd tegen PSV vanwege een blessure van Alfreð Finnbogason. Na 78 minuten werd hij vervangen door Wildschut. Op 19 december 2013 maakt hij zijn eerste doelpunt in de Eredivisie in het duel tegen AZ, dat uiteindelijk met 15 gewonnen werd door sc Heerenveen.

De carrière van Bilal Basaçikoglu belandt tijdens het seizoen 2013-2014 in een stroomversnelling. Nog maar twee jaar nadat sc Heerenveen de rappe aanvaller heeft opgepikt bij de amateurs van Pancratius uit Badhoevedorp, debuteert hij in het eerste elftal en scoort hij zes keer in een half jaar tijd.

Vorig seizoen had ik als doelstelling om binnen een half jaar naar een topclub te gaan
Bilal Basaçikoglu
Basaçikoglu beleeft daarmee zijn doorbraak in de Eredivisie, amper drie jaar nadat hij bij de amateurs van Pancratius op dood spoor lijkt te zitten. De aanvaller denkt in die tijd zelfs over stoppen met voetbal. Ik was een jaar of vijftien en ging richting mijn schoolexamen, zegt hij daarover. Dan weet je dat het moment aanbreekt waarop je echt moet gaan kiezen voor je toekomst.

Heerenveen meldt zich net op tijd om Basaçikoglu een nieuwe kans bij een betaald voetbalclub te geven, nadat hij eerder in de jeugd bij achtereenvolgens Ajax en HFC Haarlem heeft gespeeld. In Friesland bloeit de buitenspeler helemaal op, waardoor hij op 4 december 2013 op 18-jarige leeftijd zijn debuut in de Eredivisie mag maken in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag (1-1).

Na een uitstekend eerste half jaar in het eerste elftal, meldt Feyenoord zich al in Heerenveen om de jeugdinternational over te nemen. Op 31 juli 2014 tekent Basaçikoglu een contract voor vier seizoenen in De Kuip, met een optie voor een extra jaar.

Scoorde 6 keer in 27 optredens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:32   quote  deeplink  
Bilal Basacikoglu op weg naar Feyenoord

Bilal_Basacikoglu_51E02AB366B1AA27C1257D2500511E47_1.jpg

Feyenoord en en SC Heerenveen zijn in verregaande onderhandeling over de transfer van vleugelaanvaller Bilal Basacikoglu naar de Kuip. Hans Vonk, technisch manager van de Friezen, bevestigt tegenover RTV Rijnmond dat de transfer van hun speler in de afrondende fase zit.

SC Heerenveen en Feyenoord hebben afgesproken dat er na de wedstrijd Feyenoord-Besiktas meer bekend gemaakt zal worden over de aanstaande transfer. Het aantrekken van Basacikoglu betekent automatisch ook dat Feyenoord afziet van Hector Villalba, het Argentijnse talent van San Lorenzo.

Martin van Geel is al langer op zoek naar een nieuwe vleugelspits. Daarnaast wil Feyenoord zich ook nog zo snel mogelijk versterken met een centrumspits, nu Graziano Pellè vertrokken is.

Mocht Basacikoglu op korte termijn komen heeft dat geen invloed op de duels met Besiktas. Feyenoord heeft de definitieve spelerslijst al moeten inleveren.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 02:32   quote  deeplink  
Pfffff 5 miljoen..
dr love
 dr love - donderdag 31 juli 2014 - 03:09   quote  deeplink  
Ja daar gaan we weer de zelfde fout als cisse van roda Heerenveen heeft weer goed geboerd financiële betreft mooie bedrag voor een vleugel spits die we zelf wel in huis hebben bijv. SSchaken, bouituis, manu, achabar.zorg eerst maar es voor een goeie volwassen en ervaring met creatieve middenvelder en een diepe spits oh ja en pleural die Mathijssen der ook uit het is uit met de pret genoeg verdient bij feyenoord.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 31 juli 2014 - 06:58   quote  deeplink  
Gaat een publiekslieveling worden in de Kuip. Als we nog een goede, scorende spits erbij halen, hebben we een betere voorhoede dan verleden jaar.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 31 juli 2014 - 07:05   quote  deeplink  
Ook ik vind Bilal Basacikoglu een aanwinst. Als de prijs van € 3,5 miljoen klopt, dan vind ik dat een mooie prijs voor een jonge speler met potentie.
MMM
 MMM - donderdag 31 juli 2014 - 07:21   quote  deeplink  
3,5 miljoen is oke denk ik.

Welkom Bilal!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 08:37   quote  deeplink  
had nog een contract voor twee jaar, tekent voor vier jaar bij ons.
Die kan je over 2 jaar veel geld gaan opleveren, als t goed is ;)
sportverteller
 sportverteller - donderdag 31 juli 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
had nog een contract voor twee jaar, tekent voor vier jaar bij ons.
Die kan je over 2 jaar veel geld gaan opleveren, als t goed is ;)
Dat denk ik ook.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 31 juli 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
had nog een contract voor twee jaar, tekent voor vier jaar bij ons.
Die kan je over 2 jaar veel geld gaan opleveren, als t goed is ;)
Prima deal inderdaad. Wou dat ze Verhoek er gratis voor teruggaven aan Heerenveen.
Welkom Bilal!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Ook hier afwachten.
Is Zaans dus gaat slagen natuurlijk.
Els
 Els - donderdag 31 juli 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Is al medisch gekeurd, dus hopelijk vandaag die handtekening.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Prima toch als rutte dat vindt,nu nog een spits die al wat doelpunten achter zijn naam heeft..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:57 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Prima deal inderdaad. Wou dat ze Verhoek er gratis voor teruggaven aan Heerenveen.
Welkom Bilal!
Tjah mulder,verhoek en goossens moet je wegdoen
jjh
 jjh - donderdag 31 juli 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Mag hij wel meedoen tegen Besiktas volgende week?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Zover ik weet niet.
Els
 Els - donderdag 31 juli 2014 - 10:50   quote  deeplink  
De definitieve spelerslijst moest dinsdag ingeleverd worden. Helaas dus.
freduc
 freduc - donderdag 31 juli 2014 - 10:57   quote  deeplink  
3,5 is een goede deal , eindelijk eens 2 goede buitenspelers , en toch hoop ik ook nog op dat argentijntje , 2 buitenspelers voor een topclub is nogal schraal moct er een gebleseerd raken heb je een probleem + je houd ze scherp anders weten ze toch wel dat ze basis staan en met een derde is het dringen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 11:02   quote  deeplink  
@Mkrabby: Bilal Basacikoglu heeft net in De Kuip zijn contract getekend bij #Feyenoord. Hij krijgt nu een rondleiding van Martin van Geel
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:26   quote  deeplink  
a114b640eadb4122e1df7b69d863c958_800_600.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Welkom!! Eindelijk een goeie aankoop. Nu Ziyech nog ... en een spits!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door lijdensweg --
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 11:30   quote  deeplink  
welkom.toch nog mensen die graag bij feyenoord willen spelen en die (echte) mannen zijn
en geen gloryhunters

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:30   quote  deeplink  
1051c984aed040152d91e2b61f0d5d81_800_600.jpg
freduc
 freduc - donderdag 31 juli 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 11:27 schreef lijdensweg het volgende:
Welkom!! Eindelijk een goeie aankoop. Nu Ziyech nog ... en een spits!!!!
klopt , dost en ziyech nog en het feest mag beginnen
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 03:09 schreef dr love het volgende:
Ja daar gaan we weer de zelfde fout als cisse van roda Heerenveen heeft weer goed geboerd financiële betreft mooie bedrag voor een vleugel spits die we zelf wel in huis hebben bijv. SSchaken, bouituis, manu, achabar.zorg eerst maar es voor een goeie volwassen en ervaring met creatieve middenvelder en een diepe spits oh ja en pleural die Mathijssen der ook uit het is uit met de pret genoeg verdient bij feyenoord.
Het verschil is alleen dat deze jongen 10 keer beter kan voetballen dan cisse.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Basacikoglu: 'Dit is heel mooi, het is snel met me gegaan'

250062057.jpg

Hans Vonk vindt het jammer dat sc Heerenveen afscheid moet nemen van Bilal Basacikoglu. De technisch manager van de club uit Friesland had de talentvolle aanvaller graag nog langer in Friesland zien spelen. Dat vertelde de technisch manager aan De Telegraf.

"We verliezen een groot talent. Heel graag hadden wij hem nog een paar jaar in ons stadion zien schitteren, maar als het niet mogelijk is, moet je tot andere keuzes komen", zo liet Vonk desgevraagd weten.

De negentienjarige speler had al meermaals aangegeven dat hij graag wilde vertrekken vanuit het Abe Lenstra Stadion. "Als je dan een goede deal kunt maken, moet je daar ook serieus naar kijken. Dat is met Feyenoord in beide gevallen gebeurd", aldus Vonk. Met de transfer gaat naar verluidt een bedrag van 3,5 miljoen euro gemoeid.

Basacikoglu nam gisteren al afscheid van zijn ploeggenoten voordat hij de autorit richting Rotterdam maakte voor zijn medische keuring. ''Dit is echt heel mooi, het is snel met me gegaan. Al moet ik eerst nog tekenen, liet een verheugde Basacikoglu in alle haast weten.
Bron:Telegraf
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Ok komt ie.

quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 03:09 schreef dr love het volgende:
Ja daar gaan we weer (komma) de zelfde fout als cisse (moet Cissé zijn) van roda (hoofdletter, plus hier hoort een komma) Heerenveen heeft weer goed geboerd (punt) financiële (Nieuwe zin, hoofdletter) betreft (het is natuurlijk Financieel gezien) mooie (een mooi) bedrag voor een vleugel spits (één woord) die we zelf wel in huis hebben (dan kan t natuurlijk geen mooi bedrag zijn, als je t zelf al hebt, dan betaal je uiteraard te veel) bijv. SSchaken (één S, t is geen stoomboot) , bouituis (Boëtius) , manu (Manu) , achabar (Achahbar) .zorg (Hoofdletter) eerst maar es (eens of s) voor een goeie volwassen (volwassene denk ik dat je bedoelde) en ervaring met (een) creatieve middenvelder en een diepe spits (komma) oh ja en pleural (pleur) die Mathijssen der ook uit (komma) het is uit met de pret (en heeft) genoeg verdient (verdiend) bij feyenoord (Feyenoord) .
Jezus, je raakt zelf de draad kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:
Ok komt ie.

[..]

Jezus, je raakt zelf de draad kwijt.
Siert je man dat je het probeert, maar lijkt me toch een mission impossible..
RinzeN
 RinzeN - donderdag 31 juli 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Aangezien Boetius ook op rechts kan spelen (maar de voorkeur heeft voor links) kunnen ze af en toe van kant wisselen in een wedstrijd om het de mandekking wat lastiger te maken. Hopelijk kan hij de lijn die hij bij Heerenveen heeft ingezet doortrekken. Ik zeg: Welkom Bilal!
sportverteller
 sportverteller - donderdag 31 juli 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:13 schreef RinzeN het volgende:
Aangezien Boetius ook op rechts kan spelen (maar de voorkeur heeft voor links) kunnen ze af en toe van kant wisselen in een wedstrijd om het de mandekking wat lastiger te maken. Hopelijk kan hij de lijn die hij bij Heerenveen heeft ingezet doortrekken. Ik zeg: Welkom Bilal!
Eens.
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - donderdag 31 juli 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Mogen Bilal en Luke meedoen met de uitwedstrijd tegen Besiktas?
daan limbos
 daan limbos - donderdag 31 juli 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Na de ellende van gisteravond eindelijk goed nieuws. Ik heb hem een paar keer zien spelen en denk dat hij een geweldige aanwinst kan zijn. Nu nog een scorende spits en het vertrouwen van het Legioen kan weer wat opgevijzeld worden. Van Geel, nu snel handelen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 31 juli 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:32 schreef ishhhf1223DD het volgende:
Mogen Bilal en Luke meedoen met de uitwedstrijd tegen Besiktas?
Nee.
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nee.
Las gisteren ergens dat er tot 24 uur voor de wedstrijd nog één wijziging toegestaan is, maar kan dat zo gauw niet terugvinden ...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 31 juli 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Ja, voor de eerste wedstrijd. De selectie van nu staat gewoon vast. En tot 11 augustus mag je je selectie voor de 4e voorronde van de EL weer onbeperkt aanpassen. Om vervolgens 24u voor de eerste wedstrijd van die ronde weer maximaal één wijziging door te mogen voeren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 14:40   quote  deeplink  
BASAÇIKOGLU: DIT IS EEN DROOM DIE UITKOMT

dd40baa0a12b93b56813b18382fceb36_702_300.jpg

Bilal Basaçikoglu kon donderdag zijn geluk niet op, nadat hij zijn handtekening had gezet onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord verbindt. Dit is een droom die uitkomt, zei de aanvaller kort nadat hij zijn eerste Feyenoord-shirt met rugnummer 14 erop in ontvangst had genomen uit handen van technisch directeur Martin van Geel.

Basaçikoglu beleefde vorig seizoen zijn doorbraak bij sc Heerenveen, dat hem in 2011 overnam van amateurclub Pancratius. Het is heel snel gegaan, concludeerde de 19-jarige aanvaller. Vorig seizoen heb ik mijn debuut gemaakt in de Eredivisie en na de winterstop heb ik bijna alles gespeeld bij Heerenveen. Deze stap naar Feyenoord past in dat plaatje.

De jeugdinternational speelde vorig seizoen met Heerenveen de uitwedstrijd tegen Feyenoord (2-0) en raakte toen onder de indruk van de sfeer in De Kuip. Feyenoord heeft het mooiste publiek dat je als voetballer kunt wensen, vertelde Basaçikoglu. Ik ben een voetballer die er een boost van krijgt als je wordt toegejuicht door het publiek. Ik verlang er naar om voor deze supporters te mogen spelen en te laten zien wat ik in huis heb.

In de kleedkamer van Feyenoord trof Basaçikoglu vele bekenden, want vanuit de jeugd en via Oranje onder 19 kent hij onder meer Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius, Anass Achahbar, Sven van Beek en Rick Karsdorp al langer. Dat is natuurlijk prettig binnenkomen, zei de buitenspeler. Bovendien hou ik ervan om een praatje te maken, dus ik denk dat ik ook de andere jongens snel zal leren kennen.

Waar Basaçikoglu vorig seizoen zijn doorbraak beleefde, hoopt hij zich de komende jaren bij Feyenoord verder te ontwikkelen. Nu zit ik bij een topclub, waar je elke week top moet presteren. Je mag hier geen wedstrijd door de ondergrens zakken. Met die druk moet ik leren omgaan, dat is een mooie uitdaging. Ik kan niet wachten om mijn eerste wedstrijd voor Feyenoord te spelen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Bilal Basicokoglu na zijn presentatie in De Kuip

http://youtu.be/R9DzNnB3m2s
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 juli 2014 - 15:33   quote  deeplink  
welkom
tomson
 tomson - donderdag 31 juli 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Zeg maar Bassie :) Welkom !
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 juli 2014 - 15:46   quote  deeplink  
En weer een echte Zaankanter erbij
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Zaankanters zijn Australiërs..
Barabas
 Barabas - donderdag 31 juli 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Welkom!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 31 juli 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk geen Verhoek of Schaken ( met alle respect voor wat hij gebracht heeft )
MMM
 MMM - donderdag 31 juli 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Boëtius en Bilal op de flanken, nu nog een spits.

En Verhoek en/of Schaken verkopen, al vang je er niks voor
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Basacikoglu: 'Eerst de beste van Feyenoord worden'

600x400-basacikogluja.jpg

Bilal Basacikoglu speelt de komende jaren voor Feyenoord. De pas 19-jarige aanvaller van sc Heerenveen maakt voor 3,5 miljoen euro de overstap naar Rotterdam. Volgens de jeugdinternational komt hij terecht bij de mooiste club van Nederland.

"Zeker! De fans, de stad, de passie; Feyenoord heeft alles wat voetbal mooi maakt. Het is een club die met vechtlust voor de titel wil gaan. Ajaks en PSV zijn ook topclubs, maar Feyenoord is completer. Ik weet niet of die andere clubs interesse hadden. Over buitenlandse interesse heb ik wel wat gelezen, maar meer ook niet'', vertelt het talent tegenover SoccerNews.nl.

Uiteindelijk moet Feyenoord echter een tussenstation zijn in zijn carrière, zo hoopt hij. "Ja, dat is zo. Ik ben nog jong. Natuurlijk droom ik ook van clubs als FC Barcelona, Real Madrid en Bayern München. Wanneer ik die stap wil maken, kan ik nu nog niet zeggen. Ik kijk echt van dag tot dag. Eerst moet ik de beste bij Feyenoord worden. Als dat lukt, dan ben ik klaar voor de absolute top."

Basacikoglu wil uiteraard prijzen winnen. "Ik hoop mijn bijdrage te leveren. Vorig seizoen werd Feyenoord tweede, maar de titel zat er zeker in. Ik ga niet zeggen dat ik Feyenoord kampioen ga maken, maar we zullen zeker meedoen om de landstitel. Of Feyenoord dringend meer versterkingen nodig heeft, weet ik niet. Om daarover te oordelen moet ik eerst een tijdlang hebben meegetraind."
Bron:Soccernews
beuk
 beuk - donderdag 31 juli 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Nog een spits en we hebben een prima voorhoede
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Als het een prima spits is wel ja..
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:29   quote  deeplink  
:)
Nibke
 Nibke - donderdag 31 juli 2014 - 23:40   quote  deeplink  
En het wordt.................................
......................................,(ik hoop nog steeds op Guidetti, omdat hij
meer toevoegd dan alleen voetbal)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Ik ook.ik ook, ik ook..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic









0.0111269