BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Wie zien jullie deze vacature het liefst invullen?

Opties/geruchten:
(gerucht) Jelle Vossen, RC Genk, huidig prijskaartje: 6-7 miljoen
(bevestigd gerucht) Bas Dost, VfL Wolfsburg, huidig prijskaartje: 6-7 miljoen
John Guidetti

Huidige Feyenoorders die in de spits kunnen spelen:
Mitchell te Vrede
Anass Achahbar

Alternatief, namelijk:
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
1687886_w2.jpg
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Het zou natuurlijk heel erg leuk zijn om hier wat betaalbare/haalbare opties te zetten en zo een mooi lijstje alternatieve opties bij elkaar te krijgen.

Andreas Cornelius, 21 jaar, FC Kopenhagen
Heeft al veel goals op zijn naam staan in Denemarken, maar werd bij Cardiff te licht bevonden en keerde terug naar FC Kopenhagen. Zal wel niet haalbaar zijn omdat hij net een contract heeft getekend, maar iemand om in de gaten te houden. Lange spits van 1,93 en nog erg jong. Genoeg tijd om door te groeien en met winst te kunnen verkopen.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Als Guidetti door een strenge medische test komt en fit is zou ik hem ook graag weer in Rotterdam zien. Zijn persoonlijkheid alleen al kan wat teweegbrengen in Rotterdam! Al zullen zijn salariseisen denk ik wel pittig zijn in het geval van aankoop.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Lange spits van 1,93 en nog erg jong. Genoeg tijd om door te groeien
Lang zat toch, hoeft toch niet over de 2 meter te zijn? ;)

Mijn voorkeur gaat uit naar Bas Dost, gevolgd door Vossen. Ik denk dat Guidetti eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Hij is een held en is in onze ogen nog beter geworden dan hij al was. Zo laten.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:07 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Lang zat toch, hoeft toch niet over de 2 meter te zijn? ;)

Laat ik er maar niet op in gaan, zo'n open deur! :p

Bas Dost en Jelle Vossen verschillen veel van speelstijl ook al hebben ze allebei bewezen te kunnen scoren.

Zien we liever een groot en sterk aanspeelpunt die zelf ook kan scoren (type Pelle). Deze zou gaten trekken in de verdediging waar Bilal en Jean-Paul wel raad mee weten. Of zou de voorkeur uit moeten gaan naar een pure goaltjesdief?

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat het iemand is waar het hele team zich aan kan optrekken. Iemand met ervaring (maar ondertussen niet te oud is) die niet bang is teamgenoten de volle laag te geven wanneer zij iets niet goed doen. Een echte aanvalsleider.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door RinzeN --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:06 schreef RinzeN het volgende:
Als Guidetti door een strenge medische test komt en fit is zou ik hem ook graag weer in Rotterdam zien. Zijn persoonlijkheid alleen al kan wat teweegbrengen in Rotterdam! Al zullen zijn salariseisen denk ik wel pittig zijn in het geval van aankoop.
Precies, over salarissen valt te praten natuurlijk en als ie door die aangegeven test van jouw komt zie ik hem het gewoon weer opnieuw doen.
John zelf koet ook gewoon wat water bij de wijn doen wat betreft zijn salaris. In Engeland komt ie niet verder blijkbaar, dat is wat hij zo graag wou, moet ie gewoon maar ff uit zijn hoofd zetten en de eredivisie weer als een springplank gaan zien voor zijn verdere toekomst..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Bedankt. :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:07 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Lang zat toch, hoeft toch niet over de 2 meter te zijn? ;)

Mijn voorkeur gaat uit naar Bas Dost, gevolgd door Vossen. Ik denk dat Guidetti eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Hij is een held en is in onze ogen nog beter geworden dan hij al was. Zo laten.
Maar is dat geld er nog wel voor Vossen of Dost..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar is dat geld er nog wel voor Vossen of Dost..
Denk van wel. Volgens mij heeft tot nu toe alleen onze nieuwe rechtsbuiten (met die moelijke naam) geld gekost, 3,5 mio. Dan blijft er toch zo'n 6,5 mio over, als die berichten over die 10 miljoen te besteden euro's waar zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:12 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Denk van wel. Volgens mij heeft tot nu toe alleen onze nieuwe rechtsbuiten (met die moelijke naam) geld gekost, 3,5 mio. Dan blijft er toch zo'n 6,5 mio over, als die berichten over die 10 miljoen te besteden euro's waar zijn.
Klopt, das niet veel. Er word sowieso meer gevraagd momenteel voor die spelers en op Dost is naast ons bod van 5 miljoen door een premier league (ben de naam ff kwijt) reeds 6 geboden.
Westham zit momenteel achter Vossen aan die ook graag in de PL wilt spelen..
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Daarom moet van Geel denk nog even wachten. Niet elke spits staat tegenwoordig te springen om naar de Eredivisie te komen, maar als er half augustus nog steeds niemand is langsgekomen voor ze en ze willen weg dan klinkt Feyenoord ineens een stuk interessanter. Bovendien wil de club er dan ook nog even aan kunnen verdienen. In januari kan je namelijk al een Bosman-arrest op die speler proberen te krijgen zodat hij bij je club komt spelen zodra zijn vorige contract is afgelopen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Goed topic!
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar is dat geld er nog wel voor Vossen of Dost..
ik verwacht niet dat we ze allebei kunnen halen en betalen.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:25 schreef FR-Henk het volgende:
Goed topic!
Bedankt! Ik lees net dat Middlesbrough ook aan het bieden is op Vossen (oud bericht 18 juli, maar toch): bit.ly/1m52XI8
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Na de nederlaag tegen Besiktas is er geen serieuze spits meer die denkt, ah Feyenoord.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:51 schreef van geil het volgende:
Na de nederlaag tegen Besiktas is er geen serieuze spits meer die denkt, ah Feyenoord.
Daarmee onderschat je denk ik de hoeveelheid goede spitsen/talenten op de wereld. Nu is het alleen nog een kwestie van vinden!
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Feyenoord wil alleen investeren in jonge spelers die bij doorverkoop iets kunnen opleveren of oudere transfervrije spelers. Snap ik best wel en zo loop je minder risico maar sportief doe je misschien een stapje terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door Bol.Ron --
De Pater
 De Pater - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Met Guidetti erbij heb je niet alleen een goede spits (als hij volledig fit is) maar ook een motivator en publiekslieveling en een leider die samen met Clasie, Mathijsen en Boulah het voortouw kunnen nemen in de groep. Als je dan een echte voetballer zoals Ziyech op tien zet dan heb je een elftal waar je u tegen zegt als dat een beetje gaat draaien dan heb ik er alle vertrouwen in. Dus halen die Guidetti en Ziyech..
Els
 Els - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Tot nu toe zijn er alleen maar spelers gehaald met een Ajax-achtergrond, dus het zal wel Bas Dost worden.
Hoewel ik nog steeds het liefste Guidetti zie komen.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Zou een hele mooie dubbelslag zijn. Ziyech en Guidetti hebben allebei nog een contract van 1 jaar dus hoeven niet de wereld te kosten over enkele weken. Bovendien kunnen ze beiden dan nog hun marktwaarde flink opschroeven voor de doorverkoop over enkele jaren.

De Feyenoord directie heeft volgens mij al wel gezegd dat Guidetti niet zozeer op de lijst staat. Ziyech kan dan de concurrentie aangaan met Immers.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Ik ga voor Vossen.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Jelle Vossen heeft volgens mij nog wel een flinke looptijd in zijn contract (2017 volgens mij). Hij wil zelf wel graag wel verkassen (naar Middlesbrough), maar Gent zal niet geneigd zijn hem te verkopen voor een laag bod wat nou eenmaal het meeste is wat Feyenoord op het moment kan betalen.

Mexicaan Carlos Fierro blijkt een megatalent te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=7wv7TaWh3Jk

20 jaar oud, technisch en behoorlijk overzicht voor zijn leeftijd. Bovendien ligt zijn club behoorlijk overhoop dus mag hij misschien wel voor een prikkie weg!

Nu is de vraag, is dat al genoeg voor Feyenoord of hebben we meer een kapitein nodig in de aanval?
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:38 schreef RinzeN het volgende:
Jelle Vossen heeft volgens mij nog wel een flinke looptijd in zijn contract (2017 volgens mij). Hij wil zelf wel graag wel verkassen (naar Middlesbrough), maar Gent zal niet geneigd zijn hem te verkopen voor een laag bod wat nou eenmaal het meeste is wat Feyenoord op het moment kan betalen.

Mexicaan Carlos Fierro blijkt een megatalent te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=7wv7TaWh3Jk

20 jaar oud, technisch en behoorlijk overzicht voor zijn leeftijd. Bovendien ligt zijn club behoorlijk overhoop dus mag hij misschien wel voor een prikkie weg!

Nu is de vraag, is dat al genoeg voor Feyenoord of hebben we meer een kapitein nodig in de aanval?
Een kapitein, absoluut. En een paar matrozen.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 01 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:38 schreef RinzeN het volgende:
Jelle Vossen heeft volgens mij nog wel een flinke looptijd in zijn contract (2017 volgens mij). Hij wil zelf wel graag wel verkassen (naar Middlesbrough), maar Gent zal niet geneigd zijn hem te verkopen voor een laag bod wat nou eenmaal het meeste is wat Feyenoord op het moment kan betalen.

Mexicaan Carlos Fierro blijkt een megatalent te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=7wv7TaWh3Jk

20 jaar oud, technisch en behoorlijk overzicht voor zijn leeftijd. Bovendien ligt zijn club behoorlijk overhoop dus mag hij misschien wel voor een prikkie weg!

Nu is de vraag, is dat al genoeg voor Feyenoord of hebben we meer een kapitein nodig in de aanval?
We hebben zeker een kapitein nodig, een rots in de branding, een afmaker.
Bas Dost zal zeker niet misstaan op deze positie.
Net als bij Pelle, goede voorzetten vanaf de flanken, bliksemafleider voor de nr. 10.
Zie natuurlijk een Guidetti in topvorm op de positie van Immers.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:12 schreef FR-Henk het volgende:
Ik ga voor Vossen.
Henkert///HELD..
Peter-van-Vossen-190x190.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:12 schreef FR-Henk het volgende:
Ik ga voor Vossen.
Nee Guidetti..
Advies
 Advies - vrijdag 01 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
1. Een fitte Guidetti
2. Dost
3 Avdic ( transfervrij)
4. Aanvaller van Besiktas ( verhuur)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:08 schreef RinzeN het volgende:

[..]

Laat ik er maar niet op in gaan, zo'n open deur! :p

Bas Dost en Jelle Vossen verschillen veel van speelstijl ook al hebben ze allebei bewezen te kunnen scoren.

Zien we liever een groot en sterk aanspeelpunt die zelf ook kan scoren (type Pelle). Deze zou gaten trekken in de verdediging waar Bilal en Jean-Paul wel raad mee weten. Of zou de voorkeur uit moeten gaan naar een pure goaltjesdief?

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat het iemand is waar het hele team zich aan kan optrekken. Iemand met ervaring (maar ondertussen niet te oud is) die niet bang is teamgenoten de volle laag te geven wanneer zij iets niet goed doen. Een echte aanvalsleider.
Bij voorkeur een gatentrekker en goaltjesdief !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:12 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Denk van wel. Volgens mij heeft tot nu toe alleen onze nieuwe rechtsbuiten (met die moelijke naam) geld gekost, 3,5 mio. Dan blijft er toch zo'n 6,5 mio over, als die berichten over die 10 miljoen te besteden euro's waar zijn.
Er is blijkbaar ongeveer 11,5 miljoen te besteden en in overleg met de VvF kan hier van afgeweken worden ... Maar dat is echt als er nood aan de man is!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:51 schreef van geil het volgende:
Na de nederlaag tegen Besiktas is er geen serieuze spits meer die denkt, ah Feyenoord.
Dat denkt men al 4 jaar , zolang Mulder eerste keeper is ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:06 schreef Els het volgende:
Tot nu toe zijn er alleen maar spelers gehaald met een Ajax-achtergrond, dus het zal wel Bas Dost worden.
Hoewel ik nog steeds het liefste Guidetti zie komen.
Waar baseer jij Guidetti op? Op een jaartje bij Feyenoord? Ik weet het niet, mentaal zou het een geweldige aankoop zijn maar voetballend heb ik nu helaas wel mijn twijfels ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer jij Guidetti op? Op een jaartje bij Feyenoord? Ik weet het niet, mentaal zou het een geweldige aankoop zijn maar voetballend heb ik nu helaas wel mijn twijfels ...
Zou ineens niet mee kunnen voetballen dan, gaat denk ik meer over zijn fitheid/gesteldheid/risico en salaris..
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Net bevestigd dat Guidetti nog wel tot de opties behoord. Technische goalgetter en ook redelijk een Kapitein te noemen! Wel twee jaar amper gespeeld, dus hopelijk nog enigzins in wedstrijdvorm te krijgen.
Michellinkerd
 Michellinkerd - vrijdag 01 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ricky van Wolfswinkel. Wordt absoluut top, en mag weg bij Norwich. Jong, ambitieus, en wil zich graag bewijzen....
craven
 craven - vrijdag 01 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:38 schreef RinzeN het volgende:
Jelle Vossen heeft volgens mij nog wel een flinke looptijd in zijn contract (2017 volgens mij). Hij wil zelf wel graag wel verkassen (naar Middlesbrough), maar Gent zal niet geneigd zijn hem te verkopen voor een laag bod wat nou eenmaal het meeste is wat Feyenoord op het moment kan betalen.

Mexicaan Carlos Fierro blijkt een megatalent te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=7wv7TaWh3Jk

20 jaar oud, technisch en behoorlijk overzicht voor zijn leeftijd. Bovendien ligt zijn club behoorlijk overhoop dus mag hij misschien wel voor een prikkie weg!

Nu is de vraag, is dat al genoeg voor Feyenoord of hebben we meer een kapitein nodig in de aanval?
mexicaanse spelers zijn duur omdat mexicaanse clubs een enorm salaris kunnen betalen
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Misschien toch een kijkje waard omdat de club van fierro bijna failliet is en al 6 trainers heeft versleten in 2 a 3 jaar. Van Wolfswinkel zal denk ik eerst voor een andere competitie willen gaan. Heb ergens gelezen dat er interesse was vanuit een Ligue 1 club.
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:05   quote  deeplink  
v wolfswinkel is zeker een goede spits voor ons
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:09   quote  deeplink  
jonge zuid americaanse spelers kunnen of zich makkelijk aanpassen of totaal niet de cultuur verschillen zijn groot en dat vergt tijd , kijk naar die corona van twente (1 van de grootste talenten van mexico)maar hij heeft nog steeds geen basisplaats en speeld veelal in het tweede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door freduc --
dr love
 dr love - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Ongelooflijk jongens laten we nou stoppen met die aandacht voor guidetti heeft het aardig gedaan maar we moeten echt vooruitgang boeken en we moeten wel iets met zekerheid hebben dan gokken op een onzekere speler en dat geldt ook voor bas dost misschien dat dost iets meer in beweging heeft voor de Nederlandse competitie maar Europese niveau komt hij ook te kort.nèe feyenoord heeft een spits nodig die moet:

Sterk, fit, creatieve, kopsterk, behendig, minimaal 1.80m zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:19 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk jongens laten we nou stoppen met die aandacht voor guidetti heeft het aardig gedaan maar we moeten echt vooruitgang boeken en we moeten wel iets met zekerheid hebben dan gokken op een onzekere speler en dat geldt ook voor bas dost misschien dat dost iets meer in beweging heeft voor de Nederlandse competitie maar Europese niveau komt hij ook te kort.nèe feyenoord heeft een spits nodig die moet:

Sterk, fit, creatieve, kopsterk, behendig, minimaal 1.40m zijn.
Probeer Clasie eens zou ik zeggen..
dr love
 dr love - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Oh ja vergeten te melden guidetti vindt het Veel belangrijker om te rentenieren dan voetballen bij onze mooiste club als ik v.geel was had ik gelijk z.n naam in de prullenbak gegooid gewoon foute instellingsniveau.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:09 schreef freduc het volgende:
jonge zuid americaanse spelers kunnen of zich makkelijk aanpassen of totaal niet de cultuur verschillen zijn groot en dat vergt tijd , kijk naar die corona van twente (1 van de grootste talenten van mexico)maar hij heeft nog steeds geen basisplaats en speeld veelal in het tweede
Dat is zeker een goed punt. Er is in principe ook wel behoorlijk wat techniek in de voorhoede met Basacikoglu en Boetius met Vilhena en Clasie daarachter. Een sterke, lange spits met een neusje voor de goal zou in dat geval wel wat slagkracht kunnen geven. Wat dat aan gaat is Dost een beter idee (koppen en lengte) dan vossen (1.80 en pure afmaker). Toch zijn er genoeg lange, sterke spitsen te vinden die zomaar los kunnen komen in de eredivisie, waar de verdedigers vaak nog niet de fysieke kracht hebben ontwikkeld. Welke spitsen zijn in Nederland uiterst effectief? Kijk naar Pelle en Bony, echte krachtmensen die bovendien goed kunnen anticiperen.
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:30 schreef RinzeN het volgende:

[..]

Dat is zeker een goed punt. Er is in principe ook wel behoorlijk wat techniek in de voorhoede met Basacikoglu en Boetius met Vilhena en Clasie daarachter. Een sterke, lange spits met een neusje voor de goal zou in dat geval wel wat slagkracht kunnen geven. Wat dat aan gaat is Dost een beter idee (koppen en lengte) dan vossen (1.80 en pure afmaker). Toch zijn er genoeg lange, sterke spitsen te vinden die zomaar los kunnen komen in de eredivisie, waar de verdedigers vaak nog niet de fysieke kracht hebben ontwikkeld. Welke spitsen zijn in Nederland uiterst effectief? Kijk naar Pelle en Bony, echte krachtmensen die bovendien goed kunnen anticiperen.
Klinkt als Te Vrede.
dr love
 dr love - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Over clasie ben ik uitgesproken voegt totaal niks toe daarom blijft feyenoord maar sukkelen op subtop niveau. Ook moet er een goeie middenvelder komen, waar zijn die clubs gebleven die interesse hadden in clasie en immers ?
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:34 schreef dr love het volgende:
Over clasie ben ik uitgesproken voegt totaal niks toe daarom blijft feyenoord maar sukkelen op subtop niveau. Ook moet er een goeie middenvelder komen, waar zijn die clubs gebleven die interesse hadden in clasie en immers ?
ergens ben ik t met je eens.
zoals Clasie nu moet voetballen is zonde.
eigenlijk moet t dusdanig staan dat hij 20 mtr verder naar voren speelt.
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
je zou zelfs zonder spits kunnen spelen , gewoon open houden die plaats alleen zorgen met een mannetje meer op het middeveld dat er lopende mensen opduiken in de 16 en wel je vleugelspelers diep laten spelen enzo komen je centrumverdedigers van tegenpartij te zwemmen
dit is in het verleden wel meer gespeeld door div ploegen zelfs barca speelde zo met messi vanaf het middeveld , maar laten we ons daar maar niet aan vegelijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door freduc --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:28 schreef dr love het volgende:
Oh ja vergeten te melden guidetti vindt het Veel belangrijker om te rentenieren dan voetballen bij onze mooiste club als ik v.geel was had ik gelijk z.n naam in de prullenbak gegooid gewoon foute instellingsniveau.
Love..
guidettifey.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:34 schreef dr love het volgende:
Over clasie ben ik uitgesproken
Ik hoop dat je je woord houd..
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer jij Guidetti op? Op een jaartje bij Feyenoord? Ik weet het niet, mentaal zou het een geweldige aankoop zijn maar voetballend heb ik nu helaas wel mijn twijfels ...
Ik deel je mening in dezen. Waarom testen we hem niet fysiek?! Hebben we wel duidelijkheid...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland









0.0104579