BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Colin Kâzım-Richards

713940085156.gif

Colin Kâzım-Richards (Londen, 26 augustus 1986), ook bekend als Colin Kâzım en Kâzım Kâzım, is een professionele voetballer die sinds januari 2011 voetbalt bij Galatasaray SK. Zijn vader komt uit Antigua en Barbuda en zijn moeder uit de Turkse Republiek Noord-Cyprus, waardoor Richards kan uitkomen voor het Turks voetbalelftal. Zijn debuut maakte hij op 5 juni 2007 tegen Brazilië. Hij maakte zijn eerste doelpunt tegen PSV op 7 november 2008. Colin Kâzım-Richards voetbalde voorheen bij Bury FC, Brighton & Hove Albion FC, Sheffield United FC, Fenerbahçe SK en Toulouse FC.

Zijn echte doorbraak kende Richards in de tweede helft van het seizoen 2007/2008, toen hij steeds vaker in de basis van Fenerbahçe SK begon te spelen en in de kwartfinale van de UEFA Champions League de gelijkmaker scoorde tegen het Engelse Chelsea FC. Colin Kâzım-Richards werd opgeroepen voor het Turks voetbalelftal tijdens het EK van 2008. Richards speelde tijdens dat toernooi alle Turkse wedstrijden en viel op door zijn goede spel tijdens de halve finale tegen Duitsland.

Feyenoord is dicht bij een akkoord met Colin Kazim-Richards. Als de in Engeland geboren Turk de medische keuring doorstaat, wordt hij voor een jaar gehuurd van Bursaspor.

Als Colin Kazim-Richards zich half augustus in een van de Business Units van De Kuip meldt voor het ondertekenen van zijn contract, maakt hij direct indruk op de overige aanwezigen. Behalve zijn imposante verschijning, waarmee duidelijk wordt dat Feyenoord een fysiek sterke aanvaller in huis heeft gehaald, valt ook zijn persoonlijkheid op. De 35-voudig Turks international beschikt dan ook over veel levenservaring, die hij als voetballer op doet bij diverse clubs in Europa.

Ik weet wat er nodig is om wedstrijden te winnen. Die winnaarsmentaliteit wil ik overbrengen op het team
Colin Kazim-Richards
De carrière van Kazim-Richards begint in 2006 in de Britse Premier League bij Sheffield United, maar komt een seizoen later in Turkije pas echt van de grond. De aanvaller komt jarenlang uit voor de topclubs Fenerbahҫe en Galatasaray, terwijl hij ook een vaste waarde is in de selectie van het Turkse nationale elftal en onder meer in actie komt op het EK van 2008. Na uitleenperiodes bij het Griekse Olympiakos Piraeus en het Engelse Blackburn Rovers komt Kazim-Richards naar Feyenoord, dat hem op huurbasis met een optie tot koop overneemt van Bursaspor.

Kazim-Richards is vastbesloten om in De Kuip zijn carrière nieuw leven in te blazen en belangrijk te worden voor zijn nieuwe club. Ik ben ontzettend blij met deze stap en zie dit als een mooie kans voor mezelf, vertelt hij na het zetten van zijn handtekening. Ik heb bij diverse clubs in Europa gespeeld en weet wat ervoor nodig is om wedstrijden te winnen. Die winnaarsmentaliteit wil ik graag overbrengen op het team. We hebben een jonge ploeg, waarin ik met mijn ervaring van waarde kan zijn. Ik kan niet wachten om voor Feyenoord en in dit fantastische stadion te mogen spelen.

Colin Kazim Richards aka Kazim Kazim
http://youtu.be/_8FPPW7rPA4

http://youtu.be/gvqOK-ZJoj0

http://youtu.be/-8vBz51EGwQ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2016 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Volgens mij is t wel zo'n beetje rond toch?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij is t wel zo'n beetje rond toch?
Ik weet niet hoe lang zo'n medische keuring duurt, maar daar waren ze gisteren toch al mee bezig..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Zou vandaag tekenen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Feyenoord wil Kazim-Richards snel presenteren

600x400-1086753-18737031-1600-900.jpg

Indien Colin Kazim-Richards door de medische keuring komt, wil Feyenoord de aanvaller nog voor het weekend presenteren. Feyenoord wil hem graag toevoegen aan de spelerslijst voor de tweestrijd tegen Luhansk zodat de club aanvallend meer mogelijkheden heeft. De aanvaller heeft veel ervaring, maar speelde in februari zijn laatste wedstrijd en het is dus de vraag of Kazim-Richards fit is.
Bron: Network.to
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:
Zou vandaag tekenen.
Aha mooi..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Nou is toevalligerwijs vanmiddag een persco...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:
Nou is toevalligerwijs vanmiddag een persco...
oe oe oe..spannend..!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Niet echt, is voor de wedstrijd van morgen he, maar als ik Feyenoord was, zou ik dingen combineren...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:
Niet echt, is voor de wedstrijd van morgen he, maar als ik Feyenoord was, zou ik dingen combineren...
O ja natuurlijk, maak je me weer blij met een dooie mus man, maar goed die kon ik verwachten nadat ik met je met Bosschaart had laten schrikken d:-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Is volgens Stouten nog niet wedstrijdfit, volgens Rutten nog wel even nodig. Maar hij moet zijn eerste training nog meedoen, dus dat vind ik dan weer gek.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:
Is volgens Stouten nog niet wedstrijdfit, volgens Rutten nog wel even nodig. Maar hij moet zijn eerste training nog meedoen, dus dat vind ik dan weer gek.
Lijkt wel een trend te worden om niet fitte spelers in onze selectie op te nemen..

Ik zeg welkom John Guidetti..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Fit is hij wel, dat hebben we gezien.
Wedstrijdfit, ik vind sowieso zo onzinnig.

Bakkal dat die kwam, die was duidelijk niet fit, dat zag je gewoon.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Fit is hij wel, dat hebben we gezien.
Wedstrijdfit, ik vind sowieso zo onzinnig.

Bakkal dat die kwam, die was duidelijk niet fit, dat zag je gewoon.
Die moesten ze nooit meer terug nemen, Boula lijkt de volgende te zijn..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die moesten ze nooit meer terug nemen, Boula lijkt de volgende te zijn..
die gaan ze wel ontbinden, daar is hij zelf al mee begonnen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die gaan ze wel ontbinden, daar is hij zelf al mee begonnen
True..
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die moesten ze nooit meer terug nemen, Boula lijkt de volgende te zijn..
Eerst maar eens een kans geven, vond Boula niet slecht spelen was alleen ongelukkig dat hij een schot van richting veranderde.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Denk je dat ie de kans gaat krijgen, tja bij Vredje weet je vooralsnog nooit natuurlijk..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 augustus 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die gaan ze wel ontbinden, daar is hij zelf al mee begonnen
Daar ging een slok cola door de kantine heen :')
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 15:17 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Daar ging een slok cola door de kantine heen :')
:)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Overigens heeft hij tijd nodig om fit te worden, ja, 1 dag? Twee dagen, een week, een maand, een Bakkal? Zeg t eens?
van geil
 van geil - donderdag 14 augustus 2014 - 16:01   quote  deeplink  
echt wedstrijdscherp voor 90 minuten.
Lang.
van geil
 van geil - donderdag 14 augustus 2014 - 18:22   quote  deeplink  
is overigens volgens van Geel en Rutten gehaald voor de spits.
evt in nood voor de vleugel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:22 schreef van geil het volgende:
is overigens volgens van Geel en Rutten gehaald voor de spits.
evt in nood voor de vleugel.
Yup, zodat we niet helemaal met lege handen staan in die zoektocht.
Ik snap t wel, een beetje.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
We moeten het er ff meedoen boys!
Laten we hopen dat Martin gelijk heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Yup, zodat we niet helemaal met lege handen staan in die zoektocht.
Ik snap t wel, een beetje.
Zekerheidje, opdat de verdere transferperiode geen soelaas meer biedt:
- Guidetti te hoge salariseisen.
- Dost (nog) langdurig onzeker.
- Zapata mag/wil niet.

En...Schaken kan ook in de verkoop.
van geil
 van geil - donderdag 14 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
N dikke 10 tot nu toe.
Vakwerk.
doordacht. en weloverwogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door van geil --
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Hoşgeldiniz dostum
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:58 schreef Beempjerotterdam het volgende:
We moeten het er ff meedoen boys!
Laten we hopen dat Martin gelijk heeft.
Zou me niks verbazen, hij heeft inmiddels wel laten blijken een gelukkige hand te hebben in het toveren van spitsen. Hoewel Pierre hem heeft aanbevolen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:47 schreef Fart het volgende:
Hoşgeldiniz dostum
Eğer poopy teşekkür
8-13-2012-3-10-19-PM-3892114.jpeg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 00:53   quote  deeplink  
Formaliteiten zorgen voor vertraging komst Kazim-Richards

600x400-1086753-18737031-1600-900.jpg

De komst van Colin Kazim-Richards is nog altijd niet officieel. De Engelsman zou woensdag medisch gekeurd worden, maar de overgang van de spelers loopt vertraging op. 'Maar iedereen gaat er van uit dat het gewoon rond gaat komen, zegt Martijn Krabbedam tegenover VI-Radio.

'Het zijn alleen formaliteiten die afgerond moeten worden, zegt de journalist. 'De club en speler zijn daar nu druk mee bezig. Iedereen binnen de club gaat er van uit dat Kazim-Richards snel opgenomen zal worden in de selectie. Of er moet iets fout gaan bij de medische keuring.

Kazim-Richards is voorlopig niet beschikbaar, omdat de speler wedstrijdritme mist. 'Fred Rutten vertelde dat hij de speler eerst in de ogen wil kijken, wat logisch is bij een nieuwe speler. Zo wil Rutten kijken hoe fit de speler is, aldus Krabbedam. 'Hij heeft natuurlijk ook de berichten gehoord over zijn fitheid. Wanneer het klopt dat Kazim-Richards geen ritme heeft, dan zal de Europa League-wedstrijd tegen Zorya Luhansk ook een probleem worden, besluit de Feyenoord-watcher.
MMM
 MMM - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Goh, weer een speler die niet wedstrijdfit is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Lijkt wel een trend he..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Als ik m zo eens bekijk hoeft dat niet lang te duren.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 15 augustus 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:53 schreef RenatoBos het volgende:
Formaliteiten zorgen voor vertraging komst Kazim-Richards

[ afbeelding ]

De komst van Colin Kazim-Richards is nog altijd niet officieel. De Engelsman zou woensdag medisch gekeurd worden, maar de overgang van de spelers loopt vertraging op. 'Maar iedereen gaat er van uit dat het gewoon rond gaat komen, zegt Martijn Krabbedam tegenover VI-Radio.

'Het zijn alleen formaliteiten die afgerond moeten worden, zegt de journalist. 'De club en speler zijn daar nu druk mee bezig. Iedereen binnen de club gaat er van uit dat Kazim-Richards snel opgenomen zal worden in de selectie. Of er moet iets fout gaan bij de medische keuring.

Kazim-Richards is voorlopig niet beschikbaar, omdat de speler wedstrijdritme mist. 'Fred Rutten vertelde dat hij de speler eerst in de ogen wil kijken, wat logisch is bij een nieuwe speler. Zo wil Rutten kijken hoe fit de speler is, aldus Krabbedam. 'Hij heeft natuurlijk ook de berichten gehoord over zijn fitheid. Wanneer het klopt dat Kazim-Richards geen ritme heeft, dan zal de Europa League-wedstrijd tegen Zorya Luhansk ook een probleem worden, besluit de Feyenoord-watcher.
Die krabbedam trapt ook alleen maar open deuren in....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Begin die man ook wel een beetje beu te raken..
Barabas
 Barabas - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Galbak en hielenlikker... En pronken met andermans veren.
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:27   quote  deeplink  
toch wel de man van 20 miljoen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij is t wel zo'n beetje rond toch?
Ja hoor het is rond nu..

FEYENOORD HUURT AANVALLENDE VERSTERKING KAZIM-RICHARDS

de754ed04cba1bc6daf8b87d94cda15e_702_300.jpg

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met de 27-jarige aanvaller Colin Kazim-Richards. De 35-voudig Turks international wordt op huurbasis overgenomen van Bursaspor en tekent in De Kuip een contract voor één jaar. Feyenoord heeft een optie om Kazim-Richards na dit seizoen transfervrij over te nemen van zijn huidige club. Kazim-Richards gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 15.

Met de komst van Kazim-Richards krijgt de technische staf van Feyenoord de beschikking over meer opties voor de voorhoede. Twee maanden geleden zijn we via Pierre van Hooijdonk getipt over deze speler, vertelt technisch directeur Martin van Geel. Vervolgens hebben wij ons huiswerk gedaan en onder andere via contact met gerespecteerde mensen die met hem gewerkt hebben een goed beeld gekregen van deze speler. Kazim-Richards kan op meerdere posities in de voorhoede uit de voeten, heeft veel ervaring in het Turkse elftal, in de Champions League en in de Europa League en beschikt over kwaliteiten die we nog niet hadden in onze selectie. Vanwege deze huurconstructie is het financiële risico dat we nemen zeer beperkt, terwijl we de optie hebben om deze speler na dit seizoen langer aan ons te binden. We zijn blij dat we met de komst van Kazim-Richards onze aanvallende opties hebben kunnen vergroten.

Kazim-Richards kwam in het verleden onder meer uit voor de Turkse topclubs Fenerbahçe en Galatasaray. Ook speelde hij voor Sheffield Wednesday, Toulouse, Olympiakos Piraeus en Blackburn Rovers. Afgelopen seizoen kwam de aanvaller in 16 competitiewedstrijden voor Bursaspor in actie. In de tweede helft van het afgelopen seizoen is hij door omstandigheden weinig meer aan spelen toegekomen, waardoor hij erop gebrand is om bij ons weer minuten te gaan maken, zegt Van Geel.

Ik ben ontzettend blij met deze stap, vertelde Kazim-Richards in een eerste reactie. Feyenoord is een grote club met een geweldige historie, en dan heb ik het nog niet eens over het stadion. Ik ben enorm trots dat ik daar mag gaan spelen. Bovendien zie ik dit contract als een mooie kans voor mezelf. Ik heb bij verschillende clubs in Europa gespeeld en weet wat er voor nodig is om wedstrijden te winnen. Die winnaarsmentaliteit wil ik graag overbrengen op het team.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
oh kijk die was er al. :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Ik zie het ja..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Gooi ze maar bij elkaar dan..d:-)))
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Deze was er eerder, maar kon m niet vinden, kwam door t dakje..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:
Deze was er eerder, maar kon m niet vinden, kwam door t dakje..
Heb jij een dak voor je scherm dan..(?)
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
apenpakken.
kan dat niet wat chiquer of vlotter?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:00 schreef van geil het volgende:
apenpakken.
kan dat niet wat chiquer of vlotter?
Die met die bontkragen zijn best trendy anders..
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
WE colberts
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Nee die niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Gezien de kansen die we kregen, kunnen we je wel gebruiken Kâzım..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ja, we hebben een moordenaar nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..









0.0084030