BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 mei 2017 - 10:19   quote  deeplink  
El Ahmadi winnaar van Gouden Schoen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:38   quote  deeplink  
El Ahmadi uitgeroepen tot 'Speler van het Jaar'

2liwoch.jpg

Karim El Ahmadi is uitgeroepen tot ‘Speler van het Jaar’. De middenvelder van Feyenoord ontving in de verkiezing van het RTL7-programma Voetbal Inside de meeste stemmen en versloeg daarmee onder andere teamgenoten Nicolai Jorgensen en Brad Jones.

Ook vorig seizoen werd een speler van Feyenoord uitgeroepen tot beste speler van het seizoen in het programma. Destijds won Dirk Kuyt, die Feyenoord zondag naar de landstitel schoot, de prijs.


(https://youtu.be/3921sLaDyoA)
ar
 ar - dinsdag 16 mei 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Niet meer dan terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 00:03   quote  deeplink  
2qxlu81.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 mei 2017 - 11:33   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Ik kan nog wel een paar jaar vooruit''

2liwoch.jpg

Aanvoerder Dirk Kuyt zal spoedig aankondigen of hij er nog één jaar aan vastplakt bij Feyenoord. Een andere routinier in de selectie denkt echter nog lang niet aan stoppen. De eveneens onvermoeibare Karim El Ahmadi (32) wil zich komend seizoen in de Champions League bewijzen.

''Ik heb het gevoel dat ik nog wel een paar jaar vooruit kan. Mijn contract bij Feyenoord loopt nog twee jaar door, maar ik bekijk het per seizoen. Het eerstvolgende doel is volgend jaar wéér mee te doen om de titel en goed presteren in de Champions League. Met mezelf in een belangrijke rol voor de ploeg'', zegt de middenvelder in gesprek met dagblad Metro.

El Ahmadi is momenteel nog vice-aanvoerder. ''Het is voor mij heel speciaal om die band te dragen, maar Kuyt is onze eerste aanvoerder. Ook als hij niet speelt. Daarom nam hij ook de schaal in ontvangst. Dirk heeft heel veel wedstrijden gespeeld en veel doelpunten gemaakt, hij is ontzettend belangrijk voor ons. Er was geen twijfel over mogelijk dat hij als eerst de kampioensschaal in handen kreeg.''
van geil
 van geil - vrijdag 19 mei 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Verzilveren die gouden schoen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 07:32   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi krijgt een week langer vakantie van trainer Giovanni van Bronckhorst, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. De selectie begint op maandag 3 juli met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen, maar de Marokkaanse middenvelder hoeft zich pas op 10 juli te melden.

El Ahmadi heeft nog internationale verplichtingen en hij was in de winter ook al actief bij het toernooi om de Afrika Cup.
Milo
 Milo - maandag 22 mei 2017 - 08:26   quote  deeplink  
Rustig aan doen. we hebben je weer hard nodig aankomend seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 mei 2017 - 08:33   quote  deeplink  
Koesteren, ja.
MMM
 MMM - woensdag 31 mei 2017 - 20:16   quote  deeplink  
Zie hem nu spelen bij Marokko.

Geen operatie aan de lies?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Blijkbaar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 mei 2017 - 22:17   quote  deeplink  
Hij werd niet gespaard door Toornstra en Tonny haha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juni 2017 - 06:14   quote  deeplink  
Jahaa mooi he, zag je dat shirtje trekken van zjens bij Karim..d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juni 2017 - 06:31   quote  deeplink  
Ja was leuk ..
Overigens vonden ze Marokko te fel?
Het was toch echt Ake die Nourdin uit de wedstrijd schopte
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juni 2017 - 11:05   quote  deeplink  
Ja Marokko was te fel..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 01 juni 2017 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Ja Marokko was te fel..
Ja dat zei onze Willem ook al en die heeft altijd gelijk
fijne avond a.s. zaterdag Grote Kenner bij de CL finale
ik ben er bij samen met mijn zoontje, Real is mijn tweede club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juni 2017 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juni 2017 - 12:26   quote  deeplink  
Gaaf man..veel plezier..
ar
 ar - donderdag 01 juni 2017 - 12:34   quote  deeplink  
Hup Juve!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2017 - 11:18   quote  deeplink  
Amrabat erbij ,goede leermeester Karim
ar
 ar - vrijdag 02 juni 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 11:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Amrabat erbij ,goede leermeester Karim
Eens
de bluffer
 de bluffer - zondag 04 juni 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:
Gaaf man..veel plezier..
Wat hebben wij genoten van deze CL finale en dat Real zeer verdiend heeft gewonnen
en hopen dat ze in de poule zitten met Feyenoord, fijne Pinksteren Gr. Kenner
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 juli 2017 - 17:48   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Jongens die zijn gehaald zijn sterke aankopen''

2eedkxw.jpg

Feyenoord boekte zaterdag een zeer gemakkelijke overwinning op SDC Putten. De Rotterdamse club wist maar liefst tien keer scoren en won met 1-10. Karim El Ahmadi, middenvelder van Feyenoord, kijkt met een goed gevoel terug op het duel.

“Het was relaxed”, zegt de Marokkaan in gesprek met FOX Sports. “Het is een goede wedstrijd om te mee te starten, wat voor mij het geval was. Het zag er goed uit, iedereen gaf honderd procent. Zulke wedstrijden zijn lekker om conditie terug te krijgen.”

“Het is wel anders dan vorig jaar omdat sommige jongens nu weg zijn. Zij waren belangrijk en daardoor zijn we ook kampioen geworden, maar de jongens die zijn gehaald zijn ook allemaal sterke aankopen. Ik denk ook dat er nog wel wat bijkomt, we zullen zien.” De Rotterdamse club versterkte zich deze zomer onder andere met Sofyan Amrabat en Jean-Paul Boëtius.

De middenvelder droeg tegen de amateurclub uit Putten in de tweede helft de aanvoerdersband, wat hij vorig jaar al eerder deed. “Vorig jaar was ik tweede aanvoerder, ja. Het is dus wel logisch dat ik nu de eerste aanvoerder ben. Het is alleen nog niet officieel tegen me gezegd, maar ik zie het wel”, zegt hij.
ar
 ar - zondag 16 juli 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Held!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 juli 2017 - 11:16   quote  deeplink  
el capo
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 11:18   quote  deeplink  
Ook wel goed nieuws dat ze de Afrika cup zomers gaan houden ipv januari/februari..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
el capo
Terecht ook wel denk ik..
ar
 ar - vrijdag 21 juli 2017 - 11:34   quote  deeplink  
Op zeker
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 13:22   quote  deeplink  
EL AHMADI: ‘GROTE EER OM DE NIEUWE AANVOERDER TE ZIJN’

2yxhc7b.jpg

Karim El Ahmadi is ‘blij en trots’ dat hij dit seizoen de aanvoerder van Feyenoord is. ‘Dat is heel speciaal voor me. Het is echt een eer om Dirk (Kuyt, red.) als aanvoerder op te volgen. Daar ben ik trots op,’ vertelde de middenvelder na afloop van de vrijdagochtendtraining.

Aan het begin van die oefensessie maakte trainer Giovanni van Bronckhorst bekend dat El Ahmadi de nieuwe captain is. Vervolgens kreeg El Ahmadi een applaus van zijn ploeggenoten. ‘Dat was leuk. Het is één grote familie hier. We kunnen het goed met elkaar vinden en dat je dan applaus krijgt, dat is altijd mooi,’ aldus de Marokkaans international.

El Ahmadi heeft vertrouwen in de selectie van Feyenoord. ‘Er zijn wat jongens weggegaan en ik ben nu een van de ouderen. We hebben wat jonge spelers erbij, maar hebben zeker een talentvolle groep. Ik ben blij dat ik daar aanvoerder van ben.


(https://youtu.be/0W1jlwMnGew)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 15:25   quote  deeplink  

(https://youtu.be/eUwG6hU-Dkc)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2017 - 08:08   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Opnieuw saamhorigheid creëren''

28lq2wo.jpg

Giovanni van Bronckhorst probeert in Oostenrijk opnieuw een onoverwinnelijk team van Feyenoord te smeden. Afgelopen seizoen gingen de spelers elk duel voor elkaar door het vuur en ook dit jaar moeten de spelers bereid zijn om zich voor elkaar op te offeren.

''En daarvoor is het goed om zo'n weekje met elkaar te zijn", zegt ook de nieuwe aanvoerder Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. ''Afgelopen jaar was de saamhorigheid onze kracht. Met de nieuwe groep willen we dat gevoel weer creëren."

Op de transfermarkt probeert de club Steven Berghuis en Robin van Persie toe te voegen aan de selectie. En die gedachte doet de harten van supporters sneller doen kloppen. ''Met Robin erbij pakken we straks opnieuw de titel", zegt een fan in de krant. Drie halve liters pils later in de enige après-ski-tent: ''En de Champions League."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 juli 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:
Ook wel goed nieuws dat ze de Afrika cup zomers gaan houden ipv januari/februari..
Weet ik niet?
Nu moeten ze na een lang seizien toernooien,en missen ze de voorbereiding wellicht?
Nemen pijntjes mee het nieuwe seizoen in.?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2017 - 09:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Weet ik niet?
Nu moeten ze na een lang seizien toernooien,en missen ze de voorbereiding wellicht?
Nemen pijntjes mee het nieuwe seizoen in.?
Tja, vooropgesteld dat het sowieso kut is om spelers voor toernooien uit te moeten lenen, en die kans bestaat ook zeker maar die pijntjes kunnen ze in januari/februari ook meenemen en dan mis je ze daar bovenop ook nog wedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2017 door RenatoBos --
JanM
 JanM - zaterdag 22 juli 2017 - 09:20   quote  deeplink  
El heeft sowieso zijn laatste Afrika Cup gespeeld!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Is dat zo..(?)
JanM
 JanM - zaterdag 22 juli 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Heeft 'ie gezegd
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2017 - 09:23   quote  deeplink  
Okay das mooi..
ar
 ar - zaterdag 22 juli 2017 - 09:44   quote  deeplink  
Dat klopt ja!
Scherp Jan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 juli 2017 - 17:13   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Ik ben blij dat hij nu bij ons speelt''

w8koz4.jpg

Sofyan Amrabat en Karim El Ahmadi zijn blij dat ze nu samenspelen bij Feyenoord. Eerder kwamen de twee middenvelders elkaar tegen bij bij het nationale elftal van Marokko. El Ahmadi en Amrabat geven aan in een dubbelinterview met RTV Rijnmond wat hun plannen zijn voor aankomend seizoen.

''Karim is een speler waar ik veel van kan leren, zeker nu hij ook is gaan scoren zoals vorig seizoen,'' zegt Amrabat, die een contract heeft getekend tot 2021 bij Feyenoord. ''Hij is één van de belangrijkste spelers geweest in het kampioenschap.''

El Ahmadi geeft aan dat Amrabat nog veel stappen kan maken. ''Sofyan was bij FC Utrecht een lastige tegenstander voor ons. Sterk aan de bal, constant aanwezig. Ik ben blij dat hij nu bij ons speelt.'' Bekijk het volledige interview hieronder.


(https://youtu.be/f_SGckm3zhU)
van geil
 van geil - maandag 24 juli 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2017 - 08:08 schreef RenatoBos het volgende:
El Ahmadi: ''Opnieuw saamhorigheid creëren''

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst probeert in Oostenrijk opnieuw een onoverwinnelijk team van Feyenoord te smeden. Afgelopen seizoen gingen de spelers elk duel voor elkaar door het vuur en ook dit jaar moeten de spelers bereid zijn om zich voor elkaar op te offeren.

''En daarvoor is het goed om zo'n weekje met elkaar te zijn", zegt ook de nieuwe aanvoerder Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. ''Afgelopen jaar was de saamhorigheid onze kracht. Met de nieuwe groep willen we dat gevoel weer creëren."

Op de transfermarkt probeert de club Steven Berghuis en Robin van Persie toe te voegen aan de selectie. En die gedachte doet de harten van supporters sneller doen kloppen. ''Met Robin erbij pakken we straks opnieuw de titel", zegt een fan in de krant. Drie halve liters pils later in de enige après-ski-tent: ''En de Champions League."
Eens , saamhorigheid gaf de doorslag.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 juli 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Dat denk ik ook ja..
van geil
 van geil - maandag 24 juli 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Dit jaar tot nu ook veel lachende gezichten, hoopgevend.
Dat is decennia lang wel anders geweest.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:12   quote  deeplink  
Achtste(!) seizoen.
JanM
 JanM - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Koning Karim. Hopelijk kan/zal hij Amrabat tot zijn opvolger opleiden komend seizoen!
ar
 ar - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Dat is het idee?
van geil
 van geil - vrijdag 04 augustus 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Welk idee?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 10:47 schreef JanM het volgende:
Koning Karim. Hopelijk kan/zal hij Amrabat tot zijn opvolger opleiden komend seizoen!
.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 augustus 2017 - 16:04   quote  deeplink  

(https://youtu.be/AYWJJ4IDthc)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2017 - 00:14   quote  deeplink  
Verwacht vandaag veel van je King..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2017 - 17:18   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Het wordt moeilijker dan vorig jaar''

28lq2wo.jpg

Karim El Ahmadi was een tevreden aanvoerder na de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente. De Rotterdammers zegevierden in het eerste Eredivisie-duel van het seizoen. Het spel was niet altijd even goed. ''Maar dat zou me eerlijk gezegd een zorg zijn, al wil je in De Kuip meer laten zien.''

De aanvoerder zag dat de wedstrijd heel stroef verliep met wel een goede openingstreffer. ''Maar het baltempo was te laag en we maakten veel domme beslissingen'', concludeerde de international tegenover Fox Sports. FC Twente was op en top gemotiveerd. ''Je bent dit jaar de te kloppen ploeg.''

De doelstelling dit seizoen is sduidelijk. ''We gaan voor het kampioenschap. Nu moeten we het vanaf dag één meteen uitspreken. Dit seizoen wordt anders, iedereen wil van je winnen. Het wordt moeilijker dan vorig jaar. We krijgen niets cadeau. Niemand gunt ons iets dit jaar, daar halen we kracht uit.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Tien seizoenen bij Feyenoord zou mooi zijn''

2j0ktvl.jpg

Karim El Ahmadi denkt er nog niet aan om een punt achter zijn carrière te zetten. De 32-jarige middenvelder kende vorig seizoen misschien wel het beste seizoen uit zijn loopbaan en voelt zich goed genoeg om nog even door te gaan.

“Ik probeer altijd te genieten, dit jaar weer”, zegt hij tegenover Voetbal Inside. “Vandaar ook de keuze om bij Feyenoord te blijven. Ik wil nog prijzen winnen met Feyenoord, mijn best doen en altijd honderd procent geven. Als ik het niet meer kan belopen of het gewoon niet meer aankan, dan stop ik. Maar ik voel me sterk, fysiek ook. Ik heb weinig blessures gehad. Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.”

“Of ik de leeftijd van Dirk (Kuyt, red.) ga halen, weet ik niet”, vervolgt de Marokkaan. “Ik hoop nog zo lang mogelijk door te gaan, maar je moet ook naar je gevoel en je lichaam luisteren. Als het niet meer gaat, moet je een keuze maken maar ik voel me nog lekker jong. Als die andere jongens me overal inhalen, moet ik er over nadenken”, zegt hij met een lach.

“Stoppen bij Feyenoord? Dat zou best eens kunnen. Als ik mijn contract afmaak kom ik uit op negen seizoenen bij Feyenoord. Tien zou mooi zijn, daarna stop ik misschien wel.” Het contract van El Ahmadi bij Feyenoord loopt door tot medio 2019. 

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0640249