BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 17 augustus 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Als het merendeel van de clubs zo blijft spelen tegen ons, hier Feyenoord , de bal , zoek het maar uit, dan voorzie ik dat Vilhena en vooral El een moeilijk seizoen tegemoet gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door van geil --
ar
 ar - donderdag 17 augustus 2017 - 20:51   quote  deeplink  
Valt wel mee.
Creativiteit schort het wat aan
van geil
 van geil - donderdag 17 augustus 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Het valt niet mee.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'Dat ik het ben geworden, daar ben ik enorm vereerd mee'


Karim El Ahmadi zag als aanvoerder van Feyenoord dat zijn elftal vandaag een moeizame 0-1 zege boekte bij Excelsior. De middenvelder is van mening dat Feyenoord het voornamelijk in de tweede helft lastig had en beaamt dat de ploeg deze wedstrijd snel moet vergeten qua spel. ‘Vooral als je de tweede helft bekijkt, het eerste halfuur speelden we redelijk tot goed, daarna speelde Excelsior wat opportunistischer en worden wij slordiger aan de bal. Maar we hebben dat kunstgras nu ook weer gehad. Het belangrijkste vandaag was dat we niet teveel over vorig jaar gingen spreken, dat was toen. Wij wisten wat we nu moesten doen en dat was erg compact spelen. Het belangrijkste was dat we hier zouden winnen en dat hebben we gedaan.’ Aldus El Ahmadi tegenover Foxsports.

Feyenoord kwam slecht uit de kleedkamer voor de tweede helft en speelde erg slordig. Dit lag volgens El Ahmadi voornamelijk aan de keuzes die er aan de bal werden gemaakt. ‘We maakten in de tweede helft verkeerde keuzes aan de bal, alleen met Jean-Paul hadden we wat kansen in de tweede helft. De tweede helft was daarbuiten gewoon slordig. Dit soort wedstrijden zitten er gewoon tussen, vorig jaar hebben we hier verloren.’

Morgenavond is de uitreiking van de gouden schoen en Karim El Ahmadi mag hem dit jaar in ontvangst nemen vanwege zijn prestaties in het afgelopen seizoen. De middenvelder is trots op het feit dat hij die prijs in ontvangst mag nemen. ‘Ik ben enorm trots dat ik hem heb gewonnen dit jaar. Het was een droom van mijn om kampioen te worden en de gouden schoen te winnen en nu gebeurt het in één jaar. Dat ik het ben geworden, daar ben ik enorm vereerd mee.’

Spelers die de gouden schoen winnen kunnen zich vaak opmaken voor een mooie transfer, maar daar is El Ahmadi niet mee bezig. ‘Misschien dat als ik 24,25 jaar was geweest het anders zou zijn geweest, maar mijn intentie is sowieso om hier te blijven en om meer prijzen te pakken met Feyenoord. Want ééntje smaakt natuurlijk naar meer.’
ar
 ar - zondag 20 augustus 2017 - 18:01   quote  deeplink  
Terecht en verdient.
Belangrijkste speler.
En hij wil eventueel afsluiten bij Feyenoord.
Ik zeg, geschikt ✅
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:45   quote  deeplink  

(https://youtu.be/B_ULDM-JCi8)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 augustus 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Voor Karim El Ahmadi is het winnen van de Gouden Schoen een ‘jongensdroom die uit komt.’ Dat zei de 32-jarige aanvoerder van Feyenoord maandagavond op het Voetballer van het Jaar Gala 2017, waar hij de trofee kreeg uitgereikt. ‘Ik heb altijd gezegd dat ik ooit kampioen wil worden en de Gouden Schoen wil winnen. Nu pak ik beide prijzen een jaar tijd. Daar wil ik iedereen bij Feyenoord voor bedanken. De spelers, trainers, medische staf en ook de supporters. Zij geven ook de drive om elke week weer te presteren.’


(https://youtu.be/YkDmJ9tkedM)
van geil
 van geil - dinsdag 22 augustus 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:
Voor Karim El Ahmadi is het winnen van de Gouden Schoen een ‘jongensdroom die uit komt.’ Dat zei de 32-jarige aanvoerder van Feyenoord maandagavond op het Voetballer van het Jaar Gala 2017, waar hij de trofee kreeg uitgereikt. ‘Ik heb altijd gezegd dat ik ooit kampioen wil worden en de Gouden Schoen wil winnen. Nu pak ik beide prijzen een jaar tijd. Daar wil ik iedereen bij Feyenoord voor bedanken. De spelers, trainers, medische staf en ook de supporters. Zij geven ook de drive om elke week weer te presteren.’

[ filmpje ]
(https://youtu.be/YkDmJ9tkedM)
Dit is echt een uniek plaatje , koesteren.
Valkuil, het geeft wel aan dat iedereen top was vorig seizoen, dat is moeilijk te evenaren.
We hebben fris bloed dat scheelt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2017 - 10:58   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Dan schrijven we pas écht geschiedenis''

4rzKoB08.jpg

Vorig jaar was het grote doel van de spelersgroep om kampioen te worden met Feyenoord. Aanvoerder Karim El Ahmadi heeft voor dit seizoen een nieuw doel gesteld: de eerste titelprolongatie van Feyenoord sinds 1962. ''Dan schrijven we pas écht geschiedenis.''

''En dat is wat we willen,'' vervolgt El Ahmadi in gesprek met Voetbal International. ''We hebben de lat zelf hoger gelegd, dan moeten we nu de favorietenrol niet schuwen. Alles begint bij het geloof dat het kan. En dat gaat niet met mooi voetbal alleen, dat lukt alleen als we er echt alles voor willen geven.''

Volgens El Ahmadi heeft Van Geel geweldige zaken gedaan op de transfermarkt. ''Alle posities dubbel bezet, daardoor staan we er goed op. In de breedte zijn we zelfs sterker geworden. Nu zie je hier in alles een stijgende lijn. De club is gezond, er zijn prijzen gepakt en er zijn veel spelers gebleven. Nu afwachten hoe snel de nieuwe jongens wennen aan Feyenoord.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Ajaks stond op 0-1 en het werd daar steeds stiller. Dat is hier anders"

5gqNckSL.jpg

Karim El Ahmadi is, als langst dienende speler in de Feyenoord-selectie, uitgegroeid tot een clubicoon in Rotterdam-Zuid. De aanvoerder laat in gesprek met Voetbal International weten dat Feyenoord inmiddels zijn club is geworden.

El Ahmadi kwam in de zomer van 2008 over van FC Twente en heeft sindsdien veel meegemaakt. Toch blijft hij zich verbazen over de betrokkenheid van de supporters. "Het is bijna niet te beschrijven hoe mensen hier meeleven. Ik bedacht het me vorige week nog toen ik naar Ajaks zat te kijken tegen die Noren, het stond 0-1 en het werd daar steeds stiller. Dat is hier anders. Maar ik ken ook de andere kant", benadrukt El Ahmadi. "Dat ze je opwachten als ze vinden dat je de club in de steek hebt gelaten. Feyenoord is voor veel mensen hier echt het belangrijkste in hun leven."

Dat bleek in de aanloop naar de aanvankelijke kampioenswedstrijd tegen Excelsior van vorig seizoen. "Tjee, wat gebeurde daar? De hele stad was oververhit. We hadden afgesproken ons niet te laten afleiden. Maar hoe doe je dat? Ik denk dat de tijd tussen de wedstrijden tegen Vitesse en Excelsior achteraf veel te lang was. Daar zat een vrij weekend tussen vanwege de bekerfinale. Het was ook nog eens vakantie in Rotterdam. Alles was hosanna."

Feyenoord verloor met 3-0 en moest een week later op herkansing tegen Heracles Almelo. "Kuijt en Jörgensen bleven maar zeggen dat we hoe dan ook van Heracles zouden winnen. Natuurlijk weet je van binnen dat dat normaal zou zijn", aldus El Ahmadi. "Maar ja, echt alle scenario’s schoten de hele week door mijn hoofd. Een rode kaart, een paar ballen van Heracles die ineens erin vliegen... Ik sliep niet meer of heel kort. Drie weken lang die emoties zien bij die supporters en hen dan teleurstellen. Dat idee alleen al..."
MightyAce
 MightyAce - woensdag 30 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
Iz Nelom nietnde langst dienende speler inmiddels?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2017 - 14:30   quote  deeplink  
Dacht ik ook ja, vandaar dat Gio hem als vice-aanvoerder verkoos toch..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 30 augustus 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Zag deze vandaag op een ander forum. Leuk. :)
xTiTniedZ6lB9r85oc.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Held d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2017 - 16:35   quote  deeplink  
optyften allemaal..
ar
 ar - woensdag 30 augustus 2017 - 17:12   quote  deeplink  
Hahaha. King!
VVout
 VVout - woensdag 30 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Lekker tegen ze :)
MMM
 MMM - woensdag 30 augustus 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 16:25 schreef netsurfer het volgende:
Zag deze vandaag op een ander forum. Leuk. :)
[ afbeelding ]
Lekker hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Prima wedstrijd KING..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 21:15   quote  deeplink  
EL AHMADI: ‘HEBBEN HET ONSZELF ONNODIG MOEILIJK GEMAAKT’

Q3AeFWBo.jpg

Bij de Feyenoorders overheerste na afloop van de 2-4 overwinning op Heracles Almelo de vreugde. Karim El Ahmadi besefte echter dat Feyenoord de thuisploeg na de 0-3 ruststand nooit meer zo dichtbij had moeten laten komen.

‘We hebben het onszelf onnodig moeilijk gemaakt,’ besefte El Ahmadi direct na afloop van de wedstrijd, waarin Heracles tot 2-3 terugkwam en Feyenoord pas in blessuretijd de beslissing forceerde. ‘In de eerste helft lukte alles en creëerden we veel kansen. We waren heer en meester, maar in de tweede helft glipte het ineens weg. De gemakzucht sloop erin en we deden niet dezelfde dingen als in de eerste helft.’

Toen na 73 minuten de 1-3 viel, voelde El Ahmadi dat Heracles weer geloof kreeg in een goed resultaat. ‘Wij gingen toen juist nog verder naar achteren lopen en verloren steeds meer duels. Je probeert dan nog wel te coachen, maar dat is lastig in zo’n situatie. We zullen die tweede helft goed moeten analyseren om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.’

Feyenoord kan nu gaan toeleven naar de Champions League-wedstrijd van aanstaande woensdag tegen Manchester City. ‘Daar kijk ik heel erg naar uit,’ zegt El Ahmadi. ‘De wedstrijd leeft enorm in de groep. Feyenoord is terug op het hoogste podium van Europa. We zullen in dat duel negentig minuten lang alles moeten geven.’
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 september 2017 - 00:44   quote  deeplink  
Bij 0-2 de handrem erop.
ar
 ar - zondag 10 september 2017 - 09:15   quote  deeplink  
Absolute heerser opt veld
van geil
 van geil - zondag 10 september 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Was de 2de helft meer bezig met balletjes hooghouden .
ar
 ar - zondag 10 september 2017 - 09:39   quote  deeplink  
Hij was iig met een bal bezig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 17:35   quote  deeplink  
El Ahmadi waarschuwt: ''Dan zijn we gewoon een heel matig team''

I10fg3iK.jpg

Feyenoord neemt het woensdagavond in de strijd om de Champions League op tegen Manchester City en Karim El Ahmadi beseft welke belangen er op het spel staan in het miljoenenbal. De Marokkaanse middenvelder zet zijn ploeg op scherp.

"Als wij negentig minuten lang honderd procent zijn, dan zijn we goed en kunnen weinig tegenstanders ons verslaan", vertelt hij in gesprek met Trouw. "Maar als we niet honderd procent zijn, dan zijn we gewoon een heel matig team", waarschuwt El Ahmadi, die zelf weer veel ballen hoopt te veroveren op het middenveld.

"Dat doe ik op gevoel, op intuïtie", vervolgt de routinier. "Omdat ik zelf ook middenvelder ben, weet ik wanneer een middenvelder van de tegenpartij de bal zou kunnen vragen. Dan is het een kwestie van het juiste moment kiezen en toeslaan", besluit El Ahmadi vastberaden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 17:38   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan"

YOTzYGVP.jpg

Voor Karim El Ahmadi is het extra speciaal dat hij met Feyenoord uit mag komen in de Champions League. De Marokkaanse routinier heeft meerdere keren aan het miljoenenbal mogen ruiken, maar nooit op het hoogste Europese podium kunnen acteren.

"Het is voor mij de eerste keer. Ik heb de voorronde Champions League gehaald met FC Twente. Toen ben ik weggegaan. Daarna met Feyenoord, toen ben ik ook weggegaan", zegt El Ahmadi bij Feyenoord TV. "Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan. Nu speel ik Champions League met Feyenoord. Ik heb er veel zin in. Het is voor mij een uitdaging."

El Ahmadi weet dat hij tegen Manchester City zijn borst nat kan maken. "Het is een van de beste ploegen ter wereld. Het wordt een zware wedstrijd. We moeten niet te open spelen en onszelf niet te veel ingraven. Je zal je wat aan moeten passen, want het is een tegenstander die het je heel moeilijk maakt als je ze wat ruimte geeft. Dat zal anders moeten, maar we moeten proberen om mee te voetballen."

De middenvelder verwacht dat het Legioen wederom als twaalfde man kan fungeren tegen City. "Tegenstanders die hier komen en verliezen hebben altijd het gevoel dat ze ook van het publiek verloren hebben. Dat kan zeker een grote rol spelen. Dat heb je gezien tegen ploegen als Sevilla en Manchester United (Europa League, red.)."
ar
 ar - dinsdag 12 september 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Kom op Held.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 18:58   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Dat kan zeker een grote rol spelen''

OCjEbWAg.jpg

Feyenoord neemt het morgen op tegen Manchester City in De Kuip. Karim El Ahmadi geeft op de persconferentie voorafgaand het duel aan dat de supporters een doorslaggevende rol kunnen hebben in de Champions League-wedstrijd. ''Met het publiek er achter gaan we voor een mooie avond in De Kuip.''

"Tegenstanders die hier komen en verliezen hebben altijd het gevoel dat ze ook van het publiek verloren hebben,'' zegt El Ahmadi, geciteerd door RTV Rijnmond, op de persconferentie. ''Dat kan zeker een grote rol spelen. Dat heb je gezien tegen ploegen als Sevilla en Manchester United.'' Morgen neemt Feyenoord het op tegen duurste selectie ooit.

''Het is een van de beste ploegen ter wereld. Het wordt een zware wedstrijd. We moeten niet te open spelen en onszelf niet te veel ingraven. Je zal je wat aan moeten passen, want het is een tegenstander die het je heel moeilijk maakt als je ze wat ruimte geeft. Dat zal anders moeten, maar we moeten proberen om mee te voetballen.''
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 19:06   quote  deeplink  

(https://youtu.be/bw4yB7F4I2o)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 september 2017 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 september 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Legioen wint dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 19:42   quote  deeplink  

(https://youtu.be/c2yO13m_dRk)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 06:27   quote  deeplink  
EL AHMADI: ‘VERSCHIL IN KWALITEIT WAS TE GROOT’

4AtzN1sY.jpg

Karim El Ahmadi was realistisch na afloop van de 0-4 nederlaag tegen Manchester City. ‘Het kwaliteitsverschil was te groot vanavond,’ zei de Feyenoord-captain na afloop van het eerste thuisduel in de Champions League.

‘We hebben verdiend verloren, maar ik schrok wel van de manier waarop we de doelpunten hebben weggegeven,’ aldus El Ahmadi. ‘Drie van de vier goals vallen uit standaardsituaties, dat heeft niets te maken met welk systeem je speelt. Met name bij de 0-1 stonden we niet goed op te letten. Daardoor liepen we al te snel tegen een achterstand aan, terwijl wij juist zo lang mogelijk de nul wilden houden.’

El Ahmadi: ‘Na de snelle achterstand zag je langzaam angst in de ploeg sluipen. We gingen geforceerd opbouwen en Manchester City zat daarop te loeren. We kwamen nauwelijks in het spel voor, in de tweede helft wilden we vooral de schade beperkt houden. City nam toen ook wel wat gas terug. We weten nu wat het absolute topniveau van de Champions League inhoudt.’

Volgens de aanvoerder moet Feyenoord niet te lang in de teleurstelling blijven hangen. ‘Komend weekend staat al weer de belangrijke wedstrijd tegen PSV voor de deur. We moeten die duels los van elkaar zien en zullen er zondag weer moeten staan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 07:45   quote  deeplink  
Karim na de wedstrijd

(https://youtu.be/W2Cxr25XSqE)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 19:00   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Kijkend naar tweede helft is dit onnodig''

gBcdZbwb.jpg

Feyenoord leidde zondagmiddag het eerste puntenverlies van het seizoen. De Rotterdammers, die lange tijd met tien man speelden, gingen met 1-0 onderuit tegen PSV maar hadden op basis van de tweede helft recht op meer.

“De eerste twintig minuten denk ik dat we niet goed beginnen en slap de duels ingaan”, zegt Karim El Ahmadi na afloop van het duel tegenover FOX Sports. “Daarna groeien we in de wedstrijd, maar krijgen we de rode kaart en denk je dat er niets meer te halen valt. We hebben de gehele tweede helft gedomineerd en kansen gecreëerd, die moesten erin.”

“We hadden elkaar nog gewaarschuwd dat PSV er vanaf het begin op zou klappen en dan geef je zo’n vroeg doelpunt weg. Je ziet dat we reageren, maar dat had niet gehoeven. Kijkend naar de tweede helft is deze nederlaag onnodig.”
van geil
 van geil - zondag 17 september 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Mooi verhaal maar de 1-0 was hij zelf debet aan.
ar
 ar - zondag 17 september 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Klopt.
Slordig..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2017 - 22:58   quote  deeplink  
El Ahmadi kritisch: ''Het was niet best vandaag''

weKCjCd1.jpg

Gemakkelijk ging het niet, maar Feyenoord won woensdagavond van ADO Den Haag. De Rotterdammers versloegen de Haagse club met 0-2 en bereikt daardoor de volgende rond in het bekertoernooi. Dat Feyenoord niet in goede doen was, zag ook aanvoerder Karim El Ahmadi.

“Het was niet best, vooral in de eerste helft”, reageert El Ahmadi tegenover FOX Sports. “We leidden veel dom balverlies en waren onrustig in de opbouw. In de tweede helft hadden we een goede aanval waaruit we scoren. Qua veldspel was het niet best vandaag. In de tweede helft was het iets beter, maar niet veel.”

“Ik denk dat in de eerste helft veel jongens de bal niet wilden hebben. Dat mag niet gebeuren. We spelen thuis en zijn de kampioen. Dan moeten wij het spel maken. Het belangrijkste is wel dat we een ronde verder zijn. Ik hoorde dat Vitesse eruit ligt. Dat laat zien dat alles kan gebeuren in het bekertoernooi maar het was niet best.”
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 september 2017 - 00:41   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Hopelijk gebeurt het niet tegen Napoli''

GQaAbhv4.jpg

De eerste wedstrijd in de Champions League van Feyenoord was geen succes. De Rotterdammers gingen hard onderuit in De Kuip tegen Manchester City. Karim El Ahmadi en Steven Berghuis hopen hiervan geleerd te hebben en gaan voor een goed resultaat volgende week tegen Napoli.

De Champions League-hymne in De Kuip maakte indruk op El Ahmadi. ''Ja, dat is wel kippenvel. Ik heb het nog nooit eerder gehoord. Het is zeker een lekker gevoel. Ik ben heel blij dat ik in de Champions League speel.''

Aanstaande dinsdag speelt Feyenoord een uitwedstrijd in Napels. ''Hopelijk hebben we geleerd van de eerste wedstrijd en gaan we op een andere manier de wedstrijd in dan tegen City. waarin we met standaard situaties goals weggaven. Dus hopelijk gebeurt het niet tegen Napoli.''

Middenvelder en aanvoerder Karim El Ahmadi hoopt met Feyenoord ook na de winter nog actief te zijn in Europa. ''Het doel is eigenlijk in Europa blijven. Sowieso derde worden en hopelijk voor een stunt zorgen door tweede te worden,'' zegt El Ahmadi in gesprek met Life After Football.

Steven Berghuis kan niet wachten om de volgende wedstrijd in de Champions League te spelen. ''Dit Feyenoord moet goed genoeg zijn om er langer een wedstrijd van te maken. Dat is de les naar de volgende wedstrijd tegen Napoli. Daar kijk ik wel weer naar uit. Zo'n vliegreis op maandag, het hotel in, trainen in een voor ons onbekend stadion.''

''De hele aanloop alleen al motiveert enorm,'' vervolgt Steven Berghuis in gesprek met het Algemeen Dagblad. ‘’We weten dat Napoli sterk is. Als je reëel kijkt, moeten wij in poule A knokken voor plek 3. Dus moeten we ergens in een uitwedstrijd een resultaat halen.''


(https://youtu.be/vb4Wr1qD2zE)
ar
 ar - zaterdag 23 september 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Held.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:51   quote  deeplink  

(https://youtu.be/3y38LJ77dL4)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:56   quote  deeplink  

(https://youtu.be/d07OIq7NeMM)
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 september 2017 - 14:14   quote  deeplink  
Geen leider in t veld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 14:17   quote  deeplink  
Tis niet bepaald Dirk nee..
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 16:10   quote  deeplink  
Gewoon zelf een onderdeel van de malaise .
ar
 ar - zondag 24 september 2017 - 16:36   quote  deeplink  
De enige die de eerste helft nog wat druk zette.
Verder matig.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 september 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Kunnen we hem niet leren om op het goal te schieten......
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Nee
ar
 ar - zondag 24 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
Dat dan weer niet. :))
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 24 september 2017 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:37 schreef piet de paler het volgende:
Kunnen we hem niet leren om op het goal te schieten......
Kunnen we hem leren om niet op het goal te schieten......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 17:10   quote  deeplink  
d:-))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0379319