BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:03   quote  deeplink  
El Ahmadi: gelukkig geen tegengoal
http://nos.nl/video/718755-el-ahmadi-gelukkig-geen-tegengoal.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:04   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi na afloop van Feyenoord - HNK Rijeka

(http://youtu.be/bwN7z5flE4w)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Hij gaat wel veel liggen.
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 19:33   quote  deeplink  
erg slordig vandaag.
veel ballen kwijt.
en twee vrije ballen voor n assist.
beide slecht behandeld.
jammer. kan n keer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Had een mindere dag vandaag inderdaad..
Vond overigens dat veel mensen onderit gingen op dit veld..
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 09 november 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Veroverde wel veel ballen met zijn gejaag. Verder inderdaad wat slordig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Bericht uit Afrika kan voor Feyenoord heel positief uitpakken

large_16f9ada30b42de5f3b20bcac876430a07b5bbd82.jpg

Normaal gesproken moet Feyenoord het in januari doen zonder Karim El Ahmadi, die dan met Marokko deelneemt aan de Afrika Cup. Het is echter nog maar de vraag of dat wel doorgaat.

Marokko trok zich afgelopen weekend terug als organisator van het toernooi, vanwege de vrees voor uitbreiding van de ebolacrisis. El Ahmadi meldt zich maandag gewoon voor de oefeninterlands tegen Benin en Zimbabwe, maar meer dan dat weet hij ook niet.

"We krijgen deze week nog uitleg", aldus El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. "We zijn gewoon opgeroepen voor de oefeninterlands. Maar of wij januari 2015 meedoen aan het toernooi is nu een groot vraagteken. Misschien zijn wij niet eens meer geplaatst." Sterker nog, Marokko - dat logischerwijs geen kwalificatietoernooi hoefde te spelen - dreigt zelfs voor langere tijd uitgesloten te worden.

De Afrikaanse voetbalbond zou inmiddels zeven andere landen hebben benaderd om het toernooi te organiseren, maar Zuid-Afrika en Tunesië hebben in elk geval al 'nee' gezegd. "Ik snap wel dat er zorgen zijn. De Afrika Cup trekt veel supporters, ook uit landen waar de ziekte helaas flink heeft toegeslagen. Dat is wel iets om over na te denken", aldus El Ahmadi.

Voor Feyenoord kan het bericht uit Afrika goed uitpakken. Het toernooi vindt plaats van 17 januari tot 8 februari en in die periode speelt Feyenoord tegen FC Twente, Ajaks, ADO Den Haag, sc Heerenveen en SC Cambuur. El Ahmadi heeft zich sinds zijn terugkeer in De Kuip razendsnel ontwikkeld tot één van de dragende krachten.
Bron:Voetbalprimeur
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Kut van de Ebola, mooi voor ons.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 15:08   quote  deeplink  
El Ahmadi niet naar Afrika Cup door diskwalificatie Marokko

21bol6e.jpg

De Afrika Cup vindt volgend jaar januari niet plaats in Marokko. Het land zou het toernooi in januari en februari organiseren, maar vroeg eerder deze maand om uitstel naar de zomer van 2015 of de winter van 2016 vanwege de uitbraak van Ebola op het Afrikaanse continent. De Afrikaanse voetbalbond (CAF) is daar niet mee akkkoord gegaan. Gabon, Egypte en Angola hebben inmiddels aangeboden om de organisatie over te nemen. Marokko is door de bond gedwiskwalificeerd voor deelname aan de Afrika Cup. Feyenoord heeft middenvelder Karim El Ahmadi dan ook niet af te staan in januari.
Bron:NUSPORT
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Doorgeslagen
VVout
 VVout - dinsdag 11 november 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Maar nog beter, kan El zich in ieder geval op Feyenoord concentreren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 07:19   quote  deeplink  
El Ahmadi verwerkt domper: 'Dat zijn prachtige wedstrijden'

2a8rxiu.jpg

Karim El Ahmadi is teleurgesteld dat de Afrikaanse voetbalbond (CAF) heeft besloten om Marokko uit te sluiten van de Afrika Cup omdat het land weigert het toernooi te organiseren wegens angst voor verspreiding van de dodelijke ziekte Ebola. De middenvelder kijkt echter ook alweer vooruit en ziet dat hij met Feyenoord enkele belangrijke wedstrijden gaat spelen in de januarimaand.

''Eerst waren we gastland, nu mogen we niet eens meer meedoen'', baalt El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. ''We oefenen donderdag tegen Benin, maar het gevoel van aftellen naar het toernooi is plotseling helemaal verdwenen. Aan de andere kant is er natuurlijk ook begrip. Wij snappen allemaal waarom Marokko het toernooi nu niet wilde organiseren. En ook Sierra Leone heeft zich al teruggetrokken, ook dat begrijpen wij.''

Bij Feyenoord heerst echter een euforische stemming. De Rotterdammers reizen in die periode naar Dubai voor een trainingskamp en spelen daarna tegen FC Twente, Ajaks, ADO Den Haag, Heerenveen en Cambuur. ''Dat zijn prachtige wedstrijden'', zegt El Ahmadi, ''en het is fijn dat ik nu wel beschikbaar ben. We draaien steeds beter. Ik heb al eerder gezegd dat deze trainer (Fred Rutten, red.) de spelers beter maakt, hij zou eigenlijk een paar jaar de tijd moeten krijgen bij deze club. Ik ben benieuwd waar wij straks in de tweede helft van het seizoen staan.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
El Ahmadi over terugkeer: 'Ik voel mij hier thuis'

nlesm9.jpg

Karim El Ahmadi keerde afgelopen zomer terug bij Feyenoord. De middenvelder was de afgelopen twee jaar actief in Engeland bij Aston Villa. Verschillende websites wisten te melden dat de middenvelder heimwee zou hebben, maar dit was niet het geval.

'Nee, ik had geen heimwee. Dat is op internet een beetje opgeblazen allemaal, zegt hij tegen FeyenoordTV. 'Het was zeker niet zo dat ik heimwee had. Het eerst seizoen kwam ik misschien wel vaak terug naar Nederland, maar het tweede seizoen begon in me meer thuis te voelen in Engeland.
De middenvelder is wel blij om weer terug te keren in het shirt van Feyenoord. 'Het voelt voor mij gewoon vertrouwd. Ik voel me hier thuis en ik voel mij met de week sterker worden, besluit El Ahmadi.
Bron:Feyenoord.tv
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi keerde afgelopen zomer terug bij Feyenoord. De middenvelder voelt zich weer thuis in Rotterdam, maar ook de band met FC Twente blijft bestaan

474001_heroa.jpg

El Ahmadi (29) werd geboren in Enschede en speelde vijf jaar voor FC Twente. In maart 2004 maakte de middenvelder zijn profdebuut in het shirt van de Tukkers. "Ik heb altijd wel wat met FC Twente", zegt El Ahmadi via de officiële kanalen van Feyenoord. "Maar ik zit nu bij Feyenoord en heb het fantastisch naar mijn zin hier."

Opgeblazen
"Ik zou het niet erg vinden om hier nog jaren te spelen en mijn carrière af te sluiten. Hopelijk ga ik gewoon zo ver mogelijk door. Het liefst bij Feyenoord", aldus de 17-voudig international van Marokko, die in de zomer van 2008 van FC Twente de overstap maakte naar Feyenoord.

Vier jaar later verhuisde El Ahmadi naar Aston Villa. De middenvelder was twee seizoenen actief in de Premier League. Van heimwee, waarover werd geschreven in de media, was geen sprake. "Dat is op internet een beetje opgeblazen allemaal. Maar het was zeker niet zo dat ik heimwee had."

Gewoon goed
"Het eerste seizoen kwam ik misschien wel vaak terug naar Nederland. Maar het tweede seizoen begon ik me daar ook steeds meer thuis te voelen", vertelt El Ahmadi, die vindt dat het verschil tussen het niveau in de Eredivisie en de Premier League ook niet overdreven moet worden.

"De eerste maanden is het me goed bevallen, maar na een paar maanden was het toch meer fysiek en snelheid. Op die twee punten is het ook een groot verschil met de Eredivisie, maar het voetbal is hier wel nog gewoon goed", besluit de middenvelder van Feyenoord.

Bron:goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 17:21   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Bizar dat je wordt gestraft"

474001_heroa.jpg

Karim El Ahmadi hoopte met Marokko in actie te komen op de Afrika Cup, maar de middenvelder van Feyenoord kreeg te horen dat Atlas Leeuwen zijn gediskwalificeerd.

Marokko zou de Afrika Cup in januari organiseren, maar het Noord-Afrikaanse land besloot daarvan af te zien uit angst voor verspreiding van het ebola-virus. De Afrikaanse voetbalbond CAF heeft de organisatie van het toernooi inmiddels overgedragen aan Equatoriaal-Guinea en besloot Marokko te diskwalificeren.

El Ahmadi (29) zag een droom in duigen vallen. De in Enschede geboren middenvelder verlangde net als veel landgenoten naar het eindtoernooi met Marokko. De volgende kans op een eindtoernooi voor de Marokkaanse ploeg is het WK van 2018 in Rusland. "Dan hoop ik maar dat ik nog zo fit ben als nu", zegt El Ahmadi tegen TC/Tubantia.

Bizar

Marokko kan door de CAF voor vier jaar en twee toernooien worden geschorst. De 17-voudig international vindt dat de Afrikaanse voetbalbond clementie moet tonen. "Het is bizar dat je wordt gestraft terwijl je mensen wilt beschermen. Wij wilden de mensen in Marokko juist wat teruggeven. Dat kan nu niet meer", aldus El Ahmadi.

"Dat is enorm balen, maar wij begrijpen de beslissing. Het risico is gewoon te groot. De spelersgroep staat ook als een man achter het besluit. Ook de mensen in het land zijn het met de beslissing eens, hoe jammer iedereen het ook vindt", besluit de middenvelder van Feyenoord.
Bron:Goal.com
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Bizar dat een prutjournalist én Joop Hiele de KNJB met nadruk attenderen op vermeend wangedrag van Karim El Ahmadi. Stelletje koekwauzen komen zeker aandacht tekort.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 16:08   quote  deeplink  
KNVB start vooronderzoek naar Karim El Ahmadi

2qn3z3l.jpg

De aanklager betaald voetbal van de KNVB start een vooronderzoek naar Karim El Ahmadi. De middenvelder van Feyenoord stond na zeventig minuten op het been van FC Dordrecht-speler Robin Gosens, die op dat moment geblesseerd op de grond lag.

Scheidsrechter Reinold Wiedemeijer ontging het voorval langs de zijlijn, maar de Marokkaans international moet nog toch vrezen voor een schorsing. Mocht El Ahmadi worden geschorst, mist hij waarschijnlijk de topper van zondag tegen PSV.
Bron:FR12
MMM
 MMM - maandag 24 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Kan de KNJB ook een vooronderzoek starten naar Blom voor het voortrekken van de neuzen?

Hopelijk word Karim niet geschorst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 november 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Heb het zelf niet meegekregen op tv dat hij op het been ging staan. Maar goed, we gaan het zien. En mocht er een schorsing komen, zal Feyenoord in beroep gaan, waardoor hij er dit weekend wel bij kan zijn, maar de volgende wedstrijd wellicht geschorst is.
MMM
 MMM - maandag 24 november 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Mede dankzij Ruud van Os (van Rijnmond trouwens, pro-Feyenoord weet je wel haha!), die even op televisie ging zeiken dat El Ahmadi rood had moeten krijgen. Fijn zo'n regionale zender die het beste voor heeft met Feyenoord, kuch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 16:16 schreef MMM het volgende:
Kan de KNJB ook een vooronderzoek starten naar Blom voor het voortrekken van de neuzen?

Hopelijk word Karim niet geschorst.
Gelukkig is clasie dan weer terug. Maar ik hoop dat Karim PSV niet gaat missen..
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Als er wat van komt dan gaan we gewoon in beroep en doet hij zondag gewoon mee. Overigens is het juist met het oog op zondag extra dom te noemen dat hij zoiets zou doen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 november 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 16:22 schreef MMM het volgende:
Mede dankzij Ruud van Os (van Rijnmond trouwens, pro-Feyenoord weet je wel haha!), die even op televisie ging zeiken dat El Ahmadi rood had moeten krijgen. Fijn zo'n regionale zender die het beste voor heeft met Feyenoord, kuch.
Wat een rat.
impreza
 impreza - maandag 24 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Word er ook een vooronderzoek gestart tegen die scheidsrechter die ajaks tegen Heereveen floot??
MMM
 MMM - maandag 24 november 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:
Als er wat van komt dan gaan we gewoon in beroep en doet hij zondag gewoon mee. Overigens is het juist met het oog op zondag extra dom te noemen dat hij zoiets zou doen.
Feyenoord en in beroep gaan.. Ben benieuwd.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 november 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Hele domme aktie Karim
kost Feyenoord a.s. zondag 3 punten als hij er niet bij is
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 november 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 16:59 schreef impreza het volgende:
Word er ook een vooronderzoek gestart tegen die scheidsrechter die ajaks tegen Heereveen floot??
Die kan alleen een week rust krijgen, daar heeft Heerenveen niks aan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 november 2014 - 10:53   quote  deeplink  
T viel allemaal wel mee volgens mij
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 november 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Het scheelt dat de knjb er baat bij heeft dat ajakkes zondag de koppositie kan pakken? Maar het zal wel een wedstrijdje schorsing worden en als Feyenoord in beroep gaat wordt het nog voor het weekend afgewikkeld..... Of vertoon ik nou Calimerogedrag? Nee toch, gewoon anti knjb!! Aan de andere kant, als hij hem krijgt, is het zijn eigen domme schuld....
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 november 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Was zeker dom van hem. En dat van de KNJB is inderdaad opmerkelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Barabas --
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 25 november 2014 - 11:09   quote  deeplink  
In de zaak met Pelle, kon er toch ook in beroep worden gegaan waardoor de eerste wedstrijd nog kon worden meegepikt?
salemi
 salemi - dinsdag 25 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 10:28 schreef de bluffer het volgende:
Hele domme aktie Karim
kost Feyenoord a.s. zondag 3 punten als hij er niet bij is
Eens dat het een oliedomme actie is. En dat tegen Dordrecht, nergens voor nodig. Ik houd het op de algehele irritatie die er in de ploeg was, omdat er niet gescoord werd. Karim is belangrijk voor het team, maar om nu te zeggen dat we door zijn eventuele ontbreken tegen pisvee kansloos zijn..... dat gaat me net iets te ver.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 november 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Een schorsing, dan gewoon in beroep gaan dan maar uit tegen Excelsior
er niet bij
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 25 november 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Hij was tijdens 'Het Jaar Van De Wraak' ook telkens voor de grote wedstrijden geschorst of was bij de Afrika Cup.
Hij pakte toen geel tegen ADO waardoor hij niet tegen AZ kon meedoen, was er niet bij tegen Ajax en tegen Twente. Zijn rol werd ingevuld door Leerdam en Vilhena (laatstgenoemde tegen Twente).

Toen overleefden we het ook zonder hem. Ondanks dat hij ontzettend belangrijk was dat seizoen.
Ik blijf toch altijd aan die 1-1 in de ArenA denken. Die El Ahmadi heb je nodig als je op bezoek gaat bij de concurrenten om de titel.
MMM
 MMM - dinsdag 25 november 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Wanneer horen we iets? Vandaag nog?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Er was volgens mij niet zoveel aan de hand. De pers maakt het weer groter dan het is.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 november 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Wie immer!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 25 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=OqDbZeUqhjA Vreet ze op!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 14:48   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/el-ahmadi-vrijgesproken-voor-incident-tegen-fc-dordrecht-14553/
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Hop hop
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 november 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Zo, zondag gewoon er bij samen met Jordy op het middenveld
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 november 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Hé Joopie met positief nieuws! Dat is geweldig, ga zo door, haha....
MMM
 MMM - dinsdag 25 november 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Mooi!!!!!
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 november 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:33 schreef MMM het volgende:
Mooi!!!!!
We nemen 3 punten mee
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hé Joopie met positief nieuws! Dat is geweldig, ga zo door, haha....
Haha komt goed Arie :)
van geil
 van geil - dinsdag 25 november 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Dat valt me mee.
ar
 ar - dinsdag 25 november 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Haha..ik vindt het onbegrijpelijk,duidelijk een rode kaart.Maar mooi dat hij er bij is.
van geil
 van geil - dinsdag 25 november 2014 - 17:47   quote  deeplink  
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Duidelijke MOTM wat mij betreft. Ongelofelijk fel, maar tegelijkertijd ook ontzettend belangrijk naar voren. Was direct betrokken bij 2 goals. Kreeg nog een grote kans. Was betrokken bij de grootste kans voor rust. Deed een beetje aan de Karim van PSV-uit denken, een aantal jaar terug voor de beker.
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Duidelijke MOTM wat mij betreft. Ongelofelijk fel, maar tegelijkertijd ook ontzettend belangrijk naar voren. Was direct betrokken bij 2 goals. Kreeg nog een grote kans. Was betrokken bij de grootste kans voor rust. Deed een beetje aan de Karim van PSV-uit denken, een aantal jaar terug voor de beker.
Eens.
en zijn ouders waren er voor het eerst dacht ik.leuk detail.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5959
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0163669