BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 22:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens.
en zijn ouders waren er voor het eerst dacht ik.leuk detail.
Ja las het ook. Goede wedstrijd voor uitgekozen..
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Heerlijke goal Karim en goede pot weer!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 00:45   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Ik dacht niet na en ik schoot gewoon"

16h6ag4.jpg

De historische overwinning op Sevilla in de Europa League had Feyenoord mede te danken aan de schitterende 2-0 van Karim El Ahmadi. En dat terwijl zijn ouders voor het eerst op de tribune zaten om hem te bekijken.

"Het was de eerste keer dat ze komen kijken. Ik scoor al niet zo vaak, maar ze moeten zeker vaker komen. Mijn schot wordt steeds beter en nu gaan ze er gelukkig wel in", zei El Ahmadi na afloop tegen RTV Rijnmond. "Ik dacht niet na en ik schoot gewoon. Het was een mooie goal. Het belangrijkste is dat we hebben gewonnen."

Door de zege is Feyenoord al geplaatst voor de volgende ronde van de Europa League."Het is tien jaar geleden dat we voor het laatst hebben overwinterend. Je ziet dat we groeiende zijn. Dat we alleen maar sterker worden", aldus El Ahmadi, die ook moeilijke fases zag tegen Sevilla.

"Je weet dat het een Europese vechtwedstrijd was. Dit is een team dat eigenlijk ook Champions League kan spelen. Maar je zag dat we goed in de duels waren. Dan zie je dat we in de tweede helft toch mogelijkheden krijgen", besluit de middenvelder.

Karim El Ahmadi in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/Nj_OI0ND4cg)

Feyenoord vs Sevilla 2-0 Karim El Ahmadi Amazing Goal 27/11/2014

(http://youtu.be/lTo0G6R0FM8)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Moeder Karim El Ahmadi beleeft avond van haar leven

11lud7b.jpg

Karim El Ahmadi beleefde gisteren onder toeziend oog van zijn familie een avond om nooit te vergeten. ''Vier feest!'', was de duidelijke opdracht van stadionspeaker Peter Houtman na afloop. En dat deden De Kuip en de spelers. ''Dit was toch een geweldig feest om mee te maken?,'' zo jubelde de doelpuntenmaker na afloop.

''We houden weer de nul, dat zegt toch wel iets tegen zo'n sterke tegenstander'', vertelde de middenvelder verderin het Algemeen Dagblad. ''Sevilla heeft driemaal de Europa League gewonnen in nog geen tien jaar. Maar in de Kuip viel voor hun nu niets te halen. ''

El Ahmadi denkt dat de trainer ook complimenten verdient. ''Ik heb al vaker geroepen dat wij bezig zijn om iets moois neer te zetten. Onze trainer speelt daar uiteraard een grote rol in. Het zou goed zijn als Fred Rutten veel langer bij de club blijft. Dan kan hij nog meer zijn stempel drukken.''

Het was de eerste keer dat de moeder van El Ahmadi in het stadion een wedstrijd van haar zoon zag. ''Ze woont in Enschede maar logeerde een weekje bij mij'', vertelt de international aan De Telegraaf. ''Normaal kijkt ze altijd televisie, maar nu besloot ze maar eens mee te gaan naar De Kuip.'' Ze beleefde de avond van haar leven. ''Maar dat was het voor mij ook. Dit zijn geweldige wedstrijden om mee te maken in je carrière.''
Bron:AD
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 november 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Geweldige foto;

B3iB1YhIcAAXpw9.jpg
Els
 Els - dinsdag 02 december 2014 - 22:15   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'John is zich echt een Feyenoorder gaan voelen'
Door: Marco02 december 2014 19:40

Karim El Ahmadi keerde deze zomer terug bij Feyenoord. Tijdens zijn laatste seizoen voor de Rotterdammers behaalde El Ahmadi met Feyenoord de tweede plaats en dat was destijds een groot succes. De middenvelder geeft tegenover Voetbal International aan dat hij nog steeds trots is op dit succes.'Ik ben er trots op dat wij toen als ploeg Feyenoord weer op de kaart hebben gezet. Alles klopte, al was de komst van John Guidetti ook wel belangrijk. Ik zie hem nóg voor het eerst de kleedkamer binnenkomen, dat blijft toch een apart verhaal. Niemand kende hem en meteen een grote mond.'
Guidetti kwam binnen als een jonge jongen met veel bravoure en volgens El Ahmadi had de Zweed meteen al grote plannen en roerde hij zich in de kleedkamer. 'Hij ging de muziek even regelen, hij ging de doelpunten wel maken voor ons en zou samen met Zlatan Ibrahimovic het spitsenduo worden van de Zweedse nationale ploeg. Wat een clown hebben we nu weer in huis gehaald, dacht ik, maar John paste prima bij Feyenoord. Woorden én daden. Ook hij gaf ons, net zoals Koeman, een gevoel van onoverwinnelijkheid. Als negentienjarige nam hij ons bij de hand, Guidetti zorgde dat iedere speler wakker was.'

Afgelopen zomer leek Guidetti, net als El Ahmadi, terug te keren bij Feyenoord. Door omstandigheden ging deze transfer niet door. Volgens El Ahmadi had de Zweed nog veel contact met hem, waarbij ook over een terugkeer werd gesproken. 'Het mooie van hem is dat hij zich echt een Feyenoorder is gaan voelen. Hij houdt van de club. Afgelopen zomer heb ik nog regelmatig contact met hem gehad. Hij zei: 'Als wij nou met zn tweeën teruggaan naar Feyenoord, worden we kampioen'. Helaas ging dat niet door.'

Bron: fr-fans.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2014 door Els --
ar
 ar - dinsdag 02 december 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:15 schreef Els het volgende:
El Ahmadi: 'John is zich echt een Feyenoorder gaan voelen'
Door: Marco02 december 2014 19:40

Karim El Ahmadi keerde deze zomer terug bij Feyenoord. Tijdens zijn laatste seizoen voor de Rotterdammers behaalde El Ahmadi met Feyenoord de tweede plaats en dat was destijds een groot succes. De middenvelder geeft tegenover Voetbal International aan dat hij nog steeds trots is op dit succes.'Ik ben er trots op dat wij toen als ploeg Feyenoord weer op de kaart hebben gezet. Alles klopte, al was de komst van John Guidetti ook wel belangrijk. Ik zie hem nóg voor het eerst de kleedkamer binnenkomen, dat blijft toch een apart verhaal. Niemand kende hem en meteen een grote mond.'
Guidetti kwam binnen als een jonge jongen met veel bravoure en volgens El Ahmadi had de Zweed meteen al grote plannen en roerde hij zich in de kleedkamer. 'Hij ging de muziek even regelen, hij ging de doelpunten wel maken voor ons en zou samen met Zlatan Ibrahimovic het spitsenduo worden van de Zweedse nationale ploeg. Wat een clown hebben we nu weer in huis gehaald, dacht ik, maar John paste prima bij Feyenoord. Woorden én daden. Ook hij gaf ons, net zoals Koeman, een gevoel van onoverwinnelijkheid. Als negentienjarige nam hij ons bij de hand, Guidetti zorgde dat iedere speler wakker was.'

Afgelopen zomer leek Guidetti, net als El Ahmadi, terug te keren bij Feyenoord. Door omstandigheden ging deze transfer niet door. Volgens El Ahmadi had de Zweed nog veel contact met hem, waarbij ook over een terugkeer werd gesproken. 'Het mooie van hem is dat hij zich echt een Feyenoorder is gaan voelen. Hij houdt van de club. Afgelopen zomer heb ik nog regelmatig contact met hem gehad. Hij zei: 'Als wij nou met zn tweeën teruggaan naar Feyenoord, worden we kampioen'. Helaas ging dat niet door.'

Bron: fr-fans.nl
Je moet jezelf niet langer pijnigen Els:)
kuipje
 kuipje - dinsdag 02 december 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Wel een mooi interview van Karim moet ik zeggen
Els
 Els - dinsdag 02 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:27 schreef ar het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet langer pijnigen Els:)
Tja. Het blijft meer dan jammer.
Nibke
 Nibke - dinsdag 02 december 2014 - 23:24   quote  deeplink  
En toen kwam Guidetti op een druilerige maandag in de winterstop z'n spullen brengen om mee te gaan naar Qatar.
van geil
 van geil - woensdag 03 december 2014 - 02:56   quote  deeplink  
of El moet op t matje komen om dat soort uitspraken niet meer te doen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:27 schreef ar het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet langer pijnigen Els:)
Haar zelf..(?) wat dacht je van mij, ze doet het erom..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 december 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 23:24 schreef Nibke het volgende:
En toen kwam Guidetti op een druilerige maandag in de winterstop z'n spullen brengen om mee te gaan naar Qatar.
Grrrrrrrrrr...
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Die gaat ze gewoon opwachten in Qatar met een kratje isostar.
JanM
 JanM - woensdag 03 december 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 13:16 schreef VVout het volgende:
Die gaat ze gewoon opwachten in Qatar met een kratje isostar.
Doe maar Dubai, anders staat hij daar in z'n eentje met dat kratje ;-P
tomson
 tomson - woensdag 03 december 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 22:15 schreef Els het volgende:
El Ahmadi: 'John is zich echt een Feyenoorder gaan voelen'
Door: Marco02 december 2014 19:40

Karim El Ahmadi keerde deze zomer terug bij Feyenoord. Tijdens zijn laatste seizoen voor de Rotterdammers behaalde El Ahmadi met Feyenoord de tweede plaats en dat was destijds een groot succes. De middenvelder geeft tegenover Voetbal International aan dat hij nog steeds trots is op dit succes.'Ik ben er trots op dat wij toen als ploeg Feyenoord weer op de kaart hebben gezet. Alles klopte, al was de komst van John Guidetti ook wel belangrijk. Ik zie hem nóg voor het eerst de kleedkamer binnenkomen, dat blijft toch een apart verhaal. Niemand kende hem en meteen een grote mond.'
Guidetti kwam binnen als een jonge jongen met veel bravoure en volgens El Ahmadi had de Zweed meteen al grote plannen en roerde hij zich in de kleedkamer. 'Hij ging de muziek even regelen, hij ging de doelpunten wel maken voor ons en zou samen met Zlatan Ibrahimovic het spitsenduo worden van de Zweedse nationale ploeg. Wat een clown hebben we nu weer in huis gehaald, dacht ik, maar John paste prima bij Feyenoord. Woorden én daden. Ook hij gaf ons, net zoals Koeman, een gevoel van onoverwinnelijkheid. Als negentienjarige nam hij ons bij de hand, Guidetti zorgde dat iedere speler wakker was.'

Afgelopen zomer leek Guidetti, net als El Ahmadi, terug te keren bij Feyenoord. Door omstandigheden ging deze transfer niet door. Volgens El Ahmadi had de Zweed nog veel contact met hem, waarbij ook over een terugkeer werd gesproken. 'Het mooie van hem is dat hij zich echt een Feyenoorder is gaan voelen. Hij houdt van de club. Afgelopen zomer heb ik nog regelmatig contact met hem gehad. Hij zei: 'Als wij nou met zn tweeën teruggaan naar Feyenoord, worden we kampioen'. Helaas ging dat niet door.'

Bron: fr-fans.nl
quote:
Door omstandigheden ging deze transfer niet door.
Omstandigheden ? J*denstreken !
VVout
 VVout - woensdag 03 december 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Gelijk heb je, neem dingen over waarover ik zelf niet heb nagedacht.
tomson
 tomson - donderdag 04 december 2014 - 17:24   quote  deeplink  
. Effe wachten :

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2014 door tomson --
ar
 ar - donderdag 04 december 2014 - 17:26   quote  deeplink  
ok
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 15:12   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'De komende twee duels zijn cruciaal'

dlsqx1.jpg

Karim El Ahmadi heeft genoten van Feyenoord in Luik gisteren. El Ahmadi werd voor de wedstrijd bewust uit het elftal gelaten en geeft aan dat ook te begrijpen. "Ik ben bewust uit de ploeg gelaten in Luik. Dat begreep ik als geen ander. Maar tegen AZ ben ik er gewoon bij", aldus El Ahmadi tegenover Gouka van het AD.

El Ahmadi heeft vooral genoten van de hoe de jonge spelers het oppakken als bijvoorbeeld een oudere spelers als hijzelf er niet bij is. "Heel mooi om te zien hoe met name die jonge jongens hebben gespeeld."

El Ahmadi weet dat de komende twee wedstrijden cruciaal zijn om mee te blijven doen in het kampioenschap. "De komende twee duels zijn cruciaal. Die moeten we echt goed door zien te komen. Daar gaan we ook alles aan doen." Daarnaast is El Ahmadi te spreken over de werkwijze van de technische staf. "De technische staf heeft visie. Daar hielden ze aan vast toen het minder ging. Daar plukken we nu de vruchten van."
Bron:FRFans
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 15:50   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'Mooi als wij een grote club loten'

(http://youtu.be/of96hDVuZsw)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:40   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Jammer dat je op deze manier verliest"

256ryg1.jpg

Feyenoord heeft woensdagavond met 4-3 verloren van PSV en staat nu maar liefst twaalf punten achter op de koploper. Karim El Ahmadi is van mening dat Feyenoord minimaal een punt had verdiend.

"Ik denk dat het jammer is dat je op deze manier verliest. 3-3 was denk ik verdiend geweest", vertelt hij tegenover Radio Rijnmond. "We hebben elkaar in de kleedkamer de waarheid verteld, het doet er niet toe wat er gezegd is. Om op de man te gaan richten is niet noodzakelijk, we hebben met zijn allen verloren."

Toch zag de middenvelder ook nog lichtpuntjes. "We hebben vandaag wel laten zien dat we mee kunnen in de top van Nederland. We zijn dit seizoen nog geen één keer helemaal weggestuurd", aldus El Ahmadi.
Bron:Radio Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi sprak na de nederlaag met Dennis van Eersel

(http://youtu.be/K0fW6g_4lkA)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 15:17   quote  deeplink  
El Ahmadi blij met winterstop: ''We kunnen ons weer opladen''

2gw5hsj.jpg

Karim El Ahmadi is blij dat hij de komende twee weken even niks hoeft te doen. De spelers zijn gisteren met een moeizame 0-1 overwinning op NAC Breda de winterstop ingegaan en zij moeten zich op 3 januari weer melden op de club. Eén dag later vertrekt de selectie naar Dubai voor een intensieve trainingsweek.

''Je werkt naar de winterstop toe,'' legt Karim El Ahmadi uit tegenover het Algemeen Dagblad. ''Die rustperiode is welkom. Ik heb twee jaar in de Premier League gevoetbald, de maanden december en januari zijn daar loodzwaar. Wij kunnen ons nu opladen.''

Na de winterstop moet er een inhaalrace plaatsvinden. Mocht koploper PSV niet te achterhalen zijn dan wil men vol voor plek twee gaan, liet trainer Fred Rutten eerder al weten. ''De achterstand op PSV en Ajaks is groot, misschien te groot. En we moeten na de winterstop veel verbeteren. Maar er gaat ook veel goed. Vandaag moet je anders bekijken. De pijp was bij veel spelers leeg, dan telt alleen de winst.''
Bron:AD
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 16:27   quote  deeplink  
xx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 16:29   quote  deeplink  
xxx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door FR-Henk --
van geil
 van geil - maandag 22 december 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Henk was in de war
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Yep, kon KaRim niet van KaZim onderscheiden...
van geil
 van geil - maandag 22 december 2014 - 18:08   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - woensdag 24 december 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 17:30 schreef van geil het volgende:
Henk was in de war
Geloof ik ook maar om dan gelijk drie ??? op een Feyenoord forum te plaatsen, daarmee heeft ie me nog eens gelijk overtuigd ook.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 december 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 10:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Geloof ik ook maar om dan gelijk drie ??? op een Feyenoord forum te plaatsen, daarmee heeft ie me nog eens gelijk overtuigd ook.
Hooligan!!! (3 x !)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 16:29 schreef FR-Henk het volgende:
xxx
Best jiddisch deze post..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 december 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Best jiddisch deze post..
No, it's your dirty mind.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

No, it's your dirty mind.
A zal dat het zijn..d:-)
VVout
 VVout - woensdag 24 december 2014 - 13:27   quote  deeplink  
...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 december 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 12:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

A zal dat het zijn..d:-)
Hehehe, ik heb er dan ook verstand van natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Maar uiteraard broedert, u bevind zich ertussen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
EL AHMADI: HOOR LINKS EN RECHTS WEL WAT GERUCHTEN

jgmv51.jpg

Feyenoord won vandaag het oefenduel tegen FC Emmen met 2-1. De Rotterdammers wisten in de tweede helft twee maal te scoren, maar wisten na rust de score niet uit te breiden. Karim el Ahmadi, middenvelder van Feyenoord, kwam de tweede helft in actie, maar is niet tevreden over het vertoonde spel.

"De tweede helft was echt veel te gezapig, zegt hij tegenover de cameras van Fox Sports. "Dat mag geen excuus zijn. We moeten een knopje omzetten, zegt El Ahmadi.

De Rotterdammers vertrekken morgen naar Dubai waar ze zullen trainen op andere spelsystemen. "Het zijn goede omstandigheden in Dubai, dat is het belangrijkste. We hebben daar al op getraind. We moeten op verschillende formaties trainen.

Het openen van de transfermarkt zorgt er voor dat de geruchtenstroom rond verschillende spelers weer op gang komt. "Ik hoor links en rechts ook geruchten, zegt El Ahmadi. "Maar ik denk dat het verstandig is als iedereen gewoon blijft. Het is beter om ergens in de zomer binnen te komen.

http://foxsports.nl/video/252834-el-ahmadi-hoor-links-en-rechts-wel-wat-geruchten.html
Bron:FoxSports

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 januari 2015 - 23:45   quote  deeplink  
EL AHMADI KIJKT UIT NAAR TERUGKEER IN DUBAI

ere5is.jpg

De selectie van Feyenoord is maandagmiddag vanaf Schiphol vertrokken richting Dubai, waar de ploeg komende week haar trainingen zal afwerken. Voor Karim El Ahmadi betekent de trainingsweek een terugkeer in het land waar hij in het seizoen 2010-2011 een half jaar speelde. De middenvelder kwam toen op huurbasis uit voor Al Ahli. Het trainingskamp met Feyenoord wordt voor hem de eerste keer dat hij sindsdien terugkeert in Dubai. Voor mij het is mooi om daar weer eens te komen, vertelde hij voor vertrek. Misschien dat ik daar nog een paar spelers kan zien met wie ik destijds heb gespeeld. Ik ga er vanuit dat zij ook deze week gewoon trainen, dus het zou leuk zijn als ik ze even kan ontmoeten.

Het half jaar in Dubai betekende voor El Ahmadi de opmaat voor een succesvolle terugkeer bij Feyenoord, waarmee hij in het seizoen dat volgde de tweede plaats haalde en een transfer naar Aston Villa verdiende. Ook daarom kijk ik met een goed gevoel terug op mijn tijd in Dubai, zei El Ahmadi. Het voetbal was natuurlijk niet van het allerhoogste niveau, maar het leven was top. Ik heb daar een heel mooie tijd gehad. Die zes maanden waren voor mij een heel mooie ervaring.

Hoe goed het leven in Dubai destijds ook was, de komende week staat voor El Ahmadi en zijn ploeggenoten vooral in het teken van hard werken. Voor ons is het belangrijkste deze week dat we onder goede omstandigheden keihard kunnen trainen, zodat iedereen weer helemaal wedstrijdfit wordt.

Alles is daarbij gericht op de eerstvolgende competitiewedstrijd tegen FC Twente op 18 januari, terwijl Feyenoord een week later op bezoek gaat bij Ajaks. El Ahmadi: We weten wat ons in de tweede helft van het seizoen te wachten staat. Daar moeten we mentaal en fysiek klaar voor zijn.

De selectie van Feyenoord landt maandagavond omstreeks 21.00 uur Nederlandse tijd in Dubai. In de Verenigde Arabische Emiraten is het drie uur later dan in Nederland, wat betekent dat Feyenoord rond middernacht plaatselijke tijd voet zal zetten in Dubai.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 januari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Er is nog genoeg te winnen na de winterstop''

2guyz60.jpg

Karim El Ahmadi is blij dat hij voor even terugkeert in Dubai. De middenvelder speelde ooit een half jaar voor Al-Ahli, waar Feyenoord hem tijdelijk stalde. Voor die periode kon hij geen indruk maken in De Kuip, maar na zes maanden Dubai schitterde hij met Jordy Clasie op het middenveld van Ronald Koeman.

In Dubai waren ze verrast toen ze het niveau van El Ahmadi zagen. ''De trainer van Al-Ahli nam mij apart en zei: 'Wat doe jij eigenlijk hier? In deze competitie?'', vertelt de speler in kwestie in het Algemeen Dagblad. ''Ik was toen pas 26 jaar en het niveau van de competitie was niet heel hoog. De club had mij bijna definitief overgenomen van Feyenoord, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ik keerde terug naar de Kuip en onder Ronald Koeman begon het weer te draaien.''

Veel tijd om Dubai weer te verkennen is er niet. ''Maar dat maakt ook niet uit, we zijn hier in Dubai om hard te trainen. Er is nog genoeg te winnen na de winterstop en we willen er op 18 januari tegen FC Twente in de Kuip meteen staan'', aldus El Ahmadi, die eigenlijk nu op de Afrika Cup actief zou zijn. ''Daar is een streep doorgezet en natuurlijk blijf ik dat jammer vinden. Maar in Dubai zijn de omstandigheden dusdanig dat wij snel het goede gevoel weer moeten kunnen vinden.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 01:48   quote  deeplink  
El Ahmadi adviseert Schaken: "Al-Ahli mooie club"

5u0mk7.jpg

Volgens Karim El Ahmadi zou een avontuur in Dubai bij Al-Ahli een mooie stap zijn voor Ruben Schaken. De bij Feyenoord vertrokken aanvaller heeft zelfs al met vertegenwoordigers van de voormalige club van El Ahmadi gesproken.

El Ahmadi speelde in 2011 op huurbasis voor Al-Ahli en raadt zijn voormalig ploeggenoot deze stap aan. "Voor Ruben Schaken kan het, gezien zijn leeftijd, een mooie club zijn. Zeker met het oog op zijn gezin. Je kan hier prima wonen en leven. Alleen jongere spelers zou ik het nog niet aanraden", aldus El Ahmadi.

Ruben Schaken is na de ontbinding van zijn contract bij Feyenoord op zoek naar een nieuwe club. De 32-jarige aanvaller heeft al laten weten dat hij het liefst bij een club in het buitenland aan de slag gaat.
Bron:Rijnmond
de bluffer
 de bluffer - donderdag 29 januari 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi zegt dat ideereen bij Feyenoord hongerig naar succes
ik denk Martin v Geel niet, want dan hadden we wel een echte spits gehad
en stonden we nu alleen BOVENAAN
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 januari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Ja, en bedankt weer.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 januari 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Hahaha!
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
hij weet niet eens zijn eigen vrouw te bevredigen
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
maar ontopic.
goed bezig Karim
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 22:08   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Het is onze eigen schuld"

4gmf47.jpg

Feyenoord liet woensdagavond op bezoek bij sc Heerenveen zien dat het contrast tussen twee helften zeer groot kan zijn. In de eerste helft was er geen vuiltje aan de lucht en kwamen de Rotterdammers dankzij een heerlijk doelpunt van Colin Kazim-Richards op voorsprong, maar na de Friese gelijkmaker in de 43ste minuut ging het helemaal mis. Feyenoord verloor de grip en ging uiteindelijk met 3-1 onderuit in Friesland. "Dit mogen we onszelf aanrekenen."

"Er was in de eerste helft niets aan de hand", zegt Karim El Ahmadi na afloop tegen onder meer FCUpdate.nl. De middenvelder vindt dat Feyenoord de nederlaag aan zichzelf te danken heeft. "In de tweede helft wilden we te snel naar de 1-2 gaan, we waren te gretig. Het was onder de maat. We moesten gewoon gecontroleerd blijven spelen, dan zouden de kansen wel komen. We verliezen hier door onze eigen fouten."

Hoewel de verdediging van Feyenoord er, in tegenstelling tot vrijwel het gehele seizoen, niet al te best uitzag, wijst El Ahmadi daar niet met een beschuldigende vinger naar. "Het is niet alleen hun schuld, we verliezen en winnen met z'n allen", aldus de nummer acht van de Rotterdammers. Hij zag dat Kazim-Richards de 2-1 op zijn hoofd had. "We moesten de 2-2 maken. Een minuut later valt hij dan wel weer aan de andere kant", doelt El Ahmadi op de 3-1 van Sam Larsson, die vlak na de kopkans van Kazim viel.

Volgens El Ahmadi had Feyenoord in de tweede helft te veel respect voor Heerenveen. "De nederlaag is echt onze eigen schuld, we hebben het zelf weggegeven", aldus de middenvelder, die wel een lichtpuntje zag. "We bleven wel doorgaan en hebben niet opgegeven", aldus El Ahmadi.
Bron:FCUpdate

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Die kop ook van hem..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'We moeten reageren tegen Cambuur'


(http://youtu.be/NttdT8xIbTI)

Friesland afgelopen woensdag bij SC Heerenveen (3-1). De Rotterdamse ploeg van trainer Fred Rutten kreeg veel kritiek te verwerken en dat vindt Karim El Ahmadi iets te ver gaan. "Iedereen doet net of wij tegen een hele kleine ploeg hebben gespeeld."

De middenvelder vervolgt: "Heerenveen is geen toppploeg, maar wel een ploeg die het de topclubs lastig kan maken. Wij speelden daar een hele normale eerste helft, in de tweede helft gaven wij de goals zelf weg. Dat is gebeurd. Zondag moeten wij reageren en drie punten pakken," aldus El Ahmadi. "Het is gebeurd, we kunnen er niet veel aan veranderen."
Een dag later verloor Ajaks, de concurrent van de Rotterdammers in de strijd om de tweede plaats, thuis van AZ (0-1). Een geluk bij een ongeluk voor Feyenoord. "Ja, maar ik had wel een beetje een dubbel gevoel. Als je zelf gewonnen had .... maar ja, het is elke keer als als. We moeten verder, het gat naar de tweede plaats is nog maar vijf punten."
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 00:52   quote  deeplink  
El Ahmadi wil snel in gesprek: ''Want dit mag niet gebeuren''

14sza1d.jpg

De 2-0 nederlaag tegen Heracles Almelo is hard aangekomen bij de spelers van Feyenoord. De Rotterdammers gaven niet thuis en moeten daardoor vrezen de tweede plek uit het zicht te zien verdwijnen. Middenvelder Karim El Ahmadi was na afloop woest over het vertoonde spel.

De routinier zei voor de microfoon van FOX Sports een groepsgesprek te eisen. "We moeten heel snel bij elkaar gaan zitten en hier over praten. Wat we vandaag hebben laten zien, dat is dit seizoen nog niet eerder gebeurd... Dit kan niet. Het moet veel beter", foeterde hij.
Vooral het gebrek aan inzet bij zijn teamgenoten zat hem dwars. "We zijn heel slecht voor de dag gekomen. Het was gewoon een offday, dat mag niet gebeuren", aldus El Ahmadi, die alvast met een schuin oog keek naar de ontmoeting met AS Roma van aankomende donderdag. "Dan moet het anders", besloot hij.

EL AHMADI: HET MOET HEEL SNEL BETER
http://foxsports.nl/video/261496-el-ahmadi-het-moet-heel-snel-beter.html
Bron:FoxSports

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0107059