BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 31 augustus 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:36 schreef Alexi het volgende:

[..]

Extra zout in de wond?!
goh HET verliest een keer.zie je nou hoe wij ons al 15 jaar voelen verwend nest dat je er rondloopt!hoop op veel meer nederlagen van jullie!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, anders dan: vooraf al moeite met druk?
Denk eerder gewoon geen eerlijke kans gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:04 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Denk eerder gewoon geen eerlijke kans gehad.
Hou ik het op de oorzaak daarvan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Hahn is voor de toekomst, Mulder is na dit jaar weg, Hahn was gratis.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hou ik het op de oorzaak daarvan.
Akkoord, biertje?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:06 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Akkoord, biertje?
Een krat graag.
Feyenoord en van Geel hebben me vandaag positief verrast.
Nu Rutten nog.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een krat graag.
Feyenoord en van Geel hebben me vandaag positief verrast.
Nu Rutten nog.
Die verrast me steeds meer............
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:10 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Die verrast me steeds meer............
Positief?
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 31 augustus 2014 - 21:58   quote  deeplink  
We hebben gezeikt op Mulder. Van Geel leest Feyenoord Headliner. Dit is zijn antwoord.

Amen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Positief?
Steeds minder...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:59 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Steeds minder...
Kan ik me veel bij voorstellen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan ik me veel bij voorstellen.
Hehehehe
ar
 ar - zondag 31 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Nou Kenneth..welkom hehehehe.Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet.
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:17 schreef FR-Elmo het volgende:
Maar ff hoor.... Was er nou niets anders dan deze keeper? Ik merk dat ik er toch wat moeite mee heb..
Hoewel het stof enigzins is neergedaald, voel ik me er ook nog niet helemaal lekker bij. Al doen die Ajaxieden nog zo hun best om ons een beter gevoel te geven over deze transfer.
Ik begrijp dat je na de blunders van Mulder afgelopen donderdag een andere keeper zoekt. Ik begrijp niet, dat je ondanks die grote ontevredenheid Hahn nog geen enkele kans hebt gegeven om zich te bewijzen. Hij heeft in de voorbereiding en in onbeduidende potjes niet of nauwelijks gespeeld. Ik vind dat Feyenoord naar hem iets uit te leggen heeft. En als hij het in de training niet laat zien, zoals wij vaak suggereren, dan mag de scouting toch wel een heftig geevalueerd worden.
In elk geval moet de positie van Lodewijks bekeken worden. Mulder is er de afgelopen 3 jaar niet op vooruit gegaan, Lamprou ook niet en Hahn de afgelopen maanden blijkbaar onvoldoende. Dat geeft te denken.
Vermeer wordt 1e keeper, dat lijkt me duidelijk. Ik neem aan Mulder 2e. Dat gezeik over geknakt vertrouwen enzo is onzin. Z'n salaris en wedstrijdpremie blijft hetzelfde, dus hij verliest niets. Blijft dat gedeukte ego over. Het is topsport, dus welkom in de echte wereld. Aan hem om hier mee om te gaan. Kan hij dat niet, dan mag hij van mij naar Excelsior.
Ik neem aan dat Hahn wordt uitgeleend aan Excelsior. Die kunnen wel een goede keeper gebruiken. Blijft het lullig voor hem en Dordrecht. De echte verliezers in deze soap.
Ik hou me maar vast aan EPG, die heeft het ook niet onaardig gedaan.
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op sunday 31 august 2014 - 20:31 schreef Peckerwood het volgende:
Jongens en meiden, dit veranderd de zaak: Het is een jongensdroom die uitkomt voor Kenneth, hij had vroeger een feyenoordshirt en een feyenoordpyama. Hij sliep in een bed in de vorm van de Kuip. Als hij in de Kuip keepte nam hij altijd een polletje van de heilige grasmat mee naar huis. Die stoppte hij thuis in een tempeltje in zijn Feyenoord - stilte kamertje. Daar speelde hij dan het Hand in hand terwijl hij stiekum in een mini goaltje stond met een feyenoordkeepersshirt met zijn naam en nummer 1 erop. Wat er verder gebeurde......
Hij heeft in elk geval wel lef, dat moet je hem nageven.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 31 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:27 schreef Els het volgende:

[..]

Hoewel het stof enigzins is neergedaald, voel ik me er ook nog niet helemaal lekker bij. Al doen die Ajaxieden nog zo hun best om ons een beter gevoel te geven over deze transfer.
Ik begrijp dat je na de blunders van Mulder afgelopen donderdag een andere keeper zoekt. Ik begrijp niet, dat je ondanks die grote ontevredenheid Hahn nog geen enkele kans hebt gegeven om zich te bewijzen. Hij heeft in de voorbereiding en in onbeduidende potjes niet of nauwelijks gespeeld. Ik vind dat Feyenoord naar hem iets uit te leggen heeft. En als hij het in de training niet laat zien, zoals wij vaak suggereren, dan mag de scouting toch wel een heftig geevalueerd worden.
In elk geval moet de positie van Lodewijks bekeken worden. Mulder is er de afgelopen 3 jaar niet op vooruit gegaan, Lamprou ook niet en Hahn de afgelopen maanden blijkbaar onvoldoende. Dat geeft te denken.
Vermeer wordt 1e keeper, dat lijkt me duidelijk. Ik neem aan Mulder 2e. Dat gezeik over geknakt vertrouwen enzo is onzin. Z'n salaris en wedstrijdpremie blijft hetzelfde, dus hij verliest niets. Blijft dat gedeukte ego over. Het is topsport, dus welkom in de echte wereld. Aan hem om hier mee om te gaan. Kan hij dat niet, dan mag hij van mij naar Excelsior.
Ik neem aan dat Hahn wordt uitgeleend aan Excelsior. Die kunnen wel een goede keeper gebruiken. Blijft het lullig voor hem en Dordrecht. De echte verliezers in deze soap.
Ik hou me maar vast aan EPG, die heeft het ook niet onaardig gedaan.
dat van Lodewijks (en bart van Noortwijk zeg ik nou al jaren). Topcoaches leggen niks uit maar stellen de jongens die mannen moeten worden voor voldongen feiten. Heb er vertrouwen in dat dit een goede deal is voor Vermeer en Mulder in het algemeen en Feyenoord in het bijzonder.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 31 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
goeie zet van van Geel.

Ik heb nog steeds de stille hoop dat hij op het laatste ook Guidetti voor een prikkie ophaalt en dat hij met die verhalen over gezondheidsrisico alleen maar de andere clubs die in hem geïnteresseerd waren heeft bang gemaakt.

Dan hebben we een goeie brede selectie met heel veel mogelijkheden.

Het begint ook beter te draaien nu. Alleen niet te veel punten morsen. We liggen er verdomme al 7 achter ....

Alleen zitten we niet erg ruim in de verdedigers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door de kromme2 --
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:30 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

dat van Lodewijks (en bart van Noortwijk zeg ik nou al jaren). Topcoaches leggen niks uit maar stellen de jongens die mannen moeten worden voor voldongen feiten. Heb er vertrouwen in dat dit een goede deal is voor Vermeer en Mulder in het algemeen en Feyenoord in het bijzonder.
Bas van Noortwijk is ook zo'n aanfluiting. Hij had lekker iets bij Sparta moeten gaan doen.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 31 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:31 schreef Els het volgende:

[..]

Bas van Noortwijk is ook zo'n aanfluiting. Hij had lekker iets bij Sparta moeten gaan doen.
ik zeg de laatste stap op weg naar de Coolsingel is een roerend afscheid van mooie jongen Lodewijks en gezellige dikkerd Bart van Noordwijck. Gouwe handdruk, fritestentconcessie op het stadion feijenoord plein.. alles goed op weg naar de professionalisering
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft in elk geval wel lef, dat moet je hem nageven.
Zeker, had ik ook nooit achter hem gezocht overigens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Eens kijken wat studio neus te melden heeft..
ar
 ar - zondag 31 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:
Eens kijken wat studio neus te melden heeft..
Neuzengezeik
ar
 ar - zondag 31 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Dat programma van Ome Kees is btw leuk om naar te kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:47 schreef ar het volgende:

[..]

Neuzengezeik
Hallo, met Bert van Marwijk en Pierre van Hooijdonk aan de tafel..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:49 schreef ar het volgende:
Dat programma van Ome Kees is btw leuk om naar te kijken.
Op die Kraaij na dan..
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Na afgelopen donderdag zal alles wel in een stroomversnelling geraakt zijn inderdaad.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Spandoek bij de kuip..

https://mobile.twitter.com/voetbalcentraal/status/506176020081553409/photo/1

De aanstaande transfer van doelman Kenneth Vermeer naar Feyenoord zorgt voor de nodige onrust. Een spandoek bij De Kuip laat niets aan duidelijkheid te wensen over. De van Ajaks afkomstige keeper ondergaat maandag een medische keuring in Rotterdam-Zuid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos --
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:59 schreef RenatoBos het volgende:
Spandoek bij de kuip..

https://mobile.twitter.com/voetbalcentraal/status/506176020081553409/photo/1

De aanstaande transfer van doelman Kenneth Vermeer naar Feyenoord zorgt voor de nodige onrust. Een spandoek bij De Kuip laat niets aan duidelijkheid te wensen over. De van Ajax afkomstige keeper ondergaat maandag een medische keuring in Rotterdam-Zuid.
Je kan best ergens tegen zijn, maar de maker van het spandoek is niet helemaal lekker. Hoe haal je het in je stomme kop om zoiets op te hangen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Ben nog steeds an het nadenken over Vermeer. Kan er nog steeds niet aan wennen.
Laat hem toch lekker daar blijven.
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
jammer
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:02 schreef FR-Elmo het volgende:
Ben nog steeds an het nadenken over Vermeer. Kan er nog steeds niet aan wennen.
Laat hem toch lekker daar blijven.
Heb het ook laten bezinken. De emoties eraf geschraapt en droog bekeken.

Feyenoord heeft gewoon erg goede zaken gedaan met het aantrekken van Vermeer. Verder sluit ik me graag aan bij wat Els hierboven geschreven heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Vermeer heeft Ajaks voor het blok gezet

Volgens Sjoerd Mossou is Ajaks voor het blok gezet door Kenneth Vermeer en zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht inzake de transfer van de keeper naar Feyenoord. 'Vermeer wist dat hij voor een klein bedrag weg mocht en Haatrecht heeft vervolgens de deal met Feyenoord helemaal rondgemaakt, voordat ze ermee naar Ajaks stapten', vertelde Mossou zondagavond bij Studio Voetbal.

'Toen zijn ze naar Ajaks gestapt en stond Ajaks voor het blok. Ze hadden Vermeer beloofd dat hij weg mocht, maar hadden niet bij Feyenoord of PSV stilgestaan. Ajaks werd dus verrast en kon geen kant meer op', aldus de journalist van het AD. Als Vermeer maandag door de medische keuring van Feyenoord komt, tekent hij voor vier jaar bij de Rotterdamse club. De transfersom bedraagt een miljoen euro.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Een speler met revanche gevoelens is 200% gemotiveerd, hij zal nu zeker laten zien dat ie de beste is, en waar kan dat nu beter dan bij Feyenoord.
charlotte
 charlotte - zondag 31 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
zit wat in gerard wat je zegt, en dat spandoek slaat inderdaad nergens op
kakkie21
 kakkie21 - zondag 31 augustus 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Wat een gezeik.. vermeer is een prima keeper in ieder geval beter als mulder. En dan dat gelul dat ie van 020kpmt is toch juist prachtig schijnbaar is zijnliefde voor feyenoord groter als zijn liefde voor 020.. zou die koppen wel eens willen zien van die gasten als hij het fantastisch doet
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:01 schreef Els het volgende:

[..]

Je kan best ergens tegen zijn, maar de maker van het spandoek is niet helemaal lekker. Hoe haal je het in je stomme kop om zoiets op te hangen?
Met debielen heb je helaas steeds te maken ... Dit zijn kleinzielige supporters met alleen maar een 020 haat
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met debielen heb je helaas steeds te maken ... Dit zijn kleinzielige supporters met alleen maar een 020 haat
Dit zijn geen supporters
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 31 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Welkom kenneth
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Vermeer was nooit zo van de 020-anders-niets ziekte.
tomson
 tomson - zondag 31 augustus 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft in elk geval wel lef, dat moet je hem nageven.
Lef is nog zwak uitgedrukt. Ga er maar staan, voor onze schatjes op vakkie X.
Het is voor hem ook maar afwachten of de 1% radicale gekken die er tussen staan dit
zonder slag of stoot gaan pikken. En in zijn oude wereldje wordt het hem door de minder tolerante fans ook niet in dank afgenomen. Een wandelingetje door de kalverstraat zal nooit meer hetzelfde voor hem zijn. Alleen daarvoor vind ik al dat hij recht heeft op een onbevooroordeelde ontvangst van het legioen. Dat dat teveel gevraagd zal zijn besef ik ook wel, en hij uiteraard des te meer. Gozer gaat punten pakken waar Erwin er vaak naast zat, dus voor Feyenoord is dat een goeie zaak.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 augustus 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:43 schreef FR-Henk het volgende:
Vermeer was nooit zo van de 020-anders-niets ziekte.
Als je op het 2e plan komt ben je snel genezen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Lef is nog zwak uitgedrukt. Ga er maar staan, voor onze schatjes op vakkie X.
Het is voor hem ook maar afwachten of de 1% radicale gekken die er tussen staan dit
zonder slag of stoot gaan pikken. En in zijn oude wereldje wordt het hem door de minder tolerante fans ook niet in dank afgenomen. Een wandelingetje door de kalverstraat zal nooit meer hetzelfde voor hem zijn. Alleen daarvoor vind ik al dat hij recht heeft op een onbevooroordeelde ontvangst van het legioen. Dat dat teveel gevraagd zal zijn besef ik ook wel, en hij uiteraard des te meer. Gozer gaat punten pakken waar Erwin er vaak naast zat, dus voor Feyenoord is dat een goeie zaak.
Applaus.
tomson
 tomson - maandag 01 september 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Applaus.
Is dat cynisch bedoeld broeder Henkert ? Bij jou weet je het nooit ;)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 01 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Lef is nog zwak uitgedrukt. Ga er maar staan, voor onze schatjes op vakkie X.
Het is voor hem ook maar afwachten of de 1% radicale gekken die er tussen staan dit
zonder slag of stoot gaan pikken. En in zijn oude wereldje wordt het hem door de minder tolerante fans ook niet in dank afgenomen. Een wandelingetje door de kalverstraat zal nooit meer hetzelfde voor hem zijn. Alleen daarvoor vind ik al dat hij recht heeft op een onbevooroordeelde ontvangst van het legioen. Dat dat teveel gevraagd zal zijn besef ik ook wel, en hij uiteraard des te meer. Gozer gaat punten pakken waar Erwin er vaak naast zat, dus voor Feyenoord is dat een goeie zaak.
Denk dat dat wel meevalt.
Iedereen wordt lijp de laatste maanden van Mulder. Dit is een goede zet van Martin,
Gewoon een topkeeper binnengehengelt.Keeper van Nederlandselftal.
Als je er beter van wordt boeit het mij geen hol waar hij vandaan komt
R()b
 R()b - maandag 01 september 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:59 schreef RenatoBos het volgende:
Spandoek bij de kuip..

https://mobile.twitter.com/voetbalcentraal/status/506176020081553409/photo/1

De aanstaande transfer van doelman Kenneth Vermeer naar Feyenoord zorgt voor de nodige onrust. Een spandoek bij De Kuip laat niets aan duidelijkheid te wensen over. De van Ajaks afkomstige keeper ondergaat maandag een medische keuring in Rotterdam-Zuid.
Inderdaad niet goed wijs, of aandacht nodig voor zijn websiteje.
tomson
 tomson - maandag 01 september 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:02 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt.
Iedereen wordt lijp de laatste maanden van Mulder. Dit is een goede zet van Martin,
Gewoon een topkeeper binnengehengelt.Keeper van Nederlandselftal.
Als je er beter van wordt boeit het mij geen hol waar hij vandaan komt
Ah...dan heeft hij in ieder geval al medestander achter het doel Beempje 😉
Els
 Els - maandag 01 september 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:02 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt.
Iedereen wordt lijp de laatste maanden van Mulder. Dit is een goede zet van Martin,
Gewoon een topkeeper binnengehengelt.Keeper van Nederlandselftal.
Als je er beter van wordt boeit het mij geen hol waar hij vandaan komt
Dat spandoek belooft weinig goeds.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:59 schreef RenatoBos het volgende:
Spandoek bij de kuip..

https://mobile.twitter.com/voetbalcentraal/status/506176020081553409/photo/1

De aanstaande transfer van doelman Kenneth Vermeer naar Feyenoord zorgt voor de nodige onrust. Een spandoek bij De Kuip laat niets aan duidelijkheid te wensen over. De van Ajaks afkomstige keeper ondergaat maandag een medische keuring in Rotterdam-Zuid.
Wat een zielige figuren toch.
Zowiezo is de 'slogan' misselijkmakend, maar los daarvan acht ik (en ik neem aan de meesten wel) Vermeer beter dan Mulder dus als Feyenoord zijnde ga je er op vooruit.
Dat de ajax fans boos zijn kan ik wel zeer goed begrijpen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 01 september 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Ah...dan heeft hij in ieder geval al medestander achter het doel Beempje 😉
Idd! hahah
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 01 september 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat een zielige figuren toch.
Zowiezo is de 'slogan' misselijkmakend, maar los daarvan acht ik (en ik neem aan de meesten wel) Vermeer beter dan Mulder dus als Feyenoord zijnde ga je er op vooruit.
Dat de ajax fans boos zijn kan ik wel zeer goed begrijpen.
Ik denk dat het van die neusjes afkomt.
De Boer zelf vind het ook niet leuk dat Vermeer naar ons komt hahah!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0148379