BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Doen ze goed die creedy jews..
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:
FEYENOORD HAALT KENNETH VERMEER NAAR DE KUIP

[ afbeelding ]

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Kenneth Vermeer. De 28-jarige doelman tekende maandag rond het middaguur in De Kuip een verbintenis die hem voor vier jaar aan Feyenoord verbindt. Afgelopen weekend al bereikte Feyenoord overeenstemming met Ajaks, waar Vermeer - die viermaal uitkwam voor het Nederlands elftal - bezig was aan zijn laatste contractjaar.

Op het moment dat we de kans kregen om zon uitstekende doelman toe te voegen aan onze selectie, wilden we die niet laten liggen, vertelde technisch directeur Martin van Geel direct na de ondertekening in een van de Business Units van het stadion. Kenneth is een heel goede keeper, heeft veel ervaring in de Eredivisie en hij heeft tevens een flink aantal wedstrijden op Champions League-niveau gekeept. We zijn ervan overtuigd dat Kenneth met zijn kwaliteiten een meerwaarde zal zijn voor Feyenoord.

Vermeer zelf gaf aan een heel goed gevoel te hebben bij zijn overstap naar Feyenoord. Er was een aantal clubs geïnteresseerd, maar Feyenoord sprak me het meest aan, vertelde de doelman. Dit is een mooie en grote club met een trouwe aanhang. Dat heb ik de laatste jaren ervaren als tegenstander, ik kan niet wachten om nu in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen. Bovendien is Feyenoord vol ambitie om voor het hoogst haalbare te gaan. Dat is wat ik zoek in een club. Daarom is dit een heel bewuste keuze.

Vermeer stond tot dusver 119 Eredivisiewedstrijden onder de lat. Het grootste deel daarvan keepte hij voor Ajaks, nadat hij in het seizoen 2007-2008 op huurbasis bij Willem II was gedebuteerd op het hoogste niveau. De doelman kwam in november 2012 voor het eerst uit voor het Nederlands elftal en speelde tot dusver vier A-interlands. Vermeer heeft 26 duels in Europees verband achter zijn naam, waarvan 13 in de Champions League.

[ afbeelding ]
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Neemt 020 mooi bij de neus en daar zijn ze nu rancuneus? Wel de vraag of het woord "loyaliteit" op de achterwand op hem van toepassing is (want o wat zouden wij woest zijn als een Feyenoorder het omgekeerde gedaan had), maar aan de andere kant toont hij veel lef door deze stap te zetten en daarmee verdient hij inmiddels mijn respect!

Maar o wee als hij er tegen 020 twee doorlaat! Of zou Rutten hem pas daarna gaan opstellen?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Neem aan datie er tegen Willem 2 al staat..
TheMenace
 TheMenace - maandag 01 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:43 schreef MMM het volgende:
Teken dat Mulder zijn contract na dit seizoen niet verlend word.
en terecht
of hij moet gewoon tweede keeper worden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Kan me zo verkneukelen om die kop van hem..

Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/sport/01-09-2014/vermeer-tekent-vierjarig-contract-de-kuip
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 14:29   quote  deeplink  
VERMEER: HEEL GOED GEVOEL BIJ FEYENOORD

444794e87e990e7c76578d077be66056_702_300.jpg

Kort nadat Kenneth Vermeer maandag zijn handtekening had gezet onder een vierjarig contract, ontving hij uit handen van technisch directeur Martin van Geel een keepersshirt van Feyenoord. Gehuld in het shirt van zijn nieuwe werkgever stapte de 28-jarige doelman vanuit de Business Unit de tribunes op, om met de indrukwekkende aanblik van De Kuip op de achtergrond een eerste reactie te geven op zijn transfer. Ik sta te trappelen om hier aan de slag te gaan.

De viervoudig international van het Nederlands elftal kreeg tijdens de huidige transferperiode te maken met de interesse van diverse clubs, maar vertelde in De Kuip heel bewust te hebben gekozen voor Feyenoord. Deze club sprak mij het meest aan, sprak Vermeer. Op het moment dat ik hoorde van de belangstelling, hoefde ik er niet lang over na te denken. Mijn ouders zeiden direct dat ik het moest doen. Dat zij er voor 100% achter stonden gaf me een goed gevoel. Daarna heb ik de knoop doorgehakt en is het snel gegaan.

Ik weet dat deze overstap gevoelig ligt, maar ik heb voor mezelf gekozen, vervolgde Vermeer, die voor het ondertekenen van zijn contract al kennismaakte met zijn nieuwe ploeggenoten. Dit is een grote club met een enorm trouwe aanhang, dat heb ik de laatste jaren als tegenstander vaak ervaren. De sfeer in dit stadion is altijd fantastisch. Hoe het is om straks in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen, is iets waar ik naar uitkijk om mee te maken. Wat dat betreft kan ik niet wachten. Ik zie veel perspectief bij deze club, mijn doel is om een basisplaats af te dwingen.

In de gesprekken met de clubleiding van Feyenoord proefde Vermeer niet alleen veel vertrouwen, maar ook veel ambitie. Feyenoord streeft als topclub het hoogst haalbare na. Dat is wat ik zoek in een club. Natuurlijk is het in dat opzicht ook hartstikke mooi dat we Europees voetbal gaan spelen. Al met al heb ik een heel goed gevoel bij Feyenoord en heb ik ontzettend veel zin om te beginnen.
Brom:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Feyenoord-fans over Kenneth Vermeer

(http://youtu.be/aqdHGSUHy6g)
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 01 september 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Yes niets wetende mensen : neem ze het niet kwalijk ze weten niet beter . Jammer mulder voetbal is een jungle daar heb jij OOK voor gekozen? Opvoeding druk weet ik veel . Gozer veel succes . Tranen van ellende ? Zet Andre Hazes op .
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:37 schreef Stylzz het volgende:
Even een geintje, Vermeer kost ons rond de miljoen.
Boer kost 020 ook een miljoen.

Nou...
Whahaaaa!!!

Laat ze dr maar een terugkerende gewoonte van maken!
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 01 september 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Sevillana,s music topic svp Boudewijn
FR_Alex
 FR_Alex - maandag 01 september 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Goeie keeper, concurrentie altijd goed.
Internationaal ervaring, NL elftal gekeeped. Weinig gekost. Kan Hahn ook ontwikkelen bij Zwolle.
Blij mee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 01 september 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Vermeer//Held!!!

Ziet tenminste in wat een echte club is.
En is veel beter dan die grabbelaar van een Mulder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 september 2014 - 15:29   quote  deeplink  
gooi hem de 21ste maar voor de leeuwen dan ben je meteen van het gezeik af.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:29 schreef hotjumper het volgende:
gooi hem de 21ste maar voor de leeuwen dan ben je meteen van het gezeik af.
Volgende wedstrijd meteen opstellen en laten staan.
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Als je de lachspieren wil trainen dan moet je voor de gein eens wat fora nalezen van 020-fans. Het lijkt wel een workout, zo'n spierpijn heb ik ervan!

Soms is het echt briljant! Hoezo geestelijk en fysiek lijden onder een transfer...!!!

Ineens was ie van binnen al jaren een kakkerlak en NSB'er. Verrader is nog het minste verwijt.

Heb nog maar ff laten weten dat hun Ajaks-bondscoach Vermeer zelfs beter in het profiel vond passen, maar dat zijn plek op de bank voorkwam dat hij de eerste keeper van Oranje zou zijn geweest op de WK in Brazilië.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Barabas --
FR_Alex
 FR_Alex - maandag 01 september 2014 - 15:47   quote  deeplink  
:) haha Barabas, echt geweldig idd! Stelletje janksmoelen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer over zijn transfer

(http://youtu.be/MglHlSmA7HE)
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Kenneth niet naar United, hij kiest voor Feyenoord. Logisch, hij wil natuurlijk wel Europees Voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Ghehe..
R()b
 R()b - maandag 01 september 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:
Kenneth niet naar United, hij kiest voor Feyenoord. Logisch, hij wil natuurlijk wel Europees Voetbal.
Hahaha ook nog ja!
Het enige wat ze nog hadden hebben ze tegen Dons verkloot.
fredje
 fredje - maandag 01 september 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:43 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind Vermeer verschrikkelijk wisselvallig. En een Ajaxied.
Waardeloze aankoop. Zelfde gezeik weer als met Cruijff, alles wat je wint, komt nou door die dwaas.
Dit zijn andere tijden Els. De wereld veranderd :D
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 18:29   quote  deeplink  
En daarbij is zelfs het 020 sentiment ondergeschikt aan de club Feyenoord!
koekie
 koekie - maandag 01 september 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:37 schreef Barabas het volgende:
Als je de lachspieren wil trainen dan moet je voor de gein eens wat fora nalezen van 020-fans. Het lijkt wel een workout, zo'n spierpijn heb ik ervan!

Soms is het echt briljant! Hoezo geestelijk en fysiek lijden onder een transfer...!!!

Ineens was ie van binnen al jaren een kakkerlak en NSB'er. Verrader is nog het minste verwijt.

Heb nog maar ff laten weten dat hun Ajaks-bondscoach Vermeer zelfs beter in het profiel vond passen, maar dat zijn plek op de bank voorkwam dat hij de eerste keeper van Oranje zou zijn geweest op de WK in Brazilië.
Hahaha 😂 ja fantastisch. Die neuzen houden hier een zware trauma aan over..
Maarre die Overmars vond het allemaal onzin toch...Gentlema's agreement...whahaha.
Zelf onze talentvolle B tweelingbroers weghalen en nu piepen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 19:20   quote  deeplink  
http://www.tussendelinies.nl/vermeer-op-papier-niet-beter-dan-mulder

Niet echt eerlijk:

De statistieken in dit onderzoek zijn gebaseerd op de beschikbare gegevens van het seizoen 2012/13 en 2013/14. Van eerdere seizoenen waren helaas niet voldoende statistieken beschikbaar.

Dat was t seizoen dat ajax zo waardeloos was in t begin en Vermeer eruit ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Stylzz --
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:
http://www.tussendelinies.nl/vermeer-op-papier-niet-beter-dan-mulder

Niet echt eerlijk:

De statistieken in dit onderzoek zijn gebaseerd op de beschikbare gegevens van het seizoen 2012/13 en 2013/14. Van eerdere seizoenen waren helaas niet voldoende statistieken beschikbaar.

Dat was t seizoen dat ajax zo waardeloos was in t begin en Vermeer eruit ging.
Maar bevestigt wel dat Mulder///HELD! nou ook weer niet zo dramatisch WAS als hier vaak gesuggereerd is. Hij heeft nu de pech dat Van Geel dit buitenkansje niet kon laten lopen en hij (Mulder) dit seizoen dramatisch is begonnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar bevestigt wel dat Mulder///HELD! nou ook weer niet zo dramatisch WAS als hier vaak gesuggereerd is. Hij heeft nu de pech dat Van Geel dit buitenkansje niet kon laten lopen en hij (Mulder) dit seizoen dramatisch is begonnen.
en toch wel vaak stond te schutteren hoor, ook al ging de bal er dan niet in.
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en toch wel vaak stond te schutteren hoor, ook al ging de bal er dan niet in.
Eén van de zwaar onderschatte kwaliteiten van Mulder///HELD! is dat hij als enige keeper de ballen naast kan KIJKEN ;-P
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 september 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Mag er al /held achter?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:
Mag er al /held achter?
Is ie al.
Van 020 naar Feyenoord? MU laten liggen?
Balls!
FFvhL
 FFvhL - maandag 01 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Wat een opruiers die Pownews. Waren vandaag ook bij de training(nouja alleen immers en Verhoek) . Alle ondervraagde mensen waren redelijk positief waaronder ik, maar dat zenden ze niet uit. Alleen de negatieve.
tomson
 tomson - maandag 01 september 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:02 schreef FFvhL het volgende:
Wat een opruiers die Pownews. Waren vandaag ook bij de training(nouja alleen immers en Verhoek) . Alle ondervraagde mensen waren redelijk positief waaronder ik, maar dat zenden ze niet uit. Alleen de negatieve.
Daar leven ze van he
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ie al.
Van 020 naar Feyenoord? MU laten liggen?
Balls!
Dat ///HELD! mag 'ie 21 september verdienen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Eén van de zwaar onderschatte kwaliteiten van Mulder///HELD! is dat hij als enige keeper de ballen naast kan KIJKEN ;-P
Knap, hij kan ze er ook in kijken..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:38   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer legt uit waarom hij de opvallende overstap maakt van Ajaks naar Feyenoord.

(http://youtu.be/vdwXWt919hI)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 september 2014 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar bevestigt wel dat Mulder///HELD! nou ook weer niet zo dramatisch WAS als hier vaak gesuggereerd is. Hij heeft nu de pech dat Van Geel dit buitenkansje niet kon laten lopen en hij (Mulder) dit seizoen dramatisch is begonnen.
Te vaak dramatisch !!! En dan ga je vanzelf ten onder ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 08:12   quote  deeplink  
http://t.co/gApCtlPL0N

Kijk, als EPG t zegt ;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2014 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 08:12 schreef Stylzz het volgende:
http://t.co/gApCtlPL0N

Kijk, als EPG t zegt ;)
en dit zegt ie....

Kenneth Vermeer werd al vier keer op een rij landskampioen met Ajax, maar daar zou zomaar eens een vijfde met Feyenoord bij kunnen komen. Zo beweert oud-doelman Eddy Pieters Graafland tegenover het Algemeen Dagblad.

"Om eindelijk de Coolsingel weer eens te halen, kan Feyenoord Vermeer goed gebruiken", zegt de voormalig keeper, die in 1958 zelf Ajax voor Feyenoord verruilde. "Vermeer moet vooral rustig blijven. De mensen in Rotterdam waren al snel dolblij dat ik er was, want ik hield de ballen tegen. Die waardering voel ik tot op de dag van vandaag."

Volgens Graafland zou het niet meer dan logisch zijn als Vermeer direct de voorkeur krijgt boven Erwin Mulder. "Als keeper gaat het erom dat je de ballen pakt die een wedstrijd beslissen. Vermeer kan dat - en zo'n keeper heeft Feyenoord nodig. Hij heeft een geweldige sprongkracht en goede reflexen, en hij pakt daarmee punten voor het team. Mulder heeft dat wat minder, daar moeten we eerlijk over zijn."
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2014 - 08:17   quote  deeplink  
Nu, 2 dagen later, vind ik het helemaal niet zo bijzonder eigenlijk.
Voor die 020-ers is het de ultieme stok om hun td effe te martelen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
'Rancune bij directie vergemakkelijkte transfer Vermeer'

600x400-vermeerFEY.jpg

De transfer van Kenneth Vermeer is er ene die de sentimenten tussen Feyenoord en Ajaks weer op scherp zet. Bij de Rotterdammers hielden ze rekening met de reactie van de eigen achterban, maar wat ze in de hoofdstad van de transfer vinden interesseert de Feyenoord-directie totaal niet.

Volgens De Telegraf leeft er namelijk wat rancune in De Kuip. Het is nooit zo naar buiten toe gecommuniceerd, maar het verlies van enkele talenten aan de Amsterdommers heeft tot grote boosheid geleid. De tweeling Quinten en Jurrien Maduro (C-junioren) maakten zeer tegen de zin van Feyenoord in de overstap naar de aartsrivaal deze zomer.

Feyenoord koos er vervolgens bewust voor om zich niet uit te laten over de jeugdtransfers, schrijft de ochtendkrant. Dat zou namelijk als een rode lap op een stier kunnen werken bij de fanatieke aanhang. Maar met die wetenschap in het achterhoofd is misschien beter te begrijpen waarom Feyenoord weinig bezwaren zag om Vermeer weg te halen.
Bron:De Telegraf
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
5e479412d9fa785ac724770ad7016cf0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 13:59   quote  deeplink  
De eerste werkdag van keeper Kenneth Vermeer bij Feyenoord

media_xll_2456485.jpg

Als keeper Kenneth Vermeer wakker wordt, is zijn wekker nog in een droomloze slaap verzonken. Hij voelt dat er iets is, iets wat anders is vandaag.

Hij weet alleen nog niet wat dat iets is. Komt vanzelf, denkt keeper Kenneth Vermeer.
Terwijl hij wakker wordt, strijkt hij gedachteloos over het schone dekbed met de witte F-jes in zwarte cirkeltjes. Gisteravond heeft hij nog zijn bed verschoond, er zijn weinig dingen waar keeper Kenneth Vermeer zo van houdt als van vers gewassen beddengoed.

Er is iets vandaag
Door de net niet helemaal zorgvuldig gesloten rood-witte gordijnen van de slaapkamer van keeper Kenneth Vermeer kiert een reepje ochtendlicht.
Het is dus al licht, denkt keeper Kenneth Vermeer, heel vroeg kan het dan niet zijn.
En hij richt zich op, trekt zijn keepershandschoenen aan en stapt in tegenstelling tot meestal, de laatste tijd, en in tegenspraak met zn vermeende tweebenigheid met zn sterke been uit bed. Terwijl keeper Kenneth Vermeer zich van zijn slaapruimte naar zijn kookruimte verplaatst, vraagt hij zich af wat er anders is dan anders dan anders.

Hij perst zijn sap, kookt zijn eitje halfzacht of half hard, het is maar hoe je het wilt zien en bladert aan de keukentafel door de Trouw, de krant waarop hij sinds kort een abonnement heeft omdat je er zon fijne dieren-DVD bij kreeg.
Het is weer ellende in de wereld, denkt keeper Kenneth Vermeer, terwijl hij zijn sap slurpt. Maar de gedachte mist oorspronkelijkheid, het is net of hij hem al vaker gedacht heeft.
Gisteren, misschien.

Alles is hetzelfde en tegelijk voelt alles anders, denkt keeper Kenneth Vermeer, terwijl hij een Feyenoord-mok in zijn Nespresso-machine plaatst. Hij pakt een cupje uit een oude jampot, werpt het richting het plafond en springt vervolgens omhoog, het rechterbeen voor zich uit, om zich te beschermen tegen imaginaire spitsen.
Als de koffie in de mok stroomt, bedenkt keeper Kenneth Vermeer dat hij normaal gesproken nooit filosofisch is voordat hij uitgebreid naar de wc is geweest: nog een bewijs voor zijn gevoel dat er vandaag iets anders is.
Op weg naar het toilet trapt hij een terugspeelbal weg. Overal in het huis van keeper Kenneth Vermeer liggen terugspeelballen verspreid, want hij is wat ze wel een vakidioot noemen. Keeper Kenneth Vermeer noemt het zelf trouwens gewoon betrokkenheid.
Op het toilet bladert hij wat door de Feyenoordkrant en onder de douche neuriet keeper Kenneth Vermeer een melodietje dat op onnaspeurbare wijze zijn hoofd ingeslopen is.
Neuneuneu neuneuneeeeuuuuneu, neuneuneu neuneuneuneu, neuriet keeper Kenneth Vermeer terwijl hij zich inzeept met een rustgevende douchegel van De Tuinen.
In de slaapkamer haalt hij een nieuw trainingspak uit het plastic. Hij ruikt er even aan.
Het ruikt naar trainingspak.

Iets wat anders is

Nog altijd weet hij niet wat het is vandaag, maar het gevoel dat er wel degelijk iets is vandaag blijft door zijn gedachten zoemen als een mug door een duistere slaapkamer.
In de auto kijkt hij in de achteruitkijkspiegel. Een beetje tandpasta in de mondhoek, maar verder ziet hij er patent uit, al zegt keeper Kenneth Vermeer het zelf.
Gedachteloos scheurt hij over de snelweg, terwijl zijn telefoon aan een stuk door oprispinkjes heeft. Wat heb ik toch een hoop kameraden, denkt keeper Kenneth Vermeer tevreden.
Pas als hij de parkeerplaats van trainingscomplex De Toekomst opdraait, begint het keeper Kenneth Vermeer te dagen wat er anders is vandaag.
Bron:HPdetijd
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 02 september 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Henk Timmer ging ook als wisselkeeper van Feyenoord naar Ajax (los van de huurconstructie). Destijds niet zoveel ophef. Of heb er domweg niets van meegekregen.
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door MMM --
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Ik ben er eigenlijk nog steeds een beetje ......??????? van. Hoe moet, dat nou met L.... verder.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 september 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:
Kan me zo verkneukelen om die kop van hem..

[ filmpje ]
En Ronald dan net zo
ik mag ze alle bij niet zien
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 september 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Hadden we veel eerder moeten hebben
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Ik had de geruchten gehoord maar niet de mogelijkheden me dit in het buitenland te bevestigen.

Ben eigenlijk nog zeer afwachtend over Kendie het niet Meer, want dat is hoe ik hem herinner na die Blunders bij Ajaks.
salemi
 salemi - dinsdag 02 september 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:20 schreef Els het volgende:
En ik had bij nader inzien toch liever een spits gehad.
Die ook pingels inschiet.
Niet helemaal met je eens.
Vorig seizoen hebben we voldoende doelpunten gemaakt, ook in uitwedstrijden. Maar we hebben ook gruwelijk veel doelpunten tegen gekregen die ons veel punten gekost hebben. In veel uitwedstrijden twee of meer doelpunten gemaakt die normaal gesproken allemaal overwinniningen hadden op moeten leveren. Maar door de wrakke defensie, met Muldertje voorop, liepen we elke keer tegen zeperds aan. Go Ahead uit, NEC uit, NAC uit, Den Haag uit, RKC uit. Moet je voor de grap die punten eens bij elkaar op tellen en bij het totaal van vorig jaar voegen. Wie had er dan kampioen geweest? Juist.
Ik ben blij met Vermeer, ook al zit er een luchtje aan.
Barabas
 Barabas - dinsdag 02 september 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:12 schreef koekie het volgende:

[..]

Hahaha 😂 ja fantastisch. Die neuzen houden hier een zware trauma aan over..
Maarre die Overmars vond het allemaal onzin toch...Gentlema's agreement...whahaha.
Zelf onze talentvolle B tweelingbroers weghalen en nu piepen.
Was het niet zo dat die hele Amsterdamse familie daar meer mee te maken had dan 020 zelf?

Maar dat ff terzijde...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0126421