BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Keepte prima hoor, twee tegengoals waren absoluut niet zijn fout. Wat een verademing zeg, heerlijke snelle spelhervattingen.
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Kansloos degene die hem uitfloten trouwens, gelukkig kwam er steeds harder geklap.
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
speelde goed.
goede hervattingen.
geen foutjes.
ar
 ar - zondag 14 september 2014 - 00:31   quote  deeplink  
Speelde keurig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:51 schreef MMM het volgende:
Kansloos degene die hem uitfloten trouwens, gelukkig kwam er steeds harder geklap.
Het zijn de joden die fluiten he..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:33   quote  deeplink  
En inderdaad heerlijk die spelhervattingen. Coachte goed..
TheMenace
 TheMenace - zondag 14 september 2014 - 01:37   quote  deeplink  
Tja alleen jammer dat je zo een slappe verdediging hebt die niet eens 2 counters kan tegenhouden stelletje klunsen godverdomme
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:40   quote  deeplink  
Behalve dat, had je gewoon zelf drie keer moeten scoren..!!! En wel al 1 in de eerste helft..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 02:27   quote  deeplink  
Vermeer: 'De supporters waren gelukkig niet vijandig tegenover mij'

0175689011676000.JPG

Kenneth Vermeer had zijn debuut voor Feyenoord toch wel heel anders voorgesteld. De doelman maakte op de laatste dag van de transfermarkt de gevoelige overstap van Ajaks naar Feyenoord en stond zaterdagavond tegen Willem II voor het eerst onder de lat. Binnen 23 minuten was Vermeer al tweemaal gepasseerd en Feyenoord verloor uiteindelijk met 1-2 van de promovendus.

Dat had Vermeer, die overigens niets kon doen aan beide tegendoelpunten, niet zien aankomen: "Ik weet wat de kwaliteiten zijn van Feyenoord en we wisten ook dat Willem II een counterploeg was", zei de keeper voor de camera van FOX Sports. "Maar uit onze spelhervattingen werd Willem II gevaarlijk en dan gaat-ie er twee keer in. Dat mag eigenlijk niet."

De supporters gaven Vermeer in ieder geval het gevoel dat hij welkom is in De Kuip. "Ze waren gelukkig niet vijandig tegenover mij", zei de goalie. "Op de training was het eigenlijk al positief, maar het was natuurlijk even afwachten wat er nu zou gebeuren. En het was niet negatief." Feyenoord speelt donderdag tegen Sevilla en volgende week wacht de Klassieker tegen Ajaks.
Bron: Voetbalzone

Kenneth Vermeer na zijn debuut voor Feyenoord

(http://youtu.be/1AtqVf6zDE8)

De van Ajaks overgekomen Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer wordt in de Kuip met applaus begroet door het thuispubliek.
(http://nos.nl/video/697931-applaus-voor-vermeer-in-kuip.html)
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 14 september 2014 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:51 schreef MMM het volgende:
Keepte prima hoor, twee tegengoals waren absoluut niet zijn fout. Wat een verademing zeg, heerlijke snelle spelhervattingen.
Helemaal mee eens. Helaas was hij de enige die de bal strak inspeelde.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:37 schreef TheMenace het volgende:
Tja alleen jammer dat je zo een slappe verdediging hebt die niet eens 2 counters kan tegenhouden stelletje klunsen godverdomme
Moet men niet zo DOM bal verlies lijden.

Dankzij Immers en/of te Vrede ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:51 schreef MMM het volgende:
Keepte prima hoor, twee tegengoals waren absoluut niet zijn fout. Wat een verademing zeg, heerlijke snelle spelhervattingen.
Was zeker een verademing !!! Lang geleden dat ik rustig op mijn stoel zat bij een bal richting Feyenoord doel ...
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 12:12   quote  deeplink  
2x maar liefst...
Bol.Ron
 Bol.Ron - zondag 14 september 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Mooie reacties, Vermeer deed het prima, verdediging klote, dat wordt toch een moeilijk verhaal. Daar hadden ze zich ook wel mogen versterken.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 14 september 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Foutloos, heerlijke snelle spelhervattingen die helaas niet mochten baten.
MMM
 MMM - zondag 14 september 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Stoor me wel enorm aan mensen die hem uitfluiten en sites/Twitter als Lunatic
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 18:14 schreef MMM het volgende:
Stoor me wel enorm aan mensen die hem uitfluiten en sites/Twitter als Lunatic
Dat zijn mensen die denken dat ze groter zijn dan Feyenoord..
MMM
 MMM - donderdag 18 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Prima weer!

Hup Kenneth!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 23:00 schreef MMM het volgende:
Prima weer!

Hup Kenneth!
Het weer was prima kenneth nog niet, ik hoop dat hij snel wat zelfverzekerde wordt
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Nee, was de koelste kikker van de 11
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Vandaar dat ie twee keer bleef staan....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Viel weinig aan de goals te doen. Van dichtbij telkens ingeschoten. Herinner me nog die showduikjes van Timmer, dat had al helemaal geen zin.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 22:43 schreef hotjumper het volgende:
Vandaar dat ie twee keer bleef staan....
De tweede goal was nog te ver weg.
De eerste mag je over debatteren inderdaad
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 22:43 schreef hotjumper het volgende:
Vandaar dat ie twee keer bleef staan....
Het Muldervirus heeft toegeslagen..
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 22:58   quote  deeplink  
onzin.
waren geen ballen voor de keeper.
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
ugly1.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Vermeer: 'Gewoon slim gebruik gemaakt van de afspraken'

600x400-vermeerwil.JPG

Kenneth Vermeer vindt het onzin dat zijn voormalige trainer Frons de Hoer zich 'genaaid' voelt door de overstap van de keeper naar Feyenoord. De nieuwe eerste goalie van de Rotterdammers heeft simpelweg gebruik gemaakt van de afspraken.

"Ik heb Ajaks helemaal niks geflikt! Er stond een bedrag in mijn contract waarvoor ik weg kon. Ik mocht mijn club uitkiezen en daar is slim gebruik van gemaakt'', zegt de doelman in De Telegraf. ''Mijn zaakwaarnemer heeft alles geregeld en verder heb ik me lekker op het voetballen geconcentreerd.

Vermeer gelooft in een ommekeer, mogelijk zondag al. ''We spelen zondag thuis, voor een fantastisch publiek. Die zullen er vol achter gaan staan. Ik vind echt dat Feyenoord een goede selectie heeft. Maar het is wel zaak dat wij nu in een flow komen en wedstrijden gaan winnen. Bij Ajaks hadden we het een paar seizoenen op rij ook moeilijk in het begin van het seizoen. Maar het is mogelijk om het helemaal om te draaien'', citeert het Algemeen Dagblad.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
''Als ik hem zie keepen, heb ik bewondering voor hem''

600x400-01758694.JPG

Jordy Clasie vindt het knap hoe doelman Kenneth Vermeer zich zo snel heeft aangepast bij Feyenoord. De druk op de schouders van de doelman was groot na zijn gevoelige transfer, maar Vermeer doet geen gekke dingen.

Het was niet makkelijk voor hem, zegt Clasie in De Telegraf. Feyenoord wint al een aantal wedstrijden op rij niet. Dan kom je als keeper van Ajaks over naar Feyenoord. En weet je dat er meteen druk op je wordt gelegd door de mensen als je een bal niet houdt. Maar als ik hem dan tegen Sevilla zie keepen, heb ik bewondering voor hem. Ik denk dat het 4-0 zou zijn geworden als hij niet zon goede dag zou hebben gehad.

Vermeer vertelt dat hij zich snel thuis voelde. Hij werd vanaf de eerste dag op een sympathieke manier opgevangen door de spelers van Feyenoord. ''De meeste jongens kende ik al goed. Ik heb niet veel nodig om me aan te passen.'' . Dat de Rotterdamse supporters nog steeds een spandoek hebben voor Erwin Mulder en de nu reservedoelman blijven steunen, vindt hij mooi. ''Ze steunen elke speler in de selectie.''
Bron:Telegraf
van geil
 van geil - zaterdag 20 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Goed.
van geil
 van geil - zaterdag 20 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Misschien wat olie op t vuur gooien door m aanvoerder te maken?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Clasie jongen..
MMM
 MMM - zaterdag 20 september 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Hopen dat hij er morgen staat, goed presteert en de critici de mond snoert.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Feyenoorder Kenneth Vermeer is klaar voor Ajaks!

(http://youtu.be/2fGwZXnSs9o)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Pieters Graafland: De Vermeer van weleer

(http://youtu.be/Pjqnhuj_1_M)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Vermeer: 'We hadden onszelf en het publiek moeten belonen'

600x400-01763319.jpg

Doelman Kenneth Vermeer stond vandaag oog in oog met zijn voormalige club Ajaks. De oud-werkgever van de keerper wist de wedstrijd tegen Feyenoord winnend af te sluiten. Vermeer had dat niet verwacht. 'We dachten dat het wel goed zou komen, zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'Ik denk dat we de hele wedstrijd goed speelden. Drie ballen kwamen op de lat. Het is dan niet normaal dat je op achterstand op, zegt de keeper. 'Ik dacht dat het wel goed zou komen. We speelden goed vooruit en zetten goed druk, Ajaks kwam er niet aan te pas.

Het enige doelpunt van de wedstrijd werd gemaakt door Van Rhijn, die uit een vrije trap wist te scoren. 'De ene keer kies je wel voor een muur, een andere keer niet, zegt Vermeer. 'Ik zag de bal niet, hij ging alle kanten op en was onhoudbaar. Dat is erg klote. Je moet jezelf en het publiek belonen.

'Ik was niet extra gespannen voor deze wedstrijd, maar het was wel een speciale wedstrijd. Ik voelde me goed en was er op gebrand om te winnen. Als we zo blijven spelen, zowel uit en thuis, dan komen de punten vanzelf. Dat weet ik zeker, besluit hij.
Bron:FR12
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Het is inderdaad niet normaal dat je op achterstand komt, behalve als je jodenvriendjes een handje toesteekt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:
Het is inderdaad niet normaal dat je op achterstand komt, behalve als je jodenvriendjes een handje toesteekt.
Stak ie een hand uit dan..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer na afloop van Feyenoord - Ajaks

(http://youtu.be/5LWDgmPInE0)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
De reactie van Feyenoord-keeper Kenneth Vermeer na afloop van de wedstrijd tegen Ajaks



(http://nos.nl/video/701143-vermeer-normaal-schiet-van-rhijn-naast.html)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:
Het is inderdaad niet normaal dat je op achterstand komt, behalve als je jodenvriendjes een handje toesteekt.
Kneuzenparade weer begonnen?
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Als er een loser op doel staat dan heb ik liever dat die loser een Feyenoorder is en geen opgewarmde neus
MMM
 MMM - zondag 21 september 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:
Het is inderdaad niet normaal dat je op achterstand komt, behalve als je jodenvriendjes een handje toesteekt.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Vermeer geniet van Legioen: 'Ik ben fluitconcerten gewend'

600x400-01758694.JPG

Kenneth Vermeer heeft welgeteld vijf minuten over zijn overstap naar Feyenoord moeten nadenken. Toen zijn vader ook direct enthousiast reageerde, wist hij dat hij in Rotterdam aan de slag wilde gaan. Dat leverde hem geen leuke reacties uit de hoofdstad op. ''Maar wat had ik dan moeten doen? Op de bank blijven zitten?''

De doelman ziet overeenkomsten tussen beide aartsrivalen. ''Voor mij is Feyenoord een grote stap vooruit'', vertelt hij in Voetbal International. ''Daarbij is Feyenoord echt niet minder dan Ajaks, hoor. Ik heb bij beide clubs getraind en ik zeg je dat het niveau elkaar niet zo veel ontloopt. Er zijn hier veel talentvolle, jonge spelers. Misschien nog wel meer dan bij Ajaks.''

Verschillen zijn er echter óók, in overtal. Dat merkte hij bij zijn debuut tegen Willem II. ''Ik vond de sfeer in De Kuip sowieso indrukwekkend'', vertelt de doelman over zijn eerste wedstrijd bij Feyenoord. ''Zelfs toen we achterstonden kregen we steun. Laten we eerlijk zijn: ik was in zo'n geval altijd fluitconcerten gewend.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Dat wisten wij al Kenneth..het zijn de joden die fluiten..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 13:41   quote  deeplink  
''Ik voel me hier thuis en ben nu een Feyenoorder''

600x400-vermeerFEY.jpg

Kenneth Vermeer denkt niet dat de doelstelling die Feyenoord dit seizoen heeft gesteld nu al overboord gegooid kan worden. De Rotterdammers willen meedoen om het kampioenschap, maar lopen nu al tien punten achter op de koploper.
''Een inhaalrace is altijd mogelijk. Ik geloof dat Feyenoord kampioen kan worden, absoluut'', zegt Vermeer in Voetbal International. ''Met een beetje mazzel was Feyenoord al een keer kampioen geworden de afgelopen drie jaar. Het gaat erom dat je erin gelooft.''


''Met Ajaks wonnen we in de tijd dat we die grote achterstand ongedaan moesten maken eerst een paar wedstrijden op rij. Langzaam groeide er iets in de ploeg, iets onoverwinnelijks, tot we op het punt kwamen dat we tegenstanders echt het gevoel gaven dat er helemaal niets te halen viel. Dat is iets wat Feyenoord zich nog meer eigen moet zien te maken.''

Vermeer denkt dat het bij Feyenoord binnenkort ook móéten is in plaats van mogen. ''Je móét winnen, je móét kampioen worden, alles minder is onacceptabel. Bij Feyenoord hoort dat eigenlijk ook zo te zijn er ik merk aan alles dat deze club op weg is naar dezelfde mentaliteit. Daardoor weet ik dat ik hier om mijn plaats ben. Ik voel me hier vanaf de eerste dag thuis en geaccepteerd. Ik ben nu een Feyenoorder. Punt.'
Bron:Voetbal International
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 01:06   quote  deeplink  
Vermeer: 'Om gek van te worden, dit is zwaar vervelend'

600x400-01766636.jpg

Kenneth Vermeer moest woensdagavond opnieuw al vroeg in de wedstrijd een bal uit het net halen. Al binnen twee minuten was het raak voor Go Ahead Eagles, dat uiteindelijk ten koste van Feyenoord doorbekert. 'Als je binnen tien minuten de ballen uit het doel moet halen, dan wordt je daar gek van. Dat moet niet kunnen. Dit is zwaar vervelend.'

'Iedereen moet beseffen waar het om gaat. Je hebt nu vier wedstrijden gespeeld en nul punten. Iedereen moet ervoor knokken, als je niet knokt dan ga je nooit winnen. We moeten voor elkaar werken. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor', vertelt een withete doelman tegenover Fox Sports.
Bron:FOXSports
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2014 - 02:15   quote  deeplink  
Gaf de strakste passes van heel Feyenoord. Tja, hard en zuiver inspelen is ook een kunst..
MMM
 MMM - donderdag 25 september 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 02:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gaf de strakste passes van heel Feyenoord. Tja, hard en zuiver inspelen is ook een kunst..
Dacht ik ook nog aan tijdens de wesdtrijd.. Je kan beter Vermeer op het middenveld zetten qua passing.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Jahaaaa en Mulder in de spits, hebben we iig lengte voorin..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0222299