BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sevilla FC - Feyenoord (Europa League: donderdag 18 september 2014, 21:05); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 09:51   quote  deeplink  
Sevilla FC - Feyenoord (18 september 2014, 21:05)

d62697ed254a5768a20ced9f5ec2f608_702_300.jpg

Datum & tijdstip: Donderdag 18 september 2014, 21:05
Locatie: Estadio Ramón Sánchez Pizjuán, Sevilla Spanje
Scheidsrechter: nnb.

como-ir-llegar-estadio-sevilla-ramon-sanchez-pizjuan-pijuan.jpg

Hier begint de echte weg voor ons richting Warschau.

Sevilla Fútbol Club is een voetbalclub uit Sevilla, Spanje. De club speelt in de Primera División. Thuisstadion is het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán, dat 45.500 plaatsen heeft.

Met Sevilla FC treft Feyenoord de winnaar van de editie van de Europa League van vorig seizoen. De Spanjaarden waren in de finale na strafschoppen te sterk voor het Portugese Benfica. In het afgelopen seizoen werd de ploeg uit Zuid-Spanje vijfde in de Primera Division. Hierdoor plaatste Sevilla zich direct voor de groepsfase van de Europa League. De Spaanse ploeg raakte in de zomerse transferperiode een aantal belangrijke krachten kwijt. Een van de dragende spelers was Ivan Rakitic, die naar FC Barcelona vertrok. Gerard Deulofeu bewandelde deze zomer de omgekeerde weg. De aanvaller, die vorig seizoen nog uitkwam voor Everton FC, wordt voor een jaar gehuurd van Barcelona. Voor de ontmoetingen met de Spanjaarden moet tevens rekening worden gehouden met aanvallers Carlos Bacca en Kevin Gameiro. Vorige seizoen scoorden zij samen 29 doelpunten in de Primera Division.

Fred Rutten sprak vrijdag kort nadat alle poules voor de groepsfase van de Europa League bekend waren geworden van een mooie loting voor Feyenoord. Elke tegenstander is lastig, maar we spelen tegen mooie clubs, terwijl het meevalt hoe ver we moeten reizen. Dat laatste is in het voordeel vanwege het ritme van spelen op donderdag en zondag. Ik zie zeker perspectief.

Met Sevilla treft Feyenoord de winnaar van de Europa League van afgelopen seizoen. In Sevilla kan het letterlijk en figuurlijk heet zijn, zei de trainer. Sevilla heeft gewoon een heel goed elftal. Standard Luik is met name in eigen huis sterk, al is die ploeg in de zomer een paar belangrijke spelers kwijtgeraakt. HNK Rijeka is het minst bekend bij ons, al weet ik wel dat die ploeg een goede spits heeft.

Nog niet eerder hebben wij tegen deze club gespeeld, dus kon geen historie vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 09:51   quote  deeplink  
0-5..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Keeperscrisis Sevilla voor duel met Feyenoord

14290_1403857516_anp-27824372.jpg

Feyenoord treft straks een aardig gehandicapt Sevilla. In de openingswedstrijd van de poulefase van de Europa League zal de derde doelman onder de lat staan.

Sergio Rico, die nog nooit een Europees duel afwerkte, neemt waarschijnlijk op donderdag 18 september in het doel van Estadio Sánchez Pizjuan plaats. Eerste keus Beto (foto) en zijn vervanger Mariano Barbosa zijn immers geblesseerd.

Eerstgenoemde is een maand uitgeschakeld door een hamstringkwetsuur, die hij op de eerste speeldag opliep tegen Valencia. Mariano Barbosa blijkt een dijbeenspier te hebben gescheurd. Dat gebeurde zaterdag tijdens de 2-1 overwinning op Espanyol. Hij staat zo'n vier tot zes weken aan de kant.

Doordat de transfermarkt op slot zit, kan er geen vervanger meer worden aangetroffen. Sevilla zal daardoor een beroep moeten doen op Sergio Rico, die tegen Espanyol op de bank zat en normaliter op het derde niveau met de reserves strijdt. Ook David Soria, eveneens 21 jaar, is een alternatief. Beiden speelden nog nooit op het hoogste niveau.
Bron:Elfvoetbal
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 09:57   quote  deeplink  
0-7 zal het niet worden. Ik hoop op 1-1 of zo.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 09:57   quote  deeplink  
HEERLIJK, weer eens Feyenoord op Donderdagavond!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:57 schreef JanM het volgende:
0-7 zal het niet worden. Ik hoop op 1-1 of zo.
Kom op nou zeg, ben je van je geloof af Jan..
Alexi
 Alexi - woensdag 03 september 2014 - 10:00   quote  deeplink  
0-2 zou ik al mooi vinden!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Even realistisch, elk resultaat anders dan verlies is uitstekend.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:
Even realistisch, elk resultaat anders dan verlies is uitstekend.
Eens.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 september 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Gewoon een goede wedstrijd spelen en vertrouwen tanken. Met goed voetbal en een kleine nederlaag kun je (bij wijze van spreken) nog tevreden zijn en met goede moed de resterende vijf wedstrijden tegemoet zien.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 10:19   quote  deeplink  
En? Zijn er nog die naar Sevilla gaan ???
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:52 schreef RenatoBos het volgende:
Keeperscrisis Sevilla voor duel met Feyenoord

[ afbeelding ]

Feyenoord treft straks een aardig gehandicapt Sevilla. In de openingswedstrijd van de poulefase van de Europa League zal de derde doelman onder de lat staan.

Sergio Rico, die nog nooit een Europees duel afwerkte, neemt waarschijnlijk op donderdag 18 september in het doel van Estadio Sánchez Pizjuan plaats. Eerste keus Beto (foto) en zijn vervanger Mariano Barbosa zijn immers geblesseerd.

Eerstgenoemde is een maand uitgeschakeld door een hamstringkwetsuur, die hij op de eerste speeldag opliep tegen Valencia. Mariano Barbosa blijkt een dijbeenspier te hebben gescheurd. Dat gebeurde zaterdag tijdens de 2-1 overwinning op Espanyol. Hij staat zo'n vier tot zes weken aan de kant.

Doordat de transfermarkt op slot zit, kan er geen vervanger meer worden aangetroffen. Sevilla zal daardoor een beroep moeten doen op Sergio Rico, die tegen Espanyol op de bank zat en normaliter op het derde niveau met de reserves strijdt. Ook David Soria, eveneens 21 jaar, is een alternatief. Beiden speelden nog nooit op het hoogste niveau.
Bron:Elfvoetbal
misschien is Mulder iets voor ze?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt 2100 kaarten voor Sevilla uit

600x400-vuurwerk.jpg

Voor de uitwedstrijd tegen Sevilla FC heeft Feyenoord 2100 kaarten beschikbaar gekregen van de Spanjaarden. Waarschijnlijk start de kaartverkoop aanstaande zaterdag voor alle soorten uitkaarthouders.

Vlieg naar Madrid en pak de trein of huur een auto: Woensdag heen, zaterdag terug (vliegen vanaf Charleroi) € 69,- voor de vlucht!
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord krijgt 2100 kaarten voor Sevilla uit

[ afbeelding ]

Voor de uitwedstrijd tegen Sevilla FC heeft Feyenoord 2100 kaarten beschikbaar gekregen van de Spanjaarden. Waarschijnlijk start de kaartverkoop aanstaande zaterdag voor alle soorten uitkaarthouders.

Vlieg naar Madrid en pak de trein of huur een auto: Woensdag heen, zaterdag terug (vliegen vanaf Charleroi) € 69,- voor de vlucht!
Lijkt me wel wat. Iemand plannen?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 15:15   quote  deeplink  
0-0
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:19 schreef lijdensweg het volgende:
En? Zijn er nog die naar Sevilla gaan ???
Kan ik niet met jou mee in je privé vliegtuig ;-P ?
tomson
 tomson - woensdag 03 september 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Mooi topic. Maar ik zie onszelf daar niet zomaar winnen. Ik hoop op 0-1, ik vrees 2-1...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 16:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Kan ik niet met jou mee in je privé vliegtuig ;-P ?
Mulders fans meenemen??? Echt niet !!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:20 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

misschien is Mulder iets voor ze?
Haha, dat zou een grap geweest zijn !!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Gaat het goddomme alweer over Mulder?
Stelletje Mulder-likkers.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
De kaartverkoop voor de groepsfase Europa League gaat donderdag om 9.00 uur van start voor seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 22:33   quote  deeplink  
57 euro voor mij....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 12:22   quote  deeplink  
De kaartverkoop voor Sevilla FC Feyenoord gaat op zaterdag 6 september aanstaande van start. Houders van een Diamondcard kunnen die dag vanaf 9.00 uur een kaart kopen voor de eerste uitwedstrijd in de groepsfase van de Europa League. Dezelfde dag vanaf 11.00 uur komen ook Goldcardhouders aan bod, terwijl de verkoop voor Silvercardhouders vanaf 13.00 uur van start gaat. De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Sevilla FC wordt op donderdag 18 september om 21.05 uur gespeeld.

Feyenoord kan voor het uitduel met Sevilla beschikken over in totaal 2.100 kaarten. De inschatting is dat dit aantal voldoende is om aan de vraag vanuit de supporters te kunnen voldoen. De prijs van een kaart is 37,00 euro. Diamond- Gold- en Silvercardhouders kunnen alleen via TicketBox een voucher aanschaffen, wat betekent dat er geen verkoop is via internet. De verkoop eindigt op maandag 15 september om 12.00 uur.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Op de eerste dag al 754 kaarten verkocht, zullen we die 2100 gaan halen..?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Sevilla draait warm voor 'Feyenoord'

Sevilla heeft voorafgaand aan het Europa League-duel met Feyenoord aan het zelfvertrouwen gewerkt. De Andalusiërs waren zondag in eigen huis met 2-0 te sterk voor Getafe. De doelpunten kwamen op naam van Carlos Bacca en Aleix Vidal. Feyenoord komt donderdag om 21:05 op bezoek in Andalusië.
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Ik denk dat dit best mee gaat vallen.
klinkt gek.
maar past meer in ons straatje denk ik.
Sevilla maakt t spel, wij krijgen kansen.
al zit er ook hoop bij.
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Ik denk 2-0 maar helaas niet voor ons... Kutzooi.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
1-1.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Maar hopen dat het geen dubbele cijfers wordt voor Sevilla ...
sevillana
 sevillana - zondag 14 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 21:18 schreef van geil het volgende:
Ik denk dat dit best mee gaat vallen.
klinkt gek.
maar past meer in ons straatje denk ik.
Sevilla maakt t spel, wij krijgen kansen.
al zit er ook hoop bij.
wishful thinking, kzou het graag anders zien maar vrees toch dat Feyenoord, naar de huidige vorm gemeten, geen schijn van kans heeft in Sevilla.
Maakt nogal wat verschil, Primera division versus Ere(Micky Mouse)divisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Derde in Spanje of veertiende in Nederland..
MMM
 MMM - zondag 14 september 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Met te Vrede daar spelen is kansloos omdat je weinig balbezit zal hebben en niet veel in de 16 komt. Manu dus in de spits lijkt me, anders snapt Fred het niet.
V town madness
 V town madness - zondag 14 september 2014 - 23:32   quote  deeplink  
4 0. Dan vinden de Spanjaarden het welletjes.
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 september 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:51 schreef RenatoBos het volgende:
Sevilla FC - Feyenoord (18 september 2014, 21:05)

[ afbeelding ]

Datum & tijdstip: Donderdag 18 september 2014, 21:05
Locatie: Estadio Ramón Sánchez Pizjuán, Sevilla Spanje
Scheidsrechter: nnb.

[ afbeelding ]

Hier begint de echte weg voor ons richting Warschau.

Sevilla Fútbol Club is een voetbalclub uit Sevilla, Spanje. De club speelt in de Primera División. Thuisstadion is het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán, dat 45.500 plaatsen heeft.

Met Sevilla FC treft Feyenoord de winnaar van de editie van de Europa League van vorig seizoen. De Spanjaarden waren in de finale na strafschoppen te sterk voor het Portugese Benfica. In het afgelopen seizoen werd de ploeg uit Zuid-Spanje vijfde in de Primera Division. Hierdoor plaatste Sevilla zich direct voor de groepsfase van de Europa League. De Spaanse ploeg raakte in de zomerse transferperiode een aantal belangrijke krachten kwijt. Een van de dragende spelers was Ivan Rakitic, die naar FC Barcelona vertrok. Gerard Deulofeu bewandelde deze zomer de omgekeerde weg. De aanvaller, die vorig seizoen nog uitkwam voor Everton FC, wordt voor een jaar gehuurd van Barcelona. Voor de ontmoetingen met de Spanjaarden moet tevens rekening worden gehouden met aanvallers Carlos Bacca en Kevin Gameiro. Vorige seizoen scoorden zij samen 29 doelpunten in de Primera Division.

Fred Rutten sprak vrijdag kort nadat alle poules voor de groepsfase van de Europa League bekend waren geworden van een mooie loting voor Feyenoord. Elke tegenstander is lastig, maar we spelen tegen mooie clubs, terwijl het meevalt hoe ver we moeten reizen. Dat laatste is in het voordeel vanwege het ritme van spelen op donderdag en zondag. Ik zie zeker perspectief.

Met Sevilla treft Feyenoord de winnaar van de Europa League van afgelopen seizoen. In Sevilla kan het letterlijk en figuurlijk heet zijn, zei de trainer. Sevilla heeft gewoon een heel goed elftal. Standard Luik is met name in eigen huis sterk, al is die ploeg in de zomer een paar belangrijke spelers kwijtgeraakt. HNK Rijeka is het minst bekend bij ons, al weet ik wel dat die ploeg een goede spits heeft.

Nog niet eerder hebben wij tegen deze club gespeeld, dus kon geen historie vinden.
Zeer mooi stadion moeten we daar maar de fout goed maken van afgelopen zaterdagavond
en een punt of drie meenemen
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 september 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 09:52 schreef RenatoBos het volgende:
Keeperscrisis Sevilla voor duel met Feyenoord

[ afbeelding ]

Feyenoord treft straks een aardig gehandicapt Sevilla. In de openingswedstrijd van de poulefase van de Europa League zal de derde doelman onder de lat staan.

Sergio Rico, die nog nooit een Europees duel afwerkte, neemt waarschijnlijk op donderdag 18 september in het doel van Estadio Sánchez Pizjuan plaats. Eerste keus Beto (foto) en zijn vervanger Mariano Barbosa zijn immers geblesseerd.

Eerstgenoemde is een maand uitgeschakeld door een hamstringkwetsuur, die hij op de eerste speeldag opliep tegen Valencia. Mariano Barbosa blijkt een dijbeenspier te hebben gescheurd. Dat gebeurde zaterdag tijdens de 2-1 overwinning op Espanyol. Hij staat zo'n vier tot zes weken aan de kant.

Doordat de transfermarkt op slot zit, kan er geen vervanger meer worden aangetroffen. Sevilla zal daardoor een beroep moeten doen op Sergio Rico, die tegen Espanyol op de bank zat en normaliter op het derde niveau met de reserves strijdt. Ook David Soria, eveneens 21 jaar, is een alternatief. Beiden speelden nog nooit op het hoogste niveau.
Bron:Elfvoetbal
KENNER: het wordt een makkie
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 september 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 10:15 schreef Bosifyable het volgende:
Gewoon een goede wedstrijd spelen en vertrouwen tanken. Met goed voetbal en een kleine nederlaag kun je (bij wijze van spreken) nog tevreden zijn en met goede moed de resterende vijf wedstrijden tegemoet zien.
En goed voor a.s. zondag tegen 020 thuis
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 september 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 00:12 schreef de bluffer het volgende:

[..]

KENNER: het wordt een makkie
Ik geloof je..
MMM
 MMM - maandag 15 september 2014 - 08:46   quote  deeplink  
De duidelijke versterking Jens Toornstra zal niet langer buiten de basiself blijven, terwijl Jordy Clasie donderdag in Spanje tegen Sevilla ook weer van de partij is.
netsurfer
 netsurfer - maandag 15 september 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat we veel in de zestien gaan komen daar, dus heb je niet veel aan Tevrede. Verder denk ik dat je heel zuinig moet zijn met het balbezit dat je krijgt, dan heb je ook meer aan Toornstra dan aan Immers, die veel tijd nodig heeft.

Ik zou voor 4-4-2 gaan: Vermeer; Wilkshire, van Beek, Matthijsen, Kongolo; El Ahmadi, Clasie, Toornstra, Vilhena; Schaken, Manu
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 15 september 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 09:36 schreef netsurfer het volgende:
Ik verwacht niet dat we veel in de zestien gaan komen daar, dus heb je niet veel aan Tevrede. Verder denk ik dat je heel zuinig moet zijn met het balbezit dat je krijgt, dan heb je ook meer aan Toornstra dan aan Immers, die veel tijd nodig heeft.

Ik zou voor 4-4-2 gaan: Vermeer; Wilkshire, van Beek, Matthijsen, Kongolo; El Ahmadi, Clasie, Toornstra, Vilhena; Schaken, Manu
Inderdaad en dan met de opties Boetius en Kazim voor Schaken en Manu, als wisselspelers.
netsurfer
 netsurfer - maandag 15 september 2014 - 09:42   quote  deeplink  
Kazim is nog geschorst.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 15 september 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Inderdaad, vergeten.....
TheMenace
 TheMenace - maandag 15 september 2014 - 10:16   quote  deeplink  
0-10
TheMenace
 TheMenace - maandag 15 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 09:36 schreef netsurfer het volgende:
Ik verwacht niet dat we veel in de zestien gaan komen daar, dus heb je niet veel aan Tevrede. Verder denk ik dat je heel zuinig moet zijn met het balbezit dat je krijgt, dan heb je ook meer aan Toornstra dan aan Immers, die veel tijd nodig heeft.

Ik zou voor 4-4-2 gaan: Vermeer; Wilkshire, van Beek, Matthijsen, Kongolo; El Ahmadi, Clasie, Toornstra, Vilhena; Schaken, Manu
dat lijkt me een goede opstelling
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Morgenochtend naar Sevilla, tja ik ga er heen maar zonder hoop op een goed resultaat, daarna naar mijn andere huisje voor Feyenoord 020 daar heb ik gek genoeg ietsje maar dan ook ietsje meer vertrouwen.
ar
 ar - maandag 15 september 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Gaat goed komen..1-3! ik heb er vertrouwen in.
Els
 Els - maandag 15 september 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Alles beter dan 3-0 vind ik een acceptabel resultaat.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 18:54 schreef Els het volgende:
Alles beter dan 3-0 vind ik een acceptabel resultaat.
3-1 Els anders kan ik niet een keer ingehouden juichen
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 15 september 2014 - 19:02   quote  deeplink  
0-0, goed resultaat dus.
Fart
 Fart - maandag 15 september 2014 - 20:20   quote  deeplink  
De allereerste wedstrijd in de EL voor de keeper.....1-3

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sevilla FC - Feyenoord (Europa League: donderdag 18 september 2014, 21:05); 2 - 0









0.0128030