BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Locadia is geen buitenspeler, maar een spits!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 11 februari 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 12:30 schreef psveindhoven123 het volgende:
Maar dat zou natuurlijk een droomscenario zijn wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren..
Wie weet als Luuk de jong na dit seizoen vertrekt. Alleen zijn Brands en Cocu nogal gecharmeerd van Locadia. Dat laatste begrijp ik als 1e spits wel als 2e spits. Maar het zou idd een mooi scenario zijn als Luuk vertrekt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 10:02   quote  deeplink  
Het is een fucking LAMA..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 17 september 2017 - 10:53   quote  deeplink  
Klopt. PSV had hem aan die engelse club molten verkopen, maar helaas stak Cocu er een stokje voor. Locadia is een negatieve speler die de verkeerde invloed op anderen heeft.
mauricio7999
 mauricio7999 - vrijdag 22 september 2017 - 08:55   quote  deeplink  
Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, wat eenieder toch ziet in Locadia. Ik durf te betwisten dat hij niet behoort tot de beste spitsen van Nederlandse competitie, maar tot de allerslechtste. Als ik hem kon ruilen met een willekeurige spits van praktisch iedere club in de eredivisie, dan zou ik dat doen. Heeft geen dynamiek, geen wendbaarheid, struikelt eerder over zijn eigen voeten dan die van zijn tegenstander. Het ziet er niet alleen klungelig uit, dat is het ook. Mijn opinie enorm overschat. Luuk de jong in een mindere vorm is altijd nog veel beter dan locadia. Tel erbij op dat het ook nog niet de slimste op aarde is... dus tactische mogelijkheden bespreken gaan het ene oor in en andere uit.... nou dan heb je de wereldspits:Locadia...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 22 september 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 08:55 schreef mauricio7999 het volgende:
Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, wat eenieder toch ziet in Locadia. Ik durf te betwisten dat hij niet behoort tot de beste spitsen van Nederlandse competitie, maar tot de allerslechtste. Als ik hem kon ruilen met een willekeurige spits van praktisch iedere club in de eredivisie, dan zou ik dat doen. Heeft geen dynamiek, geen wendbaarheid, struikelt eerder over zijn eigen voeten dan die van zijn tegenstander. Het ziet er niet alleen klungelig uit, dat is het ook. Mijn opinie enorm overschat. Luuk de jong in een mindere vorm is altijd nog veel beter dan locadia. Tel erbij op dat het ook nog niet de slimste op aarde is... dus tactische mogelijkheden bespreken gaan het ene oor in en andere uit.... nou dan heb je de wereldspits:Locadia...
Helemaal eens! Maar je bent toch nog wat vergeten. Locadia vindt zichzelf wel een wereldspits en inherent daaraan laat hij ook die arrogante kant daarvan zien. In dit kader foetert hij zowel in het veld als ook daarbuiten op zijn medespelers en vergeet daarbij dat hij vooral zelf slecht speelt.
mauricio7999
 mauricio7999 - vrijdag 22 september 2017 - 11:48   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Maar om te voorkomen dat men gaat zeggen dat het om het voetbal gaat en niet de randzaken, heb ik het enkel over zijn "niet" voetbalkwaliteiten. Nog onbegrijpelijker waarom zien wij dat wel en heeft cocu nog nooit een slecht woord over hem gesproken? Begrijp er niets van maar hij ziet vaak de kwaliteiten die ik juist niet zie, gewoon de omgekeerde wereld in mijn ogen. Ik beweer niet dat de jong de beste spits van de eredivisie is, maar zeker wel van psv! Ben ik blij dat hij niet verkocht is, nu cocu nog... wat een drama die locadia, samen met isimat, brenet de slechtste van het veld. Pffff wanneer gaat cocu dat eens inzien...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 22 september 2017 - 13:45   quote  deeplink  
Klopt, echt onbegrijpelijk. Hadden ze locadia maar voor die € 11 miljoen laten gaan......
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 30 september 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Als hij blijft scoren vind ik het prima..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 30 september 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Vanavond weer niets Van Locadia gezien
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 oktober 2017 - 07:59   quote  deeplink  
Het is natuurlijk ook moeilijk om je als supervedette op te laden voor Willem II thuis.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 oktober 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2017 - 07:59 schreef NatjosFC het volgende:
Het is natuurlijk ook moeilijk om je als supervedette op te laden voor Willem II thuis.
Haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Locadia is geen buitenspeler, maar een spits!!!









0.0097329