BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 18 september 2014 - 17:31   quote  deeplink  
010AJAX_zps112967fb.png

Feyenoord - Ajax. De Klassieker.

Meer volgt als ik er zin in heb.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Ik heb er ook veel zin in, uitslag 0-4. Samen met de familie en vrienden bij mij thuis er een gezellig feestje van maken. De kratjes Brand staan al koud

Brand_zpsf5287c17.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:06   quote  deeplink  
1-5....en bier, ik zit wel met 2 Feijenoorders hier, waarvan 1 fanatieke ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Ik ga voor 0-10 ;-)

nee serieus, ik denk 1-5, maar ik zeg 1-4 ;-)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
1-5....en bier, ik zit wel met 2 Feijenoorders hier, waarvan 1 fanatieke ;-)
Toch niet je vriendinnetje, hahaha
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 17:31 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ] [/URL][/img]

Feyenoord - Ajax. De Klassieker.

Meer volgt als ik er zin in heb.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:09 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Toch niet je vriendinnetje, hahaha
Bingo....die zal haar shirtje wel aantrekken, ze zit rechts naast me en de tv staat links, krijg ik dus niet veel mee van.....en die Feijenoord mok weiger ik af te wassen ;-)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bingo....die zal haar shirtje wel aantrekken, ze zit rechts naast me en de tv staat links, krijg ik dus niet veel mee van.....en die Feijenoord mok weiger ik af te wassen ;-)
Gelukkig zitten er bij mij alleen echte Ajacieden.
Misschien toch een keer dat kopje afwassen en heeeeel per ongelijk laten sneuvelen.
Koop vooraf een wit/rood setje, past bij beide clubs, mocht ze het ongelukje niet waarderen. LOL

7ca869226b97834758bf34fe5727675a_zps7a0d7717.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:18 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gelukkig zitten er bij mij alleen echte Ajacieden.
Misschien toch een keer dat kopje afwassen en heeeeel per ongelijk laten sneuvelen. LOL
dat heb ik overwogen.....maar de logeerkamer slaapt minder lekker dan mijn eigen bed
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

dat heb ik overwogen.....maar de logeerkamer slaapt minder lekker dan mijn eigen bed
Ik dacht het al en heb een extra optie toegevoegd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:29 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik dacht het al en heb een extra optie toegevoegd.
Als we maar winnen gap
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als we maar winnen gap
Natuurlijk, geen enkel probleem, als Frank mijn advies maar opvolgt.

---------Cilissen---------
Rhijn--Veltman--Moisander--Viergever
--------Zimling--------
---Klaassen--Andersen
Ghazi-----Milik -----Khisna
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:48 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Natuurlijk, geen enkel probleem, als Frank mijn advies maar opvolgt.

---------Cilissen---------
Rhijn--Veltman--Moisander--Viergever
--------Zimling--------
---Klaassen--Andersen
Ghazi-----Milik -----Khisna
Keurige opstelling hoor!

Frank! KIJK EN VOER UIT!!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Ik denk ook wel dat Ajax wind. Met 1-3.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Wind? Is dat een grappie....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 19:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wind? Is dat een grappie....
Yelleleleleleleeeeeeeee.......hahahahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Op het feynoord forum zijn ze heel positief en de meeste denken dat 010 gaat winnen van 020.

Als je alleen al naar de cijfers kijkt is dat onmogelijk ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
excuus, dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Ronald 1960 --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Ja, Ajax gaat winnen.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Mijn aanbevolen aankoop als cvm Stéphane Mbia scoort de 2-0 tegen Feyenoord. Maar ik ben tot nu toe ook tevreden met Zimling.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 september 2014 - 03:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Op het feynoord forum zijn ze heel positief en de meeste denken dat 010 gaat winnen van 020.

Als je alleen al naar de cijfers kijkt is dat onmogelijk ;-)
Als je kijkt naar het niveau op het Feyenoord forum dan weet je dat ze het IQ van een baksteen hebben. Dan krijgt je ook dat soort waanideeën. Ik ben niet haatdragend, maar wanneer Ajax tegen Feyenoord scoort juig ik een stuk harder en lach ik Feyenoord altijd graag uit. Ik kijk uit naar Zondag.
dege
 dege - vrijdag 19 september 2014 - 07:43   quote  deeplink  
zal niet makkelijk worden om te winnen, feyenoord is gebrand om iets goed te maken na gisteren. ajax wint denk ik, maar met veel pijn en moeite. Hoop wel dat Sigi de bank mag warm houden.
remco k
 remco k - vrijdag 19 september 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 21:46 schreef Ztjes het volgende:
Mijn aanbevolen aankoop als cvm Stéphane Mbia scoort de 2-0 tegen Feyenoord. Maar ik ben tot nu toe ook tevreden met Zimling.
Hij is naar Sevilla vertrokken, dus onhaalbaar voor Ajax achteraf..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 september 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 21:46 schreef Ztjes het volgende:
Mijn aanbevolen aankoop als cvm Stéphane Mbia scoort de 2-0 tegen Feyenoord. Maar ik ben tot nu toe ook tevreden met Zimling.
Mbia werd gehuurd van Qpr hoorde ik de commentator zeggen?
Hebben die hem dan transfervrij gehaald en gelijk verhuurd?
Of heeft Sevilla hem transfervrij opgehaald?
Wel een beest maar over Zimling heb ik ook nog niets te klagen.. :)
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is naar Sevilla vertrokken, dus onhaalbaar voor Ajax achteraf..
Toen was hij nog transfervrij. Alleen het de hoogte van zijn salaries kon een hinderis zijn geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 september 2014 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 07:43 schreef dege het volgende:
zal niet makkelijk worden om te winnen, feyenoord is gebrand om iets goed te maken na gisteren. ajax wint denk ik, maar met veel pijn en moeite. Hoop wel dat Sigi de bank mag warm houden.
Eens!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 september 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is naar Sevilla vertrokken, dus onhaalbaar voor Ajax achteraf..
Ach wat is onhaalbaar vaak ligt het aan het moment van toeslaan. .
Zolang geen club zich gemeld heeft heb je een kans.
Plus dat ze Champions league in het vooruitzicht hebben..
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mbia werd gehuurd van Qpr hoorde ik de commentator zeggen?
Hebben die hem dan transfervrij gehaald en gelijk verhuurd?
Of heeft Sevilla hem transfervrij opgehaald?
Wel een beest maar over Zimling heb ik ook nog niets te klagen.. :)
Sevilla heeft hem transfervij opgehaald en Mbia heeft in augustus voor 1 jaar getekend.. Hadden best mogelijkheden voor Ajax ingezeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - vrijdag 19 september 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:37 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Toen was hij nog transfervrij. Alleen het de hoogte van zijn salaries kon een hinderis zijn geworden.
Als zo'n jongen naar een club als Sevilla kan zal hij nooit bij Ajax tekenen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Als zo'n jongen naar een club als Sevilla kan zal hij nooit bij Ajax tekenen.
Deze conclusie is nergens op gebaseerd. Sevilla had hem het vorige seizoen reeds gehuurd van QPR. Hij heeft pas heel laat getekend en krijgt maar een 1-jarige contract. Als Ajax hem een 2-jarige contract (met eventuele verlenging) en na genoeg hetzelfde salaris bied. Dan kunnen er best mogelijkheden zijn voor onze club die wel speelt in CL. Er is ook bijv. een topspits door investeringsmaatbureau aangeboden, dat Ajax hier niet voor kiest, is te begrijpen. Maar elke keer maar blijven roepen dat dit soort spelers niet naar Ajax willen komen, is nergens gebaseerd. Alleen dat onze club niet voor zo'n constructie wil kiezen of dit soort spelers niet meer wil betalen is iets anders.
Daarnaast kan bijv. PiSVee wel een ervaren buitenlandse speler inlijven en voor zo'n speler is PiSVee een minder aantrekkelijk dan onze club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - vrijdag 19 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Deze conclusie is nergens op gebaseerd. Sevilla had hem het vorige seizoen reeds gehuurd van QPR. Hij heeft pas heel laat getekend en krijgt maar een 1-jarige contract. Als Ajax hem een 2-jarige contract (met eventuele verlenging) en na genoeg hetzelfde salaris bied. Dan kunnen er best mogelijkheden zijn voor onze club die wel speelt in CL. Er is ook bijv. een topspits door investeringsmaatbureau aangeboden, dat Ajax hier niet voor kiest, is te begrijpen. Maar elke keer maar blijven roepen dat dit soort spelers niet naar Ajax willen komen, is nergens gebaseerd. Alleen dat onze club niet voor zo'n constructie wil kiezen of dit soort spelers niet meer wil betalen is iets anders.
Deze conclusie is gebasseerd op alle Europese subtoppers die wel voor de Eredivisie kiezen..
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze conclusie is gebasseerd op alle Europese subtoppers die wel voor de Eredivisie kiezen..
Wij zijn Ajax spelen al jaren onafgebroken in CL en na de winter in Uefa-league. Ajax is al lang geleden de oer Hollandse handelsgeest verloren. Er treden in elk seizoen buitenkansjes op om zeer goede ervaren spelers in te lijven. Spelers die uit beeld geraken, clubs worden overgenomen door Arabierse oliebaronnen en gaan de markt op om de echt grote namen te kopen en de oude spelers worden pp een zijspoor gezet. Ja, je moet snel de speler analyseren en indien een optie ook snel reageren. Als andere clubs uit mindere competies deze mogelijkheden wel gebruiken, waarom Ajax niet.
hjf
 hjf - vrijdag 19 september 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 03:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het niveau op het Feyenoord forum dan weet je dat ze het IQ van een baksteen hebben. Dan krijgt je ook dat soort waanideeën. Ik ben niet haatdragend, maar wanneer Ajax tegen Feyenoord scoort juig ik een stuk harder en lach ik Feyenoord altijd graag uit. Ik kijk uit naar Zondag.
Ik zou eerder zeggen het IQ van een Chimpansee.
hjf
 hjf - vrijdag 19 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wij zijn Ajax spelen al jaren onafgebroken in CL en na de winter in Uefa-league. Ajax is al lang geleden de oer Hollandse handelsgeest verloren. Er treden in elk seizoen buitenkansjes op om zeer goede ervaren spelers in te lijven. Spelers die uit beeld geraken, clubs worden overgenomen door Arabierse oliebaronnen en gaan de markt op om de echt grote namen te kopen en de oude spelers worden pp een zijspoor gezet. Ja, je moet snel de speler analyseren en indien een optie ook snel reageren. Als andere clubs uit mindere competies deze mogelijkheden wel gebruiken, waarom Ajax niet.
Laten we deze discussie voor wat het is. Ajax heeft aangegeven, dat er over 2 jaar een aantal grote talenten gaan doorbreken, die nu nog in de A1 spelen. En er zitten inderdaad een aantal hele grote talenten bij. Het zal mij niet verbazen als bijvoorbeeld Donny van de Beek na de winterstop zijn minuten mag maken in het eerste elftal. Die jongen maakt heeeeele groooote stappen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 13:12 schreef hjf het volgende:

[..]

Laten we deze discussie voor wat het is. Ajax heeft aangegeven, dat er over 2 jaar een aantal grote talenten gaan doorbreken, die nu nog in de A1 spelen. En er zitten inderdaad een aantal hele grote talenten bij. Het zal mij niet verbazen als bijvoorbeeld Donny van de Beek na de winterstop zijn minuten mag maken in het eerste elftal. Die jongen maakt heeeeele groooote stappen.
Ten eerste maak ik dat zelf wel uit en als jij hierop reageert, mag je ook een tegenreactie verwachten.
Als professionele topclub moet je ten eerste elke mogelijkheid (binnen je filosofie en financiële mogelijkheden)aangrijpen om je te willen verbeteren. Als de grote talenten zich in de kijker (bijv. UEFA YL) spelen of zo'n speler raakt zwaar geblesseerd of raakt een tijdje in een vormdip of de clubs met het grote geld komen aankloppen, want denk je dat er dan gebeurt en dit is veel realistischer dan hopen dat ze allemaal te zijner tijd nog beschikbaar zijn. Het spelbeeld tegen PSG veranderde helemaal bij het brengen van een ervaren speler (Zimling). Ook echte internationale ervaren spelers zijn noodzakelijk voor de groei en ontwikkeling van Ajax.
Met alleen maar talenten ga je heel weinig wedstrijden (zie Jong Ajax in de JL) winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 19 september 2014 - 16:24   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
wanneer is iemand ervaren? leeftijd zegt niks, je kan tot je 28ste op amateur basis hebben gevoetbald, maar is net zo broekie op een hoger niveau.

Dan gaat het op niveau waar je een aantal jaren heb gevoetbald.
Eredivisie niveau hebben we genoeg spelers die een aantal jaren al actief zijn.
Cilissen, Moissander, Boilissen, Van Rhijn, Schone, Sigthorsson.
Deze spelers hebben ook al CL ervaring opgedaan vorig jaar, weten hoe ze barca moeten verslaan.

Dus zo onervaren is deze ploeg niet.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 september 2014 - 07:51   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224882#32quote]Op vrijdag 19 september 2014 - 15:21 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ten eerste maak ik dat zelf wel uit en als jij hierop reageert, mag je ook een tegenreactie verwachten.
Als professionele topclub moet je ten eerste elke mogelijkheid (binnen je filosofie en financiële mogelijkheden)aangrijpen om je te willen verbeteren. Als de grote talenten zich in de kijker (bijv. UEFA YL) spelen of zo'n speler raakt zwaar geblesseerd of raakt een tijdje in een vormdip of de clubs met het grote geld komen aankloppen, want denk je dat er dan gebeurt en dit is veel realistischer dan hopen dat ze allemaal te zijner tijd nog beschikbaar zijn. Het spelbeeld tegen PSG veranderde helemaal bij het brengen van een ervaren speler (Zimling). Ook echte internationale ervaren spelers zijn noodzakelijk voor de groei en ontwikkeling van Ajax.
Met alleen maar talenten ga je heel weinig wedstrijden (zie Jong Ajax in de JL) winnen.
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/399590

Link staat een beetje raar maar als je alle aankopen van Brands bekijkt bovenaan
dan doet Psv het aankopen echt zo slecht nog niet. Veel ervaren spelers,
veel grote talenten en veel transfervrije en gehuurde spelers.
En ja Psv wordt geen kampioen en wij wel dus kun je nagaan als wij scherper inkopen!
Strootman en Mertens 12 miljoen= Verkocht voor 30+ miljoen
Wijnaldum gekocht 5 miljoen
100 voudig Mexicaans international gehuurd 1 miljoen (Bojan, Cuenca)

Mijn mening is al langer bekend ik sta achter het huidige beleid alleen
ben ik van mening dat je grotere stappen kunt maken als je scherper inkoopt.
Kom aub niet met die willen niet naar Ajax want je kunt nog uit een best grote vijver vissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 september 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 18:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
wanneer is iemand ervaren? leeftijd zegt niks, je kan tot je 28ste op amateur basis hebben gevoetbald, maar is net zo broekie op een hoger niveau.

Dan gaat het op niveau waar je een aantal jaren heb gevoetbald.
Eredivisie niveau hebben we genoeg spelers die een aantal jaren al actief zijn.
Cilissen, Moissander, Boilissen, Van Rhijn, Schone, Sigthorsson.
Deze spelers hebben ook al CL ervaring opgedaan vorig jaar, weten hoe ze barca moeten verslaan.

Dus zo onervaren is deze ploeg niet.
Barcelona B ja..
Wij hebben inderdaad wat ervaring ja paar seizoenen Champions League en een paar
seizoenen micky mouse competitie. Geen enkele speler heeft in een grotere competitie geespeeld
dan Nederland (alleen Zimling nu dan als de bank meetelt).

Je zegt zelf al dat een 28 jarige amateur geen ervaring heeft maar een broekie is op hoger niveau (eredivisie)
Wat zijn de ervaren namen die jij noemt dan in een grotere competitie?

Juist ja.. Als je in de hele as wat meer ervaring zet moet jij eens kijken waar toe Ajax instaat is.
Van de winter vd Vaart halen voor Sorero of op Sigthorsson zijn plek en
een ervaren man voor op Moisander zijn plek en nr. 34 is een feit
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 20 september 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 03:19 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het niveau op het Feyenoord forum dan weet je dat ze het IQ van een baksteen hebben. Dan krijgt je ook dat soort waanideeën. Ik ben niet haatdragend, maar wanneer Ajax tegen Feyenoord scoort juig ik een stuk harder en lach ik Feyenoord altijd graag uit. Ik kijk uit naar Zondag.
Juich is met ch Einstein ;-)
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 20 september 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:
[
Mijn mening is al langer bekend ik sta achter het huidige beleid alleen
ben ik van mening dat je grotere stappen kunt maken als je scherper inkoopt.
Kom aub niet met die willen niet naar Ajax want je kunt nog uit een best grote vijver vissen.
Helemaal mee eens.
3sterren
 3sterren - zaterdag 20 september 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Als schone niet speelt kan et bijna niet anders dat kishna speelt toch?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 september 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 08:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Barcelona B ja..
Wij hebben inderdaad wat ervaring ja paar seizoenen Champions League en een paar
seizoenen micky mouse competitie. Geen enkele speler heeft in een grotere competitie geespeeld
dan Nederland (alleen Zimling nu dan als de bank meetelt).

Je zegt zelf al dat een 28 jarige amateur geen ervaring heeft maar een broekie is op hoger niveau (eredivisie)
Wat zijn de ervaren namen die jij noemt dan in een grotere competitie?

Juist ja.. Als je in de hele as wat meer ervaring zet moet jij eens kijken waar toe Ajax instaat is.
Van de winter vd Vaart halen voor Sorero of op Sigthorsson zijn plek en
een ervaren man voor op Moisander zijn plek en nr. 34 is een feit
Eide
 Eide - zaterdag 20 september 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 10:28 schreef 3sterren het volgende:
Als schone niet speelt kan et bijna niet anders dat kishna speelt toch?
Of Andersen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wie we in de spits krijgen. Na Sightorsson tegen PSG gezien te hebben lijkt de keuze voor Milik wel heel makkelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 september 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 10:48 schreef Eide het volgende:
Ben wel benieuwd wie we in de spits krijgen. Na Sightorsson tegen PSG gezien te hebben lijkt de keuze voor Milik wel heel makkelijk.
Mij ook maar Frank zal het wel weer anders gezien hebben..
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:48 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Natuurlijk, geen enkel probleem, als Frank mijn advies maar opvolgt.

---------Cilissen---------
Rhijn--Veltman--Moisander--Viergever
--------Zimling--------
---Klaassen--Andersen
Ghazi-----Milik -----Khisna
Denswil ipv Moisander en ik ben akkoord; -)
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 september 2014 - 14:02   quote  deeplink  
p.s.: denk wel dat een middenveld met Serero ipv Andersen meer in balans is... Serero lijdt minder balverlies en is uitstekend in het samenspel. Andersen is meer de man van de akties en daar hebben we betere spelers voor. ..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 september 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 13:09 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen het IQ van een Chimpansee.
Dan ben jij best wel heel positief over de 010 supporters!
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 20 september 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 13:58 schreef Stanley het volgende:

[..]

Denswil ipv Moisander en ik ben akkoord; -)
Stanley,
Heb is ook over nagedacht, alleen Frank kennende, zal hij zijn 1e aanvoerder niet vlug passeren. Ik ben als je misschien weet ook niet echt een fan van Moisander, maar kies dan toch in deze klassieker voor een meer ervaren speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door Ztjes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0104749