BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HNK Rijeka - Feyenoord (Europa League: donderdag 23 oktober 2014, 19:00 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 16:37   quote  deeplink  
europa-league-groep-feyenoord.jpg

Datum & tijdstip: Donderdag 23 oktober 2014, 19:00
Locatie: Kantrida Stadion, Rijeka
Scheidsrechter: Tom Harald Hagen

8c77c0253186489eece67f602c1dd8c8.jpg

HNK Rijeka is een Kroatische voetbalclub uit Rijeka. De club werd in 1925 opgericht als Unione Sportive Fiumana en speelde tot na de Tweede Wereldoorlog in de Italiaanse competitie. Na de oorlog werd het grondgebied aan Joegoslavië overgedragen en de naam werd in Kvarner Rijeka veranderd en speelde één seizoen in de hoogste klasse van Joegoslavië. Op 3 juni 1954 veranderde de naam in NK Rijeka en in 1957 speelde de club opnieuw in de hoogste klasse en bleef daar een middenmoter tot 1964/65 toen de 4e plaats werd bereikt, ook het volgende seizoen werd de club 4e maar zakte dan weg, in 1968 werd Rijeka laatste maar bleef gespaard van degradatie omdat de liga van 16 naar 18 clubs uitbreidde, het was slechts uitstel van executie, het volgende seizoen degradeerde de club alsnog.

De terugkeer werd in 1974 gevierd en zou daar blijven tot de verbrokkeling van Joegoslavië. Na twee rustige seizoenen eindigde Rijeka 5e in 1977 en 1978, dat laatste jaar werd ook de beker binnen gehaald, net als het volgende seizoen en zo speelde de club voor het eerst Europees. Na enkele seizoenen in de middenmoot eindigde de club in 1984 op een gedeelde 3e plaats met Zeljeznicar Sarajevo. Tot 1990 zou Rijeka altijd in de top tien eindigen. Het laatste seizoen in de Joegoslavische competitie werd met een 15e plaats afgesloten.

Ook in de nieuw opgezette Kroatische competitie werd Rijeka een vaste waarde al kon de club nog geen landstitel winnen. In 1999 en 2006 kwam de club wel erg dichtbij door tweede te worden. In 2005 en 2006 won de club ook de beker. De huidige naam HNK Rijeka werd in 2002 aangenomen.

HNK Rijeka heeft drie voorrondes moeten doorstaan om uiteindelijk de groepsfase te bereiken. Daarin moest de ploeg het achtereenvolgens opnemen tegen Ferencváros, Víkingur en FC Sheriff Tiraspol. Alle wedstrijden werden gewonnen, dankzij in totaal 16 doelpunten voor en slechts twee tegen. Een belangrijke speler aan de zijde van Rijeka is de 23-jarige aanvaller Andrej Kramaric, die in de Kroatische competitie al negen keer scoorde in vijf wedstrijden en bovendien twee goals maakte in de Europa League voorrondes. Vorig seizoen werd Kramaric met 18 treffers tweede op de topscorerslijst in Kroatië. Kramaric is op dit moment bezig aan zijn tweede seizoen bij Rijeka, nadat hij overkwam van Dinamo Zagreb. Kramaric is twee maanden geleden nog in verband gebracht met Feyenoord, echter is die interesse nooit serieus geworden. HNK Rijeka speelt haar thuiswedstrijden in het Kantrida Stadion in Rijeka, waar 12.600 supporters in kunnen.

Nog niet eerder in onze historie hebben wij tegen HNK Rijeka gespeeld.

HNK Rijeka is onze poulfase begonnen met een verliespartij tegen Standard Luik in België en een gelijkspel thuis tegen Sevilla, waardoor zij momenteel de laatste plaats bekleden in de poule.

matjaz_588075S1.jpg
De hoofdtrainer/-coach van HNK Rijeka is de Sloveen Matja Kek.

Samenvatting HNK Rijeka vs Sevilla FC 2-2

(http://youtu.be/UxqzMN-t_n4)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 16:38   quote  deeplink  
0-5 maar..
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 16:43   quote  deeplink  
2-2
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
LEGIOEN-LEDEN MAKEN KANS OP REIS NAAR RIJEKA

f0b16bf0c6566883ed8091fbcf8705c6_702_0.jpg

Alle leden van Het Legioen maken via een unieke actie kans op een bijzondere prijs: Feyenoord nodigt namelijk twee leden van de officiële supportersclub uit om met de selectie en de technische staf mee te vliegen naar Kroatië voor de uitwedstrijd in de Europa League tegen HNK Rijeka. Voor de prijswinnaars is deze reis volledig verzorgd, inclusief twee zakelijke kaarten voor de wedstrijd!

Om kans te maken op deze bijzondere prijs dien je als Legioen-lid het formulier in te vullen dat is te vinden via een speciale e-mail die dinsdag is verstuurd. Aanmelden kan alleen samen met een ander Legioen-lid, terwijl je samen in de gelegenheid moet zijn om van woensdag 22 tot en met vrijdag 24 oktober met Feyenoord op reis te zijn.

Het arrangement voor de prijswinnaars bestaat uit twee plaatsen op de chartervlucht van Rotterdam naar Rijeka en vice versa, twee overnachtingen in een tweepersoonskamer inclusief ontbijt in een 4-sterren hotel, twee zakelijke wedstrijdkaarten voor HNK Rijeka Feyenoord en transfers van en naar het vliegveld en het stadion.

Deelnemen aan deze actie kan tot uiterlijk 13 oktober. Deze actie is exclusief voor leden van Het Legioen. Ben je nog geen lid van de officiële supportersclub? Meld je dan nu aan via www.feyenoord.nl/hetlegioen en maak in de toekomst ook kans op unieke prijzen. Ben je lid van Het Legioen, maar heb je de e-mail over deze actie niet ontvangen? Ga dan naar www.feyenoord.nl/wijzigingsformulier en geef je e-mailadres aan ons door.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Ik had tot de loting nog nooit van deze club gehoord.
laat staan dat ik n zinnig woord kan zeggen over hun kracht/zwakte.
werkelijk geen idee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 20:19 schreef van geil het volgende:
Ik had tot de loting nog nooit van deze club gehoord.
laat staan dat ik n zinnig woord kan zeggen over hun kracht/zwakte.
werkelijk geen idee.
Feyenoord heeft een paar maanden geleden nog interesse getoond in die Kramaric, daarvoor had ik er ook nog nooit van gehoord..
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Met 0-7 ben ik dik Te Vrede n!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 oktober 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:
0-5 maar..
Meen je dat echt, heb je de beelden gezien tegen Sevilla ze speelden zeer goed
ik zeg 1-2
Appie53
 Appie53 - woensdag 08 oktober 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Ze zullen zeker niet onder de indruk zijn van ons Feijenoord.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 oktober 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord heeft een paar maanden geleden nog interesse getoond in die Kramaric, daarvoor had ik er ook nog nooit van gehoord..
Ja dat was een redelijke speler
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Belangrijkste om te winnen, deze uitwedstrijd.

Maakt mij niet uit hoe, als we maar met 3 punten erbij huiswaarts gaan.
Milo
 Milo - woensdag 08 oktober 2014 - 12:49   quote  deeplink  
1-1 te vrede! 88 min maakt hij gelijk......
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 08 oktober 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Hel van Rijeka! 2-1
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:35 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Meen je dat echt, heb je de beelden gezien tegen Sevilla ze speelden zeer goed
ik zeg 1-2
Ook goed..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 oktober 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Doe maar 0-0.
VVout
 VVout - woensdag 08 oktober 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Deze moet je winnen, punt.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 08 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
HNK Rijeka won thuis bijna van Sevilla.
Maar als je wint, sta je wel mooi gelijk 1e of 2e.
VVout
 VVout - woensdag 08 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Die hadden het onderschat dus zijn we gewaarschuwd, daarvoor 200% gemotiveerd dit niet te doen.
van geil
 van geil - woensdag 08 oktober 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:24 schreef windoweyes het volgende:
HNK Rijeka won thuis bijna van Sevilla.
Maar als je wint, sta je wel mooi gelijk 1e of 2e.
Daar gaan we voor.
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:19 schreef VVout het volgende:
Deze moet je winnen, punt.
+1908!
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 08 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
als ze er te licht overdenken dan gaan we daar naar de kloten ik hoop op een kleine winst maar het zal best wel eens moeilijk gaan worden
kan die M.v.G gelijk zien dat die heb zitten slapen met het aantrekken van die Kramaric die had gewoon in de kuip moeten spelen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 oktober 2014 - 06:21   quote  deeplink  
Mag hopen dat dat er te licht over denken er nu wel uit is. Ze moeten er gewoon elke wedstrijd gelijk staan..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
NK Rijeka heeft de laatste test voor het duel met Feyenoord in de Europa League zaterdag gewonnen. De Kroaten zegevierden op eigen veld met 3-1 over Istra 1961. Bij rust stond de komende tegenstander van de Rotterdammers nog met 1-0 achter.

Mato Jajalo, Andrej Kramaric en Ermin Zec bogen na de pauze de achterstand voor Rijeka om in de zege. Dario Tomic had Istra voor rust op 0-1 gebracht. Rijeka staat tweede op de ranglijst, met vier punten achterstand op koploper Dinamo Zagreb. Die ploeg verzekerde zich de laatste jaren steeds van de Kroatische landstitel.

Rijeka heeft een overwinning tegen Feyenoord nodig om uitzicht te houden op de volgende ronde van de Europa League. De Kroaten speelden tot dusver gelijk tegen Sevilla in de Europa League (2-2) en verloren met 2-0 van Standard Luik. Feyenoord verloor met 2-0 van Sevilla en won met 2-1 van Standard. Het duel in Kroatië tussen Rijeka en Feyenoord wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
NK Rijeka heeft de laatste test voor het duel met Feyenoord in de Europa League zaterdag gewonnen. De Kroaten zegevierden op eigen veld met 3-1 over Istra 1961. Bij rust stond de komende tegenstander van de Rotterdammers nog met 1-0 achter.

Mato Jajalo, Andrej Kramaric en Ermin Zec bogen na de pauze de achterstand voor Rijeka om in de zege. Dario Tomic had Istra voor rust op 0-1 gebracht. Rijeka staat tweede op de ranglijst, met vier punten achterstand op koploper Dinamo Zagreb. Die ploeg verzekerde zich de laatste jaren steeds van de Kroatische landstitel.

Rijeka heeft een overwinning tegen Feyenoord nodig om uitzicht te houden op de volgende ronde van de Europa League. De Kroaten speelden tot dusver gelijk tegen Sevilla in de Europa League (2-2) en verloren met 2-0 van Standard Luik. Feyenoord verloor met 2-0 van Sevilla en won met 2-1 van Standard. Het duel in Kroatië tussen Rijeka en Feyenoord wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
in ieder geval is er geen knjb schijdsrechter!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Straks krijgen we een duitsert, daar moet je toch ook niet aan denken..
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Altijd nog beter dan een Franstalige scheids.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 09:13 schreef VVout het volgende:
Altijd nog beter dan een Franstalige scheids.
Pardon ........ Haha ha,
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Pardon ........ Haha ha,
Ik had al een vermoeden dat ik je lange teen zou schamperen, hh. Wat ik bedoel is dat die Walen dan in hun eigen taaltje veel te makkelijk de scheids kunnen beïnvloeden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Ha ha dat begreep ik hoor sans rancune, ik denk nog steeds in het Nederlands. En je hebt gelijk hoor,alhoewel steeds meer Fransen Engels spreken, Fransen uit de Elzas Duits.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik had al een vermoeden dat ik je lange teen zou schamperen, hh. Wat ik bedoel is dat die Walen dan in hun eigen taaltje veel te makkelijk de scheids kunnen beïnvloeden.
hh(?)
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

hh(?)
twee hh spreek je uit als haha, of niet dan -.-
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Ik dacht Heil Hitler..
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 11:37 schreef RenatoBos het volgende:
Ik dacht Heil Hitler..
Ghèhè...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 11:39   quote  deeplink  
HH herhaling, homo hengst, hallo hallo , hijg hijg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Haha..
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:
Haha..
Kan ook
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 12:15   quote  deeplink  
d:-)
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Ik heb nog een Servische vlag, kunnen we boven het veld laten vliegen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 07:19   quote  deeplink  
Mathijsen niet naar Kroatië, Boulahrouz kan mogelijk invallen

850x400-01780844.JPG

Feyenoord zal zonder Joris Mathijsen afreizen naar Kroatië voor het Europese treffen met HNK Rijeka. De routinier liep in het thuisduel met Heracles Almelo (2-1) een kuitblessure op en het is uitgesloten dat Mathijsen voor donderdag al klaargestoomd kan worden.

Khalid Boulahrouz reist alleen mee als hij vanavond pijnvrij zeventig minuten heeft kunnen meedoen met Jong Feyenoord. De verdediger kan dan eventueel invallen tegen Rijeka, een basisplaats zit er nog niet in. De medische staf probeert Sven van Beek, die een bovenbeenblessure heeft, nog klaar te stomen voor het treffen.
Bron:AD
salemi
 salemi - maandag 20 oktober 2014 - 08:11   quote  deeplink  
Hopen op minimaal een gelijkspel en thuis winnen van deze ploeg. Dan komen we op zeven punten. Als Sevilla gewoon haar werk doet tegen Standard en twee keer wint, blijft Standard op drie en Rijeka op twee punten. Dan zijn we al een heel eind in toch een lastige poule. Met een gelijkspel tegen Standard ben je dan meteen in de volgende ronde (mag je zelfs nog verliezen van Sevilla).
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 oktober 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 07:19 schreef RenatoBos het volgende:
Mathijsen niet naar Kroatië, Boulahrouz kan mogelijk invallen

[ afbeelding ]

Feyenoord zal zonder Joris Mathijsen afreizen naar Kroatië voor het Europese treffen met HNK Rijeka. De routinier liep in het thuisduel met Heracles Almelo (2-1) een kuitblessure op en het is uitgesloten dat Mathijsen voor donderdag al klaargestoomd kan worden.

Khalid Boulahrouz reist alleen mee als hij vanavond pijnvrij zeventig minuten heeft kunnen meedoen met Jong Feyenoord. De verdediger kan dan eventueel invallen tegen Rijeka, een basisplaats zit er nog niet in. De medische staf probeert Sven van Beek, die een bovenbeenblessure heeft, nog klaar te stomen voor het treffen.
Bron:AD
KENNER: Jong Feyenoord speelt vanavond niet is vrij
zie teletekst 848
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
RT @Feyenoord Jong Feyenoord/Excelsior speelt vanavond om 18.30 uur een oefenwedstrijd tegen Jong N.E.C./FC Oss. Toegang is gratis. pic.twitter.com/34TGxDSAxz

Volgens het officiële Twitter account van Feyenoord spelen ze gewoon die wedstrijd?
de bluffer
 de bluffer - maandag 20 oktober 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 11:09 schreef Bosifyable het volgende:
RT @Feyenoord Jong Feyenoord/Excelsior speelt vanavond om 18.30 uur een oefenwedstrijd tegen Jong N.E.C./FC Oss. Toegang is gratis. pic.twitter.com/34TGxDSAxz

Volgens het officiële Twitter account van Feyenoord spelen ze gewoon die wedstrijd?
Sorry dat wist ik niet, nergens gelezen BEDANKT nog
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 11:28 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Sorry dat wist ik niet, nergens gelezen BEDANKT nog
Niet meer twijfelen aan mij he..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 14:53   quote  deeplink  
NOORSE SCHEIDSRECHTER BIJ HNK RIJEKA FEYENOORD

4862a393f9746a1a239cf69680314b30_702_0.jpg

De uitwedstrijd van Feyenoord van aanstaande donderdag in de Europa League tegen HNK Rijeka staat onder leiding van de Noorse scheidsrechter Tom Harald Hagen. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Dag-Noger Nebben en Jan Erik Engan. Vierde official is Leif Erik Opland. HNK Rijeka tegen Feyenoord wordt aanstaande donderdag om 19.00 uur gespeeld in Stadion Kantrida in Rijeka.

HNK Rijeka heeft na twee gespeelde wedstrijden in Groep G van de Europa League één punt. De ploeg verloor uit met 2-0 van Standard Luik en speelde thuis met 2-2 gelijk tegen Sevilla FC.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Boula reist dus mee, die heeft zijn 70 minuten volbracht bij jong Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 21:21   quote  deeplink  
ADVIES: REIS NIET ZONDER WEDSTRIJDKAART AF NAAR RIJEKA

4862a393f9746a1a239cf69680314b30_702_0.jpg

Feyenoord doet nogmaals een dringend beroep op haar supporters, die geen wedstrijdkaart voor de uitwedstrijd tegen HNK Rijeka hebben bemachtigd, om niet naar de Kroatische stad af te reizen. De club beseft dat veel supporters reeds voorbereidingen voor een reis hadden getroffen voordat de kaartverkoop gestart was. Het aantal wedstrijdkaarten dat Feyenoord uiteindelijk voor deze wedstrijd kreeg toegewezen (maximaal 600) bleek ontoereikend om aan de grote vraag te kunnen voldoen.

De verwachting is, dat veel supporters zonder wedstrijdkaart naar Rijeka zullen afreizen. Dit besef is inmiddels ook tot de club HNK Rijeka en de lokale autoriteiten doorgedrongen. De politie van Rijeka heeft Feyenoord laten weten, dat het supporters zonder wedstrijdkaart niet is toegestaan zich richting of in de buurt van het stadion te begeven. De Kroatische wetgeving staat toe om personen of groepen preventief aan te houden en voor langere tijd vast te houden. Feyenoord wil haar supporters hier graag voor behoeden en heeft toegezegd hier middels dit bericht een waarschuwing over te doen uitgaan.

In Rijeka zal door de politie een speciale Feyenoord Fanzone worden ingericht. Vanaf deze locatie vertrekken op de wedstrijddag bussen naar het stadion. Controle van de Fanzone en het toezicht bij het betreden van de bussen (alleen op vertoon van een wedstrijdkaart) is volledig in handen van de lokale autoriteiten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:29   quote  deeplink  
FEYENOORD TREFT VOOR HET EERST KROATISCHE CLUB IN EUROPA

daf63c848ddbeca97d32413b89614e60_702_0.jpg

Feyenoord beleeft aanstaande donderdag een primeur, als de ploeg van trainer Fred Rutten het in de derde groepswedstrijd in de Europa League opneemt tegen HNK Rijeka. Nooit eerder speelde Feyenoord in de clubhistorie een officiële Europese wedstrijd tegen een Kroatische tegenstander.

Het 2-2 gelijkspel tegen Sevilla FC in de laatste groepswedstrijd, betekende voor HNK Rijeka al de tiende Europese thuiswedstrijd op rij waarin de ploeg ongeslagen bleef. Feyenoord daarentegen won sinds de 1-2 overwinning op Kalmar FF in het seizoen 2008-2009 geen enkele Europese uitwedstrijd meer. In de laatste negen Europese uitduels werd een keer gelijk gespeeld en acht keer verloren.

Feyenoord kan desondanks vertrouwen putten uit het feit dat Kroatische clubs er in de laatste vijf wedstrijden tegen Nederlandse tegenstanders niet in slaagde om te scoren. Van de twintig Europese ontmoetingen tussen Kroatische en Nederlandse clubs, werden er tien gewonnen door de Nederlanders. Nederlandse clubs bleven in de laatste zes ontmoetingen met Kroatische tegenstanders ongeslagen.

De selectie van Feyenoord vertrekt woensdagochtend naar Rijeka. Woensdagavond wordt de afsluitende training afgewerkt in Stadion Kantrida. De wedstrijd tegen HNK Rijeka wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Scheids mee.... Zo lijkt het vooralsnog.

Nuchtere Scandinoefiër

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Of een wazige Scandiniffiër..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HNK Rijeka - Feyenoord (Europa League: donderdag 23 oktober 2014, 19:00 uur) 3-1









0.0097799