BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Dartsexhibitie regio Nederland/België

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheBlackRose
 TheBlackRose - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ik denk erover na om een grote dartsexhibitie te organiseren voor het goede doel in de grensregio van België en Nederland. Nu vroeg ik me af of hier interesse voor zou zijn en wie jullie dan graag zouden zien spelen?
De logische namen zijn natuurlijk Michael Van Gerwen en Kim Huybrechts, maar zijn er ook andere spelers die jullie graag zouden zien?
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 oktober 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Aangezien het dan ook enigzins symbool moet staan voor Nederland en België moet je sowieso een aantal spelers uit elk land pakken.
Uit België heb je ook nog de broer van Kim. Ronny Huijbrechts. Zeer vriendelijke man.
Dan heb je Kurt van de Rijk en ook hij is enorm Sympathiek.
Uit Nederland ook een beetje de vaste gezichten. Van Barneveld en Stompè. Eventueel uit te breiden met Van der Voort, Scholten, Klaassen en wellicht ook Wesley Harms en Christian Kist. Zeker die laatste 2 zouden er open voor staan.

Als je nog wat overige spelers zoekt denk ik aan O'Shea, Fitton, Jenkins, Andy Smith, Adams en Fordham. Doorgaans mannen die wel vaker dit soort dingen doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 oktober 2014 - 00:27   quote  deeplink  
Al iets geprobeerd?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Dartsexhibitie regio Nederland/België









0.0127599