BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heeft Marc recht op 381.000 euro?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Technisch directeur Marc Overmars ontving voor het seizoen 2013/14 van Ajax een bonus van bijna vier ton. De toelage van 381 duizend euro was zelfs hoger dan zijn vaste salaris van 270 duizend euro. Dat blijkt uit het jaarverslag dat Ajax heeft gepubliceerd.
De laatste tijd kreeg Overmars veel kritiek over zich heen. Hij verkocht Daley Blind en Siem de Jong, maar slaagde er niet in een speler met ervaring naar De Arena te lokken.

Fans klaagden dat de steenrijke club met tientallen miljoenen op de bank te zuinig is. Niettemin is het bestuur van Ajax dik tevreden over Overmars. Althans, afgaande op zijn gigantische bonus die hij ontving over het seizoen 2013/14.

De technisch directeur versloeg daarmee zelfs Michael Kinsbergen. De Amsterdamse algemeen directeur moest het doen met 582 duizend euro. Daarvan was 155 duizend bonusgeld. Ook financieel directeur Jeroen Slop deelde mee in de bonusregen bij Ajax. Hij pakte met 38 mille de laagste bonus in het directieteam van de landskampioen, maar kwam met zijn vaste salaris toch nog uit op een alleraardigste 355 duizend euro

De vraag is; waarop is de bonus gebaseerd? Wanneer de bonus gerelateerd is aan de netto resultaten ( Marc netto) dan heeft hij daar zeker invloed op kunnen uitoefenen. En dit is natuurlijk in zijn persoonlijke voordeel. Mocht dit zo zijn vinden jullie dat hij dat verdiend heeft?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 oktober 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Heeft te maken met doelstellingen die bij zijn aantreden zijn gesteld en als die zijn behaald, tja......

Dat wij daar als supporter tegen aan hikken, is iets toaal anders......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door Ronald 1960 --
jodocus
 jodocus - woensdag 15 oktober 2014 - 13:08   quote  deeplink  
overdreven veel
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Mijn vraag is meer waar de bonus op gebaseerd is? Omdat wanneer blijkt dat de handelswijze van Overmars ( spelers verkopen en goedkope terugkopen) de reden is dat de bonus is zo hoog is, kan het dubieus zijn. Ik denk dat er wel een mogelijkheid moet zijn om uit te vinden hoe de bonus is opgebouwd?
Eide
 Eide - woensdag 15 oktober 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Heeft hij voldaan aan de doelstellingen en verwachtingen die hem gesteld zijn? Dat lijkt zeer waarschijnlijk dus ja, dan heeft hij recht op zijn contractuele bonus.
nora
 nora - woensdag 15 oktober 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Bonus zal contractueel vast staan bij goede fin/cijfers
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Wanneer de bonus bij aanschaf van duurdere spelers minder hoog zou uitvallen wordt het al dubieus!! Dat is wat ik graag zou willen weten. Omdat dan ineens persoonlijke belangen zijn werkwijze verklaren.
JOOD
 JOOD - woensdag 15 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Ja
JOOD
 JOOD - woensdag 15 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Weet je was Sigthorsson verdient?
JOOD
 JOOD - woensdag 15 oktober 2014 - 13:34   quote  deeplink  
En heeft die daar recht op?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Wanneer ik meer bonus krijg omdat ik ervoor zorg dat ik goedkopere spelers koop dan is de keus niet zo moeilijk!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Ajax baarde woensdag opzien door Marc Overmars te belonen met een bonus van bijna vier ton. Jack van Gelder begrijpt er niets van en bekritiseert de technisch directeur.

Overmars krijgt van de buitenwacht veel kritiek op zijn zuinige beleid, maar binnen Ajax lijkt men wel dik tevreden over de technisch directeur. Hij heeft een bonus van 381.000 uitgekeerd gekregen en dat bedrag ligt hoger dan zijn vaste jaarsalaris.

Van Gelder werd wakker met het nieuws uit Amsterdam en besloot zijn frustratie op Twitter te uiten. "Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal", twittert de tv-presentator en journalist cynisch.

De tweet van Van Gelder strookt met het gevoel van veel Ajax-supporters, die zich al jaren ergeren aan het aan- en verkoopbeleid van Overmars. De technisch directeur weigerde ook deze zomer met geld te smijten na de lucratieve transfers van onder meer Daley Blind en Siem de Jong.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 15 oktober 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Vindt het zelf teveel. Was 125.000 dan niet genoeg ?
Laat Ajax eerst maar eens goede spelers halen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Mocht de bonus lager zijn uitgevallen wanneer Ajax meer geld aan spelers had uitgegeven, dan vraag ik me af of Overmars de juiste persoon is op deze plaats!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 oktober 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Zal me een rotzorg zijn wat Overmars krijgt....gebeurt overal, in elke sector
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 oktober 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 14:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zal me een rotzorg zijn wat Overmars krijgt....gebeurt overal, in elke sector
Hebben wij toch ook meegekregen toen we eruit moesten...... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 oktober 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 14:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hebben wij toch ook meegekregen toen we eruit moesten...... ;-)
Niet een 1/5....is allang op, en 90% staat bij mijn ex ;-(
Brandje
 Brandje - woensdag 15 oktober 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 13:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax baarde woensdag opzien door Marc Overmars te belonen met een bonus van bijna vier ton. Jack van Gelder begrijpt er niets van en bekritiseert de technisch directeur.

Overmars krijgt van de buitenwacht veel kritiek op zijn zuinige beleid, maar binnen Ajax lijkt men wel dik tevreden over de technisch directeur. Hij heeft een bonus van 381.000 uitgekeerd gekregen en dat bedrag ligt hoger dan zijn vaste jaarsalaris.

Van Gelder werd wakker met het nieuws uit Amsterdam en besloot zijn frustratie op Twitter te uiten. "Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal", twittert de tv-presentator en journalist cynisch.

De tweet van Van Gelder strookt met het gevoel van veel Ajax-supporters, die zich al jaren ergeren aan het aan- en verkoopbeleid van Overmars. De technisch directeur weigerde ook deze zomer met geld te smijten na de lucratieve transfers van onder meer Daley Blind en Siem de Jong.
Slecht geïnformeerd onze Sjek aangezien Overmars pas sinds juli 2012 bij Ajax zit als directeur dus neem aan dat zijn account gehackt is anders is dit wel heel slecht van onze enge giechelaar met zijn veel te bruine kop
Eide
 Eide - woensdag 15 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Ach, Kale Sjakie en Ajax. Dat zal ook altijd wel een dingetje blijven. Neemt niet weg dat ik bijna 4 ton wel HEEL erg veel vind. Maar goed, tegelijkertijd, als Overmars aan de doelstellingen heeft voldaan en dat is afgesproken...
Brandje
 Brandje - woensdag 15 oktober 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 16:49 schreef Eide het volgende:
Ach, Kale Sjakie en Ajax. Dat zal ook altijd wel een dingetje blijven. Neemt niet weg dat ik bijna 4 ton wel HEEL erg veel vind. Maar goed, tegelijkertijd, als Overmars aan de doelstellingen heeft voldaan en dat is afgesproken...
4 ton is inderdaad veel maar zijn salaris daarentegen is dan weer niet zo hoog. Die tweedehands autoverkoper(Brands) pakt bij PSV alleen al 6 ton zonder bonussen en wat ik wel positief vind is dat ze dezelfde structuur hanteren als bij de spelers van Ajax. Een relatief laag basissalaris maar wat wel te spekken is als je presteert en titels behaald.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 18:09   quote  deeplink  
De vraag blijft hoe de 381.000 e is opgebouwd?
Pietje
 Pietje - woensdag 15 oktober 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 12:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Technisch directeur Marc Overmars ontving voor het seizoen 2013/14 van Ajax een bonus van bijna vier ton. De toelage van 381 duizend euro was zelfs hoger dan zijn vaste salaris van 270 duizend euro. Dat blijkt uit het jaarverslag dat Ajax heeft gepubliceerd.
De laatste tijd kreeg Overmars veel kritiek over zich heen. Hij verkocht Daley Blind en Siem de Jong, maar slaagde er niet in een speler met ervaring naar De Arena te lokken.

Fans klaagden dat de steenrijke club met tientallen miljoenen op de bank te zuinig is. Niettemin is het bestuur van Ajax dik tevreden over Overmars. Althans, afgaande op zijn gigantische bonus die hij ontving over het seizoen 2013/14.

De technisch directeur versloeg daarmee zelfs Michael Kinsbergen. De Amsterdamse algemeen directeur moest het doen met 582 duizend euro. Daarvan was 155 duizend bonusgeld. Ook financieel directeur Jeroen Slop deelde mee in de bonusregen bij Ajax. Hij pakte met 38 mille de laagste bonus in het directieteam van de landskampioen, maar kwam met zijn vaste salaris toch nog uit op een alleraardigste 355 duizend euro

De vraag is; waarop is de bonus gebaseerd? Wanneer de bonus gerelateerd is aan de netto resultaten ( Marc netto) dan heeft hij daar zeker invloed op kunnen uitoefenen. En dit is natuurlijk in zijn persoonlijke voordeel. Mocht dit zo zijn vinden jullie dat hij dat verdiend heeft?
Hoe moeilijk het ook te verteren is, contract blijft contract. Zoals anderen hier ook al hebben geschreven, hij heeft kennelijk zijn doelstellingen bereikt en dus heeft hij contractueel gezien recht op die afgesproken geldsom...
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 15 oktober 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Wanneer blijkt dat hij met zijn werkwijze zijn bonus heeft verhoogt, vind ik de 381.000 wel een issue!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 15 oktober 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 19:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer blijkt dat hij met zijn werkwijze zijn bonus heeft verhoogt, vind ik de 381.000 wel een issue!
Ten eerste moet dan je bij de mensen wezen die het contract hebben opgesteld.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 oktober 2014 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 19:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ten eerste moet dan je bij de mensen wezen die het contract hebben opgesteld.
Dat is inderdaad waar.. Maar het is dan voor het voetbal wel een ramp..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 oktober 2014 - 09:35   quote  deeplink  
Van zijn bonus kan hij mooi nog een Sana kopen..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 16 oktober 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Je kunt wel een contract opstellen, maar dan ga je er niet vanuit dat iemand dat persoonlijk in zijn voordeel gaat sturen. Dat is iets waar ik persoonlijk het meest nieuwsgierig naar ben.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 12:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kunt wel een contract opstellen, maar dan ga je er niet vanuit dat iemand dat persoonlijk in zijn voordeel gaat sturen. Dat is iets waar ik persoonlijk het meest nieuwsgierig naar ben.
Volgensmij snap je niet wat ik bedoel.
Als blijkt dat Overmars dat daadwerkelijk gedaan heeft vind ik dat degene die dat contract heeft opgesteld net zo schuldig is. Dat soort 'flaws' moeten er niet in zitten en dat valt de contractopsteller te wijten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - donderdag 16 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 13:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Volgensmij snap je niet wat ik bedoel.
Als blijkt dat Overmars dat daadwerkelijk gedaan heeft vind ik dat degene die dat contract heeft opgesteld net zo schuldig is. Dat soort 'flaws' moeten er niet in zitten en dat valt de contractopsteller te wijten.
Helemaal correct wat je schrijft!
riveco
 riveco - donderdag 16 oktober 2014 - 13:40   quote  deeplink  
De opbouw is dat hij 380.000 euro krijgt omdat hij hier altijd wordt af gezeken en 1 euro voor het goede resultaat.
Pietje
 Pietje - donderdag 16 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 13:40 schreef riveco het volgende:
De opbouw is dat hij 380.000 euro krijgt omdat hij hier altijd wordt af gezeken en 1 euro voor het goede resultaat.
Hahaha. Is eigenlijk nog wat te veel ;-) (die ene euro...)
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 16 oktober 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Ik begrijp jou heel goed. Er zullen altijd mensen zijn die gaan uitzoeken hoe de bonus is opgebouwd. Zal me niks verbazen dat we dat deze week nog wel gaan horen.
remco k
 remco k - donderdag 16 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Natuurlijk heeft Marc volledig recht op dat geld. Het gaat Ajax voor de wind en daar profiteerd normaal gesproken iedere werknemer van..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 16 oktober 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Het is zeer opvallend dat toevallig Overmars de meeste Bonus opstrijkt. Natuurlijk heb je recht op een bonus als je het goed doet. Alleen gaat het erom hoe de bonus is uitbetaald en waarop het is gebaseerd.
remco k
 remco k - donderdag 16 oktober 2014 - 17:38   quote  deeplink  
De hoogste bomen vangen veel wind, en als het goed gaat dus ook de meeste centjes..

Lekker belangrijk hoe dat is opgebouwd..

Het kampioensjaar 2013-2014 levert Ajax directeur voetbalzaken Marc Overmars een bonus van €381.397 opgeleverd. Het extraatje komt bovenop zijn vaste salaris van €270.000 en kostenbijdrage van €7000 per jaar.

De bonus van de Ajax-directeur, die vanwege zijn zuinigheid de bijnaam Marc Netto kreeg, is opgebouwd uit drie delen. Het landskampioenschap leverde Overmars een bonus van €250.000 op. Ook kreeg hij bijna €100.000 vanwege zijn bijdrage aan de talentontwikkeling van de jeugdspelers van de club.

De resterende €32.500 incasseerde de oud-prof op basis van een tamelijk vaag criterium: realiseren van doelstellingen in het verslagjaar op het gebied van management mbt voetbalzaken. Die doelstellingen zijn ten dele gerealiseerd, zo staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag van de beursgenoteerde voetbalclub.

Met zijn totale salaris van €658.000 is Overmars de best verdienende directeur van de Amsterdamse landskampioen. Algemeen directeur Michael Kinsbergen kreeg in totaal €582.000, waarvan €155.000 bonus, financieel directeur Jeroen Slop moest het doen met een salaris van €355.000. De bonus van Slop bedroeg afgelopen seizoen €38.000.

Beleggersvereniging VEB had vorig jaar de nodige kritiek op de jaarlijkse extraatjes van de Ajax-directie. David Tomic van de VEB noemde de bonussen toentertijd aan de hoge kant, ook als je het vergelijkt met beursgenoteerde bedrijven van gelijke omvang.
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 00:06   quote  deeplink  
DE landstitel is wel een hele forse maar voorruit.

Ajax hecht dus veel waarde aan het aantrekken van jeugdspelers is de conclusie. Samen met management zijn dat de elementen die hij in eigen hand heeft. En als je dan kijkt naar de jeugdspelers die de afgelopen periode zijn doorgebroken en/of verlengt hebben zit daar natuurlijk wel wat in.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 17 oktober 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Maar heeft marc recht op 381.000 euro als hij Ajax failliet maakt en 5de laat eindigen maar wel een aanval heeft neer gezet met Neymar-Messi-Suarez?
godezoonhenk
 godezoonhenk - vrijdag 17 oktober 2014 - 08:24   quote  deeplink  
Er zullen wel voorwaarden staan in hun contracten .
Vind wel dat ze wat zuiniger kunnen zijn met deze bonussen.
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 08:24 schreef godezoonhenk het volgende:
Er zullen wel voorwaarden staan in hun contracten .
Vind wel dat ze wat zuiniger kunnen zijn met deze bonussen.
Daar ben ik het wel mee eens. Die bonussen vallen wel HEEL erg hoog uit. Ik neem overigens aan dat de landstitel bij allen zo'n gigantisch aandeel vormt, ze kunnen dus ook alleen zo hoog uitvallen als het goed gaat.

Misschien moet er voor de mensen die zich met het technisch gedeelte van de club bezig houden een Europese component komen in de bonus, dat was toch een doelstelling nog niet zo lang geleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 oktober 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 08:24 schreef godezoonhenk het volgende:
Er zullen wel voorwaarden staan in hun contracten .
Vind wel dat ze wat zuiniger kunnen zijn met deze bonussen.
Precies. Dat schreef ik ook eerder hier. Contract is contract en als daarin staat dat hij recht heeft op een bepaalde bonus voor een vooraf bepaalde prestatie (kampioenschap?), dan kan niemand daar iets tegenin brengen. Hooguit Marc Netto zelf. Het zou hem sieren, net als sommige andere bazen in het bedrijfsleven, om afstand te doen van een deel van zijn bonus, zeg maar een morele overweging. Maar niemand kan hem daartoe verplichten. Afspraak is afspraak!
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:30   quote  deeplink  
"De technisch directeur van Ajax wordt op dit moment overgoten met drek"

Marc Overmars kreeg deze week weer een nieuwe 'bak stront' over zich uitgekieperd, omdat hij een riante bonus uitgekeerd kreeg. De technisch directeur van Ajax, ook wel 'Marc Netto' genoemd, krijgt bijval van columnist Valentijn Driessen.

Omdat Ajax op de beurs genoteerd staat, moet de club jaarlijks transparant zijn over salarissen en uitgekeerde bonussen. Technisch directeur Overmars krijgt een premie van 381.397 euro bovenop zijn loon van 270.000 euro. De toch al bekritiseerde voormalig international, die verweten wordt te zuinig te zijn, krijgt daardoor nog meer te verduren.

"De technisch directeur van Ajax wordt op dit moment overgoten met drek", schrijft Driessen in zijn column in De Telegraaf. "Prima betaald, maar Johan Cruijff bepleitte loon naar prestatie bij Ajax. Daarom kwam de rvc van de club een bonuscontract met Overmars overeen. Ter vergelijking: Overmars verdient zonder kampioenspremie flink minder dan Marcel Brands (PSV), Martin van Geel (Feyenoord), Earnest Stewart (AZ) en Mohammed Allach (Vitesse)."

"En ter verduidelijking: Danny Blind en Martin van Geel (vertrekpremie van zes ton) ontvingen als voorgangers van Overmars bij Ajax een salaris rond de 500.000 euro, exclusief bonussen", vervolgt de chef sport van de krant. "Gegarandeerd tweemaal zoveel verdienen, de helft van de huidige bak stront over je uitgestort krijgen en nooit kampioen worden. Dat zou Overmars dezer dagen ook wel willen. Behalve dat laatste dan."

Driessen legt uit dat Overmars zijn bonus ontvangt op basis van de landstitel, plaatsing voor de Champions League, doorstroming van jeugdspelers, een plus op de transferbalans en daling van de loonkosten. "De buitenwacht rekent het Overmars echter aan dat hij ondanks een positief banksaldo van honderd miljoen euro de hand op de knip houdt, weigert grote aankopen te doen. Hoewel de attractiviteit van het spel soms te wensen overlaat. Selectieve verontwaardiging."

Bron

Resultaat wordt dus beloond. Dan blijf ik 381.000 euro erg veel vinden, maar het is best zinvol zo de context ook eens te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Las ergens dat een kampioenschap al €250.000,= aan bonus opbrengt. Tja, dat is makkelijk verdienen dan...... hoe hoog zouden de bonussen dan zijn voor Frank en zijn team en de spelers bij het behalen van een title??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 16:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
Las ergens dat een kampioenschap al €250.000,= aan bonus opbrengt. Tja, dat is makkelijk verdienen dan...... hoe hoog zouden de bonussen dan zijn voor Frank en zijn team en de spelers??
Dat las je in een eerder bericht van Remco :)

Bij Ajax krijgen de spelers geen wedstrijdbonussen (wat bij andere clubs heel gewoon is) maar alleen een bonus als men kampioen wordt. Deze is 300.000 euro waarbij je dan minimaal 25 wedstrijden gespeeld moet hebben in Ajax 1. Bij minder wedstrijden krijg je een percentage van de bonus. Dit geldt alleen voor spelers met een A contract trouwens.

Volgens mij krijgt Frank de Boer ook die bonus van 3 ton bij een kampioenschap.

Als vergelijking: bij PSV is de bonus 140.000 (volgens bronnen online) maar krijgen de spelers wedstrijdpremies.

Bron 1
Bron 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Thanks man, maar ik had het echt ergens anders gelezen dan van Remco.
Voor de rest bedankt voor je antwoordt ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 16:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Thanks man, maar ik had het echt ergens anders gelezen dan van Remco.
Voor de rest bedankt voor je antwoordt ;-)
No problem :)

Ik hou wel van dat speuren online, zoeken naar informatie en dingetjes :)
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 16:44 schreef Eide het volgende:

[..]

No problem :)

Ik hou wel van dat speuren online, zoeken naar informatie en dingetjes :)
Haha. Dat is je wel toevertrouwd :) En met succes, zo blijkt elke keer.
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 16:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat is je wel toevertrouwd :) En met succes, zo blijkt elke keer.
80% van alle informatie in de wereld is ondertussen online te vinden en dat aandeel groeit dagelijks. Het restant is gerubriceerd of simpelweg alleen in hardcopy te vinden. De kunst is het vinden, wat mij lang niet altijd lukt ;)

Dat van die bonussen wist ik trouwens dat ik het ooit had gelezen, dat blijft dan weer plakken bij mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 oktober 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 16:55 schreef Eide het volgende:

[..]

80% van alle informatie in de wereld is ondertussen online te vinden en dat aandeel groeit dagelijks. Het restant is gerubriceerd of simpelweg alleen in hardcopy te vinden. De kunst van het vinden, wat mij lang niet altijd lukt ;)

Dat van die bonussen wist ik trouwens dat ik het ooit had gelezen, dat blijft dan weer plakken bij mij.
En ik zit maar te loeren op die 20%....vruchteloos, privacy wetgeving ;-(
Eide
 Eide - vrijdag 17 oktober 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 17:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En ik zit maar te loeren op die 20%....vruchteloos, privacy wetgeving ;-(
Ook die informatie is te vinden hoor. Als je online actief bent is privacy slechts een dun laagje vernis dat moet verhullen dat privacy een hopeloos achterhaald concept uit de vorige eeuw is.

De wetgeving daarop volstaat volgens mij ook al lang niet meer maar dat is een discussie beter geschikt voor het café denk ik :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 oktober 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2014 - 17:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook die informatie is te vinden hoor. Als je online actief bent is privacy slechts een dun laagje vernis dat moet verhullen dat privacy een hopeloos achterhaald concept uit de vorige eeuw is.

De wetgeving daarop volstaat volgens mij ook al lang niet meer maar dat is een discussie beter geschikt voor het café denk ik :)
Ik doe aan genealogie....die informatie krijg je echt niet, is zelfs strafbaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heeft Marc recht op 381.000 euro?









0.0095000