BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Boskamp gaat jeugdtrainers Feyenoord assisteren (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Boskamp gaat jeugdtrainers Feyenoord assisteren

ip6zde.jpg

De jeugdtrainers van Varkenoord krijgen binnenkort wekelijks gezelschap van Jan Boskamp. Op eigen initiatief gaat de in België woonachtige oud-Feyenoorder meelopen bij de geprezen jeugdopleiding van Feyenoord. Boskamp zal drie keer per week op het veld staan.

Dat vertelt de tv-persoonlijkheid in de nieuwe uitgave van Feyenoord Magazine. Het zal Boskamp wat slaap kosten, maar daar heeft hij uiteraard geen problemen mee. ''De eerste trainingen beginnen al om negen uur 's ochtends, dus dan moet ik om half zeven van huis weg'', zegt Boskamp.

''Dat vind ik prima. Ik kijk daar zelfs ontzettend naar uit, ook al is het vijf jaar geleden dat ik voor het laatst op het veld heb gestaan'', besluit Boskamp, die eerder zijn vrijwillige werkzaamheden als Feyenoord-scout in België beeïndigde.

Op eigen initiatief wat een held is het..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Schitterende kerel...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Zeer goeie zaak, ik hoop wel dat hij dan weg blijft op de maandag en de vrijdagavond bij RTL 7
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Hoe ze bamihapjes moeten eten?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Leuk voor m.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Apart. Prachtige kerel natuurlijk en een echte Feyenoorder, maar deze rol had ik toch niet kunnen bedenken voor hem. Wel gezellig voor Wimpie Jansen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
BOSKAMP MET OPEN ARMEN ONTVANGEN OP VARKENOORD

2mmyghv.jpg

Jan Boskamp keert de komende periode voor een aantal dagen per week terug op Varkenoord. De voormalig middenvelder van Feyenoord, die zelf als speler enige tijd deel uitmaakte van Feyenoords jeugdopleiding, loopt op eigen verzoek mee met diverse jeugdtrainers. Nadat hij zich vorige week maandag voor de eerste maal als stagiair op Varkenoord meldde, stond hij dinsdagochtend opnieuw op het trainingsveld voor een training van Feyenoord D1.

Boskamp voelde zich dinsdag alweer snel thuis op Varkenoord. Niet zo gek, want de meeste trainers die er rondlopen kent hij al jaren. Bovendien kwam hij voorheen al zeer geregeld op eigen gelegenheid kijken bij de jeugdopleiding. Ik merkte alleen dat als we onder elkaar lekker over voetbal zaten te praten, ik steeds vaker niet alles kon volgen omdat ik niet alle jeugdspelers bij naam kende, zegt Boskamp. Daarom heb ik gevraagd of ik de komende tijd mee mag lopen op Varkenoord en dat was geen probleem. Dat betekent dat ik drie keer per week op het veld zal staan bij bijvoorbeeld Roy Makaay, Cor Adriaanse en Gaston Taument.

Het initiatief hiervoor is van Jan zelf gekomen, maar wij zijn blij dat we de komende periode gebruik kunnen maken van zijn expertise en voetbalkennis, zegt hoofd jeugdopleiding Damien Hertog. Jan ziet ongelooflijk veel wedstrijden en heeft daarnaast natuurlijk zelf heel veel ervaring als trainer, vandaar dat we hem graag de ruimte geven om bij ons mee te lopen en hem hier met open armen ontvangen. Je ziet dat de spelers dat ook hartstikke leuk vinden. De meeste jongens kennen hem niet meer als voetballer, maar vooral van televisie. Als Jan iets vertelt, luisteren de spelers heel aandachtig. Tegelijkertijd is het hartstikke leuk om te zien hoe hij met die jongens omgaat. De bijnamen die Jan sommige spelers geeft, gaan alweer volop rond op Varkenoord.

De eerste trainingen op Varkenoord beginnen al om 9 uur s ochtends, wat betekent dat Boskamp om half zeven vanuit zijn woonplaats in België moet vertrekken om op tijd aanwezig te zijn. Dat vind ik geen probleem, zegt de voormalig trainer van onder meer Anderlecht en Standard Luik. Het is vijf jaar geleden dat ik voor het laatst op het veld heb gestaan, maar vind het schitterend om die gasten bezig te zien. Ik ga zelf in principe geen training geven, al geven de trainers mij wel af en toe een groepje om mee aan de slag te gaan. Verder ga ik vooral een beetje meekijken zodat ik met eigen ogen kan zien wat we in huis hebben op Varkenoord. Dat vind ik belangrijk omdat Feyenoord altijd voor de eigen jeugd zou moeten kiezen, zoals de afgelopen jaren is gedaan. Als je een opleiding hebt die vijf keer op rij tot de beste van Nederland is gekozen, is dat ook logisch.

30vcbj9.jpg

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
2pt5pbb.jpg
sevillana
 sevillana - dinsdag 18 november 2014 - 23:54   quote  deeplink  
Jan, kanjert
MMM
 MMM - woensdag 19 november 2014 - 09:03   quote  deeplink  
Prachtig om Jan in ons trainingspak te zien.
salemi
 salemi - woensdag 19 november 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Prachtige kerel die Jan, met een groot Feyenoord hart. Heeft de pech gehad dat hij middenvelder was in de tijd dat Feyenoord het beste middenveld uit de geschiedenis had, van Hanegem, Jansen en Hasil, dus hij kwam niet veel aan spelen toe (gold ook voor Joop van Daele). De wedstijden die ik hem nog heb zien spelen in het rood-wit, blonk hij uit in werklust en een enorme gedrevenheid. Ik ben blij dat hij nu op het trainingsveld staat, bij de jongen gastjes. Ik hoop dat hij inderdaad niet meer bij aanschuift bij VI. Ik word er doodziek van dat die zogenaamd grappige van der Gijp altijd grappen zit te maken over de rug van Jan. Goedkoop scoren van der Gijp, bah!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 19 november 2014 - 09:33   quote  deeplink  
Top gozert.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 19 november 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Een top kerel samen met Wim Jansen, Willem van Hanegem en Johan Cruyff de mensen met het meeste verstand van voetbal
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:
Een top kerel samen met Wim Jansen, Willem van Hanegem en Johan Cruyff de mensen met het meeste verstand van voetbal
Ben ik met je eens.
impreza
 impreza - woensdag 19 november 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Top gozer die Jan
ar
 ar - woensdag 19 november 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:
Een top kerel samen met Wim Jansen, Willem van Hanegem en Johan Cruyff de mensen met het meeste verstand van voetbal
Vergeet je niet iemand?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Eric Gudde!
van geil
 van geil - woensdag 19 november 2014 - 22:34   quote  deeplink  
ik miste mijn naam ook al.
impreza
 impreza - woensdag 19 november 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Jan die vd Gijp een keer vol op zijn gezicht slaat
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 22:44 schreef impreza het volgende:
Ik hoop wel dat Jan die vd Gijp een keer vol op zijn gezicht slaat
Wordt tijd. Gaat die lul er ook nog eens op vooruit.
sevillana
 sevillana - woensdag 19 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 09:16 schreef salemi het volgende:
Prachtige kerel die Jan, met een groot Feyenoord hart. Heeft de pech gehad dat hij middenvelder was in de tijd dat Feyenoord het beste middenveld uit de geschiedenis had, van Hanegem, Jansen en Hasil, dus hij kwam niet veel aan spelen toe (gold ook voor Joop van Daele). De wedstijden die ik hem nog heb zien spelen in het rood-wit, blonk hij uit in werklust en een enorme gedrevenheid. Ik ben blij dat hij nu op het trainingsveld staat, bij de jongen gastjes. Ik hoop dat hij inderdaad niet meer bij aanschuift bij VI. Ik word er doodziek van dat die zogenaamd grappige van der Gijp altijd grappen zit te maken over de rug van Jan. Goedkoop scoren van der Gijp, bah!
klopt, en eens
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 09:03 schreef MMM het volgende:
Prachtig om Jan in ons trainingspak te zien.
Daarom moest hij natuurlijk 30 kilo afvallen !!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Boskamp terug: ''Het klinkt cliché, maar de cirkel is rond''

e1cmyf.jpg

Op eigen initiatief loopt Jan Boskamp weer rond op de velden van Varkenoord. De in België woonachtige oud-Feyenoorder wil met eigen ogen aanschouwen welke toekomstige toptalenten er in de jeugdopleiding rondlopen. ''Dit is mijn club, hier liep ik als vierjarig ventje al rond'', verzekert Boskamp.

''Het klinkt cliché, maar de cirkel is nu toch een beetje rond'', vertelt hij dolenthousiast in het Algemeen Dagblad. ''Het is alweer vijf jaar geleden dat ik als zelfstandig trainer op het veld stond. Dit is geweldig om te doen hoor. Ik zag er laatst eentje bij C2 lopen, ongelooflijk wat een talent. Prachtig om te zien. Nee, deze opleiding is niet voor niets vijf keer op een rij gekozen tot de beste van Nederland.''

De stage is ook een overwinning op zichzelf. ''Ik ben wel dertig kilo afgevallen, voel me lekker fit. Een paar maanden geleden zakte ik bijna door mijn hoeven, maar die tijd is voorbij.'' Boskamp, die op televisie niet altijd even goed is met spelersnamen, wil snel alle gastjes in de jeugdploegen leren kennen. Dan kan de analist ook meepraten met Wim Jansen, het brein achter de succesvolle jeugdopleiding.

''Wim kent alle namen, ik natuurlijk niet. Dan zat ik in gesprekken er als een dooie lul bij. Dat werd ik op een gegeven moment zo zat, dat ik zei dat ik ze vaker moest bekijken. En nu sta ik dus regelmatig op het veld en zie ik ze aan het werk. Zaterdag speelt Feyenoord B1 tegen Ajaks B1. Daar kan ik nu al naar uit kijken, dat zeg ik eerlijk. En als ik nu met Wimpie praat, weet ik precies welk gezicht bij welk jongetje hoort. Wel zo makkelijk. Heerlijk om met al die gasten over voetbal te praten, dat doe ik ook met Rinus Israel en Joop van Daele.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Intervieuw Boskamp in Feyenoord TV
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/boskamp-amuseer-me-enorm-op-varkenoord
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 20 november 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Prachtige gozert.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Man straalt een en al Feyenoord uit..
sevillana
 sevillana - donderdag 20 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
029%20Jan%20Boskamp.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 22:01   quote  deeplink  
d:-)
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Een echte Feyenoorder zonder poeha en kapsones. Van de ouwe stempel en ook nog eens het hart op de goeie plaats. Dat zijn zijn karaktereigenschappen. Wat minstens zo mooi is wat hij aan voetbal knowhow meebrengt, zijn contacten in de Internationale voetballerij en de goodwill die hij heeft bij de mensen is onbetaalbaar. En daarbij is hij nog helemaal mesjokke wat het jeugdvoetbal en het scouten van talent betreft. Daar kun je hem zo ongeveer 24/7 voor wakker maken denk ik :p Daarom is Jan de ideale man voor Varkenoord. Hoe meer hij zich daarin betrokken en erkend voelt, des te meer hij ook de kar daar zal gaan trekken. En dat in samenwerking met Wim Jansen zie ik de toekomst op Varkenoord heel zonnig in, en zullen we de komende jaren de beste jeugdopleiding van Nederland hebben,en is het slechts een kwestie van tijd dat de nieuwste lichting talenten zich aan de overkant bij de Kuip zullen melden...

4d2e1db854fd18f19181a9cad0e3f35b.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2014 door tomson --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 22:23 schreef ar het volgende:

[..]

Vergeet je niet iemand?
Ja E H
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 21 november 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Jan heeft sowieso ook een prachtige carriere als speler gehad. Vergis je niet, ik meen in de seizoenen 67/68 en 69/70, zat hij heel dicht bij een basisplaats, en heeft hij ook behoorlijk wat wedstrijden in de basis gespeeld. Vervolgens heeft hij als aanjager/spelmaker bij (toen topclub) RWDM gespeeld, heel veel respect verdiend en speler van het jaar in Belgie geweest. In die tijd kon je in Belgie ook meer verdienen dan in Nederland. Dat meelopen op Varkenoord vind ik prachtig, maar het liefst zou ik zien dat Jan met Wim Jansen ook de scouting opnieuw op poten zet.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 12:39 schreef Nick4F het volgende:
Jan heeft sowieso ook een prachtige carriere als speler gehad. Vergis je niet, ik meen in de seizoenen 67/68 en 69/70, zat hij heel dicht bij een basisplaats, en heeft hij ook behoorlijk wat wedstrijden in de basis gespeeld. Vervolgens heeft hij als aanjager/spelmaker bij (toen topclub) RWDM gespeeld, heel veel respect verdiend en speler van het jaar in Belgie geweest. In die tijd kon je in Belgie ook meer verdienen dan in Nederland. Dat meelopen op Varkenoord vind ik prachtig, maar het liefst zou ik zien dat Jan met Wim Jansen ook de scouting opnieuw op poten zet.
En dan met W v H er bij
tomson
 tomson - vrijdag 21 november 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Hij had bij Feyenoord gewoon de allerbeste van dat tijdperk voor zich. Dan moest je van goeie huize komen om zelfs ook maar een rol als invaller te bemachtigen.Toendertijd was het al een wereldprestatie om überhaupt deel uit te maken van die selectie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 12:39 schreef Nick4F het volgende:
Dat meelopen op Varkenoord vind ik prachtig, maar het liefst zou ik zien dat Jan met Wim Jansen ook de scouting opnieuw op poten zet.
Ben ik het volledig mee eens!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Jan Boskamp slaat geen kinderen!

(http://youtu.be/jfboWv8PjhY)
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Dus die gasten hebben daar geen reet aan hé Gijp ? Nee jij dan, het zaad loopt uit je bek als je over Barcelona loopt te lullen. Je bent zelf de grootste klaploper in het voetbal tegenwoordig. Mag lijen dat Boskamp je backstage helemaal de vernieling in zou schoppen maar daar is hij nou eenmaal veel te aardig voor...
Alexi
 Alexi - zaterdag 22 november 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Jan kanjert!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Boskamp: "Zelfs die Amsterdammers keken hun ogen uit"

2le718y.jpg

Jan Boskamp loopt sinds enkele weken rond op Varkenoord, het jeugdcomplex van Feyenoord. De oud-speler van de Rotterdamse club loopt op eigen verzoek mee met de diverse jeugdtrainer van Feyenoord. De geboren Rotterdammer is onder de indruk van het niveau van de jeugdspelers.

'Wat ik daar zie, man, dat is echt niet normaal, zegt Boskamp in zijn eenmalige column in Voetbal International. 'Er loopt daar echt een geweldig spitsje, Jari Schuurman heet hij. Zeventien jaar slechts en nog niet rijp voor Feyenoord 1, maar Nederland gaat snel van hem horen, aldus Boskamp.

'Er zo lopen er nog meer van dat soort gastjes. Ik zag Feyenoord B1 - Ajaks B1. Zelfs die Amsterdommers keken hun ogen uit van wat er bij ons in de opleiding speelt, zegt hij. 'Dat ik om kwart voor zes in de auto moet stappen om die klotefile voor tijd zijn, ach Het is elke dag genieten om met die talentjes op het veld te staan, besluit hij.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 00:47   quote  deeplink  
''Kazim is gewoon geen spits en bij Kramer heb ik twijfels''

sb3dzt.jpg

Johan Boskamp gelooft in een Feyenoord-feest op de Coolsingel in mei, maar dan moet technisch directeur Martin van Geel wel een spits halen in de winter. Dat schrijft de analyticus in een gastcolumn in Voetbal International.

"Colin Kazim-Richards is gewoon geen spits, klaar. Fred heeft hem nu genoeg kansen gegeven. Wat mij betreft speelt Mitchell Te Vrede voorlopig weer. Ik ben ervan overtuigd dat Te Vrede de mogelijkheden die Kazim onbenut liet tegen Dordrecht, wél had verzilverd. Al is ook híj natuurlijk een lapmiddel", vindt Boskamp.

"Met een klasbak voorin kan de ploeg dit seizoen kampioen worden, honderd procent. En met goed bedoel ik dus écht goed", vervolgt de oud-trainer. "Kijk, Michiel Kramer doet het fantastisch bij ADO Den Haag. Alleen betwijfel ik of hij in Rotterdam, waar hij veel minder ruimte krijgt, hetzelfde kan brengen. Er komt ook een andere druk bij kijken, hè. Zie Bilal Basaçikoglu: de beste man bij SC Heerenveen, maar nu tobbend in De Kuip."

"Ik hoop nog steeds op Bas Dost, of in elk geval iemand van dat kaliber. Een zekerheidje qua goals én iemand die zich kan ontfermen over de vele jonge talenten bij Feyenoord", besluit Boskamp.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 00:01   quote  deeplink  
"Echt een wereldpartij"

(http://youtu.be/VrrWXIwGisA)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Moet ik dan geld vragen voor een telefoontje?

2wq8hsg.jpg

Hij praat nog altijd alsof hij in het Oude Noorden woont. De straattaal van Rotterdam, niet zelden voorzien van een bulderende lach. Ze moeten me pakken zoals ik ben, vindt Jan Boskamp (63).

Eten is zijn tweede hobby, zal hij later bekennen. Zijn grootste liefde is Feyenoord. Zijn hele leven is gekleurd door dat ene woord. Ik heb nooit iets anders gekend. Mijn vader was suppoost in De Kuip. Ik mocht mee toen ik een jaar of vier was. Ging ik in een hoekkie zitten, waar nog een plaatsje vrij was. Kroketten kanen en als ze dan verloren, kwam het eruit. Dan moest ik spugen van de ellende. Dat is nooit weggegaan. Elk jaar moet ik minimaal drie of vier keer naar die Kuip. Vraag me niet waarom, het moet gewoon.

Feyenoord zou graag willen dat hij voor de club werkte verteld Boskamp in een interview met Voetbal International. Ze hebben een scout in België, Frans Masson, met wie ik vaak meega en aan wie ik namen doorgeef van spelers. Meer doe ik niet. Ze willen dat ik naar toernooien in het buitenland ga, maar daar heb ik geen zin meer in. Ik ben een paar keer geopereerd en ik kan niet zeggen dat ik lekker uit de strijd ben gekomen.

Dat scouten voor Feyenoord vind ik heerlijk. Het is geen betaalde baan. Ze zeggen allemaal dat ik gek ben. Maar dat hoort niet, hè. Het is mijn club. Moet ik dan geld vragen voor een telefoontje? Ik ben gewoon een van die vijftigduizend.

Ik ben veel op Varkenoord, want je moet natuurlijk wel weten wat er rondloopt bij je eigen club. Samen met Wimpie Jansen, dat is mijn maat. We zijn samen opgegroeid, ik in de Woelwijkstraat, hij drie straten verderop in de Eerste Bloklandstraat, waar Coentje Moulijn ook woonde. Samen gingen we met de bus naar Feyenoord. s Morgens vroeg op het Noordplein gebakken mosselen eten en dan naar Feyenoord om te trainen.
Bron:VI
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 18:30   quote  deeplink  
... internet bij mij op hol geslagen, was nix mis met die linkies dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Jan is mijn held, heb eens een tijdje met hem staan praten bij OL Marseille. Hij is Feyenoorder in hart en ziel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:30 schreef VVout het volgende:
... internet bij mij op hol geslagen, was nix mis met die linkies dus.
Geef internet maar de schuld prutsert..
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 20:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geef internet maar de schuld prutsert..
Op hol geslagen zij ik, weet ook wel dat ik weer zat prutsen en zelf schuld was ;)

Komt door die linkies van jouw, kan ik alleen weer via een omweg luisteren vanwege de blokkade in het buitenland.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Jankert..😉
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 21:22 schreef RenatoBos het volgende:
Jankert..😉
Tja regeltjes waar je je aan moet houden hè.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Wout de Vrome..
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 21:30   quote  deeplink  
969794-shaun_the_sheep_393759a.jpg
MMM
 MMM - dinsdag 09 december 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Boskamp///HELD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jan Boskamp HELD topic..









0.0098099