BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Mentaliteit slecht vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nick 25
 nick 25 - maandag 03 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Peter Bosz vindt mentaliteit slecht bij de Vitesse spelers, dit heeft hij uitstekend gezien maar helaas is dit al heel lang het geval bij Vitesse.
De spelers bij Vitesse verdienen in verhouding met de rest van de eredivisie spelers een te hoog salaris en dat draagt niet bij aan de motivatie.
Toch is Peter Bosz zelf verandwoordelijk voor deze situatie en is hij de aangewezen man om hier verandering in aan te brengen. Alleen het feit constateren lost niets op.
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 07:33   quote  deeplink  
Bosz is niet de persoon die bepaald hoeveel roebels er rollen, het geel zwart mogen ze als club nog dragen, maar het Vitesse bloed hebben toch echt andere mensen uit de club gezogen.

Dan heb je ook gelijk het probleem van Vitesse te pakken, geen roots met de club of omgeving dus waar strijd je voor? Noem me een paar spelers die dit hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Vitesse gaat eraan aankomend weekend..
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Eens gekeken wat er aan eigen spelers rond loopt het enige wat daar vanuit de jeugd opkomt zijn Bosz en Poepper, waarbij je natuurlijk grote ??? kan zeten hoeveel Arnhemer die zich voelen.
go Jordania
 go Jordania - dinsdag 18 november 2014 - 16:02   quote  deeplink  
@VVout
Het loopt bij Vitesse niet over van eigen jeugd, maar overdrijven is ook een vak.
Gino Bosz misschien niet zo veel liefde voor de stad en club, maar zat in 2005 al bij Vitesse jeugd en zijn vader is hoofdtrainer.
Pröpper is geboren Arnhemmer en naast de Arnhemse club VDZ alleen maar bij Vitesse sinds zijn 11e. Hoe veel meer affiniteit met stad en club zoek jij?
Verder Eloy Room eigen jeugd (al 12 jaar bij de club)
Piet Velthuizen eigen jeugd (sinds 1999)
Kevin Diks is dit jaar succesvol: ook eigen jeugd sinds klein ventje
Dus 5 spelers in de selectie die uit eigen jeugd komen, waarvan er 3 in de basis spelen en 2 wekelijks op de bank. Dat is niks raars...
VVout
 VVout - donderdag 20 november 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Pröpper was overdreven, moet ik toe geven ja. In ieder geval de eerste die hier een antwoord opgeeft en dat na 15 dagen, bedankt want daar zette ik wel een paar vraagtekens bij.

Als je namelijk die vechtlust verwacht waar Bosz het over heeft heb je mannen nodig die deze verbondenheid met de club hebben. Ik zie dit de huurlingen die uitgezet zijn door jullie partnerclub dit niet zo direct brengen.
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 00:59 schreef VVout het volgende: In ieder geval de eerste die hier een antwoord opgeeft en dat na 15 dagen, bedankt want daar zette ik wel een paar vraagtekens bij.
Er komt hier ook geen hond hahaha... een beetje slowchat :p
VVout
 VVout - donderdag 20 november 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 15:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Er komt hier ook geen hond hahaha... een beetje slowchat :p
Zie ik hier een parallel met bezoekersaantallen voor deze club tijdens hun wedstrijden?
remco k
 remco k - zaterdag 22 november 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Ze huren toch ook supporters bij Chelsea??
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Grrrrrrrr..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 23 november 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Labyad speelde wel goed.
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 21:22 schreef Uwe Warstein het volgende:
Labyad speelde wel goed.
Jij kijkt alleen maar naar spelers die Hakim, Zakaria of Youness heten... de rest zal jou worst wezen denk ik ?
remco k
 remco k - maandag 24 november 2014 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 21:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen maar naar spelers die Hakim, Zakaria of Youness heten... de rest zal jou worst wezen denk ik ?
Hij denkt dat alle buitenlanders een grote hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Morgen ook hoop ik..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 16:04   quote  deeplink  
En zondag ook..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Mentaliteit slecht vitesse









0.0124928