BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Discussie topic over het sterk bezette toernooi.

Brand los...
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Vincent Van der Voort is uitstekend begonnen. Kleine partijen, dat helpt nog wel eens
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Michael weer op het randje. Dat moet beter tegen Huijbrechts
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Ook Raymond winst. Wel heel lastig
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Jammer dat deze niet telt voor de ranglijst. Anders was Vincent gestegen
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2014 - 21:54   quote  deeplink  
Kist wint en Harms was matig. Jammer.
Niveau valt nog tegen, maar dat zal groeien
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Van Gerwen nu wel goed.

Valt wel op hoe makkelijk Michael Smith gisteren gooide trouwens...
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Alan Norris mag van mij naar de PDC komen. Heerlijke speler, hoge scores en een lekker tempo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Wel klasse van de PDC om de winnaars nu tegen elkaar te laten spelen. Daardoor blijft het tot de laatste speelronde in de poule spannend
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Ronny Huybrechts (86.83) 5-4 Scott Waites (94.25) (B)
De Belg begint aan de partij. Waites gooit 180 in zijn derde beurt maar kan de leg niet naar zich toetrekken. Ronny behoudt zijn leg met d15. In leg 2 gooit Huybrechts ook in zijn 3e beurt 180 maar Waites maakt gelijk met een 126 checkout op de bull. In leg 3 mist Waites de 11 voor zijn 121 finish. Huybrechts profiteert met d9. In de volgende leg weet Scotty de dubbels wederom niet te vinden. Hij faalt op zijn 100 finish. Huybrechts straft af en breekt met d10 voor de 3-1. De Lakeside 2013 kampioen kan zijn 152 finish niet uitgooien. The Rebel kan niet profiteren met zijn 40 finish. Ook in de volgende beurten hebben de mannen aardig wat 'double trouble'. Met pijn en moeite weet Huybrechts de d1 uiteindelijk te raken.

De Belg heeft nog 1 leg nodig voor de zege maar Waites knokt in de volgende leg met een 180. Zijn opponent beantwoordt echter meteen met ook een 180. Huybrechts mist de bull voor zijn 121 finish. Waites pakt de leg met d10 en verlengt zodoende de partij. Met o.a. een 171 score komt Ronny als eerste op een finish. Scott legt de druk en laat 85 staan. Hij benut deze finish via de bull en verkleint zijn achterstand naar 3-4. In de volgende zet de BDO-er zijn vorm voort. Hij komt als eerste op een finish. Via d9 maakt hij gelijk. In de beslissende leg komt de Belg als eerste op een finish. Met d16 pakt hij de zege.

Jan Dekker (89.70) 5-2 Darren Webster (88.32) (A)
Dekker gaat van start en behoudt zijn leg met een 25 finish via d8. In de volgende leg gooit de Nederlander 180 en breekt zijn tegenstander met d16. Webster breekt meteen terug via tops. Maar in leg 4 breekt Dekker terug met o.a. maar liefst 2 x 180 (3-1). In de volgende leg kan Webster het wederom niet waarmaken. Dekker raakt d8 en heeft nog 1 leg nodig voor de zege. De Nederlander pakt de zege in stijl met een 112 finish.

Keegan Brown (100.66) 5-1 Adrian Lewis (95.85) (C)
Met o.a. een 180 en d16 claimt de huidige jeugd wereldkampioen de eerste leg. In de volgende leg wordt Lewis gebroken met d6. Brown dendert verder door leg 3 via tops op te eisen. Met een 76 finish in leg 4 is de tweevoudig wereldkampioen eindelijk van de 0 af op het scorebord. Brown pakt leg 5 met ook een 76 finish en heeft nog 1 leg nodig voor de overwinning. Lewis benut de mogelijkheid niet om de partij te verlenegen. Keegan pakt de zege in stijl met een 121 finish op de bull.

Robbie Green  (92.35) 5-2 Robert Thornton (99.61) (D)
Green vangt aan. Thornton komt op 170 maar krijgt de gelegenheid niet voor deze finish aangezien Green de leg pakt met zijn 25 finish. Met een prachtige 110 finish verdubbelt de BDO-er zijn voorsprong. Kong zet zijn vorm voort door in leg 3 een 180 te produceren. Na een rake d8 leidt hij met 3-0. In de volgende leg gooit Green 2 x 180 in zijn 2e en 3e beurt. Ook de Schot gooit de maximale score. Green mist dubbels en met een 44 finish kan The Thorn zijn 1e leg pakken (1-3).

Thornton mist zijn 111 finish, Green profiteert met zijn 60 finish via tops en is dichtbij de winst. In leg 6 komen beide mannen op 181. Thornton mist de bull voor zijn 121 finish en hij mist ook zijn 25 finish. Hij kan terugkomen aangezien zijn tegenstander zich misrekent op zijn 119 finish. In zijn volgende beurt raakt Thornton d4 en verlengt de partij. Met een 72 finish trekt Green de partij naar zich toe.

Alan Norris (99.13) 5-1 Terry Jenkins (88.88) (B)
Norris begint. Jenkins breekt met een 51 finish via tops. Norris breekt meteen keihard terug met een briljante 161 finish op de bull, waarna leg 3 ook met een finish boven de 100 wordt gepakt. Met een 154 finish maakt Norris er 2-1 van. De BDO-er dendert verder door in leg 4 met 180,180,125 te beginnen. Hij mist dart 7 voor een 9-darter. Hij mist dubbels, maar Jenkins mist ook dubbels. Met d8 wordt het 3-1 voor Norris. Met wederom een finish boven de 100, ditmaal een 124 op de bull, dendert Norris verder naar 4-1. In leg 6 mist hij tops voor zijn 115 finish maar Jenkins kan de partij niet verlengen. Norris pakt de zege.

Michael van Gerwen (101.23) 5-2 Kim Huybrechts (96.50) (A)
Van Gerwen gaat van start en behoudt zijn leg met een 53 finish via tops. Met een 74 finish via tops maakt zijn zuiderbuur gelijk. In leg 3 kan Kim zijn 64 finish niet uitgooien, waarna de jonge Nederlander de voorsprong pakt. Met o.a. de maximale score en zijn 82 finish brengt Huybrechts de stand wederom in evenwicht. Tot nu toe hebben de mannen hun leg steeds weten te behouden. Met een 78 finish wordt het 3-2 voor van Gerwen. In de volgende leg komt Mighty Mike als eerste op een finish, Kim nog ver weg. Na een succesvolle 40 finish heeft de Brabander nog 1 leg nodig voor de winst. In leg 7 gooit van Gerwen zijn eerste 180 en winst zijn 2e partij via d9.
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Vincent toch, afmaken hè
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 10 november 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
Vincent toch, afmaken hè
Dat had vd Voort moeten winnen. Maarja, het gebeurt wel eens vaker. Kijk naar King vs Wade. Overigens was die partij van gisteren tussen die twee wel heel matig, gezien het niveau van de laatste tijd. Had ik van Wade toch meer verwacht in die partij.

Hoe vond jij van Gerwen trouwens? Heb van zijn wedstrijd tegen Huybrechts nog niks gezien, maar hij heeft in ieder geval , gezien de uitslag, ruim gewonnen.

Verder staan de Nederlanders er best aardig voor. Van Gerwen en van Barneveld zullen vermoedelijk doorgaan. Van der Voort verwacht ik ook wel, en Kist heeft ook nog aardige papieren, geloof ik. Zou mooi zijn als er in ieder geval 4 doorgaan.
Loetje
 Loetje - maandag 10 november 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat had vd Voort moeten winnen. Maarja, het gebeurt wel eens vaker. Kijk naar King vs Wade. Overigens was die partij van gisteren tussen die twee wel heel matig, gezien het niveau van de laatste tijd. Had ik van Wade toch meer verwacht in die partij.

Hoe vond jij van Gerwen trouwens? Heb van zijn wedstrijd tegen Huybrechts nog niks gezien, maar hij heeft in ieder geval , gezien de uitslag, ruim gewonnen.

Verder staan de Nederlanders er best aardig voor. Van Gerwen en van Barneveld zullen vermoedelijk doorgaan. Van der Voort verwacht ik ook wel, en Kist heeft ook nog aardige papieren, geloof ik. Zou mooi zijn als er in ieder geval 4 doorgaan.
Het oogde matig bij Van Gerwen, toch was het 101 gemiddeld dacht ik. Oogde weer gelaten soms.

Kist is binnen 2/3 jaar een top 16 speler. Heerlijke speler.
Bunting is binnen een jaar top 4 en als Norris overstapt gaat hij ook de top 16 in.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 11 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 19:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het oogde matig bij Van Gerwen, toch was het 101 gemiddeld dacht ik. Oogde weer gelaten soms.

Kist is binnen 2/3 jaar een top 16 speler. Heerlijke speler.
Bunting is binnen een jaar top 4 en als Norris overstapt gaat hij ook de top 16 in.
Dat is ook het gevaarlijke bij van Gerwen. Soms oogt het matig en dan staat hij toch weer 100 gemiddeld te gooien, wat toch echt niet slecht is. Gisteren niet op zijn top, maar wel gemakkelijk gewonnen van Dekker. En hij heeft toch de klasse om op cruciale momenten ineens een hoge finish of een 180 te produceren.

Kist zie ik inderdaad ook nog wel stijgen en Bunting is overduidelijk een (potentiële) topper. Top 4 zou goed kunnen, al is dat altijd lastig. Zeker wanneer Taylor nog even door blijft gaan, zijn er nog maar twee resterende plekken in de top 4. En vergeet niet dat je in een Lewis en Wade in vorm echt flinke concurrentie hebt. Buiten dat blijf ik het bizar vinden dat hij met 11 of 12 gram pijlen zo weet te gooien. Jacques Nieuwlaat zei het ook al, die dingen zwabberen alle kanten op als je ermee gooit. Nouja, behalve bij Bunting dan dus.

Norris heb ik nog niet zo goed bekeken, maar extra talent is natuurlijk altijd welkom bij de PDC. Dat maakt het alleen maar leuker ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 november 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 16:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat is ook het gevaarlijke bij van Gerwen. Soms oogt het matig en dan staat hij toch weer 100 gemiddeld te gooien, wat toch echt niet slecht is. Gisteren niet op zijn top, maar wel gemakkelijk gewonnen van Dekker. En hij heeft toch de klasse om op cruciale momenten ineens een hoge finish of een 180 te produceren.

Kist zie ik inderdaad ook nog wel stijgen en Bunting is overduidelijk een (potentiële) topper. Top 4 zou goed kunnen, al is dat altijd lastig. Zeker wanneer Taylor nog even door blijft gaan, zijn er nog maar twee resterende plekken in de top 4. En vergeet niet dat je in een Lewis en Wade in vorm echt flinke concurrentie hebt. Buiten dat blijf ik het bizar vinden dat hij met 11 of 12 gram pijlen zo weet te gooien. Jacques Nieuwlaat zei het ook al, die dingen zwabberen alle kanten op als je ermee gooit. Nouja, behalve bij Bunting dan dus.

Norris heb ik nog niet zo goed bekeken, maar extra talent is natuurlijk altijd welkom bij de PDC. Dat maakt het alleen maar leuker ;)
Wie is er structureel top 4 dan? Van Gerwen en Taylor. Lewis is veel te wisselvallig en Wade doet het nu goed maar zakt structureel ook altijd weer weg. Onder de top 2 ligt alles open. Bunting gooit continu ontzettend goed dus voor je het weet hoor je ineens bij de beste.
Order of Merit wordt berekend op basis van de prestaties van de afgelopen 2 jaar. Kortom, In Januari vervalt het WK van Lewis. Wade die vrijwel geen titels pakte en vele toppers die niet presteren. Snap je?

Norris moet je eens gaat volgen, heerlijke stijl, net als Beaton
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 11 november 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 18:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie is er structureel top 4 dan? Van Gerwen en Taylor. Lewis is veel te wisselvallig en Wade doet het nu goed maar zakt structureel ook altijd weer weg. Onder de top 2 ligt alles open. Bunting gooit continu ontzettend goed dus voor je het weet hoor je ineens bij de beste.
Order of Merit wordt berekend op basis van de prestaties van de afgelopen 2 jaar. Kortom, In Januari vervalt het WK van Lewis. Wade die vrijwel geen titels pakte en vele toppers die niet presteren. Snap je?

Norris moet je eens gaat volgen, heerlijke stijl, net als Beaton
Klopt, klopt. Het zou ook goed kunnen, hoor. Wilde alleen maar even aangeven dat de concurrentie toch altijd groot is bovenin. Normaal gesproken zijn er toch een aantal goede darters die om plek 3 en 4 meestrijden. Dat zijn onder andere Wade en Lewis, maar een Whitlock deed dat voorheen ook. Die heeft nu een mindere periode. En je weet natuurlijk ook nooit wat van Barneveld gaat doen, die kan ook ineens weer opleven. Of bijvoorbeeld Peter Wright. Maar als Bunting zo blijft gooien zoals hij nu doet, dan geef ik hem inderdaad een grote kans om in de top-4 terecht te komen. Aan de andere kant moet hij dan wel echt wedstrijden blijven winnen tegen Lewis, Wade, Barney, Wright etc. Hij moet dan echt halve finales en finales gaan halen en dat haalt hij momenteel nog net niet. Maarja, hij heeft ook pas net de overstap gemaakt. En het is absoluut één van de grootste talenten die nu bij de PDC rondloopt.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 19:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, klopt. Het zou ook goed kunnen, hoor. Wilde alleen maar even aangeven dat de concurrentie toch altijd groot is bovenin. Normaal gesproken zijn er toch een aantal goede darters die om plek 3 en 4 meestrijden. Dat zijn onder andere Wade en Lewis, maar een Whitlock deed dat voorheen ook. Die heeft nu een mindere periode. En je weet natuurlijk ook nooit wat van Barneveld gaat doen, die kan ook ineens weer opleven. Of bijvoorbeeld Peter Wright. Maar als Bunting zo blijft gooien zoals hij nu doet, dan geef ik hem inderdaad een grote kans om in de top-4 terecht te komen. Aan de andere kant moet hij dan wel echt wedstrijden blijven winnen tegen Lewis, Wade, Barney, Wright etc. Hij moet dan echt halve finales en finales gaan halen en dat haalt hij momenteel nog net niet. Maarja, hij heeft ook pas net de overstap gemaakt. En het is absoluut één van de grootste talenten die nu bij de PDC rondloopt.
De plaatsen 3 t/m 20 liggen per 1 januari zo dicht bij elkaar dat wanneer je als nummer 20 een toernooi wint je vrijwel al in de top 5 staat. Even gekeken naar het prijzengeld wat verloren gaat van 2 jaar geleden. De namen die jij noemt zijn erg sterk maar zo wisselvallig. Geen een daarvan haalt 3 toernooien op rij de kwartfinale. Dat zegt wel wat. Bunting is nog maar net bij de PDC en wint ieder toernooi wel van een geplaatste speler en overleeft 2/3 rondes. Vandaar mijn gedachte
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 03:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 19:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, klopt. Het zou ook goed kunnen, hoor. Wilde alleen maar even aangeven dat de concurrentie toch altijd groot is bovenin. Normaal gesproken zijn er toch een aantal goede darters die om plek 3 en 4 meestrijden. Dat zijn onder andere Wade en Lewis, maar een Whitlock deed dat voorheen ook. Die heeft nu een mindere periode. En je weet natuurlijk ook nooit wat van Barneveld gaat doen, die kan ook ineens weer opleven. Of bijvoorbeeld Peter Wright. Maar als Bunting zo blijft gooien zoals hij nu doet, dan geef ik hem inderdaad een grote kans om in de top-4 terecht te komen. Aan de andere kant moet hij dan wel echt wedstrijden blijven winnen tegen Lewis, Wade, Barney, Wright etc. Hij moet dan echt halve finales en finales gaan halen en dat haalt hij momenteel nog net niet. Maarja, hij heeft ook pas net de overstap gemaakt. En het is absoluut één van de grootste talenten die nu bij de PDC rondloopt.
Van Gerwen, Smith, Bunting zijn denk ik de grootste talenten ja... Lewis zie ik niet echt meer als een talent
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 12 november 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 03:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

De plaatsen 3 t/m 20 liggen per 1 januari zo dicht bij elkaar dat wanneer je als nummer 20 een toernooi wint je vrijwel al in de top 5 staat. Even gekeken naar het prijzengeld wat verloren gaat van 2 jaar geleden. De namen die jij noemt zijn erg sterk maar zo wisselvallig. Geen een daarvan haalt 3 toernooien op rij de kwartfinale. Dat zegt wel wat. Bunting is nog maar net bij de PDC en wint ieder toernooi wel van een geplaatste speler en overleeft 2/3 rondes. Vandaar mijn gedachte
Klopt, ze zijn wisselvallig, maarja, dat zijn eigenlijk alle spelers buiten van Gerwen en Taylor. Maar nogmaals, het zou zeer goed kunnen dat je gelijk krijgt wat betreft Bunting. Want dat hij talent heeft, ziet denk ik iedereen ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 12 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 03:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van Gerwen, Smith, Bunting zijn denk ik de grootste talenten ja... Lewis zie ik niet echt meer als een talent
Ben ik met je eens. Al heeft hij natuurlijk wel een hoop dartstalent in zich, waardoor hij ook zover is gekomen. En hij kan ook zomaar weer een sterke periode krijgen. Want dat hij kan darten is overduidelijk. Inmiddels is hij natuurlijk wat ouder en niet echt meer een talent. En hij heeft natuurlijk twee wereldtitels op zak. Van Gerwen is nog wat jonger, maar wint nu ook zoveel dat hij ondanks zijn leeftijd het talent zijn wel zo'n beetje aan het ontgroeien is.

Smith en Bunting zijn in elk geval de twee grootste aankomende talenten. Waarbij ik Bunting momenteel toch nog iets eerder de absolute top zie halen dan Smith. Maar die zal zich op termijn ook bovenin de Order of Merit gaan vestigen.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 15:41 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, ze zijn wisselvallig, maarja, dat zijn eigenlijk alle spelers buiten van Gerwen en Taylor. Maar nogmaals, het zou zeer goed kunnen dat je gelijk krijgt wat betreft Bunting. Want dat hij talent heeft, ziet denk ik iedereen ;)
Jup. Ik benoem het ook omdat Bunting momenteel niet wisselvallig is. Vanaf het moment dat hij over is gestapt al niet. Eigenlijk elke wedstrijd heel sterk
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 15:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Al heeft hij natuurlijk wel een hoop dartstalent in zich, waardoor hij ook zover is gekomen. En hij kan ook zomaar weer een sterke periode krijgen. Want dat hij kan darten is overduidelijk. Inmiddels is hij natuurlijk wat ouder en niet echt meer een talent. En hij heeft natuurlijk twee wereldtitels op zak. Van Gerwen is nog wat jonger, maar wint nu ook zoveel dat hij ondanks zijn leeftijd het talent zijn wel zo'n beetje aan het ontgroeien is.

Smith en Bunting zijn in elk geval de twee grootste aankomende talenten. Waarbij ik Bunting momenteel toch nog iets eerder de absolute top zie halen dan Smith. Maar die zal zich op termijn ook bovenin de Order of Merit gaan vestigen.
We mogen Keegan Brown er ook bij gaan noemen. Of hij nu wint of niet. Wat een niveau zeg
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Barney wordt weggeveegd
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Pijnlijke nederlaag. Comeback zonder overtuiging.

Ook Michael zal beter moeten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 05:10   quote  deeplink  
Wat een drama weer vanavond.
Onderschatting of vermoeidheid?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 november 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 05:10 schreef Loetje het volgende:
Wat een drama weer vanavond.
Onderschatting of vermoeidheid?
Ik weet het ook niet, maar ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken over van Gerwen met het oog op het WK. Daar zal hij toch echt in topvorm moeten zijn, wil hij het toernooi winnen. Gelukkig is er nog wat tijd. Maar het gaat nog niet echt heel lekker bij van Gerwen. Wel weer door, dat wel. Is dan toch ook weer een klasse van hem dat hij bijna al zijn slechte partijen toch binnen weet te halen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 november 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 22:40 schreef Loetje het volgende:
Pijnlijke nederlaag. Comeback zonder overtuiging.

Ook Michael zal beter moeten
Tsja, het was inderdaad geen beste wedstrijd van Barney. Aan de andere kant stond die Keegan Brown natuurlijk geweldig te spelen in de eerste 5 legs. Daarna iets minder, maar kwam Barney niet op zijn goede niveau. Overigens vond ik van Barneveld nog best aardig beginnen aan de wedstrijd, alleen viel er toen niet tegenop te gooien. In de vorm van die eerste 4/5 legs, wint Brown van vrijwel iedereen.

Barney had volgens mij ook weer gewisseld van pijlen dit toernooi in vergelijking met voorgaande toernoois? Zag nu weer zijn rode flights, die hij volgens mij ook aan het einde van de Premier League heeft gebruikt..
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:45 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken over van Gerwen met het oog op het WK. Daar zal hij toch echt in topvorm moeten zijn, wil hij het toernooi winnen. Gelukkig is er nog wat tijd. Maar het gaat nog niet echt heel lekker bij van Gerwen. Wel weer door, dat wel. Is dan toch ook weer een klasse van hem dat hij bijna al zijn slechte partijen toch binnen weet te halen.
Het is ook maar goed dat zijn tegenstanders niets presteren. Hij gooit al een toernooi of 5 niet top. Kleine fases in de wedstrijden was genoeg. En tegenstand niet optimaal. Moet echt beter
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, het was inderdaad geen beste wedstrijd van Barney. Aan de andere kant stond die Keegan Brown natuurlijk geweldig te spelen in de eerste 5 legs. Daarna iets minder, maar kwam Barney niet op zijn goede niveau. Overigens vond ik van Barneveld nog best aardig beginnen aan de wedstrijd, alleen viel er toen niet tegenop te gooien. In de vorm van die eerste 4/5 legs, wint Brown van vrijwel iedereen.

Barney had volgens mij ook weer gewisseld van pijlen dit toernooi in vergelijking met voorgaande toernoois? Zag nu weer zijn rode flights, die hij volgens mij ook aan het einde van de Premier League heeft gebruikt..
Raymond denkt veel te veel na. Op The Masters speelde die uitstekend tegen MVG. Gelijk weer wisselen. Daarom zal hij nooit meer nummer 1 worden. Mentaal veel te zwak.

Overigens zie ik bij Michael wel minder ontlading als eerst. Dat heeft hij juist nodig
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Vandaag weer verder met grand slam of darts, het zal mij benieuwen of C kist weet te winnen vanavond ...
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 18:53   quote  deeplink  
loetje ken ik jou van twitter ???
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 18:53 schreef De Duivel het volgende:
loetje ken ik jou van twitter ???
Wie ben jij dan? En hoe kom je daarbij? Ik doe namelijk niet aan Twitter
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 18:48 schreef De Duivel het volgende:
Vandaag weer verder met grand slam of darts, het zal mij benieuwen of C kist weet te winnen vanavond ...
Zal die toch beter moeten als eergisteren
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 19:27   quote  deeplink  
ok jammer nou ik kan een loetje van twitter ahahaahhh wel leuke naam maar veel plezier met darts vanavond
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 19:27 schreef De Duivel het volgende:
ok jammer nou ik kan een loetje van twitter ahahaahhh wel leuke naam maar veel plezier met darts vanavond
Hahaha ik heet heel anders in het echt. Naam was voorheen Luis Suarez. Op het Ajax forum noemde ze me Loetje, vandaar die naam
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Je ziet echt dat Vincent van slag is
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Kist verslapt wel heel erg zeg
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 21:24   quote  deeplink  
jammer van Kist helaas , nu kijken of Anderson kan winnen
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 21:43   quote  deeplink  
king is weer op de weg terug
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 21:43 schreef De Duivel het volgende:
king is weer op de weg terug
Nja King is gewoon heel degelijk. Gemiddelden zelden heel imponerend maar finishen doet hij geweldig goed. Zeker als je dan ziet hoe Anderson het doet. Dubbels zijn cruciaal. Daarom zal King altijd een outsider zijn. Net als wade
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 21:24 schreef De Duivel het volgende:
jammer van Kist helaas , nu kijken of Anderson kan winnen
Snap niet waar het verval van Kist vandaan komt. Zo ken ik hem niet
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Taylor zie ik dit toernooi winnen. Is wel in bloedvorm. Vaak een goed teken voorafgaand aan het WK.
Nadeel is dat de arrogantie er dan gelijk weer is
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Overigens moeten ze in studio kappen met steeds de oude Taylor terug te halen.
Hij is en blijft goed maar wordt ook ouder
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Heerlijke wedstrijd tot nu toe tussen Steven Bunting en James Wade.
Ben evenals Nieuwlaat zeer benieuwd tegen wie Bunting op het WK speelt. Als dat Barney wordt hou ik me hart vast
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 23:14   quote  deeplink  
ik hoop dat Bunting gaat winnen ...
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 23:17   quote  deeplink  
ze hebben last van een insect op het podium jammer dat het beestje niet op het bord gaat zitten , kunnen ze ,m dood gooien ...
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 23:37   quote  deeplink  
wel spannend deze partij tussen Bunting en Wade
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 23:39   quote  deeplink  
mooie 164 finish van Wade op goed moment
De Duivel
 De Duivel - donderdag 13 november 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Netjes van Bunting toppie
Loetje
 Loetje - donderdag 13 november 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Wat een wedstrijden en wat een boel hoge finishes.
Beste wedstrijd tot nu toe om naar te kijken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014









0.0154540